PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה! תקשורת אם הלי גיא



דור
09-03-2009, 11:19:03
שלום,
הרגע הגיעה לי החבילה מהלי גיא ולהפתעתי הם שלחו לי את הסוללה הלא נכונה.
הזמנתי סוללה 6 תאים הם שלחו לי 3 תאים.
מה שיותר מעצבן שאם החשבונית שקיבלתי היה רשום Max force 2200 22v lipo battery.
כך שאפילו יש לי הוכחה.
חיכתי לחבילה כל כך הרבה זמן כדי שאני יטיס את ה 500 ועכשיו אני גם לא יכול!!!!!

אני מנסה לשלוח להם אימייל אבל זה לא פועל אני מזין את הקוד והם אומרים שהוא לא טוב
בבקשה מישהו יכול לתת לי את האימייל שלהם?

shimon73
09-03-2009, 12:25:55
אתר גרוע ביותר
אני הזמנתי משם מנוע סקורפיון לפני יותר מחודש , לא קיבלתי אותו עד עכשיו
אין מספר מעקב , אין מענה לאימיילים.
בקיצור לא מומלץ כלל
הנה המייל הראשי של שרות הלקוחות
patrick@heliguy.com

דור
09-03-2009, 12:30:35
אתר ממש לא גרוע קיבלתי את המשלוח תוך פחות מ שבועים(שבוע וחצי)
והם הביאו לי מספר מעקב רק הם התבלבלו הנתנוים זהים רק זו 3 תאים וזו 6 תאים

junkqwe
09-03-2009, 18:04:00
יש לך טלפון שלהם האתר
תתקשר אליהם

asafsee
09-03-2009, 19:39:57
יצא לי לעבוד איתם, אחלה של שירות כנראה באמת טעות לא צפוייה
הכי טוב להרים טלפון ולדבר.....

wind556
09-03-2009, 19:45:54
זה אחד האתרים הכי טובים בעולם, אם לא הטוב מכולם
כשעושים הזמנה צריך לדעת להקפיד על פרטים,וברוב המקרים של טעויות יש למזמין תרומה לטעות
הזמנתי לפני 5 ימים משהו מהם,והיום זה הגיע
ובמקרים של בעייות בעבר, כמו חבילה שהגיעה עם נזק, הם פיצו על הנזק בזמן קצר ביותר (פחות משעתיים)
אין דברים כאלה....

marik_911
09-03-2009, 20:16:16
30min@heliguy.com
ציין מספר הזמנה
מתחיל ב hguy
ותוך 30 דקות יחזרו אליך עם תשובה בזמן פעילות

דור
09-03-2009, 21:13:12
ממש טובים...
חרא שירות אולי חוזרים מהר
הם אומרים לי שאני עוד ישלם על המשלוח של הסוללה אליהם והם ישלמו לי את המשלוח של הסוללה מהם אלי.... חרא שירות ממש מעצבן טעות שלהם ועוד הם רוצים שאני ישלם
שלחתי להם הוכחה אם הקבלה והתמונה של הסוללה הלא נכונה.
לא מזמין יותר מהם

shimon73
09-03-2009, 21:21:32
כמו שאמרתי, חרא של אתר.

wind556
09-03-2009, 21:33:33
אתר גרוע ביותר
אני הזמנתי משם מנוע סקורפיון לפני יותר מחודש , לא קיבלתי אותו עד עכשיו
אין מספר מעקב , אין מענה לאימיילים.
בקיצור לא מומלץ כלל
הנה המייל הראשי של שרות הלקוחות
patrick@heliguy.com



מספר המעקב הוא אוטומטי ורשום בהסטוריה של ההזמנות שלך

vinay
09-03-2009, 22:16:46
גם לי הנסיון לאחרונה לא מדהים (לעומת לפני כחצי שנה) - נתתי הגדרה מאד מדויקת של איך אני רוצה שישלחו את החבילה. הם ענו ששלחו בהתאם להוראות. אמנם הגיעה אלי אבל הם פשוט לא ביצעו את מה שביקשתי ואת מה שהם אמרו שביצעו. פשוט המציאו דברים שלא נעשו.

מצד שני - המחירים זולים.

הנסיון שלי לאחרונה עם FAST-LAD מאנגליה יותר טוב.

HeliDraco
11-03-2009, 20:16:51
טוב, הנסיון (הראשון) שלי איתם:
הזמנתי ציוד לקופטר שלי - 3 סרוואים לראש (HS65MG - בא בקומבו), ג'רו (לוג'יטק 2100) עם סרוו של לוג'יטק לזנב. החבילה הגיעה תוך 5 ימים, עם מס' מעקב והכל (ביקשתי במפורש לשלוח בדואר שאפשר לעקוב). בפתיחת החבילה:
1.סרוו אחד הגיע ללא זרוע.
2.מצד שני, בנוסף ל-2100 הם שלחו את הסרוו זנב ביחד עם ג'רו לוגיטק 6100.

איכשהו, לא נראה לי שאני הולך להתלונן... ;)

ואדים

AMIR
11-03-2009, 20:25:39
זה לא סתם חביבי!!!
זה פיצויי על הזרוע סרוו!!!!
************:D
וואלה אחי?! מגניב!

HeliDraco
19-03-2009, 23:14:07
זה לא סתם חביבי!!!
זה פיצויי על הזרוע סרוו!!!!
************:D
וואלה אחי?! מגניב!

לא ממש

מסתבר שהם שלחו לי את הסרוו שמתאים ל6100. למסוק 450 הוא פשוט גדול מדי, לדעתי. כך שאני בכל מקרה אצטרך להזמין סרוו זנב בנפרד - כי את החבילה כבר פתחתי.
סתם עוד עיכוב בבנייה של הקופטר - כאילו שחסר לי :mad::mad:
בכל מקרה - יהי לי ג'ירו וסרוו לפרויקט 500 - אם וכאשר :D

ואדים