Alonjp
07-02-2014, 13:37:11
היי,
אז אחרי הרהורים רבים החלטתי לחזור לתחום.
לאחר עוד הרהורים מספר ובדיקות מדוקדקות החלטתי לרכוש את הרכב מחו"ל (נתתי צ'אנס לחנויות בארץ אך המחירים ממש מוגזמים).
בהתחלה נדלקתי על ה Thunder Tiger MT4 G3 אך אז צדה את עיני גם ה- Traxxas summit 1:10.
ה MT4 G3 תעלה לי בפתח הבית (כולל מיסים ומשלוח) בערך 2,300-2400 ש"ח.
ה Summit תעלה לי בפתח הבית בערך 2,800 ש"ח.
עכשיו יש התלבטות גדולה על איזה רכב ללכת.
מצד אחד ה TT MT4 נראה אחלה רכב, עמיד, פשוט לאחזקה ובעל ביצועים מעולים.
השאלה מה עושים איתו מעבר לנסיעות מהירות עם פרצי כוח וקפיצות משוגעות (אם במקרה יש רמפה)?
אני חושש שזה יימאס לי מהר מידי ואז מה?..
מצד שני יש את ה summit (עם סוללות עלובות להתחלה), רכב עמיד (אם לא מחליפים לו מנוע לברשלס), מעניין לתפעול (הילוך נמוך, נעילות דיפ׳ קדימה/אחורה) בעל עבירות יוצאת מן הכלל ומשלב יכולות של זחלן עם רכב מנסטר רגיל.
אני מודע לכך שהרכב קצת איטי, אך למה צריך יותר מזה? (שואל ברצינות)
רוב הזמן אני רואה שאנשים לא מצליחים להשתלט על הרכבים שלהם, והם אפילו לא במהירות מקסימאלית.
כל נגיעה המצערת הופכת את הרכבים, אפילו שהם במהירות גבוהה ושלה לדבר על יציבות כיוונית (אני מדבר על מנסטרים כמובן).
מצד שני הסמיט מציעה משהו אחר, יכולת לצאת איתה לשבילים ולהנות ממנה, בקצב ריאלי יותר, על ידי מעבר מכשולים בשטח טכני, עליה במדרונות תלולים וכדומה.
בנוסף, מושך אותי מגוון השיפורים האפשריים, אם זה החלפת מנוע ל dewalt (או ברשלס אך אז יש לשפר עוד מכלולים או סופר להיזהר), החלפת גלגלים לעבירות טובה יותר, היגוי אחורי ועוד.
על פני נראה לי שזה רכב שפחות ישעמם אותי לטווח הארוך.
אך אני בכלל לא בטוח, אם הייתי בטוח לא הייתי שואל לדעתכם הרי..
אז מה אתם אומרים, סמיט או MT4?
יש לציין שמה שהכי מושך אותי כרגע ב MT4 זה המחיר האטרקטיבי, כלום כסף בשביל כזה רכב!
אז אחרי הרהורים רבים החלטתי לחזור לתחום.
לאחר עוד הרהורים מספר ובדיקות מדוקדקות החלטתי לרכוש את הרכב מחו"ל (נתתי צ'אנס לחנויות בארץ אך המחירים ממש מוגזמים).
בהתחלה נדלקתי על ה Thunder Tiger MT4 G3 אך אז צדה את עיני גם ה- Traxxas summit 1:10.
ה MT4 G3 תעלה לי בפתח הבית (כולל מיסים ומשלוח) בערך 2,300-2400 ש"ח.
ה Summit תעלה לי בפתח הבית בערך 2,800 ש"ח.
עכשיו יש התלבטות גדולה על איזה רכב ללכת.
מצד אחד ה TT MT4 נראה אחלה רכב, עמיד, פשוט לאחזקה ובעל ביצועים מעולים.
השאלה מה עושים איתו מעבר לנסיעות מהירות עם פרצי כוח וקפיצות משוגעות (אם במקרה יש רמפה)?
אני חושש שזה יימאס לי מהר מידי ואז מה?..
מצד שני יש את ה summit (עם סוללות עלובות להתחלה), רכב עמיד (אם לא מחליפים לו מנוע לברשלס), מעניין לתפעול (הילוך נמוך, נעילות דיפ׳ קדימה/אחורה) בעל עבירות יוצאת מן הכלל ומשלב יכולות של זחלן עם רכב מנסטר רגיל.
אני מודע לכך שהרכב קצת איטי, אך למה צריך יותר מזה? (שואל ברצינות)
רוב הזמן אני רואה שאנשים לא מצליחים להשתלט על הרכבים שלהם, והם אפילו לא במהירות מקסימאלית.
כל נגיעה המצערת הופכת את הרכבים, אפילו שהם במהירות גבוהה ושלה לדבר על יציבות כיוונית (אני מדבר על מנסטרים כמובן).
מצד שני הסמיט מציעה משהו אחר, יכולת לצאת איתה לשבילים ולהנות ממנה, בקצב ריאלי יותר, על ידי מעבר מכשולים בשטח טכני, עליה במדרונות תלולים וכדומה.
בנוסף, מושך אותי מגוון השיפורים האפשריים, אם זה החלפת מנוע ל dewalt (או ברשלס אך אז יש לשפר עוד מכלולים או סופר להיזהר), החלפת גלגלים לעבירות טובה יותר, היגוי אחורי ועוד.
על פני נראה לי שזה רכב שפחות ישעמם אותי לטווח הארוך.
אך אני בכלל לא בטוח, אם הייתי בטוח לא הייתי שואל לדעתכם הרי..
אז מה אתם אומרים, סמיט או MT4?
יש לציין שמה שהכי מושך אותי כרגע ב MT4 זה המחיר האטרקטיבי, כלום כסף בשביל כזה רכב!