PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה זיהוי סוג מנוע



isaac1
09-01-2014, 14:05:19
אהלן חברה
אז בחנות אמרו לי שיש לי מנוע OS46
הקרבורטור יונק אוויר, כאשר חוסמים את פתח הקרבורטור הוא אמור להיכבות ישר, כך נאמר לי.
כיוון שלא, הפרדנו את הקרבורטור מגוף המנוע, החורים איפוא שהברגים מחברים בין הקרבורטור לגוף, ההברגה הלכה.
מחפשים חדש.
אז החלטתי לחפש גם והבנתי שיש כל מיני סוגי 46 OS
OS 46 כפי שנאמר לי בחנות, הוא ישן אך נהדר!!!
OS 46 LA
OS 46 AX
רק שלא מצאתי את ה OS 46 באינטרנט!!!
יש דגם כזה?
איך אדע מה יש לי, את החנות אני לא כל כך יכול לשאול!!!
אני מחפש קרבורטור לשלי, מצאתי, לא בטוח שיתאים לשלי.
אני מצרף את הקישור, אם תוכלו לעזור בזיהוי המנוע שלי והקרבורטור יהיה נהדר
דרך אגב, חושב שהאתר שלהם נהדר, תנסו ותגידו מה אומרים

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGGV7&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCA08&P=Z
תודה

assafwei
09-01-2014, 14:28:35
לא הבנתי...
איך נדע מה יש לך אם לא צירפת תמונות של המנוע שלך?

isaac1
09-01-2014, 14:38:18
אהלן חברה
אז בחנות אמרו לי שיש לי מנוע OS46
הקרבורטור יונק אוויר, כאשר חוסמים את פתח הקרבורטור הוא אמור להיכבות ישר, כך נאמר לי.
כיוון שלא, הפרדנו את הקרבורטור מגוף המנוע, החורים איפוא שהברגים מחברים בין הקרבורטור לגוף, ההברגה הלכה.
מחפשים חדש.
אז החלטתי לחפש גם והבנתי שיש כל מיני סוגי 46 OS
OS 46 כפי שנאמר לי בחנות, הוא ישן אך נהדר!!!
OS 46 LA
OS 46 AX
רק שלא מצאתי את ה OS 46 באינטרנט!!!
יש דגם כזה?
איך אדע מה יש לי, את החנות אני לא כל כך יכול לשאול!!!
אני מחפש קרבורטור לשלי, מצאתי, לא בטוח שיתאים לשלי.
אני מצרף את הקישור, אם תוכלו לעזור בזיהוי המנוע שלי והקרבורטור יהיה נהדר
דרך אגב, חושב שהאתר שלהם נהדר, תנסו ותגידו מה אומרים

http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXGGV7&P=0
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXCA08&P=Z
תודה
הסתכלתי על המנוע ורשום
OS MAX SF
חפשתי באינטרנט, מצאתי רק גודל OS40
איזה גודל מנוע יש לי
ומאיפוא אני מביא לו קרבורטור?

isaac1
09-01-2014, 14:52:36
מקווה שיעזור
102092102093

isaac1
09-01-2014, 14:53:35
102094

ZvikaF
09-01-2014, 15:08:12
זה נראה מנוע וותיק.. אבל עם מיסבים כך שהוא לא LA כנראה AX
למה אתה רץ להחליף קרבורטור, נראה שהבעיה שלך זה אטם ...
אם ההברזות חרושות ניתן אולי להבריז למידה גדולה יותר...

קישור לחוברת הדרכה
http://manuals.hobbico.com/osm/46ax-manual.pdf

isaac1
09-01-2014, 15:23:10
כך נאמר לי בחנות!!!
מתאים לי להבריז למידה גדולה יותר!!!
איפוא?
והאם אני צריך להבריז גם החלק שאליו הקרבורטור מתחבר במנוע?
כמה צריך לשלם בעבור זאת?
תודה

edgarfov
09-01-2014, 15:54:03
...חבל שאתה יותר נכון הבן שלך נכנס בצורה הזו לתחום.
התעסקות עם שיפוצי מנוע זה כיף , אחרי צבירת וותק בבניה\הרכבה\הטסה.
הזמן עושה את שלו וצריך גם לתחזק מנועים , עץ רובוטיקה וכו'. ו.. יש כאלה גם אני כזה אוהבים להיתקרקש על סיבובו של מיסבו.

אבל למתחיל זה מיותר לדעתי. כל המסע הזה של חיפושי ברגים ולהבין מה נגד מה לא בשלב הנכון. הילד צריך להטיס , המטוס צריך להיות 200 אחוז מוכן לטיסה.
עיקר הזמן צריך לעבור על לימוד הטסה. וזה גם ז מ ן.

בכבוד
א.

isaac1
09-01-2014, 16:00:11
צודק לחלוטין
לכרגע הילד מטיס את הSKY SURFER, וצובר עוד הצלחות וניסיון לתרגל קצת פעלולים!
לבינתיים הוא גם מראה קצת התענינות מכנית,, לבינתים,
לכן ממש מחפש פיתרונות
יודע איפוא אני יכול להגדיל, להבריז?

ZvikaF
09-01-2014, 17:58:38
מאיפה כבודו ?
אולי יש מישהו בקירבתך שיכול לייעץ.. זה לא חייב לעלות כסף :)

igalr
09-01-2014, 18:05:23
http://www.osengines.com/parts/discontinued.html

jr3d
09-01-2014, 19:27:56
אם תסתכל טוב על המנוע אז תראה שהדגם הוא SF (דגם שהיה לפני ה FX וה AX) מנוע טוב
כמו שאמרו תפרק את הקרבורטור ותחליף אטם וכמובן אם ההברגה הלכה אז תבריז מחדש
רצוי שתחליף את הברגים לברגיי אלן - ראש אלן לבורג יותר עמיד ולא נשחק ונאכל כמו פיליפס+ )
כמו כן הסיכה יכולה להמשיך ולהיות מתנדנדת באוויר ומחוברת רק לצינוריות , אך לטובת השקט הביטחון ומניעת קריעת הצינוריות ואיבוד הסיכה בזמן טיסה .. רצוי שתחליף את הסיכה לסיכה עם בית שמחובר לבקפלייט האחורי של גוף המנוע
בנוסף תשטוף את המנוע בקערה עם דלק בכדיי לנקות כל לכלוך שיש בו
ושמור עליו היטב ותעטוף אותו בסמרטוט שלא יכנס לכלוך דרך המקום של האין הקרבורטור על מנת לא להרוס את הבוכנה הצילינדר והלגרים
כמו כן תבדוק אם יש קומפרסיה ואם אין רעשים של שחיקה של לגרים

במקרה הצורך כל קרבורטור של 46 יכול להתאים למשל FX AX וכמובן גם כמו הדגם שלך SF


אם תגיד מאיפה אתה אוליי אוכל לקשר אותך עם מישהו שגם יש לו את כל החלקים וכלים שיוכל לסייע לך ולטפל במנוע
בהצלחה

isaac1
10-01-2014, 07:52:36
מאיפה כבודו ?
אולי יש מישהו בקירבתך שיכול לייעץ.. זה לא חייב לעלות כסף :)
אשמח לקבל עזרה, אני מאזור ירושלים, מעלה אדומים
תודה

isaac1
10-01-2014, 08:02:00
תודה לך,
אני מאזור ירושלים, מעלה אדומים
האמת, מרבית מהכתוב אני לא מבין, סיכה, איזה צינוריות, בקפלייט,,,,
אשמח לקישורים, תמונות שמסבירות את הנאמר.
כל עזרה, מבורכת
איציק

TazmanianDevil
10-01-2014, 09:15:16
הקארבוראטורים של הדגמים החדשים יותר מאותו נפח דהיינו 46 AX והלאה יתאימו.
מה שבסך הכל החליפו זה את החומרים שמהם עשוייה הבוכנה השרוול והתלתל וכמובן הצורה של הראש מנוע.
בעבר הרחוק היה לי גם כן את הדגם הנל והחלפתי לו קארבוראטור לדגם היותר חדש שהיה אז FX

אבל אני מסכים פה עם הכתוב לפני שאין למה להתעסק עם זה יותר מדי. תקנה חדש או יד שניה ותטיס. השוק מפוצץ במנועים הנל ותוכל להשיג מנוע יד שנייה במחיר של הקארבוראטור כי מין הסתם הוא יהיה עם משלוח וכו...

flatspin
10-01-2014, 16:05:20
תודה לך,
אני מאזור ירושלים, מעלה אדומים
האמת, מרבית מהכתוב אני לא מבין, סיכה, איזה צינוריות, בקפלייט,,,,
אשמח לקישורים, תמונות שמסבירות את הנאמר.
כל עזרה, מבורכת
איציק

ללמוד מנוע דרך הפורום, כמעט כמוהו כמו ללמוד שחיה בהתכתבות. העצות וההסברים שאתה עשוי לקבל כאן מבוססים על כך שהנך מכיר מנועים, מכיר את חלקיהם ויודע את דרך פעולתם. עצתי לך, חבור למטיס מנוסה במנחת בו אתה מטיס ולמד ממנו. אין ספק שהידע שתקבל יהיה מעל ומעבר לכל הסבר כתוב, בשפת חרטומים, לשיטתך.

ZvikaF
10-01-2014, 17:50:36
אוקי.. מעלה אדומים קצת רחוק לי.. אבל יש חברה שמטיסים באזור...
אתם מטיסים במנחת עם אנשים נוספים ?
במידה ותהיה במרכז, אשמח לעזור :)

isaac1
12-01-2014, 07:53:27
אוקי.. מעלה אדומים קצת רחוק לי.. אבל יש חברה שמטיסים באזור...
אתם מטיסים במנחת עם אנשים נוספים ?
במידה ותהיה במרכז, אשמח לעזור :)
אנחנו מטיסים בדרך כלל במישור אדומים, לא תמיד ישנם שם חברה
מטיסים גם בלטרון,,,
יש מצב?
איציק

ZvikaF
12-01-2014, 13:17:20
לטרון דלק ? חשבתי שסגרו ...
כדאי למצוא מישהו שיעזור לכם אישית ולא וירטואלית :)

akajo
12-01-2014, 16:07:15
אין מה להתעסק עם ההברזה של בורג קרבורטור במנוע הזה. קודם אתה צריך להבין אם בכלל יש לו פוטנציאל לעבוד, ובשביל זה מישהו צריך לפרק אותו, לנקות אותו היטב ולבדוק אותו.
המנוע ישן ויש עליו הרבה שמן שרוף ונראה שלא היו לו חיים קלים. המישהו הזה צריך להיות מיומן כי אולי צריך לחמם חזק אפילו רק כדי לפתוח ברגים.
בטוח תצטרך להחליף מיסבים - קח בחשבון התרוצצות וכמה עשרות ש"ח. קרבורטור חדש עולה כמו מנוע טוב משומש, כמה עשרות דולרים.
כל זה בהנחה, שאחרי הניקוי הקומפרסיה עדיין טובה, הצילינדר לא התקלף או נחרץ מלכלוך (ואז אין מה להמשיך), או שהרינג, במידה ויש, לא שבור (עוד כמה עשרות שקלים קנייה בחו"ל וזמן לחכות).
ל
עומת זאת תמצא מנוע LA משומש בסביבות 200 ש"ח, ו AX ב 250 - 300 .
לכן כדאי לך מאד לקנות מנוע משומש במצב טוב - בדוק ביד 2 או כאן בפורום. יוכלו גם להפעיל לך אותו לפני הקנייה.

את המנוע הזה כדאי לך לשמור בתור אתגר טכני בעתיד. אבל הכי נכון שתשלח אותו אליי, שלא יתפוס לך סתם מקום בבית....
אני מוכן לקבל אותו ואפילו לשלם משלוח.... :D

בהצלחה לדור הצעיר

isaac1
14-01-2014, 08:17:28
אין מה להתעסק עם ההברזה של בורג קרבורטור במנוע הזה. קודם אתה צריך להבין אם בכלל יש לו פוטנציאל לעבוד, ובשביל זה מישהו צריך לפרק אותו, לנקות אותו היטב ולבדוק אותו.
המנוע ישן ויש עליו הרבה שמן שרוף ונראה שלא היו לו חיים קלים. המישהו הזה צריך להיות מיומן כי אולי צריך לחמם חזק אפילו רק כדי לפתוח ברגים.
בטוח תצטרך להחליף מיסבים - קח בחשבון התרוצצות וכמה עשרות ש"ח. קרבורטור חדש עולה כמו מנוע טוב משומש, כמה עשרות דולרים.
כל זה בהנחה, שאחרי הניקוי הקומפרסיה עדיין טובה, הצילינדר לא התקלף או נחרץ מלכלוך (ואז אין מה להמשיך), או שהרינג, במידה ויש, לא שבור (עוד כמה עשרות שקלים קנייה בחו"ל וזמן לחכות).
ל
עומת זאת תמצא מנוע LA משומש בסביבות 200 ש"ח, ו AX ב 250 - 300 .
לכן כדאי לך מאד לקנות מנוע משומש במצב טוב - בדוק ביד 2 או כאן בפורום. יוכלו גם להפעיל לך אותו לפני הקנייה.

את המנוע הזה כדאי לך לשמור בתור אתגר טכני בעתיד. אבל הכי נכון שתשלח אותו אליי, שלא יתפוס לך סתם מקום בבית....
אני מוכן לקבל אותו ואפילו לשלם משלוח.... :D

בהצלחה לדור הצעיר
קניתי את "החבילה" דרך האתר שלנו,,,
הפעילו את המנוע, וכן, המנוע לא ניראה טוב במיוחד,,,
לקנות שוב משומש, ולסמוך שהמוכר ימכור מנוע טוב,,,,
אך תמיד טוב לדעת שישנו אח, שמוכן לשלם בעבור דמי משלוח.:cool:
העיקר להטיס

jr3d
14-01-2014, 17:25:09
אז תקנה חדש ותמצא אדם מיומן שיעזור לך לבצע הרצה למנוע בצורה טובה
אם אתה לא רוצה להתבאס אז תקנה מנוע חדש
טיסנאי מתחיל לא צריך "לבזבז" את הזמן על "כאבי ראש" אלא צריך להטיס והרבה על מנת ללמוד את יסודות ההטסה
במצב שלך מנוע כדאי חדש (כי אין לו תקלות ובעיות כמו שיכול להיות במנוע משומש) וטיסן אתה יכול לקנות משומש בתור התחלה כי סביר להניח שישברו לך והרבה
גם בארץ בחנויות המחירים סבירים 650 שח בערך זה מחיר סביר למנוע ויש לך אבא ואמא שאתה יכול לדבר איתם (לא סתם לדבר אל המחשב)

ואתה אמרת "העיקר להטיס"
אני בטוח שתגיע למסקנה שלך

בהצלחה

ZvikaF
14-01-2014, 21:23:12
אל תתיאש.. אם המנוע עבד אז כנראה שאין בעייה רצינית..

isaac1
15-01-2014, 08:35:01
אל תתיאש.. אם המנוע עבד אז כנראה שאין בעייה רצינית..
נסענו אתמול בערב לבקעה, הוזמנתי ע"י חבר חדש לעזרה, חיבר את הקרבורטור, הנענו, והמנוע עובד:p
אומנם יונק קצת אוויר כאשר אוטמים את פתח הקרבורטור, לא נורא, כך מסתבר!!!
נישאר רל לכייל את המקלט למשדר SANWA RD 8000, ובע"ה מקווים טיסת מבחן בשבת :rolleyes:
איציק