צפייה בגרסה מלאה : מחפש להחליף פרופים של APC .
motiganot
23-08-2013, 19:55:57
חברה הזמנתי 10 פרופים של APC 14X4.7 SF חמישה רגילים וחמישה הפוכים חדשים בשקיות .
החלטתי שאני מעדיף להשתמש בפרופים APC 12X6 SF כדי להמנע מעומס על המנעים T-motor MT 4008-12 שיש ברשותי.
אם יש למישהו להחליף, אני מעוניין !
ואם מישהו חושב שלא צריכה להיות לי בעיה להשתמש בפרופים 14X4.7 השמח לקבל חוות דעת .
jetisrael
23-08-2013, 23:08:00
אם איזה סוללה אתה מטיס.
motiganot
24-08-2013, 00:18:43
אם איזה סוללה אתה מטיס.
5000 מילי' 4S
jetisrael
24-08-2013, 12:41:38
OK
במדחפים 12X6 המנועים יצרכו זרם נמוך וזה טוב משמעות של מנועים לא מתחממים כושר הרמה של 1450ג"ר למנוע וזמן רחיפה ארוך.
במדחפים 14X4.7 למנועים שצינתה זה גבולי זאת אומרת ש-13X4.7 היה יותר טוב בכל זאת לא להטיס עם 14X4.7 מנועים צורכים זרם גבוה וזמן רחיפה קצר עד כדי שהסוללות יתנפחו.
כל זה מתיחס בהתאם למשקל הרחפן..........
motiganot
24-08-2013, 12:54:48
OK
במדחפים 12X6 המנועים יצרכו זרם נמוך וזה טוב משמעות של מנועים לא מתחממים כושר הרמה של 1450ג"ר למנוע וזמן רחיפה ארוך.
במדחפים 14X4.7 למנועים שצינתה זה גבולי זאת אומרת ש-13X4.7 היה יותר טוב בכל זאת לא להטיס עם 14X4.7 מנועים צורכים זרם גבוה וזמן רחיפה קצר עד כדי שהסוללות יתנפחו.
כל זה מתיחס בהתאם למשקל הרחפן..........
זה גם מה שאני חשבתי . לפי הוראות היצרן לא מומלץ להשתמש עם פרופים 14 כאשר משתמשים עם סוללה 4s .
הזמנתי לי פרופים 12x6 של גרפנר . אני במהלך של הרכבת אוקטו עם המנועים הנ״ל וזאת אומרת כושר הרמה של בערך 12 ק״ג
במקסימום מנוע . אני מקווה לא לעבור את 6 ק״ג משקל טיסה .
jetisrael
24-08-2013, 13:02:31
בהצלחה.
Guyazulay@
24-08-2013, 19:21:02
גבי אתה מדבר מניסיון או תיאוריה?
אני מכיר טוב מאד את נתוני היצרן.
האוקטו שלי טס תקופה לא קצרה עם 8 מנועים כאלה יחד עם 4 תאים.
פרופ 14" APC ולפניהם קסואר.
גם אחרי 5 טיסות רצופות שכל וטיסה 20 דק המנועים לא חמים בכלל.
asafsee
24-08-2013, 20:01:41
דווקא עם 14X6 תקבל יותר עומס מאשר 4.7 מאחר והפסיעה גדולה יותר
מה שכן ואולי זה דווקא החלק המשמעותי, ב 14X6 תעבוד בסלד מעט נמוך יותר בשביל אותה התוצאה עם 4.7
motiganot
24-08-2013, 23:01:24
אתה כמובן מתכוון ל 12x6 ....
אני מסתכל הוראות יצרן ושם רשום שעם סוללה ארבע תאים
צריך לשים פרופ׳ 12x6 .
אני רוצה להגיע לרמת אמינות גבוהה כדי שגם אם אני רוצה להטיס באמצע
אוגוסט אני לא צריך לדאוג להתחממות של המנועים ....
כמו שגיא רשם המנועים האלו נחשבים לאמינים ביותר וגם אם נחרוג קצת מעבר
למעטפת היכולות של המנוע, לא יהיה נורא כל כך .
jetisrael
26-08-2013, 00:29:06
מוטי תעבוד לפי הוראות יצרן ואל תנסה להטיס עם 14X4.7 שחיקה ובלאי למנוע. היצרן נתן נתונים אם תטיס עם 11.1 וולט זה בסדר.
דוגמא: מנוע T-MOTOR 4010-14 היה מתאים למדחפים 14X4.7 עם 4 תאים.
וגיא כן יש לי ניסיון...........אולי אתה לא מרגיש את חום המנוע אבל תאמין לי הסלילים מתחממים אז אולי בטיסה ה-20 המנוע יאבד הספק.
Guyazulay@
26-08-2013, 07:51:42
אני מודד חום במנוע עם מד טמפרטורה ישירות לסליל אחרי כל טיסה.
motiganot
26-08-2013, 11:19:40
זה מה שאני הולך לעשות . הפרופים של 12X6 של גרפנר כבר בדרך.
גיא אתה בודק את החום בסלילים כאשר הכלי כבר על הקרקע והמנוע
עומד .
אתה לא יכל לדעת מהו החום שיש בסליל במהלך הטיסה ....
נכון שאם כמה שניות אחרי הנחיתה מד חום מראה טמפ' סבירה
אז כנראה שגם במהלך הטיסה החום לא היה גבוה מידי .
motiganot
27-08-2013, 16:15:03
שבוע אחד והפרופים אצלי בבית .
96618
אני חייב לציין את האתר הזה : AltiGator (http://mikrokopter.altigator.com/)
ממש כייף לקנות משם, אפילו מקבלים ממתק :o
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.