sharonx
07-03-2009, 20:00:08
אני חושב שהשרשור הזה יכול לעזור למתחילים שבינינו.
הנה תמונות של החלפת ספינדל (Feathering Shaft - הציר שמחבר את הגריפים של הלהבים הראשיות אחד לשני) בקופטרX 450 SE V2. אני חושב שבטירקס זה מאוד דומה, ייתכן שיש יותר רינגים רגילים אבל הרעיון דומה. שמרו את התמונה של כל החלקים למקרה שתפרקו ותשכחו את הסדר.
לגבי בדיקה עם הציר עקום (לא במקרה ברור כמו כאן) מגלגלים אותו על משטח מושלם כמו שוחן זכוכית או שיש ומסתכלים עם הוא תמיד נוגע כולו בשולחן או יוצר בטן. אם יש בטן או רווח הציר עקום והולך לפח. אני ממליץ בכל נגיעה של הראש ברצפה לבצע את הבדיקה הזו לציר ראשי וספינדל ובכל נגיעה של הזנב לבצע את הבדיקה לציר הזנב.
ספינדל עקום - צריך להחליף
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7048&stc=1&d=1236452341
חלקי הספינדל
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7043&stc=1&d=1236452341
חצי מהחלקים
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7042&stc=1&d=1236452341
ההאב הראשי - שם הולכים הספינדלים והדמפרים (הגומיות העגולות)
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7041&stc=1&d=1236452341
ספינדל חדש ועליו הדמפרים
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7040&stc=1&d=1236452341
מיסב מפורק
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7045&stc=1&d=1236451556
מיסב מורכב - התעלות כלפי הכדוריות
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7044&stc=1&d=1236452341
לא יודע איך קורים לחלק הזה אבל הוא מתחבר בין ההאב לגריפ ומונע מהגומיות לצאת החוצהץ הוא התעקם בריסוק ולכן נחליפו.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7047&stc=1&d=1236452341
המרחיק מהתמונה הקודמת כפי שאמור להיראות.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7046&stc=1&d=1236452341
ולסיום - ספינדל מורכב עם להבים מורכבות.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7060&stc=1&d=1236452341
מקווה שהשישור יעזור למי שצריך להרכיב ספינדל בעצמו.
אשמח לשמוע עם זה עזר למישהו ואם מישהו צריך עזרה אני אשמח לעזור.
הנה תמונות של החלפת ספינדל (Feathering Shaft - הציר שמחבר את הגריפים של הלהבים הראשיות אחד לשני) בקופטרX 450 SE V2. אני חושב שבטירקס זה מאוד דומה, ייתכן שיש יותר רינגים רגילים אבל הרעיון דומה. שמרו את התמונה של כל החלקים למקרה שתפרקו ותשכחו את הסדר.
לגבי בדיקה עם הציר עקום (לא במקרה ברור כמו כאן) מגלגלים אותו על משטח מושלם כמו שוחן זכוכית או שיש ומסתכלים עם הוא תמיד נוגע כולו בשולחן או יוצר בטן. אם יש בטן או רווח הציר עקום והולך לפח. אני ממליץ בכל נגיעה של הראש ברצפה לבצע את הבדיקה הזו לציר ראשי וספינדל ובכל נגיעה של הזנב לבצע את הבדיקה לציר הזנב.
ספינדל עקום - צריך להחליף
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7048&stc=1&d=1236452341
חלקי הספינדל
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7043&stc=1&d=1236452341
חצי מהחלקים
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7042&stc=1&d=1236452341
ההאב הראשי - שם הולכים הספינדלים והדמפרים (הגומיות העגולות)
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7041&stc=1&d=1236452341
ספינדל חדש ועליו הדמפרים
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7040&stc=1&d=1236452341
מיסב מפורק
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7045&stc=1&d=1236451556
מיסב מורכב - התעלות כלפי הכדוריות
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7044&stc=1&d=1236452341
לא יודע איך קורים לחלק הזה אבל הוא מתחבר בין ההאב לגריפ ומונע מהגומיות לצאת החוצהץ הוא התעקם בריסוק ולכן נחליפו.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7047&stc=1&d=1236452341
המרחיק מהתמונה הקודמת כפי שאמור להיראות.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7046&stc=1&d=1236452341
ולסיום - ספינדל מורכב עם להבים מורכבות.
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7060&stc=1&d=1236452341
מקווה שהשישור יעזור למי שצריך להרכיב ספינדל בעצמו.
אשמח לשמוע עם זה עזר למישהו ואם מישהו צריך עזרה אני אשמח לעזור.