צפייה בגרסה מלאה : הוספת טיסנים לסימולטור
maryyossi
06-07-2013, 21:39:26
התחדשתי ב g6.5
הגירסה שרשומה לי היא; 6.50.011
אני מנסה להוריד טיסנים מהאתר שלהם הראשי.
אבל הגירסא שלהם היא. 6.50.016
צריך לשנות את הסיומת של הקובץ?? אני פותח את הקובץ ראר מעתיק את הטיסן לאן שכל הטיסנים נמצאים אבל הוא לא מזהה לי אותו
עזרה בבקשה
תודה
0545549894
maryyossi
09-07-2013, 01:04:33
זה שאין תגובה זה אומר שזה תחום שאסור לדבר עליו בפורום
או שפשוט לא יודעים.?
neo 2
09-07-2013, 14:12:16
מותר לדבר, כל עוד אלה שאלות שנוגעות לגירסה החוקית
לא ידוע כמה יודעים באמת...זאת גירסה חדשה וכל העסק הזה של הסימולטור(החוקי) לא זול
מה שאני יודע מגירסאות קודמות זה להוריד את הקובץ ואז דרך התוכנה לפתוח את הקובץ שהורדת...לא צריך להעתיק את הקובץ לשום מקום.
guymeg
09-07-2013, 14:53:15
תחפש בפורומים בחו"ל.. לא מזמן ראיתי שצריך להוסיף את הדגמים לאיזו תיקייה בהתקנה של הסימולטור..
maryyossi
09-07-2013, 20:05:52
שלחתי מייל לחברה בחול ולאחר שעתיים קיבלתי תשובה:
Thank you for your interest in RealFlight.
You can add more aircraft to RealFlight 6.5 through the following options:
1. You can purchase one of the RealFlight Expansion Packs (http://www.realflight.com/expansionpacks.html)
2. You can purchase one of the RealFlight Mega Packs (http://www.realflight.com/megapacks.html)
3. You can download/install the free RealFlight Add Ons Volumes (http://www.realflight.com/addons.html)
4. You can download/import user created content from the KnifeEdge Swap Pages (http://www.knifeedge.com/forums/downloads.php). To help illustrate how to import content from the Swap Pages, attached to this reply is an edited screen shot from RealFlight 6.5 (How to Import Swap Page Aircraft Files in to RF6-6.5.jpg).
PLEASE REMEMBER to attach all previous correspondence (and dxdiag information if previously requested) with our responses to any follow up e-mail you may send. This will allow us to better track our attempts to troubleshoot your problem. Unfortunately, due to the volume of e-mail we receive, WE ARE UNABLE TO SAVE OR REMEMBER E-MAIL MESSAGES ONCE WE HAVE SENT A RESPONSE.
You can also reach our product support technical team at 217-398-8970 during our regular business hours Monday through Friday 9am to 6pm Central time. Be sure to have your computer specifications and serial number for your software available at the time of your call.
This email is personal and confidential. It may not be copied in part or in whole other than in a reply to the sender. Copying this email to other emails or public forums is not permitted.
Alex S.
Product Support
Great Planes Model Distributors
www.realflight.com
www.gpsoftware.com
PS9014
NO AUTORESPONDER
_______|_______
___---(X)---___
o/ \o
93682
הייתי מציע לפתוח איזה פורום שמתייחס לכל היבט הסימולטור ותוכנות הקשורות למחשב
תודה
neo 2
09-07-2013, 23:07:32
זה בדיוק מה שאמרתי...ראיתי שאתה לא שואל איך בדיוק לייבא את הקובץ אז הנחתי שהסתדרת..
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.