matanmax
26-12-2013, 19:35:01
רציתי לשתף אתכם בבעיה קלה שנתקלתי בה מול חנות והעזרה שפאיפאל לא ממש עזרו..
נתחיל מזה שאני מזמין עם פאיפאל כבר כמה שנים, ועד היום כשנתקלתי בבעיה עזרו.
בפעם הזמנתי בקר למכונית מRCMART.COM, הבקר הגיע אחרי 12 יום בערך והכל טוב ויפה.
הלחמתי לו כבלים למנוע, הלחמתי כבלים לבטריה וקיבעתי אותו ברכב.
בא לחבר סוללה, ולפתע ניצוצות מפחידים..בכל זאת 4 תאים זה לא צחוק..
הסתכלתי שוב על החיבורים לראות שאין מה שמקצר(בבקר כל חיבור +- נמצא בצד אחר, ואני עובד עם בולטים לבטריה ככה שאין אופציה לקצר.)
ניסיתי שוב נגיע בבולטים ושוב ניצוצות.
חיברתי את הפלוק וגיליתי שה+וה- מקצרים.
ניתקתי את כל ההלחמות, ועדיין יש קצר.
פניתי לRCMART, פתחתי תיק בפאיפאל שם ביקשו ממני לשלוח להם את המוצר במשלוח הזול ביותר.
וכך עשיתי, שלחתי דרך דואר ישראל, בדואר רגיל.
אחרי שבועיים שלחתי 2 הודעות בתיק בפאיפאל ואין מענה, הפכתי את התיק לתלונה.
החנות הגיבה שאני אשלח להם את המוצר בדואר רשום עם מספר מעקב והם יחזירו לי כסף על המשלוח(כל זה 20 יום לאחר שכבר שלחתי את המוצר!!)
פאיפאל דרשו מספר מעקב כדי להעביר לי את ההחזר.
שלחתי שוב לפאיפאל שהמוצר נשלח כבר לפני שלושה שבועות ואין לי דרך להוציא עכשיו מספר מעקב.
בקיצור, היום קיבלתי מייל מפאיפאל שהתיק נסגר, אין מספר מעקב, אין החזר.
בנוסף
"PayPal does not tolerate fraud or illegal activities. Your complaint has
been noted in the record of the PayPal user you reported. If we find this
user has violated our policies, we will investigate and take appropriate
action. If this occurs, you may be contacted in the future about the status
of this complaint."
מסקנה, אל תתקמצנו על הכמה שקלים שיעלה דואר רשום...לי הלכו כמעט 100$ בגלל השטות הזאת.
נתחיל מזה שאני מזמין עם פאיפאל כבר כמה שנים, ועד היום כשנתקלתי בבעיה עזרו.
בפעם הזמנתי בקר למכונית מRCMART.COM, הבקר הגיע אחרי 12 יום בערך והכל טוב ויפה.
הלחמתי לו כבלים למנוע, הלחמתי כבלים לבטריה וקיבעתי אותו ברכב.
בא לחבר סוללה, ולפתע ניצוצות מפחידים..בכל זאת 4 תאים זה לא צחוק..
הסתכלתי שוב על החיבורים לראות שאין מה שמקצר(בבקר כל חיבור +- נמצא בצד אחר, ואני עובד עם בולטים לבטריה ככה שאין אופציה לקצר.)
ניסיתי שוב נגיע בבולטים ושוב ניצוצות.
חיברתי את הפלוק וגיליתי שה+וה- מקצרים.
ניתקתי את כל ההלחמות, ועדיין יש קצר.
פניתי לRCMART, פתחתי תיק בפאיפאל שם ביקשו ממני לשלוח להם את המוצר במשלוח הזול ביותר.
וכך עשיתי, שלחתי דרך דואר ישראל, בדואר רגיל.
אחרי שבועיים שלחתי 2 הודעות בתיק בפאיפאל ואין מענה, הפכתי את התיק לתלונה.
החנות הגיבה שאני אשלח להם את המוצר בדואר רשום עם מספר מעקב והם יחזירו לי כסף על המשלוח(כל זה 20 יום לאחר שכבר שלחתי את המוצר!!)
פאיפאל דרשו מספר מעקב כדי להעביר לי את ההחזר.
שלחתי שוב לפאיפאל שהמוצר נשלח כבר לפני שלושה שבועות ואין לי דרך להוציא עכשיו מספר מעקב.
בקיצור, היום קיבלתי מייל מפאיפאל שהתיק נסגר, אין מספר מעקב, אין החזר.
בנוסף
"PayPal does not tolerate fraud or illegal activities. Your complaint has
been noted in the record of the PayPal user you reported. If we find this
user has violated our policies, we will investigate and take appropriate
action. If this occurs, you may be contacted in the future about the status
of this complaint."
מסקנה, אל תתקמצנו על הכמה שקלים שיעלה דואר רשום...לי הלכו כמעט 100$ בגלל השטות הזאת.