צפייה בגרסה מלאה : לא מצליח לכוון את הלוח KK2.1
Barak Nevo
05-03-2014, 22:34:01
לאחרונה רכשתי X650 ולוח KK2.1 של הוביקינג
כרגיל אפשר לומר ... שאני מתקשה להבין את ההסברים , סרטונים וכל מידע אחר שהגעתי אליו,
עשיתי את כל הפעולות הרצויות כולל איזון
הרחפן מתפקד , עולה לאויר , אבל מתנענע ימינה שמאלה וקדימה אחורה ,
אני עולה במצב self level ,
בהסברים שיש רשום ל:
1) pitch , rol , yaw
p gain פרמטר
p limit פרמטר
i gain פרמטר
i limit פרמטר
2)self level setting
p gain פרמטר
p limit פרמטר
acc tirm roll פרמטר
acc trim pitch פרמטר
יש המלצות לפרמטרים ,
אבל אני לא יודע מה כל דבר עושה
מה לכוון ? למה ?
בקיצור אני צריך הסבר על מה כל דבר משפיע
nitbeat
05-03-2014, 22:38:05
סתם בשביל ידע כללי:
https://www.youtube.com/watch?v=UR0hOmjaHp0
תעבור על ההסברים בלינק הבא:
http://www.badlands-rc.com/kk-v2-0-guide/
Barak Nevo
05-03-2014, 23:28:20
זה עדיין גדול עליי
מה זה בעברית פשוטה
P GAIN
P LIMIT
I GAIN
I LIMIT
ACC TRIM ROLL
ACC TRIM PITCH
Darthflame
06-03-2014, 00:23:50
בגדול,
P gain זה בעצם פרמטר ששולט על כמה "חריפה" התנועה שהחרפן עושה לעומת פקודה שלך בשלט. ככל שהערכים גבוהים יותר כך הרחפן ירגיש פחות עצל.
P limt ובכלל limit בכל הלוח הזה , מתייחס פשוטו כמשמעו, כמה מהלך תנועה יש לרחפן לבצע. (כמו EPA בשלט רגיל)
I gain שולט על היכולת של הרחפן "לתקן" או לחזור למצב מאוזן (ללא קשר לauto level)
ע"מ לכוון בקלות, תנסה לפעול בצורה הבאה:
ׁכל הכיוונים למטה הם במצב טיסה רגיל, לא בAUTO LEVEL
1. תכנס לpi editor ותכוון את ה i gain ל 0 . (I LIMIT אמור להיות באזור ה25)
2. את ה P LIMT תכוון לאזור ה40
3. תכוון את ה P GAIN ל60
4. תנסה לרחף ולבדוק את המצב, אם הרחפן מגיב בעצלנות ולאט מידי תעלה את הP GAIN עוד
5. כשאתה מגיע למצב שהרחפן מתחיל לרעוד, תוריד בחזרה את ה P GAIN בכמה ערכים.
זה אמור לעשות את העבודה של כיוון הP gain ואחרי זה הרחפן אמור לרחף במקום בלי הרבה בעיות.
אחרי שאת מרוצה מהריחוף,
תתחיל לטוס אחורה וקדימה ותוך כדי התנועה תחזיר את הסטיק למרכז. הרחפן אמור להמשיך באותה זווית, אם זה לא קורה
תעלה קצת את ה I GAIN
(דרך אגב, זה אותו כנ"ל לגבי הכיוון של AUTO LEVEL רק ששם עובדים רק עם P GAIN... )
מה שכתבתי כאן הוא ממש הסבר על רגל אחת, ממליץ לך לנסות לקרוא ולראות סרטונים בנושא.. זו הדרך הטובה ביותר ללמוד.
https://www.youtube.com/watch?v=U7pWroCxL38
בהצלחה
Barak Nevo
06-03-2014, 06:07:09
תודה
אני מאמין שההסבר יעזור
לא התייחסת ל:
ACC TRIM ROLL/PITCH
Darthflame
06-03-2014, 07:12:51
Acc trim, זה קיזוז של האקסלומטר.
החיישן של התנועה. זה עוזר לפצות על "החלקה" לכיוון מסוים במצב אוטו לוול.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
Barak Nevo
06-03-2014, 19:47:53
אני כנראה דיסלקטי לאנגלית עם מונחים מקצועיים ...
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.