PDA

צפייה בגרסה מלאה : בקרוב בבקר הטיסה הקרוב לביתך



igalr
04-12-2013, 20:12:12
http://www.youtube.com/watch?v=bsHryqnvyYA

nitbeat
04-12-2013, 20:43:23
מגניב - אז בעצם הפלופלור הנגדי כמעט מבוטל לגמרי והשניים הנותרים נותנים פול בגז.

עושה בחילה לרחפן אבל בהחלט מונע פציעה חמורה :)

Liav
05-12-2013, 18:59:41
מדליק!
מי אמר שצריך 8 פרופים בשביל יתירות? ;)

ZvikaF
05-12-2013, 19:04:56
זו לא יתירות.. זה ניהול תקלות :) נחמד

nitbeat
05-12-2013, 19:18:03
תיאורתית גם המטיס יכול להכניס את הרחפן למצב הזה.
50\50 להמר לאיזה צד לדחוף את ה RUD.
או זמן תגובה פסיכי :)

igalr
05-12-2013, 20:47:09
הפרופלור הנגדי מבוטל כדי לא ליצור תנועה בציר גלגול.
מכיוון שעכשיו הכלי מסתבסב מחשב הטיסה יכול להפעיל את המנועים כדי לשמור את הכלי אופקי אבל מסבסב.
קצת דומה ל COURSE LOCK או HOME LOCK בנאזה.

nitbeat
05-12-2013, 20:59:55
נגיד והנגדי לא היה מבוטל והיה פועל לסירוגין בפולסים קצרים הסיבסוב היה פחות חמור לא ?

ZvikaF
06-12-2013, 14:39:55
נגיד והנגדי לא היה מבוטל והיה פועל לסירוגין בפולסים קצרים הסיבסוב היה פחות חמור לא ?

היה נוצר נדנוד, הפולסים צריכים להיות בהפרשי מופע של 180 מעלות של סבסוב ולפרקי זמן מאוד קצרים

igalr
06-12-2013, 18:54:58
בקרוב אני אזכה במיליון דולר.

igalr
06-12-2013, 19:11:44
כנראה שזה עובד על דברים רעים.


https://www.youtube.com/watch?v=xIIesYz54lc