LiorNT
10-08-2013, 20:48:53
שלום ושבוע טוב לכולם,
יש לי F450 עם נאזה ויש לי כמה שאלות קטנות,
1 - ביום שיש האחרון רציתי לבדוק את אופן פעולת ה Fail safe והבחנתי בדבר הבא:
אם אני עובר למצב הנ"ל ואח"כ חוזר למצב gps אני לא מצליח לקבל שליטה על הרחפן אלא אם אני עובר קודם למצב Manual.
מישהו נתקל בזה ? זוהי התנהגות רגילה ?
2 - איך לעזאזל בודקים אם ה Failsafe עובד (תכנתתי אותו שיחזור וינחת) ?
כשעברתי למצב הזה ראיתי שהרחפן עומד במקום לכ 3 שניות , עולה לגובה (קראתי שהוא עולה לכ 20 מטרים מעל השטח) ואז התחיל לבוא לכיווני די מהר, באותו הרגע הלב שלי נפל ל ב**** ולא היה לי את האומץ
לחכות לראות מה קורה, אז.... אני אשמח לדעת איך אתם בדקתם את זה.
3 - למה כשאני במצב Gps הסף העליון של המצערת הוא די נמוך , כלומר.... הייתי במצב Gps, מצערת בערך ב 70% ואני מרגיש שלרחפן אין כוח והוא די נמוך וקרוב לקרקע, עברתי למצב manual והחריין הקטן הזה
המריא כמו טיל בליסטי לכיוון השמיים.
תודה
יש לי F450 עם נאזה ויש לי כמה שאלות קטנות,
1 - ביום שיש האחרון רציתי לבדוק את אופן פעולת ה Fail safe והבחנתי בדבר הבא:
אם אני עובר למצב הנ"ל ואח"כ חוזר למצב gps אני לא מצליח לקבל שליטה על הרחפן אלא אם אני עובר קודם למצב Manual.
מישהו נתקל בזה ? זוהי התנהגות רגילה ?
2 - איך לעזאזל בודקים אם ה Failsafe עובד (תכנתתי אותו שיחזור וינחת) ?
כשעברתי למצב הזה ראיתי שהרחפן עומד במקום לכ 3 שניות , עולה לגובה (קראתי שהוא עולה לכ 20 מטרים מעל השטח) ואז התחיל לבוא לכיווני די מהר, באותו הרגע הלב שלי נפל ל ב**** ולא היה לי את האומץ
לחכות לראות מה קורה, אז.... אני אשמח לדעת איך אתם בדקתם את זה.
3 - למה כשאני במצב Gps הסף העליון של המצערת הוא די נמוך , כלומר.... הייתי במצב Gps, מצערת בערך ב 70% ואני מרגיש שלרחפן אין כוח והוא די נמוך וקרוב לקרקע, עברתי למצב manual והחריין הקטן הזה
המריא כמו טיל בליסטי לכיוון השמיים.
תודה