bendisar
16-03-2009, 22:47:15
טוב אני יודע שזה קצת באיחור, אבל אני מתרגש בכל מקרה אז אני אספר לכם
ביום שישי הזה, חוץ מלעשות טסט פלייט לטיסן שלי הטסתי גם את הקופטר איקס שלי, אחרי הרבה זמן שאני התאמנתי בסימולטור ובמציאות על פעלולים, בכמה שבועות האחרונים התחלתי לעשות פעלולים, עד עכשיו עשיתי רק לופים פשוטים, אבל בטיסה ביום שישי אני לראשונה ניסיתי מספר דברים חדשים
ביניהם רולים, טיסה הפוכה ואפילו קצת תיק-טוקים ( אמנם עלובים מאוד אבל אם קצת דמיון אפשר לקרוא לזה תיקתוק, בטיסה הזו בפעם הראשונה השתמשתי בלהבי עץ, במקום להבי הפלסטיק של אליין (align fiber blade) הנוראיים והכבדים!! ללהבי עץ של אליין, הבדל מדהים בזריזות של המסוק
בנוסף לכך השתמשתי בדמפרים, ,o ring (או איך שאתם רוצים לקרוא לזה :)) של trueblood ואכן הם מספקים קשיחות מבורכת לראש הקופטר איקס,
למרות שבסרטון לא רואים הרבה (אבא שלי הוא לא בדיוק צלם מדופלם :D) רואים קצת, וזה נחמד כי זה משהו
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aGWg8WOvYes&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aGWg8WOvYes&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
בסוללה שאחרי הטיסה הזאת קרה משהוא מוזר, ריסקתי את הקופטר איקס, אבל לא ביציאה מלופ או מרול או תיקטוק ואפילו לא מטיסה הפוכה, אלא סתם טיסה ישרה, שבה פתאום איבדתי אוריאנטציה, אני כל כך כעסתי על עצמי, אבל לא נורא הוא (המסוק) עוד מעט חוזר לאוויר, ויש לי את כל החלקים.
כנראה ש-45 דקות של הטסה כמעט רצופה של מטוסים ומסוקים רצופות הרפתקאות זה יותר מידי בישבילי ,לקח נלמד
והנזק?
טוב הלהבי עץ הפכו לקיסמי שיניים
ספינדל עקום
ציר ראשי עקום
גלגל שיניים גדול טחון
פלייבר עקום מעבר להכרה (ממש ממש עקום)
פדלים הרוסים
ו-tail boom עקום
חוץ מזה הכל בסדר:D
מקווה לתגובות מאנשי הפורום הנהדר הזה, שתמכו בי ועזרו לי וענו לכל שאלה שלי בקשר למסוק (עודד תתן לעצמך צ'אפכה על הגב) , וכל מי שיעץ או עזר לי בפורום הזה שזה מספר לא מבוטל של אנשים
בברכת נחיתות כמספר ההמראות (לא תקף אלי כנראה;))
אלעד דב
ביום שישי הזה, חוץ מלעשות טסט פלייט לטיסן שלי הטסתי גם את הקופטר איקס שלי, אחרי הרבה זמן שאני התאמנתי בסימולטור ובמציאות על פעלולים, בכמה שבועות האחרונים התחלתי לעשות פעלולים, עד עכשיו עשיתי רק לופים פשוטים, אבל בטיסה ביום שישי אני לראשונה ניסיתי מספר דברים חדשים
ביניהם רולים, טיסה הפוכה ואפילו קצת תיק-טוקים ( אמנם עלובים מאוד אבל אם קצת דמיון אפשר לקרוא לזה תיקתוק, בטיסה הזו בפעם הראשונה השתמשתי בלהבי עץ, במקום להבי הפלסטיק של אליין (align fiber blade) הנוראיים והכבדים!! ללהבי עץ של אליין, הבדל מדהים בזריזות של המסוק
בנוסף לכך השתמשתי בדמפרים, ,o ring (או איך שאתם רוצים לקרוא לזה :)) של trueblood ואכן הם מספקים קשיחות מבורכת לראש הקופטר איקס,
למרות שבסרטון לא רואים הרבה (אבא שלי הוא לא בדיוק צלם מדופלם :D) רואים קצת, וזה נחמד כי זה משהו
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aGWg8WOvYes&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aGWg8WOvYes&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
בסוללה שאחרי הטיסה הזאת קרה משהוא מוזר, ריסקתי את הקופטר איקס, אבל לא ביציאה מלופ או מרול או תיקטוק ואפילו לא מטיסה הפוכה, אלא סתם טיסה ישרה, שבה פתאום איבדתי אוריאנטציה, אני כל כך כעסתי על עצמי, אבל לא נורא הוא (המסוק) עוד מעט חוזר לאוויר, ויש לי את כל החלקים.
כנראה ש-45 דקות של הטסה כמעט רצופה של מטוסים ומסוקים רצופות הרפתקאות זה יותר מידי בישבילי ,לקח נלמד
והנזק?
טוב הלהבי עץ הפכו לקיסמי שיניים
ספינדל עקום
ציר ראשי עקום
גלגל שיניים גדול טחון
פלייבר עקום מעבר להכרה (ממש ממש עקום)
פדלים הרוסים
ו-tail boom עקום
חוץ מזה הכל בסדר:D
מקווה לתגובות מאנשי הפורום הנהדר הזה, שתמכו בי ועזרו לי וענו לכל שאלה שלי בקשר למסוק (עודד תתן לעצמך צ'אפכה על הגב) , וכל מי שיעץ או עזר לי בפורום הזה שזה מספר לא מבוטל של אנשים
בברכת נחיתות כמספר ההמראות (לא תקף אלי כנראה;))
אלעד דב