צפייה בגרסה מלאה : עזרה! האם למישהו יש ניסיון עם דלק של טיסן חיפה המיועד למנועים 4 פעימות?
מטוס סילון 1
17-03-2014, 18:10:54
אשמח לקבל המלצות ממי שמשתמש בדלק למנועי 4 פעימות - של טיסן חיפה.
תודה.
Guy Peled
17-03-2014, 21:03:21
אסור לדבר על חנויות בארץ..
המחיר של הדלקים הם אותם מחירים אולי הפרש של גרושים..
ואם אני לא טועה יש כ-2 חברות מובילות בדלקים בארץ ושניהם טובות..
edgarfov
17-03-2014, 21:17:14
משתמש בCOOL POWER MV FOURSTROKES
18 אחחוז ניטרו
עובד מעולה.
ואם בא לך ממש להישתגע עם סלד גבוהה יציב גם כשהחום בחוץ עולה אפשר להשתמש ב COOLPOWER HELI
עם 30 אחוז ניטרו, חיים של חלקי מנוע יתקצרו לחצי.. אבל איזה כיף כשזה עובד.
Boaz Barnea
17-03-2014, 23:35:24
משתמש בCOOL POWER MV FOURSTROKES
18 אחחוז ניטרו
עובד מעולה.
ואם בא לך ממש להישתגע עם סלד גבוהה יציב גם כשהחום בחוץ עולה אפשר להשתמש ב COOLPOWER HELI
עם 30 אחוז ניטרו, חיים של חלקי מנוע יתקצרו לחצי.. אבל איזה כיף כשזה עובד.
קצת הגזמת בענין קיצור חיי המנוע!
כל מנועי סאיטו ו-YS וחלק ממנועי OS מיועדים לדלק עם 30% ניטרו ונכון עדיף דלק מסוקים וזאת עבור שמן הקיק באחוזים נמוכים שמוסף לדלקים הללו.
לשימוש שוטף ויחסית זול רצוי דלק 15% מסוקים
בהצלחה
מטוס סילון 1
18-03-2014, 13:55:56
מקבל ההערה, ברור שאין כוונה להתייחס לחנויות בארץ.
הכוונה לקבל המלצה ליצרן דלק למנועי 4 פעימות,
חנויות הטיסנים בארץ מחזיקות היצע מוגבל... כל חנות והיצרן המועדף שלה.
מבקש אם כן המלצה לדלק 4 פעימות,
coolpower מוכר, אך לא נמכר באזור בו אני גר.
האם יש ניסיון עם דלקים כמו rapicon או POWER MASTER?
תודה.
אבי סירוטה
18-03-2014, 14:34:51
מצטרף לדעות בנוגע לדלק עם יותר מ-15% ניטרו. יחד עם כוון תערובת נכון ולא עני מידי הוא יעשה עבודה מצויינת.
בזמנו עבדתי עם הדלק של טיסן חיפה והיה מצויין. בכל מקרה, כל דלק שתבחר חובה לשמור על פקק סגור למניעת התנדפות הניטרו:)
גבי א
18-03-2014, 14:41:49
מנסיון שלי ושל חברים במנחת, דלק RAPICON לא מומלץ בכלל
edgarfov
18-03-2014, 15:36:22
קצת הגזמת בענין קיצור חיי המנוע!
כל מנועי סאיטו ו-YS וחלק ממנועי OS מיועדים לדלק עם 30% ניטרו ונכון עדיף דלק מסוקים וזאת עבור שמן הקיק באחוזים נמוכים שמוסף לדלקים הללו.
לשימוש שוטף ויחסית זול רצוי דלק 15% מסוקים
בהצלחה
לא הייתי משווה בין SAITO ל YS
SAITO עובד חזק וחלקיו נישברים די מהר. יתרון מישקל נמוך לגודל, חיסרון בלאי מהיר בעבודה מאומצת.
30% לא עובד ממש טוב, נותן המון כוח, וגם מ א ו ד הורג את המנוע, . זה טוב לטרידי אגרסיבי, וזה טוב לנשמה , בא עם מחיר.
א.
Boaz Barnea
18-03-2014, 16:35:36
לא הייתי משווה בין SAITO ל YS
SAITO עובד חזק וחלקיו נישברים די מהר. יתרון מישקל נמוך לגודל, חיסרון בלאי מהיר בעבודה מאומצת.
30% לא עובד ממש טוב, נותן המון כוח, וגם מ א ו ד הורג את המנוע, . זה טוב לטרידי אגרסיבי, וזה טוב לנשמה , בא עם מחיר.
א.
מי משווה
הכוונה היא לדלק המתאים למנועי 4 פעימות כל מנוע והוראות/המלצות יצרן
אישית לא הייתי מתקרב לדלקים שהועלו כאן אלא רק cool power או omega
flatspin
18-03-2014, 18:11:17
כל דלק שתבחר חובה לשמור על פקק סגור למניעת התנדפות הניטרו:)
הבעיה עם הניטרו איננה בהתנדפות אלא בספיחת אדי מים מהאויר. כאשר הדלק חשוף לאויר החיצוני, במיוחד בימים לחים מאד, מרכיב הניטרו בדלק סופח מים ואיכות הדלק נופלת באופן ניכר.
כך או אחרת, הפקק חייב להיות סגור תמיד. פתיחתו לצורך תדלוק צריכה להיות קצרה ככל האפשר.
מטוס סילון 1
18-03-2014, 18:11:54
חברים
תודה רבה על ההתייחסויות...
Avi_Y
19-03-2014, 00:54:13
טיסןחיפה מכינים את הדלק לפי מפרט של os. אין לי נסיון עם 4 פעימות, אבל במועי 21 של מכוניות קיבלנו תוצאות מצויינות ומנועים שתפקדו מצויין במשך גלונים רבים.
saarordan
19-03-2014, 06:46:15
לסיכום לאחר 15 שנה של הטסות, ובדיקה של הרבה סוגי דלק אין כמו cool power. אסור להזכיר שמות של חנויות רק אגיד לך שהחנות שמוכרת את הדלק היא באזור חיוג 09 :)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.