צפייה בגרסה מלאה : תופעה לא מובנת ב550
המסוק טירקס 550 עים איקון ובקר קסטל 90
ליפני שלושה חודשים הרמתי את המסוק לריחוף ולאחר מיספר שניות המנוע כבה
בדקתי והכול ניראה בסדר הרמתי אותו שוב והמסוק טס רגיל עד אכשו בלי שום בעיה
השבוע קרא לי אותו דבר נחיתת חרום בודק הכל ניראה בסדר מניע שוב והמסוק טס רגיל
כרגע אני מפחד שיקרה שוב מה יכולה ליהיות הסיבה כשזה קורא בתחילת הטיסה ואין היתחממות
וזה קרא בהפרש של הרבה זמן ממיקרה למיקרה ?
סאונד בראש
05-03-2014, 05:46:37
אתה אמור לספור את הצפצופים של הבקר לאחר ה CUT
יש מצב שזה מיסב חד כיווני \ פיניון מחליק
נולד לטוס
05-03-2014, 06:44:56
log log log log
1. בעיה בבקר/כייון לא נכון/בקר תקול/הגדרות.
2. בדוק מגעים וחיבורים היטב של המנוע שהכל מחובר ויציב.
איך הגדרת את הבקר יש לך את החיבור למחשב? או שהגדרת רק לימיטים?
:cool:
log log log log
אין בטאלון 90 LOG
בקשר לבעיה:
אם במידה והכל מוגדר כשורה ואתה אומר שזה קרה בריחוף (אני משער שהיית בנורמל) יכול להיות שנכנסת לטווח ה soft start במצערת (הרבע הראשון של הסטיק), תנסה לרחף באיידל...
Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
bartovmoti
05-03-2014, 07:54:10
בדוק הדברים הבאים:
1. הלחמות, לרוב הלחמות לא טובות גורמות לקאט אוף!
2. בדוק הגדרות קאט-אוף בבקר, שים מתח סף 3.2V לתא.
3. סוללות, האם זה קורה עם כל סוללה או עם סוללה ספציפית? אם זה קורה עם סוללה מסויימת, זה מחזק את המלצה 2 ובכלל אולי הסוללה הגיעה לסוף הדרך.
4. גרפים בשלט ובאיזה מוד הבקר ? גוברנור ? האם ביצעת כיול מצערת עם אופציה של Autorotation Enable ?
בבקר הזה ישנם מצבים של כיוון כזה, שברבע סטיק אתה עלול לחטוף קאט!
אם נק' ה 0 שלך ברבע סטיק, אתה עלול להגיע לאיזור זה גם בטיסה במיוחד בטיסות מבחן של ריחופים והקפות קרובות, דבר שעלול להסתיים בקאט.
תתקשר אלי אם תרצה עזרה:
057-5684966
תודה חברים אני יבדוק מספר מצבים שקיבלתי פה ומקווה לגלות את הבעיה
shlomi186
05-03-2014, 15:16:53
אירוע דומה לשלי אבל מדובר ב trex 450 בקר של אליין
פתאום סלד גבוהה היה מביא cutoff ללא שום סחבה נראית לעיין
בסוף החלפתי בקר
התופעה לא חזרה
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
wonderd
06-03-2014, 18:15:30
בילי היקר..
הלחמות קרות בין המנוע לבקר לסוללות.
ידוע, מוכר וכדאי שתבדוק עם עדי..
danoneyal
06-03-2014, 18:41:20
יכולת להיות כמה בעיות
הלחמות ,תכנות לא נכון של הבקר ל- cut , תבדוק לאיזה ערך של סוללה הבקר מתוכנת לעשות cut . אם אילו סוללות אתה עובד ?
אייל
ShlomiB
06-03-2014, 23:05:30
אין בטאלון 90 LOG
בקשר לבעיה:
אם במידה והכל מוגדר כשורה ואתה אומר שזה קרה בריחוף (אני משער שהיית בנורמל) יכול להיות שנכנסת לטווח ה soft start במצערת (הרבע הראשון של הסטיק), תנסה לרחף באיידל...
Sent from my GT-I9300 using Xparent Cyan Tapatalk 2
+1
Sent from my iPhone using Tapatalk
LiorNT
12-03-2014, 09:16:56
גם לי הייתה אותה הבעייה ב 450,
הוחלף בקר...
תקין
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
orenalon
30-03-2014, 15:58:19
שלום,
יש לי 550 V3 DFC עם בקר Talon90.
לפני חודשיים בערך, בזמן Spool up על הקרקע המנוע הפסיק לעבוד ולאחר כמה שניות התחיל שוב.
קירקעתי את המסוק ולא מצאתי שום תקלה.
פירקתי מנוע סוללה ובקר מהמסוק ואחרי כמה נסיונות (כמה ימים אח"כ) על שולחן העבודה, התופעה חזרה.
לבסוף, לאחר פירוק של הבקר מה Case פלסטיק שלו, התגלה שאחד המגעים של המנוע רופף.
לאחר קריאה קצת און-ליין נתקלתי בעוד מקרים של התופעה הזו.
בבקר הנ"ל, הכניסות לחוטים (הבתים ל Bullets) לא מולחמות ללוח, אלא צמודות אליו (למגעים שטוחים על הלוח) ועליהן יציקה של חומר פלסטי אפור (ייתכן סוג של אפוקסי).
לאחר פירוק הכניסות והלחמה מסודרת של חוטים משם למנוע, התופעה נעלמה (טפו טפו טפו) (שום בצל)...
orenalon
30-03-2014, 15:59:11
קישור לעוד שירשור על התופעה:
http://www.rc-help.com/showthread.php/10023-Talon-90-problems
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.