PDA

צפייה בגרסה מלאה : טוב, אז הגעתי לישורת האחרונה ועכשיו אני מתלבט בין שני רכבים: SUMMIT 1/10 vs TT MT4 G3



Alonjp
07-02-2014, 13:37:11
היי,

אז אחרי הרהורים רבים החלטתי לחזור לתחום.
לאחר עוד הרהורים מספר ובדיקות מדוקדקות החלטתי לרכוש את הרכב מחו"ל (נתתי צ'אנס לחנויות בארץ אך המחירים ממש מוגזמים).

בהתחלה נדלקתי על ה Thunder Tiger MT4 G3 אך אז צדה את עיני גם ה- Traxxas summit 1:10.

ה MT4 G3 תעלה לי בפתח הבית (כולל מיסים ומשלוח) בערך 2,300-2400 ש"ח.
ה Summit תעלה לי בפתח הבית בערך 2,800 ש"ח.

עכשיו יש התלבטות גדולה על איזה רכב ללכת.
מצד אחד ה TT MT4 נראה אחלה רכב, עמיד, פשוט לאחזקה ובעל ביצועים מעולים.
השאלה מה עושים איתו מעבר לנסיעות מהירות עם פרצי כוח וקפיצות משוגעות (אם במקרה יש רמפה)?
אני חושש שזה יימאס לי מהר מידי ואז מה?..

מצד שני יש את ה summit (עם סוללות עלובות להתחלה), רכב עמיד (אם לא מחליפים לו מנוע לברשלס), מעניין לתפעול (הילוך נמוך, נעילות דיפ׳ קדימה/אחורה) בעל עבירות יוצאת מן הכלל ומשלב יכולות של זחלן עם רכב מנסטר רגיל.
אני מודע לכך שהרכב קצת איטי, אך למה צריך יותר מזה? (שואל ברצינות)
רוב הזמן אני רואה שאנשים לא מצליחים להשתלט על הרכבים שלהם, והם אפילו לא במהירות מקסימאלית.
כל נגיעה המצערת הופכת את הרכבים, אפילו שהם במהירות גבוהה ושלה לדבר על יציבות כיוונית (אני מדבר על מנסטרים כמובן).
מצד שני הסמיט מציעה משהו אחר, יכולת לצאת איתה לשבילים ולהנות ממנה, בקצב ריאלי יותר, על ידי מעבר מכשולים בשטח טכני, עליה במדרונות תלולים וכדומה.
בנוסף, מושך אותי מגוון השיפורים האפשריים, אם זה החלפת מנוע ל dewalt (או ברשלס אך אז יש לשפר עוד מכלולים או סופר להיזהר), החלפת גלגלים לעבירות טובה יותר, היגוי אחורי ועוד.
על פני נראה לי שזה רכב שפחות ישעמם אותי לטווח הארוך.
אך אני בכלל לא בטוח, אם הייתי בטוח לא הייתי שואל לדעתכם הרי..

אז מה אתם אומרים, סמיט או MT4?

יש לציין שמה שהכי מושך אותי כרגע ב MT4 זה המחיר האטרקטיבי, כלום כסף בשביל כזה רכב!

רן ענבר
07-02-2014, 14:01:54
אלון.
נראה לי מיותר לפתוח עוד אשכול על נושא מאוד דומה לנושא הקודם:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?69764-%EB%E3%E0%E9%E5%FA-%E9%E9%E1%E5%E0-%F8%EB%E1-%F2%EC-%F9%EC%E8-%EE%E7%E5%D8%EC
אתה מעלה לא מעט "שאלות" שרק לך יש את התשובה עליהן.
הסיבה לכך היא שרק אתה יודע לצפות מה מדבר אליך.
ייתכן שאני מאוד אוהב רכב מסוג מסויים וזה שונה לגמרי ממה שאתה אוהב.
להתעסק ולשפר אפשר עם כל רכב...השאלה היא מה היחס בין התחזוקה לנסיעה ומתי היחס לא סביר.
מניסיוני יצא לי להסיע טראגי חשמלית יחד עם זחלנים ויחד עם סאמיט.
עבירות יש לכל רכב סאמיט ומאנסטר עוברים בכוח ומהירות מה שזחלן יעבור באלגנטיות ומחשבה.

לדעתי אתה צריך ללכת על מה שטוב לך.

רן ענבר

haimgil
07-02-2014, 18:05:23
בלי צל של ספק MT4.אם בא לך לזחול קח זחלן נורמלי תהנה הרבה יותר בוודאות כי מה שעושה זחלן הסמיט וה MT יכולים לחלום

yefroy
23-02-2014, 21:46:31
אהלן חיים
תזמין אותי פעם ל,נסיעות" זחילה עם הזחלנים שלכם ואני אגיע עם הסאמיט שלי !
אני מת לראות אבל ממש מת לראות מה זחלן "רגיל" יכל לעשות שסאמיט לא !
כמובן בתנאי שהזחלן שלך מקורי ולא עם שיפורים בעלות של 2 סאמיטים.

ולעינייננו : חבר- יש לי גם MT4 ויש לי גם סאמיט! אין מצב בעולם שאני יכל להמליץ
לך העדפת רכב אחד על פני השני. הנאה צרופה משנייהם !!!
(לך עם המוח לא עם הלב - והבחירה תצליח)

Alonjp
24-02-2014, 00:01:15
הבחירה נעשתה.
הסאמיט הוזמנה וברגעים אלו עושה עליה לארץ ישראל.
אני בטוח ש MT4 זה אחלה רכב, אך כרגע נראה לי שאני יותר אתחבר לאופי של הסאמיט.
אם בכל זאת יהיה חסר לי קצת מהירות וקפיצות אולי אני אשקול לעשות איזו הסבה לרכב ניטרו שיושב לי במחסן ומעלה אבק (ofna pirate monster).
זה גם יכול להיות פרויקט נחמד..

רן ענבר
24-02-2014, 06:48:08
אלון.
אני יודע שאתה משקיע זמן רב בבדיקה ומחקר לפני כל פרוייקט.
קרא את המאמר הזה לפני שתגש להסבת הרכב אופנה שלך: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?57654-%E4%F1%E1%FA-%F8%EB%E1-%F0%E9%E8%F8%E5-%EC%E7%F9%EE%EC
אני אומר את זה כי אני לא בטוח שהייתי מתחיל פרוייקט כזה...
הסתכלתי קצת על השירטוט שלו והסבה אפשרית אך מותנת ביכולת אספקת סדירה שלחלקי חילוף לרכב [אני לא יודע אם יש או אין וכמה הרכב ישן]
קח את זה בחשבון.
בהצלחה

רן ענבר

yefroy
24-02-2014, 19:45:23
חבר
מאיפה אתה?
לכשתגיע הסאמיט אתה מוזמן להצתרף ל "זחילות"...

Alonjp
24-02-2014, 22:56:53
חבר
מאיפה אתה?
לכשתגיע הסאמיט אתה מוזמן להצתרף ל "זחילות"...

אני מאזור חיפה.
תודה על ההצעה.

Alonjp
24-02-2014, 23:01:17
אלון.
אני יודע שאתה משקיע זמן רב בבדיקה ומחקר לפני כל פרוייקט.
קרא את המאמר הזה לפני שתגש להסבת הרכב אופנה שלך: http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?57654-%E4%F1%E1%FA-%F8%EB%E1-%F0%E9%E8%F8%E5-%EC%E7%F9%EE%EC
אני אומר את זה כי אני לא בטוח שהייתי מתחיל פרוייקט כזה...
הסתכלתי קצת על השירטוט שלו והסבה אפשרית אך מותנת ביכולת אספקת סדירה שלחלקי חילוף לרכב [אני לא יודע אם יש או אין וכמה הרכב ישן]
קח את זה בחשבון.
בהצלחה

רן ענבר

רן, ברור לי שבאופן יחסי זה רכב חנטריש כמועמד להסבה.
יחד עם זאת, יהיה מצחיק לראות את הבהמה הסאת נוסע על ברשלס.
בנוסף, הרכב בעיקרו בנוי לא רע (על בסיס באגי) ועצם העובדה שהוא יושב במחסן ומעלה אבק גורמים לי לרצות לפרק אותו, ולא על שולחן העבודה. :mad:
כאשר מחירי מערכת ברשלס מהסיני כל כך נמוכים, אני חשב שבבוא היום זה יהיה פרויקט משעשע.

רן ענבר
24-02-2014, 23:25:08
***.
שיהיה בהצלחה.
אני בטוח שתתיעץ לפני [לא אחריי] ההסבה

רן ענבר

Alonjp
25-02-2014, 07:47:54
בוודאי שאתייעץ, אך כרגע זה עוד רחוק מאוד ורק מתבשל כרעיון כללי במעמקי התת מודע.

haimgil
26-02-2014, 17:27:09
אהלן חיים
תזמין אותי פעם ל,נסיעות" זחילה עם הזחלנים שלכם ואני אגיע עם הסאמיט שלי !
אני מת לראות אבל ממש מת לראות מה זחלן "רגיל" יכל לעשות שסאמיט לא !
כמובן בתנאי שהזחלן שלך מקורי ולא עם שיפורים בעלות של 2 סאמיטים.

ולעינייננו : חבר- יש לי גם MT4 ויש לי גם סאמיט! אין מצב בעולם שאני יכל להמליץ
לך העדפת רכב אחד על פני השני. הנאה צרופה משנייהם !!!
(לך עם המוח לא עם הלב - והבחירה תצליח)
אחי אתה מוזמן בכיף כל חמישי ושישי אנחנו מסיעים באזור מודיעין ומיתקן אדם ליד בן שמן.הרבה סמיטים הגיעו והתבאסו ולא האמינו איך שלהם ניכשל בטיפוס פשוט לאומת זחלן רגיל.
זה משהו אחר לגמריי. והזחלן שלי עדיין לא הגיע לחצי מהמחיר של הסמיט שלך.:cool: