צפייה בגרסה מלאה : שאלה Seagull edge 540
שלום, התחדשתי באדג׳ 540 של סיגול מידה 40,
וכרגע מורכב עליו מנוע os 46, עוד לא עשיתי את הטסט ורציתי לדעת האם המנוע הזה מתאים?
ובנוסף עם איזה פרופ אתם ממליצים להטיס?
תודה רבה ויום נעים.
mixerfix
26-06-2013, 12:54:00
Link
Link
אשמח אם תנסה לערוך את ההודעה כיוון שלא רואים מה רשמת,
תודה רבה...
Roi Miron
26-06-2013, 13:49:34
אשמח אם תנסה לערוך את ההודעה כיוון שלא רואים מה רשמת,
תודה רבה...
אני מאמין שהכוונה שלו הייתה שתצרף לינק לאתר שבו מוכרים את הטיסן כדי שיהיה אפשר לדעת לאיזה טיסן בדיוק אתה מתכוון
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
אהה אוקי הבנתי,
הנה לינק לאתר של החברה: http://www.seagullmodels.com/ProductDetail.asp?id=57
mixerfix
26-06-2013, 16:13:39
לא - 46 יהיה מאוד חלש. פחות מ- 61 לא לחשוב אם המשקל של כל הרכיבים אכן מגיע ל- 5 קילו. יכול להיות שגם 61 יהיה חלש.
אם ככה אז למה נתוני היצרן ממליצים מנוע מקסימלי של 55?
mixerfix
26-06-2013, 16:31:19
החישוב פשוט - אם הטיסן (כולל מנוע וכולל דלק) אכן שוקל 5 קילוגרם, הרי שהו צריך מנוע שמפיק 2.4 כוח סוס כדי להיות ספורטיבי. מנוע 46 מפיק הרבה פחות. אותי לא מעניין מה כתב היצרן. אותי מעניין המשקל. שקול את המכונה ותגיד מה יוצא.
Himel
26-06-2013, 16:33:14
מנוע 80 4 פעימות ישב בול.
edgarfov
26-06-2013, 21:43:12
125 4טק ישב יותר טוב, אם חפץ אתה ביכולות 3D מסוימות או לפחות כוח לעלות לאנך.
5 קילו זה המון לגודל כזה. ולא בטוח שאפילו עם מנוע כזה תקבל את מה שציינתי למעלה.
אחד ממטוסי הוא 3.8 קילו עם מנוע 125 כזה.. אני מאוד אוהב אותו אבל הוא טס מאוד..הרפתקני.
כלומר מאתגר בטיסה, ופי כמה בכל נחיתה.
החישוב פשוט - אם הטיסן (כולל מנוע וכולל דלק) אכן שוקל 5 קילוגרם, הרי שהו צריך מנוע שמפיק 2.4 כוח סוס כדי להיות ספורטיבי. מנוע 46 מפיק הרבה פחות. אותי לא מעניין מה כתב היצרן. אותי מעניין המשקל. שקול את המכונה ותגיד מה יוצא.
לשקול את הטיסן עם מיכל מלא או לא?
ודבר נוסף לגבי אותו הטיסן, האם אני חייב להטיס עם איזה סרוואים מיוחדים?
edgarfov
27-06-2013, 11:01:36
בלי מיכל מלא. ואגב מנועי 125 ארבע פעמיות מפיקות 2.1 כוח סוס אולי טיפה יותר SAITO למשל.
סרוואים הם בהתאם לדרישות המטיס והעומס שעומד להיות מופעל על המטוס.
א.
שלום שוב,
שקלתי את הטיסן, והוא לא מגיע לשלושה קילו[!!]
מה אתם אומרים?
תודה ושבת שלום, רועי
edgarfov
28-06-2013, 12:06:31
..לא מגיע לשלוש קילו? מה זה אומר? קילו ולחצי? אנטי קילו?
אני אומר "תדייק" , נתחיל עם המיספר שאתה רואה על המישקל.
כולל מנוע ומדחף סוללות... הכל , רק מיכל דלק ריק
כולל הכל מלבד המיכל הוא שוקל כשלושה קילו אולי מאה גרם פחות, לא יותר
edgarfov
28-06-2013, 12:38:23
כולל מנוע 46 אני מבין...אם כך מההתרשמות מהאתר , על צורתו החיצונית בהנחה שזה בנוי טוב
שווה לשים עליו מנוע 125 או או 110 , המישקל יעלה בחצי קילו או פחות אם נקזז את ההפרש של המנוע הקיים
משקלו המשוער יהיה מעל 200 גרם...
מנועי 125 סאיטו שוקלים 700 גרם או קצת פחות, לקחת בחשבון פרופ' יותר גדול . עוד מישקל
אם המישקל הכולל לא יעבור 3.5 קילו , זה יהיה מטוס תענוג להשתוללות או 3D או ספורט...
בתנאי שלא תתפשר על סרוואים.
א.
כולל מנוע 46 אני מבין...אם כך מההתרשמות מהאתר , על צורתו החיצונית בהנחה שזה בנוי טוב
שווה לשים עליו מנוע 125 או או 110 , המישקל יעלה בחצי קילו או פחות אם נקזז את ההפרש של המנוע הקיים
משקלו המשוער יהיה מעל 200 גרם...
מנועי 125 סאיטו שוקלים 700 גרם או קצת פחות, לקחת בחשבון פרופ' יותר גדול . עוד מישקל
אם המישקל הכולל לא יעבור 3.5 קילו , זה יהיה מטוס תענוג להשתוללות או 3D או ספורט...
בתנאי שלא תתפשר על סרוואים.
א.
תודה רבה, אבל עדיין לא קיבלתי תשובה לשאלה שלי, האם מנוע 46 יתאים או לא?
חשוב לציין שזהו טיסן ה-3D הראשון שלי, ככה שבזמן הקרוב אני לא הולך לבצע ריחופים ודברים דומים, לכן ני שואל
האם מנוע 46 מתאים להטסה בסיסית בלבד.
edgarfov
28-06-2013, 13:17:50
לא חושב
noam_h
28-06-2013, 13:31:42
ה- 46 יהיה חלש מידי, והטיסן יהיה יותר מידי אחורי. בטיסנים כאלו תמיד צריך לקחת את הטווח העליון של המלצת היצרן, ז״א מנוע 55 או 60 שתי פעימות (אולי אפילו 75), 80 או 90 4 פעימות.
אם אתה רוצה עוד פרטים תקרא פה:
http://www.rcuniverse.com/forum/m_7903107/anchors_7904426/mpage_1/key_/anchor/tm.htm#7904426
flatspin
28-06-2013, 17:51:41
הנתונים בתמונה שבאתר שגויים. לפי ה-manual שלו, המשקל המירבי הוא 2.9 ק"ג. לדעתי עם מנוע 46 הוא יוכל לטוס טוב, עם מנוע 55 יטוס טוב מאד ועם מנוע 61 - מעל ומעבר.
http://www.seagullmodels.com/Admin/cgi-bin/SanphamImage/SACH%2060%20M.pdf
Himel
28-06-2013, 18:18:39
וכמו שאמרתי בהתחלה... סאיטו 82 ישב בול.
הנתונים בתמונה שבאתר שגויים. לפי ה-manual שלו, המשקל המירבי הוא 2.9 ק"ג. לדעתי עם מנוע 46 הוא יוכל לטוס טוב, עם מנוע 55 יטוס טוב מאד ועם מנוע 61 - מעל ומעבר.
http://www.seagullmodels.com/Admin/cgi-bin/SanphamImage/SACH%2060%20M.pdf
בנוסף לכל בדקתי גם איזון, והטיסן מאוזן פיקס עם מנוע 46(היה ספק לגבי זה כיוון שאם המנוע קטן אז סביר שיפיל זנב)
ומחר אני אעשה את הטסט פלייט אחרי כיוון טוב למנוע ואעדכן פה איך היה...
תודה רבה לכולם!
הנתונים בתמונה שבאתר שגויים. לפי ה-manual שלו, המשקל המירבי הוא 2.9 ק"ג. לדעתי עם מנוע 46 הוא יוכל לטוס טוב, עם מנוע 55 יטוס טוב מאד ועם מנוע 61 - מעל ומעבר.
http://www.seagullmodels.com/Admin/cgi-bin/SanphamImage/SACH%2060%20M.pdf
בנוסף לכל בדקתי גם איזון, והטיסן מאוזן פיקס עם מנוע 46(היה ספק לגבי זה כיוון שאם המנוע קטן אז סביר שיפיל זנב)
ומחר אני אעשה את הטסט פלייט אחרי כיוון טוב למנוע ואעדכן פה איך היה...
תודה רבה לכולם!
edgarfov
28-06-2013, 22:17:14
אם מישקל כזה סאיטו 82
Himel
28-06-2013, 22:43:00
דא, אני כמעט בטוח ש46 ירים את הטיסן לאוויר , לגבי איך הוא יטוס והביצועים שלו אני לא הייתי מצפה להרבה...
דא, אני כמעט בטוח ש46 ירים את הטיסן לאוויר , לגבי איך הוא יטוס והביצועים שלו אני לא הייתי מצפה להרבה...
גם אני חושב, אבל כמו כבר אמרתי, אני לא מתכוון כרגע לעשות איתו ריחופים ודברים בסגנון.. קודם נעשה לו טסט ונראה איך יתקדם...
Himel
29-06-2013, 15:30:42
זה לא זה, אני חושב שאתה תרגיש שהטיסן כל הזמן עומד להזדקר לך ולהפיל כנף, תנסה מקסימום ...
אוקי, היום הטיסן עבר את הטסט בהצלחה רבה, המנוע (46) טס לא רע בכלל בניגוד לרוב ההשערות שנכתבו.
אבל יש לי שאלה לגבי הפרופ, איזה פרופ הכי מתאים למנוע OS 46 AX? ולטיסן המדובר כמובן...
שוב אני מזכיר, כרגע המטרה היא לא ריחופים מטורפים, פשוט פרופ שיהיה אידיאלי לטיסן לטיסה רגילה עד שאני אתרגל
אליו...
תודה רבה ושבוע טוב לכולם, רועי
eitanbin
29-06-2013, 22:11:43
כרגיל גדעון נתן את התשובה המדוייקת ביותר , לדעתי פרופ 11X6
כרגיל גדעון נתן את התשובה המדוייקת ביותר , לדעתי פרופ 11X6
אני חושב שכרגע עדיף כוח על מהירות, זה מה שייתן פרופ ה-11X6?
דרך אגב, איך באמת אני בוחר פרופ לפי המידות?
תודה רבה
ofir181
30-06-2013, 03:57:43
שאתה אומר להתרגל אליו
למה אתה מתכוון?
שאתה אומר להתרגל אליו
למה אתה מתכוון?
התכוונתי שאני אתרגל לטיסן 3D, כי היה לי קצת קשה המעבר מכנף תחתית לאדג'..
התנועות הרבה יותר חדות ואני צריך להתרגל לרגישות ולהתנהגות.
אבל בעיקרון אני מחפש פרופ שפשוט ימשוך את הטיסן הכי טוב שאפשר(מבחינת כוח לא מהירות)
התכוונתי שאני אתרגל לטיסן 3D, כי היה לי קצת קשה המעבר מכנף תחתית לאדג'..
התנועות הרבה יותר חדות ואני צריך להתרגל לרגישות ולהתנהגות.
אבל בעיקרון אני מחפש פרופ שפשוט ימשוך את הטיסן הכי טוב שאפשר(מבחינת כוח לא מהירות)
בנוסף לכך, אם יש לכם טיפים ודברים בסיסיים לגבי טיסני 3D אשמח לשמוע..:o
תודה רבה והמשך שבוע טוב...
e-nigma
01-07-2013, 14:15:15
חד משמעי הטיסן טס מעולה עם מנוע 55
ויטוס יופי עם 46 להלן סרטון של הטיסן הזה בדיוק במנחת שלנו:
e-nigma
01-07-2013, 14:19:19
התכוונתי שאני אתרגל לטיסן 3D, כי היה לי קצת קשה המעבר מכנף תחתית לאדג'..
התנועות הרבה יותר חדות ואני צריך להתרגל לרגישות ולהתנהגות.
אבל בעיקרון אני מחפש פרופ שפשוט ימשוך את הטיסן הכי טוב שאפשר(מבחינת כוח לא מהירות)
בנוסף לכך, אם יש לכם טיפים ודברים בסיסיים לגבי טיסני 3D אשמח לשמוע..:o
תודה רבה והמשך שבוע טוב...
הטיסן הזה עם מנוע 55 ופרופ 12X6 יתן לך המון כוח בטיסה
בסרטון למעלה הוא טס עם 11X7
לגבי 3D.......... בטח שלא טיסנים בגודל הזה ( אלא אם כן זה טיסן קרש )
צריך להיות מטיס מאוד מנוסה ב-3D בכדי להצליח לבצע תרגילים עם טיסנים בגודל כזה
אני אפילו ממליץ לדלג על קטגוריית ה-30 סמ"ק ולקפוץ ישר ל- 50 סמ"ק בכדי ללמוד 3D.
הטיסן הזה עם מנוע 55 ופרופ 12X6 יתן לך המון כוח בטיסה
בסרטון למעלה הוא טס עם 11X7
לגבי 3D.......... בטח שלא טיסנים בגודל הזה ( אלא אם כן זה טיסן קרש )
צריך להיות מטיס מאוד מנוסה ב-3D בכדי להצליח לבצע תרגילים עם טיסנים בגודל כזה
אני אפילו ממליץ לדלג על קטגוריית ה-30 סמ"ק ולקפוץ ישר ל- 50 סמ"ק בכדי ללמוד 3D.
ואם אני מטיס אותו עם מנוע 46, על איזה פרופ תמליץ שייתן לי כוח?
תודה רבה
e-nigma
02-07-2013, 07:21:47
מנוע 46 יתן לך יכולת טיסה רגילה לחלוטין לא משנה איזה פרופ יהיה עליו
הבדלי הכוח יהיו מזעריים ובלתי מורגשים
ממליץ לך על מנוע 55 בכדי שתוכל באמת לשחק עם פרופים שונים
מנוע 46 יעלה אותך לאויר ויטוס יופי אבל לא יותר.
הפרופ ל46 הוא בדרך כלל 10X6 11X6
מנוע 46 יתן לך יכולת טיסה רגילה לחלוטין לא משנה איזה פרופ יהיה עליו
הבדלי הכוח יהיו מזעריים ובלתי מורגשים
ממליץ לך על מנוע 55 בכדי שתוכל באמת לשחק עם פרופים שונים
מנוע 46 יעלה אותך לאויר ויטוס יופי אבל לא יותר.
הפרופ ל46 הוא בדרך כלל 10X6 11X6
כרגע אני מטיס עם מנוע 46 ופרופ 11X7, פרופ 11X6 ייתן לי יותר כוח או יותר מהירות?
flatspin
03-07-2013, 17:39:13
המנוע הוא שמגדיר את סך כל הכח שניתן להפיק ממנו. אם פרופלור 11X7, בשילוב עם המנוע הנתון, נותן לך תוצאה טובה, כי אז פרופ 11X6 יתן לך פחות מהירות ופחות כוח.
אם המנוע בשילוב הנוכחי מתאמץ מידי, החלפת הפרופלור ל-11X6 תקל עליו. הסל"ד יעלה והתוצאה הכללית תשתפר.
טוב, בנתיים עשיתי איתו כבר כמה טיסות עם מנוע 46, ואני חייב לציין שזה תענוג של טיסן, פשוט כיף להטיס אותו.
למרות זאת, מנוע 46 אכן מספק טיסה בסיסית ולא יותר, לופים לדוגמה אפשר לעשות אבל קשה.
לכן אני שואל עכשיו האם לדעתכם מנוע 61 יהיה טוב בשבילו? ולא חזק מידי?
אני שואל כיוון שאני מעדיף לקנות לו מנוע גדול שישמש אותי גם לטיסנים הבאים....
תודה רבה, רועי.
edgarfov
06-07-2013, 14:59:24
אתה רוצה טרידי? קנה מטוס טוב יותר גדול יותר, לך על ארבע פעימות מ 1.00 עד. 1.50 (כמו 20 30 סמק)
נקודת התחלה לא רעה
עדיף לצד מטוס כזה איזה קרש טוב שיהיה קל להתאמן על זוויות ותגובות מאפיינות טרידי. עם מנוע 46 כזה
יש סיגול YAK 46 קרש , חרא מטוס , טרידי חמוד.
א.
לא דיברתי על טרידי.......
שאלתי האם מנוע 60 לא יהיה חזק מידי על הטיסן *הנוכחי*
e-nigma
07-07-2013, 13:56:47
"אין חכם כבעל נסיון..."
אבל אין גאון שלומד מנסיון של אחרים , פרסמתי קישור לווידאו של הטיסן הזה עם מנוע 55 זה מנוע בול לטיסן
מנוע 60 יהיה כבד באף , סלד נמוך יותר , תגובות איטיות יותר .
הטיסן הזה לא יעשה 3D לא משנה איזה מנוע יהיה עליו .
ההבדל בין 55 ל- 60 לא יהיה לך מורגש ובטח לא יתן ביצועים טובים יותר.
אוקי, עכשיו רק כדי לוודא, מנוע ASP 52 זה בסדר?
אני שואל כיוון שהוא 52 ולא 55..
mixerfix
07-07-2013, 16:04:17
שים אירווין 53
מה זה אירווין? ולמה, 52 לא יחזיק?
מה זה אירווין? ולמה, 52 לא יחזיק?
e-nigma
09-07-2013, 06:51:23
ASP יחזיק יפה למרות שזה זבל סיני שאין דברים כאלה....
eitanbin
10-07-2013, 04:39:31
ASP יחזיק יפה למרות שזה זבל סיני שאין דברים כאלה....
APS 52 יכול לפרט יותר מה הכוונה זבל סיני
תודה
mixerfix
10-07-2013, 06:17:31
באופן כללי - יש פה מאפיה אנטי סינית (ואני חלק ממנה). ציוד סיני הוא זבל בהגדרה.
מנוע ASP - סיני. על כן זבל. עדיף Saito, OS, YS, Moki, MVVS או Irvine.
מ
---MAV
Marc A Volovic
marc@bard.org.il
e-nigma
10-07-2013, 08:56:27
העיקר שה52 יחזיק:)
יחזיק שבוע :)
הבנתי את האנטי שלכם כלפי הסינים,
אבךל אם מתייחסים כרגע רק למידה, 52. האם מנוע בנפח כזה יהיה טוב
על הטיסן שלי?
על תקציב וחברה אני כבר אחליט...
הבנתי את האנטי שלכם כלפי הסינים,
אבךל אם מתייחסים כרגע רק למידה, 52. האם מנוע בנפח כזה יהיה טוב
על הטיסן שלי?
על תקציב וחברה אני כבר אחליט...
e-nigma
16-07-2013, 13:23:00
אתה יכול לנסות 52 או ללכת על בטוח עם 55 כמו שאנשים מנוסים המליצו לך כאן.
אבל תכלס, עד כמה באמת ההפרש הקטן הזה ישנה?
noam_h
16-07-2013, 19:44:14
זה לא ההפרש בין 52 ל- 55 שמשנה. מה שמשנה זה נתוני המשקל, כמה כוח סוס, באיזה סל"ד ועם איזה פרופ, לכל מנוע.
תעשה חיפוש קטן באינטרנט ותראה.
אני מבין.
עכשיו לגבי משהו אחר שעלה בראשי.
יש לי מנוע OS 55 שבהתרסקות נשבר האגזוז ונוצר סדק בקראנק קייס שלו.
השאלה שלי היא האם לדעתכם שווה להשקיע 50 דולר ולנסות להציל את המנוע הזה?
השאלה היא האם הוא יעבוד טוב אחרי החלפת קייס.
e-nigma
17-07-2013, 08:55:04
שווה כל שקל
המנועים האלה פשוטים אמינים וטובים
לפני שאתה משקיע כסף, תעבור טוב על כל המנוע ותוודא שלא נהרס עוד משהו.
תבדוק חופשים , מייסבים שמסתובבים חופשי , וכו'
אוקי, קודם כל תודה רבה לכולם על העזרה,
עכשיו אני שואל ככה כדי לקבל החלטה וללכת לקנות היום,
למה מנוע 61 לא מתאים לטיסן?
הרי בהודעות הראשונות(דף ראשון) חלק מהאנשים המליצו אפילו על מנועי 4 פעימות 125, בטענה
כי כל עוד משקל הטיסן כולל מנוע לא עובר את ה3.5 קילו. ולמעשה מנוע 61 שוקל כ-675 גרם, ומנוע 46
שוקל קצת יותר מ475 כלומר ההפרש ביניהם קטן מ200 גרם.
אז שורה תחתונה, מה ייתן ביצועים אידיאליים? מנוע 61? או מנוע 52(484 גרם)?
e-nigma
17-07-2013, 15:08:15
לך על MOKI וסגור עניין אחד מהם יספיק לא צריך שניים....
http://www.youtube.com/watch?v=_vfdhFYmmlo
edgarfov
17-07-2013, 23:02:57
התשובות שקיבלת רציניות מאוד, ואם כבר אתה הולך, אז לפחות למקום רציני , שתציג את המטוס שיש לך , ותסביר
מה שאיפותיך האוויריות, אני בטוח שינחו אותך היטב.
א.
e-nigma
18-07-2013, 06:20:02
קיבלת מלא תשובות רציניות לאורך 3 דפים ואתה חוזר על אותה שאלה בסופו של דבר
יותר מזה נתתי לך טיסן בדיוק כמו שלך עם מנוע מתאים פלוס סרטון
אני לא מבין את ההתלבטות שלך עדיין...
לסיכום:
46 - יטוס רגיל
52 - חרא מנוע ( אם אתה מתעקש על מנוע זול אז הוא יתאים בגודל ) ביצועים ירודים לעומת OS55
55 - יתן ביצועים טובים לטיסה ספורטיבית ואירובטיקה עם פרופ מתאים
55 + אגזוז JETT - יתן המון כוח וסל"ד מעולה לטיסה מהירה
61 - יותר כוח יותר משקל פחות סל"ד מנוע מסדרה ישנה יחסית ( 200 גרם נוספים על טיסן 40 זה המון ) נחיתות מהירות עקב משקל אף גבוה
מנוע 4 פעימות - מיותר לגדלים האלה.
המלצה שלי מתוך נסיון בשטח:
55 + אגזוז משופר דלק 20% COOLPOWER פרופ 12X6 אתה תראה מה זה אינסוף כוח.
זה האגזוז:
http://www.ebay.com/itm/JETT-ENGINEERING-POWER-MUFFLER-37mm-MOUNTING-FITS-ROSSI-45-53-OS-46-/321165966424?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item4ac6fbbc58
ניתן לרכוש אותו בארץ , אסור לפרסם חנויות גם בקישור למוצר מסתבר אז פנה אלי בפרטי ואגיד לך מהיכן לקנות.
קיבלת מלא תשובות רציניות לאורך 3 דפים ואתה חוזר על אותה שאלה בסופו של דבר
יותר מזה נתתי לך טיסן בדיוק כמו שלך עם מנוע מתאים פלוס סרטון
אני לא מבין את ההתלבטות שלך עדיין...
לסיכום:
46 - יטוס רגיל
52 - חרא מנוע ( אם אתה מתעקש על מנוע זול אז הוא יתאים בגודל ) ביצועים ירודים לעומת OS55
55 - יתן ביצועים טובים לטיסה ספורטיבית ואירובטיקה עם פרופ מתאים
55 + אגזוז JETT - יתן המון כוח וסל"ד מעולה לטיסה מהירה
61 - יותר כוח יותר משקל פחות סל"ד מנוע מסדרה ישנה יחסית ( 200 גרם נוספים על טיסן 40 זה המון ) נחיתות מהירות עקב משקל אף גבוה
מנוע 4 פעימות - מיותר לגדלים האלה.
המלצה שלי מתוך נסיון בשטח:
55 + אגזוז משופר דלק 20% COOLPOWER פרופ 12X6 אתה תראה מה זה אינסוף כוח.
זה האגזוז:
http://www.ebay.com/itm/JETT-ENGINEERING-POWER-MUFFLER-37mm-MOUNTING-FITS-ROSSI-45-53-OS-46-/321165966424?pt=Radio_Control_Parts_Accessories&hash=item4ac6fbbc58
ניתן לרכוש אותו בארץ , אסור לפרסם חנויות גם בקישור למוצר מסתבר אז פנה אלי בפרטי ואגיד לך מהיכן לקנות.
חבר'ה אני יודע שכל התשובות שקיבלתי רציניות ואני מעריך מאוד את עזרתכם,
רשמתי את התגובה הנ''ל בצחוק וכתגובה לסרטון;)
החלטתי בסוף ללכת על הASP, אני רוצה לתת לו צ'אנס.
אבל בהרכבה של האגזוז ראיתי שהאגזוז ארוך מידי, עד כדי כך שהוא ממש נוגע בקיר האש האחורי.
וראיתי שאם מפרקים אותו יש מעין צינור כסוף באמצע שפשוט מעריך אותו, ואפשר להוציא אותו ולקצר את האגזוז,
זה יפגע במשהו אם האגזוז יקוצר?
שוב תודה רבה
edgarfov
18-07-2013, 10:55:52
השאלה אם ה ASP יתן לך צ'אנס..
danoneyal
24-07-2013, 18:36:04
מנוע 61 יעשה את העבודה מעולה ,
תתחדש
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.