guymeg
15-12-2013, 21:29:42
אהלן
אני מאמין שהרבה מהמטיסים פה מכירים את הסרטון הבא (http://www.youtube.com/watch?v=fOJ8TWYUedA&feature=youtu.be), והחלטתי להתחיל פרוייקט דומה (בשיתוף ועזרה עם כמה מרצים מלימודי הנדסת המכונות).
השאלות שלי הן כאלו:
1. מה היתרון של פרופ בעל 3 להבים על פני פרופ עם 2 להבים?
2. מה המטרה ששני המנועים האחוריים הפוכים? האם יש לזה סיבה אחרת חוץ מכיוון תנועת הסרוו שמעלה את המנועים למצב אופקי?
3. מעבר ממצב רחפן לטיסן - בסרטון הם השתמשו בבקר KK - איך מתבצעת השליטה כשהמנועים מוטים אחורה - השלט עדיין משדר לבקר במצב "רחפן" - איך מתבצע ההיגוי?
תודה לעוזרים
גיא.
אני מאמין שהרבה מהמטיסים פה מכירים את הסרטון הבא (http://www.youtube.com/watch?v=fOJ8TWYUedA&feature=youtu.be), והחלטתי להתחיל פרוייקט דומה (בשיתוף ועזרה עם כמה מרצים מלימודי הנדסת המכונות).
השאלות שלי הן כאלו:
1. מה היתרון של פרופ בעל 3 להבים על פני פרופ עם 2 להבים?
2. מה המטרה ששני המנועים האחוריים הפוכים? האם יש לזה סיבה אחרת חוץ מכיוון תנועת הסרוו שמעלה את המנועים למצב אופקי?
3. מעבר ממצב רחפן לטיסן - בסרטון הם השתמשו בבקר KK - איך מתבצעת השליטה כשהמנועים מוטים אחורה - השלט עדיין משדר לבקר במצב "רחפן" - איך מתבצע ההיגוי?
תודה לעוזרים
גיא.