צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מבקש המלצות לראש FBL ל-600 TREX תודה!
dudibd
31-08-2013, 07:30:54
שלום חברים!
מבקש את עזרתכם בייעוץ..
ברשותי מסוק 600 TREX חשמלי, עם סטאפ חזק למדי של סקורפיון, 10 תאים, סייקליק DS610.
מדובר במסוק פלייבר שטס טוב. אין לי מספיק הכרות עם סוג הראש הספציפי שנמצא בו (היה של חבר בארה"ב שהעביר לי אותו עם החזרה שלי לארץ).
צרפתי תמונות, המבינים בטח יזהו בקלות :)
ועכשיו לשאלה – אני מעוניין להסב אותו ל-FBL עם BEASTX (שאותו כבר יש לי). אני מבקש לקבל המלצות לסוג ראש FBL שאליו כדאי להסב. מה לגבי DFC, נמוך-גבוה?
אודה מאד להמלצות ספציפיות וטיפים, כי אני לא מכיר את הסוגים והיצרנים השונים. אני מעדיף לא להאריך בום ולהבים כרגע, רק לשדרג ל-FBL הנכון.
מבחינת סגנון הטסה – אני מתרגל D3 אבל די בסיסי כרגע. מקווה להשתפר :) בכל מקרה, זה הכוון.
לגבי רכישה – מתכנן למצוא בחו"ל בקרוב – משומש או חדש. אם יהיה משהו בארץ, בוודאי אבדוק גם כן.
תודה רבה מראש לכל העוזרים!!!
אפשר גם להתקשר, בכל שעה, אם יותר נוח.
שבת שלום,
דודי.
050-7558855
dudibd
31-08-2013, 23:56:04
חברים יקרים!
כ"כ הרבה צפיות ולאף אחד אין טיפ קטן לחבר במצוקה? :)
תנו איזה לינק או שניים חבר'ה, קטן עליכם...
תודה,
דודי.
kondason
01-09-2013, 06:49:22
יש לי מסוק כמו שלך 8 תאים, לא מוכן להחליף אותו בשום מסוק אחר. לדעתי, המסוק פשוט מדהים.
הראש שהכי טוב למסוק הזה הוא הראש הישן 3G יש צורך להחליף את ראשי הסרבו לראשים קטנים יותר ממתכת כדי לקבל גאומטריה נכונה יותר.
24 ממ של קוויק יו קיי, בנוסף יש צורך לחזק את השילדה, יש צורך להוסיף מקשר בין המחזיקי חופה מאחורה (כמו התומך שמותקן במקור בחזית), ויש צורך להוסיף מיסב שלישי לציר הראשי כמו בדגם הניטרו.
המסוק טס טוב יותר מכל מסוק אחר שהטסתי, והעמידות שלו בריסוקים מדהימה, ב2200 סיבובים לדקה יש לו שמירת זנב מושלמת, שלא כמו בדגם החדש יותר.
וכמובן עלות החלפים שלו מגוחכת.
אתה הולך להנות, בהצלחה
dudibd
01-09-2013, 08:25:59
תודה רבה על המידע.
מספר שאלות ברשותך:
1. האם BEASTX מתאים כאן?
2. האם ניתן לרכוש ראש 3G כזה? יש לי אפשרות לרכוש ממישהו בחו"ל את הראש הבא, האם זה זה? (ראה גם תמונה) -
Align silver head with swash-follower & link rods
Features Dual radial bearings in the blades grips along with large Thrust Bearing to ensure smooth collect inputs when head is under flight loads.
Other features include dual arms on the swash drive to provide precise adjustment of head phasing.
מה דעתך?
אם לא זה, יש סיכוי שתמצא לי לינק למה שאתה ממליץ? פשוט רוצה לקנות את הדבר הנכון...
המון תודה!
דודי.
יש לי מסוק כמו שלך 8 תאים, לא מוכן להחליף אותו בשום מסוק אחר. לדעתי, המסוק פשוט מדהים.
הראש שהכי טוב למסוק הזה הוא הראש הישן 3G יש צורך להחליף את ראשי הסרבו לראשים קטנים יותר ממתכת כדי לקבל גאומטריה נכונה יותר.
24 ממ של קוויק יו קיי, בנוסף יש צורך לחזק את השילדה, יש צורך להוסיף מקשר בין המחזיקי חופה מאחורה (כמו התומך שמותקן במקור בחזית), ויש צורך להוסיף מיסב שלישי לציר הראשי כמו בדגם הניטרו.
המסוק טס טוב יותר מכל מסוק אחר שהטסתי, והעמידות שלו בריסוקים מדהימה, ב2200 סיבובים לדקה יש לו שמירת זנב מושלמת, שלא כמו בדגם החדש יותר.
וכמובן עלות החלפים שלו מגוחכת.
אתה הולך להנות, בהצלחה
a
Friman
01-09-2013, 09:37:03
היי דודי
ראשית, כן בהחלט ביסטיקס תתאים. אני מטיס מסוק כזה עם 6 תאים עם ביסטאיקס, והוא טס מצויין. שים לב למתקן את המערכת עם שתי שכבות של דו״צ M3 (שקוף או אפור) ולא עם המקורי של ביסטיקס.
לגבי הראש, קונדסון צודק ברמת הכללית, ולא בהכרח צודק ברמה הספציפית.
ברמה הכללית - הדגם הישן של ה600 לא מתוכנן לפלייברלס ובטח לא לראש הDFC, החדש יותר. בגלל זה אם פשוט שמים עליו ראש DFC בלי שום התאמות מיוחדות, הביסטיקס לא תצליח להגיע לגאומטריית ראש מושלמת אלא {רק} ״טובה מאד״. ברמה הספציפית - במסוק שלי, גם עם ראש DFC ללא שום התאמות מיוחדות בלינקים, בזרועות הסרבו, בגריפים וכולי, הביסטיקס מגיעה לגאומטריית ראש כמעט מושלמת, ובסופו של דבר בטיסה זה לא ממש מורגש מבחינתי; אני מטיס בערך ברמה שאתה מתאר את עצמך, אולי טיפה יותר לוחץ את המסוק... המסוק מגיב מצויין, מהר, מדוייק ומאד יציב. אני לא מצאתי טעם בהסתבכויות והוצאות מיותרות בשביל לקבל אור כחול של גאומטריית ראש מושלמת... כמובן ציר ראשי שמותאם להסבת ה600 הישן לdfc חייבים, כי הציר הרגיל ארוך מדי. לגבי המיסב השלישי לציר הראשי- אני לא הוספתי ואין לי שום בעיה, יחד עם זאת כאמור אני בסטאפ של 6 תאים, אולי בסטאפ חזק יותר זה נדרש.
אגב, ראש פלייברלס רגיל די קשה להשיג היום. כמעט ואין אתרים שמוכרים ראש מקורי כזה של אליין חדש, כי הוא כבר לא משווק על ידי אליין. זה גם אומר שיותר קשה יהיה להשיג לו חלפים בקרוב. ראש dfc תוכל לקנות בכל אתר שמוכר ציוד למסוקים ברשת, וגם חלפים יש בשפע בכל מקום. תוכל כמובן לקנות ראש פלייברלס רגיל ביד שנייה אבל אז אתה קונה.. יד שנייה ;).
ודבר אחרון- הנדנדות בראש הפלייברלס הרגיל של אליין נוטות לעשות בעיות, מהנסיון שלי עם ראשים אלו במסוקי 500 ו450: המיסבים שם נהרסים בקצב די גבוה. בראש DFC אין נדנדות, באופן כללי המכניקה שם היא הכי פשוטה שאפשר.
dudibd
01-09-2013, 09:54:03
תודה רבה על המידע המפורט גיל.
אכן חשבתי על DFC, גם בגלל שכנראה לא קל למצוא ALIGN ואין ממש טעם..
אפשר אולי לדבר איתך כמה דקות בטלפון מאוחר יותר?
אם כן - אנא שלח לי הודעה עם המספר, או סמס למספר שלי.
שוב תודה,
דודי.
050-7558855
היי דודי
ראשית, כן בהחלט ביסטיקס תתאים. אני מטיס מסוק כזה עם 6 תאים עם ביסטאיקס, והוא טס מצויין. שים לב למתקן את המערכת עם שתי שכבות של דו״צ M3 (שקוף או אפור) ולא עם המקורי של ביסטיקס.
לגבי הראש, קונדסון צודק ברמת הכללית, ולא בהכרח צודק ברמה הספציפית.
ברמה הכללית - הדגם הישן של ה600 לא מתוכנן לפלייברלס ובטח לא לראש הDFC, החדש יותר. בגלל זה אם פשוט שמים עליו ראש DFC בלי שום התאמות מיוחדות, הביסטיקס לא תצליח להגיע לגאומטריית ראש מושלמת אלא {רק} ״טובה מאד״. ברמה הספציפית - במסוק שלי, גם עם ראש DFC ללא שום התאמות מיוחדות בלינקים, בזרועות הסרבו, בגריפים וכולי, הביסטיקס מגיעה לגאומטריית ראש כמעט מושלמת, ובסופו של דבר בטיסה זה לא ממש מורגש מבחינתי; אני מטיס בערך ברמה שאתה מתאר את עצמך, אולי טיפה יותר לוחץ את המסוק... המסוק מגיב מצויין, מהר, מדוייק ומאד יציב. אני לא מצאתי טעם בהסתבכויות והוצאות מיותרות בשביל לקבל אור כחול של גאומטריית ראש מושלמת... כמובן ציר ראשי שמותאם להסבת ה600 הישן לdfc חייבים, כי הציר הרגיל ארוך מדי. לגבי המיסב השלישי לציר הראשי- אני לא הוספתי ואין לי שום בעיה, יחד עם זאת כאמור אני בסטאפ של 6 תאים, אולי בסטאפ חזק יותר זה נדרש.
אגב, ראש פלייברלס רגיל די קשה להשיג היום. כמעט ואין אתרים שמוכרים ראש מקורי כזה של אליין חדש, כי הוא כבר לא משווק על ידי אליין. זה גם אומר שיותר קשה יהיה להשיג לו חלפים בקרוב. ראש dfc תוכל לקנות בכל אתר שמוכר ציוד למסוקים ברשת, וגם חלפים יש בשפע בכל מקום. תוכל כמובן לקנות ראש פלייברלס רגיל ביד שנייה אבל אז אתה קונה.. יד שנייה ;).
ודבר אחרון- הנדנדות בראש הפלייברלס הרגיל של אליין נוטות לעשות בעיות, מהנסיון שלי עם ראשים אלו במסוקי 500 ו450: המיסבים שם נהרסים בקצב די גבוה. בראש DFC אין נדנדות, באופן כללי המכניקה שם היא הכי פשוטה שאפשר.
נולד לטוס
01-09-2013, 16:48:56
http://www.flying-hobby.com/trex600n-flybarless-head-systems-p-4818.html
ראש מעולה ללא חשש מבום סטרייק כמו בDFC
dudibd
01-09-2013, 16:53:49
נראה טוב, תודה!
http://www.flying-hobby.com/trex600n-flybarless-head-systems-p-4818.html
ראש מעולה ללא חשש מבום סטרייק כמו בDFC
צחי ניצני
01-09-2013, 20:41:04
גם אני מטיס את המסוק הזה עם סטאפ של 12 תאים
אצלי הראש הוא של אאוטרייג׳ כדאי לשקול גם את האופציה הזו.
אני חושב שהיא זמינה לא פחות מהDFC
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m/)
dudibd
01-09-2013, 20:52:16
תודה רבה צחי, אבדוק גם אותו..
דודי.
גם אני מטיס את המסוק הזה עם סטאפ של 12 תאים
אצלי הראש הוא של אאוטרייג׳ כדאי לשקול גם את האופציה הזו.
אני חושב שהיא זמינה לא פחות מהDFC
Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free (http://tapatalk.com/m/)
kondason
04-09-2013, 23:02:48
גיל
האם הטסת פעם את ה600 עם גאומטרית ראש נכונה ותקינה?
האם הטסת את המסוק עם הראש הישן?
לפי התגובה שלך כאן אני מניח שלא.
אני מסכים אתך שקשה יותר להשיג את הראש הישן.
עם הראש הישן המסוק הכי זריז וראדיקלי, יציב, נעים, המסוק מהיר מאוד ברולים ופליפים. והנזק בריסוק נמוך יותר. אף פעם לא היו לי בעיות במיסבים כמו שאתה מתאר, לעומת זאת בריסוקים עם הDFC היו לי הרבה יותר נזקים לראש ולמסוק. (גלגלי שיניים בסרוו) הברגים של הגריפים התעקמו והרסו מיסבים הפוש רודים התעקמו.
לאחר מחקר ארוך, גם את הגאומטריה הקלוקלת של הDFC פתרתי, אחרי שתטיס את המסוק בגאומטריה נכונה ואופטימלית, תבין שמה שאתה מטיס היום, זה מוצר מקולקל.
לסיכום:
ההבדל בין ה3G לDFC
DFC המהירות בקו ישר יותר גבוהה
נזקים גדולים בריסוק.
צריך לבצע שינויים רבים ויקרים על מנת לפתור את בעיית הגאומטריה.
חלקים יותר זמינים.
3G
תחושת טיסה הרבה יותר נעימה
רולים ופליפים יותר מהירים.
מסוק יציב יותר.
עמיד יותר בריסוק.
חלקים זולים יותר.
קשה יותר להשיג חלקי חילוף.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.