PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה האם אמור להצטבר פיח על הקונקטור?



noam_h
13-08-2013, 22:30:02
מדובר בקונקטור HXT 4mm. בצד של הסוללה יש די מעט. בצד של ה- ESC יש קצת יותר.

Himel
13-08-2013, 22:40:23
לא תקין בכלל, ההשארה שלי שאתה מעביר בהם יותר מדיי זרם..
הם מתחממים?

סאונד בראש
14-08-2013, 05:32:50
זה פיח בגלל הניצוצות של החיבור סוללה לבקר

יש לי את אותה בעיה עם הפלאג של ה 6 מ"מ .

הבעיה נוצרה רק בגלל הבקר CC160 שהצריכת חשמל הריאשונית שלו שמטעינה את הקבלים חזקה מאוד ביחס ל CC120

בינתיים מלבד פיח אין שום השלכות

menachem
14-08-2013, 08:07:51
אם הפיח רק בקצה הפלאג זה קורה בגלל ניצוצות בזמן החיבור לסוללה. אם יש פיח בחלק היותר פנימי אז יש בעית מגע וכדאי להחליף את הפלאג.
בכל מקרה יש לנקות את הפיח ליצירת מגע טוב יותר ואם נפגע צפוי הזהב רצוי להחליף

noam_h
14-08-2013, 10:25:37
לא תקין בכלל, ההשארה שלי שאתה מעביר בהם יותר מדיי זרם..
הם מתחממים?

לא בדקתי. מדובר בטיסן שקניתי משומש. ראיתי אותו לפני כן בטיסה, וכשהוא ירד בדקתי את החום של הסוללה והמנוע ולא של הקונקטורים. הסוללה והמנוע היו חמים, אבל לא רותחים (היה אפשר להשאיר את היד)


זה פיח בגלל הניצוצות של החיבור סוללה לבקר

יש לי את אותה בעיה עם הפלאג של ה 6 מ"מ .

הבעיה נוצרה רק בגלל הבקר CC160 שהצריכת חשמל הריאשונית שלו שמטעינה את הקבלים חזקה מאוד ביחס ל CC120

בינתיים מלבד פיח אין שום השלכות

מדובר בבקר Hacker MasterBasic 90-Opto


אם הפיח רק בקצה הפלאג זה קורה בגלל ניצוצות בזמן החיבור לסוללה. אם יש פיח בחלק היותר פנימי אז יש בעית מגע וכדאי להחליף את הפלאג.
בכל מקרה יש לנקות את הפיח ליצירת מגע טוב יותר ואם נפגע צפוי הזהב רצוי להחליף

איך מנקים את הפיח?

Flying_student
14-08-2013, 13:22:29
איך מנקים את הפיח?

פותחים, מלחימים החוצה את הקונקטור ומלחימים חדש וזהו, כאילו לא היה פיח.

ofir181
14-08-2013, 13:22:51
תחליף קונקטור וסגור עניין..

igalr
14-08-2013, 13:29:17
אפשר להלחים קונקטור נוסף עם נגד ואז לא יהיה ניצוץ בחיבור הקונקטור הגדול.