צפייה בגרסה מלאה : בקרוב בבקר הטיסה הקרוב לביתך
igalr
04-12-2013, 20:12:12
http://www.youtube.com/watch?v=bsHryqnvyYA
nitbeat
04-12-2013, 20:43:23
מגניב - אז בעצם הפלופלור הנגדי כמעט מבוטל לגמרי והשניים הנותרים נותנים פול בגז.
עושה בחילה לרחפן אבל בהחלט מונע פציעה חמורה :)
מדליק!
מי אמר שצריך 8 פרופים בשביל יתירות? ;)
ZvikaF
05-12-2013, 19:04:56
זו לא יתירות.. זה ניהול תקלות :) נחמד
nitbeat
05-12-2013, 19:18:03
תיאורתית גם המטיס יכול להכניס את הרחפן למצב הזה.
50\50 להמר לאיזה צד לדחוף את ה RUD.
או זמן תגובה פסיכי :)
igalr
05-12-2013, 20:47:09
הפרופלור הנגדי מבוטל כדי לא ליצור תנועה בציר גלגול.
מכיוון שעכשיו הכלי מסתבסב מחשב הטיסה יכול להפעיל את המנועים כדי לשמור את הכלי אופקי אבל מסבסב.
קצת דומה ל COURSE LOCK או HOME LOCK בנאזה.
nitbeat
05-12-2013, 20:59:55
נגיד והנגדי לא היה מבוטל והיה פועל לסירוגין בפולסים קצרים הסיבסוב היה פחות חמור לא ?
ZvikaF
06-12-2013, 14:39:55
נגיד והנגדי לא היה מבוטל והיה פועל לסירוגין בפולסים קצרים הסיבסוב היה פחות חמור לא ?
היה נוצר נדנוד, הפולסים צריכים להיות בהפרשי מופע של 180 מעלות של סבסוב ולפרקי זמן מאוד קצרים
igalr
06-12-2013, 18:54:58
בקרוב אני אזכה במיליון דולר.
igalr
06-12-2013, 19:11:44
כנראה שזה עובד על דברים רעים.
https://www.youtube.com/watch?v=xIIesYz54lc
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.