AvivT
27-08-2013, 16:32:03
אני שם לב יותר ויותר לכך שכאשר משתמש מסוים פותח מספר הודעות מכירה, הן מאוחדות לו לכדי מודעה אחת.
המצב הזה "דופק" את שני הצדדים, גם את המוכר וגם את אלה שעוברים על מודעות המכירה.
בתור מישהו שמחפש משהו מסוים או אפילו סתם מסתכל על מה אנשים מוכרים, נוח לי לעבור על הכותרות בלי צורך להיכנס לכל מודעה.
כשאתם מאחדים כמה מודעות עם כותרת של "מספר פריטים למכירה", כמה אנשים אתם חושבים יתאמצו להיכנס לשרשור ולעבור הודעה-הודעה בשביל לראות מה אותו משתמש מוכר?
אז גם המוכר מפסיד מזה, וגם שאר המשתמשים שפשוט לא רואים בעין את מה שהם מחפשים וממשיכים הלאה.
אני בטוח שפורום המכירות פה לא יותר עמוס מזה שב RCG או כל פורום בינלאומי אחר, ושם מצליחים להתמודד עם כמות המכירות ולא מאחדים מודעות.
אשמח לראות את המגמה הזאת משתנה.
המצב הזה "דופק" את שני הצדדים, גם את המוכר וגם את אלה שעוברים על מודעות המכירה.
בתור מישהו שמחפש משהו מסוים או אפילו סתם מסתכל על מה אנשים מוכרים, נוח לי לעבור על הכותרות בלי צורך להיכנס לכל מודעה.
כשאתם מאחדים כמה מודעות עם כותרת של "מספר פריטים למכירה", כמה אנשים אתם חושבים יתאמצו להיכנס לשרשור ולעבור הודעה-הודעה בשביל לראות מה אותו משתמש מוכר?
אז גם המוכר מפסיד מזה, וגם שאר המשתמשים שפשוט לא רואים בעין את מה שהם מחפשים וממשיכים הלאה.
אני בטוח שפורום המכירות פה לא יותר עמוס מזה שב RCG או כל פורום בינלאומי אחר, ושם מצליחים להתמודד עם כמות המכירות ולא מאחדים מודעות.
אשמח לראות את המגמה הזאת משתנה.