צפייה בגרסה מלאה : עזרה! כיוונון מכאני של אורורה 9
erjerjerj
11-01-2014, 22:17:51
שמתי לב לאחרונה שהסטיק (קוראים לזה גימבל?) הימני לא חוזר בדיוק למקום המיועד לו.
הקפיץ מחזיר אותו טיפה למטה מידיי ולכן משדר UP קטן כל הזמן.
בדקתי במוניטור אחרי שהורדתי את כל הקיזוזים האלקטרוניים, ואכן השלט קורא UP כאשר אני לא נוגע בסטיק,
וכאשר אני מחזיר אותו ידנית לאמצע לפי הקו האדום, המוניטור רואה אפס.
צרפתי תמונה של הסטיק כאשר אני לא נוגע בו, ניתן ליראות שאין התאמה מלאה בגובה הקו האדום שמסמן את המרכז.
איך ניתן לפתור את זה? יש איזה בורג שקובע את זה?
אני רוצה לסובב כמה שפחות ברגים, מפני שהשלט מאוזן חוץ מהבחינה הזו, וחבל לי להרוס.
בתודה מראש,
ערן
102218
neo 2
12-01-2014, 16:46:32
אני הייתי מראש מגדיר קיזוז שמאזן את זה...
נכון, זה הפיתרון הדבילי והקל, אבל זה מונע פתיחת שלט ואולי בטעות לגעת במשהו שלא צריך לגעת. (אל תשכח שזה מה שמחזיק את הטיסן שלך באוויר)
אבל זה אני,
בהצלחה
erjerjerj
12-01-2014, 20:04:06
הבעיה היא שקיזוז לא משפיע על תפריט ה expo - מצורפת תמונה.
גרף ה expo קולט שהסטיק לא במרכז, ולכן הקו הרציף שמייצג את מיקום הסטיק נמצא קצת ימינה מקו האפס (הקו המקווקו)
ההשפעה היא שמשיכת UP קלה יכולה להכניס אותי לאזור האקספוננציאלי, בעוד שלקבלת DOWN באזור האקספוננציאלי דרושה דחיפה גדולה יחסית - חוסר סימטריות שמפריע בהטסה.
102257
דבר אחר, השלט עדיין באחריות, האם לממש אותה? אם יש אופציה קלה לסדר את זה, אז אני מעדיף לחסוך את הפרוצדורה.
ZvikaF
13-01-2014, 06:16:05
נראה שעדיף שתתקשר למקום שמשם רכשת את המשדר ותשאל :confused:
ilanmor
13-01-2014, 07:15:11
עדכן גירסא למשדר מודול ומקלט לפני שתממש אחריות
אם יש שאלה דבר איתי
0542338023
אילן
Hagay
13-01-2014, 11:45:08
דבר ראשון אחריות! הרי זו הסיבה לקנות שלט בארץ
אין בעיה גם לפתוח את השלט ולבדוק אם מחליטים בדרך אחרת...
יש אפשרות לכייל את מיקום מרכז הסטיק.
חיפוש מהיר בגוגל העלה את זה:
(ותוכל לראות בתגובות של הסרטון מה הם מציעים לעשות)
http://www.youtube.com/watch?v=HKRZYGVUwVI
erjerjerj
14-01-2014, 13:15:57
תודה לכולם, אני אממש אחריות.
לגבי הפתרון האחרון, נראה שהוא יעבוד אבל יקטין לי את טווח התנועה המקסימאלי של הסטיק, הייתי מבצע אותו אם השלט לא היה באחריות.
ערן
ZvikaF
14-01-2014, 21:26:46
לפי הסרטונים זו יכולה להיות שטות בכיונון של הברגים.. אבל עדיף שיטפל בזה מי שמכר לך כדי שלא יהיו טענות אחר כך..
erjerjerj
16-04-2014, 16:09:33
עדכון: פניתי לחנות, וכעבור כחודש וחצי התברר לי שאין כיסוי לאחריות מאחר והתחלף היבואן של הייטק :(
היום אזרתי אומץ ופתחתי בעצמי את השלט :eek:
עברתי על מבנה הגימבל ועל כל הברגים שלו, ומסקנתי היא שהגדרת החזרה למרכז מתבססת על שני מקלות מתכת המחוברים לסטיק שקפיץ מושך אותם להתיישר למשטח שאמור להיות אופקי.
הבעיה הייתה שהמשטח לא היה אופקי יחסית למקלות, ולכן הייתה סטייה של הסטיק מהמרכז.
פתרתי את הנושא עם חומר זמין ולא איכותי במיוחד - חתיכת נייר דקה המקופלת לשלוש (ככל שהסטייה חזקה יותר צריך נייר יותר עבה לתיקון)
עכשיו הסטיק חוזר בדיוק למרכז, וגם תפריט ה expo מאופס :p
מקווה שפתרון זה יהיה שימושי למישהו בעתיד :)
Flying_student
16-04-2014, 16:47:18
אתה רוצה להגיד לי שלכל מי שיש אורורה שנרכשה בארץ אין אחריות?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
erjerjerj
16-04-2014, 17:39:38
זה מה שהבנתי מבעל החנות. קיים יבואן שמביא ציוד דרך צד ג' ולא עובד ישירות עם הייטק, ולכן האחריות מוגבלת/לא קיימת.
erjerjerj
18-04-2014, 11:26:51
לא ידוע לי השם שלו.
שחר אלקריאף.
22-04-2014, 01:08:11
אתה רוצה להגיד לי שלכל מי שיש אורורה שנרכשה בארץ אין אחריות?
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
אכן כך שחר , כמו שאתה יודע גם לי אין.. ובדקתי ב2 חנויות לפני הקניה.. בשניהם אין אחראיות
Flying_student
22-04-2014, 07:39:18
אכן כך שחר , כמו שאתה יודע גם לי אין.. ובדקתי ב2 חנויות לפני הקניה.. בשניהם אין אחראיות
המקרה שלך היה ידוע ונבע מסטטוס של החנות. פה נראה כי מדובר בחנות שבתחילה היה ידוע שדרכה יש אחריות (למיטב הבנתי).
erjerjerj
23-04-2014, 10:44:18
אכן הייתה אמורה להיות אחריות (אפילו בעל החנות דיבר על כך שאמור לצאת שלט חדש של הייטק בקרוב [לפני כשנה] ושאולי כדאי לחכות ולקנות אותו)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.