התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלה בעיה בהרכבת פרופלור במנוע os46



ben044
26-11-2013, 21:14:32
שלום לכולם.

יש לי טיסן (טריינר) שלא נגעתי בו כשנתיים והחלטתי להשמיש אותו שוב.
הוצאתי אותו מאחסון וראיתי שהפרופלור תקוע. פירקתי את המנוע והשרתי אותו לילה בניטרו והכל השתחרר והמנוע נראה טוב יותר.
הבעיה שהרכבתי את הפרופלור וכשאני בא להניע את המנוע עם סטרטר הפרופלור יוצא מההברגה ונופל קומפלט עם הספינר. שוב ושוב הרכבתי הכל (לפי הסדר הנכון) ובכל נסיון הפרופלור מתפרק כאילו ההברגה הפוכה אבל אני מתקין בדיוק כמו שצריך להתקין. אם אני סוגר את האום האחרון שסוגר הכל ממש חזק אז הפורפלור נתקע (בגלל חיכוך בין חלק כזה שמתלבש על ההברגה למנוע עצמו)

יכול להיות שחסרה איזה שייבא או משהו בכל ההתקנה עצמה? יכול להיות שאם אני סוגר חזק את האום אז הפרופלור נתקע?
למישהו קרה דבר כזה שבזמן התנעה הפרופלור יוצא?

לגביי ההתקנה של הפרופלור אז מה שאני שם (לפי סדר) זה: איזה שהוא חלק מתכת שקשור למנוע אחר כך חלק פנימי של הספינר, אחר כך פרופלור, אחר כך מין שייבא גדולה כזאת, אום שסוגר ואז חלק חיצוני של הספינר.

מישהו הבין את הבעיה ויכול לעזור?
תודה רבה!
בן.

משה לוי
26-11-2013, 21:24:52
נעילה הידרו סטאטית
תוצאה של הצפה שחרר את הפלאג וסובב את מנוע ללא הפלאג
בכדי להוציא את הדלק מתוך תא הבערה תבדוק שהמנוע מסתובב חופשי
ותנסה להניע שוב

אליקופטר
26-11-2013, 21:30:34
לא יודע אם הבנתי את השאלה שלך אבל אם יש אום על הפרופ... ואתה סוגר אותו וזה נפתח שאתה מנסה להניע ...אולי אתה מניע הפוך כלומר הפאזה הפוכה בסטרטר ובגלל שזה מנוע שינו הפאז משנה את כיוון הסיבוב ....והוא מסתובב הפוך מכיוון ההתנעה ובעצם פותח את ההברגה והכל נופל ?
לאיזה כיוון מסתובב הסטרטר שלך ??

אליקופטר
26-11-2013, 21:31:43
דבר נוסף שיש להקפיד החלק הפנימי של הספינר יש שני פינים שהפרופ אמור להיות בינהם וזה גם מונע ממנו להסתובב בזמן הידוק ...

videoman4
26-11-2013, 21:41:20
אלון, נהפוכו אם הסטרטר שלו מסתובב הפוך מקסימום הוא ינעל את האום חזק יותר,האום נסגר ימינה וסטארטר אמור להסתובב שמאלה(אבל אין כל קשר),בן תעשה מה שמשה לוי כתב לך, זאת באם האום והדסקה מותקנים כראוי.

אליקופטר
27-11-2013, 05:02:12
קרה לי לא פעם שסטרטר פותח ספינרים שנסגרים בהרגה במרכז ופותחים את הפרופ, אני לא מדבר על ספינרים עם שני ברגים .

ben044
27-11-2013, 08:35:45
קודם כל תודה רבה לכולם על התשובות.

אני אנסה באמת לפתוח את הפלאג ולשחרר דלק.
לגביי השאלה על הסטארטר אז הוא מסתובב שמאלה (בדקתי שזה באמת הכיוון הנכון עוד לפניי וזה הכיוון שהפרופלור צריך להסתובב באמת).
לגביי הפרופלור הוא יושב במקום (צמוד לפינים שבספינר)

אתם חושבים שאם אני יוסיף עוד אום (זאת אומרת לסגור הכל בעזרת שתי אומים במקום אחד) זה לא ישתחרר?

תודה רבה.
בן.

flatspin
27-11-2013, 19:39:24
שלום לכולם.
יכול להיות שחסרה איזה שייבא או משהו בכל ההתקנה עצמה? יכול להיות שאם אני סוגר חזק את האום אז הפרופלור נתקע?



אם כאשר אתה סוגר את הפרופלור חזק הוא נתקע, כפי שאתה כותב, אני מניח שחסרה דיסקית פלדה דקה בין תושבת הפרופלור (מאלומיניום) והמיסב הקדמי.
ככלל, את אום ההידוק של הפרופלור יש לסגור ממש חזק.

ZvikaF
28-11-2013, 11:21:11
אם כאשר אתה סוגר את הפרופלור חזק הוא נתקע, כפי שאתה כותב, אני מניח שחסרה דיסקית פלדה דקה בין תושבת הפרופלור (מאלומיניום) והמיסב הקדמי.
ככלל, את אום ההידוק של הפרופלור יש לסגור ממש חזק.

+1 :)