צפייה בגרסה מלאה : שאלה שלאה חשובה לגבי סרוו לאחר ריסוק
Yogev
27-12-2013, 16:36:14
שלום,
לאחר ריסוק של ה500 שברשותי סרוו אחד מהשלושה בסייקליק מתנהג מוזר -
קשה מאוד עד בלתי אפשרי להזיז אותו עם היד כאשר לא נופל עליו מתח (לא כמו שאר הסרוואים שניתן להרים ולהוריד את הזרוע שלהם בקלות כאין מתח).
לעומת זאת כשהמסוק דולק ומגיע מתח לסרוואים הסרוו התקוע עובד באופן מושלם כמו השאר.
האם יש להחליף את הסרוו או שאפשר להמשיך להטיס איתו ללא חשש שיתקע או ישרף באמצע????
הסרוו מטל גיר ויש לציין שהריסוק היה על חול ים.
תודה לעונים,
יוגב
mixerfix
27-12-2013, 17:43:18
פח
סאונד בראש
27-12-2013, 18:13:22
תחליף גיר הכל יסתדר
wind556
28-12-2013, 14:43:12
קיבלת תשובה ארוכה, מדוייקת ותכליתית:
"פח"
enayim
28-12-2013, 17:47:44
עודד שלום, מעצות שלך ושל אחרים בפורום לגבי שאלות בסגנון ״האם לקחת סיכון? או לקנות חדש?״ אתה יודע יותר טוב מכולנו את התשובה.
לא שווה בשביל חיסכון של 30-50 דולר לאבד כ-1,000 דולר...את זה למדתי ממך.
״אין חכם כבעל ניסיון״
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
ShlomiB
28-12-2013, 19:57:35
גירים
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
wind556
28-12-2013, 22:26:49
עודד שלום, מעצות שלך ושל אחרים בפורום לגבי שאלות בסגנון ״האם לקחת סיכון? או לקנות חדש?״ אתה יודע יותר טוב מכולנו את התשובה.
לא שווה בשביל חיסכון של 30-50 דולר לאבד כ-1,000 דולר...את זה למדתי ממך.
״אין חכם כבעל ניסיון״
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
למדת דבר חשוב
והסיכון במיוחד במסוקים אינו רק הכסף, זה יכול לעלות גם בפציעה
enayim
28-12-2013, 22:29:45
צודקקקק.
השארתי לך הודעה בפרטי.
Sent from my iPhone using Tapatalk (http://tapatalk.com/m?id=1)
נולד לטוס
29-12-2013, 08:43:01
ממש לא מסכים
אם כל ריסוק שהיה לי הייתי זורק סרבו כאילו חד פעמי ,המצב היה ממש גרוע תקציבית
יש צורה לקבל החלטה שהסרבו דפוק ואם יש אפשרות ע"י החלפת גירים ופינים לחדש אותו אז חבל לשלם עבור סרבו חדש ואפילו מיותר .(תנקה טוב ותמרח גריז חדש )
ברוב המיקרים הבעיה נעוצה בשיניים שבורות או בפינים שעליהם מניחים את גלגלי הסרבו שכנראה התעקמו . לא נורא אליין מספקים בגירים שלהם גם פינים .
מקרים שבהם הסרבו בוודאות לפח הם סרבו שנפגע בפוטנציומטר לדוגמא קופץ או לא חוזר למרכז עוד מקרים כמו מנוע סרבו חלש שנפגע מהריסוק ניתן לבדוק בקלות ע"י הפעלת לחץ כאשר הסרבו עובד לאחר החלפת הגירים.
וכמובן סרבו שמקצר תשליכו לפח
בכל מקרה גירים לסרבואים הם עניין של פרוטות וחבל להשקיע הרבה יותר על סרבו יתרה מכך תקנה כמה סטים ותשמור למקרה הצורך.
ועוד דבר לעולם אל תקבל החלטה על בסיס הצעה אחת ,בימינו יש המון דרכים לבדוק מה התשובה הנכונה בשבילך.
בהצלחה
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.