צפייה בגרסה מלאה : שאלה מה ההבדל בין הפרופים?
7YOAV7
16-07-2013, 18:32:42
שלום, הייתי רוצה לדעת מה ההבדל בין הפרופים של master airscrew מהסדרות g/f ל-s2? הצורה שונה, האם זה כל כך משנה ומה מתאים למה? בנוסף הייתי רוצה לדעת גם מה ההבדל בין ה-k ל-classic.
תודה
e-nigma
17-07-2013, 09:23:16
classic: פרופ לטיסני סקייל מלחמת העולם השנייה מוסטנג ספיטפייר וכו' נותן מראה סקיילי עם קצוות מעוגלים
G/f: פרופ לטיסני ספורט ואירובטיקה יותר רחב דק יחסית גם יותר קל ניצולת מלאה של כוח המנוע דרך הפרופ הסל"ד לעומת זאת יורד טיפה בסיבובים חדים
K : פרופ מצוין למנועי 4 פעימות רחב יותר כבד יותר לא יתאים למנועי 2 פעימות.
S-2: פרופ למהירות בסגנון APC רק חצי מהמשקל מתאים לטיסנים מהירים אבל לא פורמולה 1 טיסני 50 לרוב גם טיסני ספורט טסים איתו מעולה
Formula one: פרופ קשיח יותר פחות גמיש לטיסני פיילון מיועד לעלות לסל"ד גבוהה עובד מעולה עם מנועי רוסי JETT מתאים מאוד למנועים עם טיון .
7YOAV7
17-07-2013, 11:37:45
תודה. יש לי גרובי 90 עם os 120 ax. יש עליו פרופ k, האם כדאי להחליף לclassic?
שמתי לב שיש לי בכלל בעיה במהירויות נמוכות, או שהוא מגיע מהר מידי לנחיתה או שהוא מזדקר. אגב הפרופ הוא 16x8. האם זה גדול מידי? כדאי לשים אחד אחר?
ומה אתה חושב על פרופ s-2 לפילטוס 40? עדיף על ה-g/f?
e-nigma
17-07-2013, 13:10:00
הגרובי שלך הוא F3A
מה שאתה מתאר לגבי הנחיתות זו התנהגות נורמלית לכל כלי תעופה, אתה אמור לשלוט בקצב הירידה למסלול ב- FINAL
תגלוש מהר- הנחתיה תהיה מהירה ושטוחה
תגלוש לאט - הטיסן יזדקר בשלב מסויים עקב חוסר אנרגיה
נחיתה מהירה - לגלוש בלי מנוע , בלי הצפות בעת הגלישה , להתיישר מטר לפני הקרקע להציף בצורה כזו שהטיסן ישאר ישר ולא ירים אף התוצאה נחיתה מהירה ועדינה מאוד על הגלגלים
נחיתה איטית - לא לגלוש מגבוה ,לבצע את הסיבוב עם מנוע על מנת למנוע הזדקרות , מול המסלול לשמור על טורים ואף טיפה למעלה התוצאה נחיתה איטית לפעמים גם קשה על הכני נסע
הפרופ בסדר גמור למנוע אם כי הייתי שם שם פרופ עץ במידה הזו
בכל מקרה בחירת סוג הפרופ תלויה בסגנון הטסה אם אתה מחליט להטיס 3D או F3A או טיסה מהירה
הטיסן שלך מסוגל לעשות את כל הסגנונות הנ"ל פשוט תחליט על סגנון.
פילטוס 40 תלוי איזה מנוע ושוב לאיזה סגנון אתה מכוון
מנוע 46 - פרופ 10X6 10X7 אגזוז MAC יעשה לו טוב
מנוע 55 - פרופ 11X7 10X8 אפילו 11X8 עם דלק 20% ניטרו COOLPOWER
נקודה חשובה לגבי הזדקרות בנחיתה: מרכז כובד אחורי מידי
דרך טובה לבדוק זאת באויר:
בפול מצערת הטיסן מפיל אף
ללא מצערת הטיסן מאט , ובמהירות נמוכה האף קצת עולה
7YOAV7
17-07-2013, 17:08:48
אוקיי, מכיר את עניין הנחיתות אבל רציתי דעה נוספת, תודה. אני עושה איתו f3a אז הפרופ מתאים? בכל מקרה בפילטוס יש מנוע 55 אני מטיס עם 10% coolpower וזה בסדר גמור. לא רואה סיבה להטיס עם יותר. בכל מקרה אני רוצה שם מהירות אז השאלה היא האם להמשיך להשתמש ב-g/f או לעבור ל-s-2?
saarordan
17-07-2013, 18:36:09
תקשיב לדודו (E-NIGMA), הוא בחור רציני שיודע על מה הוא מדבר... :)
7YOAV7
17-07-2013, 19:44:53
אני מקשיב, בגלל זה שאלתי אותו ;)
e-nigma
21-07-2013, 10:51:00
אוקיי, מכיר את עניין הנחיתות אבל רציתי דעה נוספת, תודה. אני עושה איתו f3a אז הפרופ מתאים? בכל מקרה בפילטוס יש מנוע 55 אני מטיס עם 10% coolpower וזה בסדר גמור. לא רואה סיבה להטיס עם יותר. בכל מקרה אני רוצה שם מהירות אז השאלה היא האם להמשיך להשתמש ב-g/f או לעבור ל-s-2?
על הגרובי שים G\F
על הפילטוס S-2 אם תרצה יותר מהירות תעלה באחוזי הניטרו ושים פרופ 11X9
7YOAV7
21-07-2013, 12:45:02
אין פרופ g/f
16x8
noam_h
21-07-2013, 14:00:09
אתה (כנראה) כבר לא מתחיל שצריך פרופ גמיש שעמיד בשפשופים בנחיתות, אז תשים APC. אני אחרי שראיתי בעיניים איך הפרופ של master מתקפל כשפותחים מנוע, עברתי ל- APC.
7YOAV7
21-07-2013, 22:40:05
גם אופציה, תודה.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.