PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה CopterX 450seV2 חדש חדש



ldann
13-03-2009, 20:12:26
חברים יקרים,
היום הגיע בשעה טובה ה- CopterX 450seV2 החדש שלי RTF כמובן.:D
עד היום הטסתי HBFP עולם אחר .... :)
קראתי את המדריך בעיון אך לא מצאתי תשובות לנושאים הבאים:
1.האם מצב GYRO HEAD LOCK הוא ברירת מחדל או שצריך לכוון ואם כן אז איך ? קראתי שאור אדום קבוע מצביע על מצב HEAD LOCK .
2. המסוק הגיע RTF אני מבין שהוא מכוון ... האם עלי לחזק ברגים או משהו נוסף ?
3. שלט CX-CT6A מצורף בתמונה. האם יש צורך לבצע כוונון מיוחד. ומה זה
HOV PIT. ? PIT TRIM ?

תודה לכולם

flybywire
13-03-2009, 23:23:41
שלום עידן,

ממליץ לך לחבור למישהו בסביבתך כדי שיעזור לך מעט עם המסוק החדש !
על הג'ירו כאשר הנורית האדומה דולקת הוא לא במצב HEAD LOCK , כאשר היא כבויה הוא במצב HEAD LOCK.
תמיד כדאי לחזק ברגים , גם בין הטיסות לשם לוקטייט ירוק\כחול בברגי הראש והזנב !!
לגבי PITCH TRIM , HOVER TRIM - שניהם ניתנים לכיוון (לקבל מושג כללי אני ממליץ לך לקרוא את המדריך למתחיל במסוקים חשמליים הנמצא דבוק בפורום זה)
הגלגלת הימנית שולטת על הGAIN של הג'ירו ואיתה תוכל להגביר את ההגבר או להקטינו ואף לצאת ממצב שומר כיוון (נורית אדומה תדלק בג'ירו כמו שאמרתי כבר)
בשלט ניתן לשנות ולכוון כל מה שתרצה כולל שינוי מהות לגלגלות ולמפסקים
ובעצם כל הפונקציות של שלט מתקדם רק על גבי מחשב , אני ממליץ להעזר במישהו שיודע לכוון מסוקים
לכוון ראשוני של המסוק והשלט כדי שיתאימו לך ומשם SAVE ולא להתעסק עוד עם התוכנה !
עד שתירצה לעשות 3D .

SWITCH A - מנתק מנוע משמש לכיבוי מהיר של המנוע או לצורך כיווני PITCH מבלי שהמנוע יעבוד
SWITCH B - מעבר למצב IDLE UP מצב 3D !!! זהירות עם המפסק הנ"ל !!! הרמתו תגרום לעליית מנוע פתאומית לא נשלטת !!

כמובן שניתן לשנות את יעוד המפסקים בתוכנת השלט , לדוג' למטיס מתחיל אני ממליץ לבטל את מצב IDLEUP וככה לא להיות מופתע כאשר בטעות הזזת מפסק שלא התכוונת.

wind556
14-03-2009, 09:04:28
תתחדש
ואתה מוזמן לבוא אלי,נעבור על כל הכיוונים יחד ותצא עם מסוק כשר לפסח;)

hatul
14-03-2009, 14:08:54
גם אני קיבלתי אתמול את הקופטר איקס שלי (450sev2)
לקח לי המון זמן להצליח לחבר את השלט למחשב (ב VISTA יש בעיות עם הדריברים)
רשום משהו במסמך שבא בסינית על זה שצריך לבחור COM5 וקראתי באיזה פורום שצריך COM עם מספר נמוך מ 9 ב VISTA הוא נותן לו 12 ועדיין לא הצלחתי לשנותו.
1 מה זה STUNT State?
2 מה זה Throcut ,האם זה כיבוי מנוע ?
3 איזה mdel type לבחור ?

תודה
עמוס

ori_lavee
14-03-2009, 14:55:36
גם אני קיבלתי אתמול את הקופטר איקס שלי (450sev2)
לקח לי המון זמן להצליח לחבר את השלט למחשב (ב VISTA יש בעיות עם הדריברים)
רשום משהו במסמך שבא בסינית על זה שצריך לבחור COM5 וקראתי באיזה פורום שצריך COM עם מספר נמוך מ 9 ב VISTA הוא נותן לו 12 ועדיין לא הצלחתי לשנותו.
לא מכיר את השלט אבל אני מנחש ש...
1 מה זה STUNT State?
IdleUp
2 מה זה Throcut ,האם זה כיבוי מנוע ?
כן, ז"א לא כיבוי אלה הורדה לסרק (בחשמלי זה "כיבוי").
3 איזה mdel type לבחור ?

תודה
עמוס
אורי

wind556
14-03-2009, 15:33:42
גם אני קיבלתי אתמול את הקופטר איקס שלי (450sev2)
לקח לי המון זמן להצליח לחבר את השלט למחשב (ב VISTA יש בעיות עם הדריברים)
רשום משהו במסמך שבא בסינית על זה שצריך לבחור COM5 וקראתי באיזה פורום שצריך COM עם מספר נמוך מ 9 ב VISTA הוא נותן לו 12 ועדיין לא הצלחתי לשנותו.
1 מה זה STUNT State?
2 מה זה Throcut ,האם זה כיבוי מנוע ?
3 איזה mdel type לבחור ?

תודה
עמוס



גם אתה מוזמן לבוא לכיוונים והכנת המסוק לטיסה

ldann
14-03-2009, 19:03:34
תודה רבה - אתקשר בשמחה.


תתחדש
ואתה מוזמן לבוא אלי,נעבור על כל הכיוונים יחד ותצא עם מסוק כשר לפסח;)

ldann
20-03-2009, 21:44:07
תודה רבה לעודד - איש יקר.
הגעתי אליו לכוונים ויצאתי כמו שהבטיח עם מסוק כשר למהדרין.


תתחדש
ואתה מוזמן לבוא אלי,נעבור על כל הכיוונים יחד ותצא עם מסוק כשר לפסח;)

flybywire
21-03-2009, 21:21:19
בקרוב יכתב מדריך בעברית לשלט קופטר-איקס ועבודה מול התוכנה.

DENVER101
21-03-2009, 21:27:48
בקרוב יכתב מדריך בעברית לשלט קופטר-איקס ועבודה מול התוכנה.

שבוע טוב דודי מה קורה עם האתר ????? יאללה רוצים להזמין כבר

אלי
29-03-2009, 16:09:43
היי עודד

גם לי יש Copter x 450me
אפשר גם ליצור איתך קשר בעניין (כיוונים וכדומה) ?

תודה מראש

אלי
29-03-2009, 16:11:37
הבהרה קטנה...
למתחילים מומלץ לעבוד עם ג'יירו במצב Head Lock, נכון ?

wind556
29-03-2009, 17:31:43
היי עודד

גם לי יש Copter x 450me
אפשר גם ליצור איתך קשר בעניין (כיוונים וכדומה) ?

תודה מראש


גם אתה מוזמן לכיוונים

flybywire
29-03-2009, 18:10:16
כמובן שיש לעבוד במוד HEAD LOCK , מתחילים ומתקדמים
לכיוון ג'ירו ישנו הליך מסודר ,
בקופטר-איקס (סטוק) נוסף לטכניקת כיול ג'ירו כללית
יש צורך לחבר את סוללת המסוק כאשר המשדר כבוי (כן אני יודע נשמע מוזר - אבל ככה זה ומניסיוני זה בטוח) ואח"כ להדליק את השלט כאשר גלגלת הGAIN (צד ימין) נמצאת בכ30 אחוז לכיוון הHEADLOCK , ברגע הדלקת השלט הג'ירו יהבהב 3 פעמים ואח"כ ישאר מואר קבוע

פתאום תגלו שהג'ירו הנ"ל שומר טוב יותר ממה שציפתם ומה שבעיקר מגביל אותו זה סרוו זנב איטי מידי.

ldann
29-03-2009, 22:11:53
לחבר את הסוללה כאשר המשדר כבוי האמנם ....?????
פוחד אפילו לנסות:eek:



כמובן שיש לעבוד במוד HEAD LOCK , מתחילים ומתקדמים
לכיוון ג'ירו ישנו הליך מסודר ,
בקופטר-איקס (סטוק) נוסף לטכניקת כיול ג'ירו כללית
יש צורך לחבר את סוללת המסוק כאשר המשדר כבוי (כן אני יודע נשמע מוזר - אבל ככה זה ומניסיוני זה בטוח) ואח"כ להדליק את השלט כאשר גלגלת הGAIN (צד ימין) נמצאת בכ30 אחוז לכיוון הHEADLOCK , ברגע הדלקת השלט הג'ירו יהבהב 3 פעמים ואח"כ ישאר מואר קבוע

פתאום תגלו שהג'ירו הנ"ל שומר טוב יותר ממה שציפתם ומה שבעיקר מגביל אותו זה סרוו זנב איטי מידי.

דור
29-03-2009, 22:18:14
עודד אין אתה אלוף!!!

flybywire
29-03-2009, 23:15:15
לחבר את הסוללה כאשר המשדר כבוי האמנם ....?????
פוחד אפילו לנסות:eek:

גם אני , כמי שמנוסה בעולם הטיסנאות לא הסכמתי להאמין שזאת הדרך ,
אבל ככה מנחה היצרן ,
והאמת זה עובד איפוס הג'ירו עולה כיתה כאשר זה מבוצע בצורה הזאת !!

מופיע על מסמך היצרך המסוק עם חבילת הRTF !

נסו בעצמכם.

fly_dude
13-04-2009, 08:32:40
היי
בקשר ל copterX 450 me שעולה 1500 ש''ח באתר.
מתי הוא יהיה במלאי {אם בכלל} והאם הקייס אלומיניום הוא חלק מהחבילה או בנפרד