דור
28-03-2009, 15:03:39
היום ריסקתי את הטירקס 500.... אני עדיין לא יודע מה הבעיה הייתה ואולי בעזרתכם אני יצליח
הטסתי את המסוק והיו רעידות קשות מאוד! לאחר שבאתי לנחות פתאום המקלט הפסיק לעבוד כיאלו הוא נכנס לפייל סייף. כאמור ריסקתי את המסוק, ואני והחברים בשטח עשינו בדיקת טווח לשלט והמקלט ( PCM)
כאשר הכל היה מחובר כמו שצריך לאחר כמה מטרים (4-5) הקליטה נקתעה ולאחר שבדקנו מה הגורם המפריע יצא שזה הבקר, כאשר ניתקנו את הבקר ושמנו סוללה חיצונית למקלט הכל פעל כמו שצריך.
אני חושב שהבעיה של הרעידות הייתה מחשמל סטטי הנגרם מהוויברציות הגבוהות ( מאוד ) של הרצועה, חשוב לציין שתופעה זו התגברה כאשר עברתי למצב איידל אפ.
עכשיו הנה השאלות מגיעות:
מאיפה ניתן לקנות תרסיס אנטי סטטי או איזה חלקים ניתן להחליף בשביל למנוע תופעה זו (לא דרייב שאפט)
מה יכולה להיות הבעיה בבקר ( הוא משמיע רעשים מוזרים כאלה מתי שאני מחבר אותו)
ומה לדעתכם היה הגורם לריסוק?
נ.ב
הכל כבר תוקן והוחלף רק צריך לבדוק מה הסיפור של הבקר לפני שאני סתם קונה אחד חדש( 60 אמפר מקורי יחד אם מנוע מקורי)
תודה
דור
הטסתי את המסוק והיו רעידות קשות מאוד! לאחר שבאתי לנחות פתאום המקלט הפסיק לעבוד כיאלו הוא נכנס לפייל סייף. כאמור ריסקתי את המסוק, ואני והחברים בשטח עשינו בדיקת טווח לשלט והמקלט ( PCM)
כאשר הכל היה מחובר כמו שצריך לאחר כמה מטרים (4-5) הקליטה נקתעה ולאחר שבדקנו מה הגורם המפריע יצא שזה הבקר, כאשר ניתקנו את הבקר ושמנו סוללה חיצונית למקלט הכל פעל כמו שצריך.
אני חושב שהבעיה של הרעידות הייתה מחשמל סטטי הנגרם מהוויברציות הגבוהות ( מאוד ) של הרצועה, חשוב לציין שתופעה זו התגברה כאשר עברתי למצב איידל אפ.
עכשיו הנה השאלות מגיעות:
מאיפה ניתן לקנות תרסיס אנטי סטטי או איזה חלקים ניתן להחליף בשביל למנוע תופעה זו (לא דרייב שאפט)
מה יכולה להיות הבעיה בבקר ( הוא משמיע רעשים מוזרים כאלה מתי שאני מחבר אותו)
ומה לדעתכם היה הגורם לריסוק?
נ.ב
הכל כבר תוקן והוחלף רק צריך לבדוק מה הסיפור של הבקר לפני שאני סתם קונה אחד חדש( 60 אמפר מקורי יחד אם מנוע מקורי)
תודה
דור