PDA

צפייה בגרסה מלאה : מיקום ג'יירו 401 ב 450 - רעיון מעניין



sharonx
28-03-2009, 20:52:52
החלפתי את הבלוק שתופס את הבום לאלומניניום וזו הייתה הזמנות להזיז את הג'יירו (Futaba 401) למטה כדי להגן עליו בפגיעת פדל בריסוק (מה שמעלה את הריסוק למאות שקלים).

תמיד היססתי לעשות את זה מכיוון שאני אוהב לראות את הלד האדום ולדעת שהג'יירו ננעל כמו שצריך.

מצאתי פתרון שמשרת את 2 המטרות.
הג'יירו תפוס עם רצועת DUALSKY ודבק דו-צדדי. הוא יושב טוב במקום ולא זז.

תמונה :
http://www.efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7691&stc=1&d=1238269958

Adam.D
28-03-2009, 22:05:10
פתרון יפה מאוד.
הבנתי שאפשר גם לשים את הגיירו בגוף עצמו,ליד המקלט, זה נכון?
בכל מקרה.. יפה מאוד

sharonx
28-03-2009, 22:34:50
אכן אפשר אבל אז ה GAIN יהיה שונה לדעתי.

AMIR
28-03-2009, 22:48:09
אני הייתי עושה זאת אחרת.
אני לא יודע עד כמה הפתרון הזה טוב מהסיבה שלא כל בסיס הג'יירו יושב טוב (אולי אני טועה אבל ככה זה נראה לי) על כל פנים אני הייתי מצמיד את כל בסיס הג'יירו לחלק התחתון של בית הבום!
ככה זה היה משרת אותך טוב יותר ( בעיניי שוב...)

sharonx
29-03-2009, 17:00:48
אבל אז לא הייתי רואה את הלד

AMIR
29-03-2009, 20:38:06
אתה יכול כי הוא יהיה כלפי מטה ויהיה חשוף לחלוטין (תחשוב שבסיס הג'יירו יושב על החלק התחתון)
הרי שאתה צריך לוודא האם הלד דולק קבוע או מהבהב רק בהדלקה...
אגב? אפשר לשים אותו בתוך הפריים בחלק הקיצון שלכיוון הזנב! זה באמת ישמור על הג'יירו בריסוק
וגם תראה את הנורה... (מנסיון מוצלח! אין חשש להפרעות של שדה מגנטי מהמנוע!)

חן תם
30-03-2009, 14:22:07
אצלי הגיירו יושב מתחת לציר הראשי

מיקום הרבה יותר טוב ומדוייק

asafsee
30-03-2009, 15:18:32
אצלי הגיירו יושב מתחת לציר הראשי

מיקום הרבה יותר טוב ומדוייק

מסכים במיליון אחוז
גם ב 450 שהיה לי מיקמתי את הגירו בדיוק מתחת לציר הראשי, גם הרבה יותר מוגן בתחום השילדה וגם הרבה יותר מדוייק ככל שהוא קרוב יותר לציר הסיבוב
נכון שמתחת יש חור בשלדה, אני כיסיתי את "החריץ":D ע"י טסהבאנד קשיח ואליו הדבקתי את הגירו עם פד דו צדדי רך שהשאיר את הגירו במקומו - כמובן שעדיף תמיד להוסיף רצועת ולקרו עוטפת ליתר ביטחון