nitbeat
30-04-2014, 20:52:21
היום עשיתי טיסת מבחן לטארוט הקסה FY680.
הוא התחדש בAPM 2.5.2 (לפני כן היה NAZA ולא היו בעיות בכלל)
מנועים: SUNNYSKY 700KV
בקרים: FH-30A סטנדרטיים צרוב עליהם SIMONK
ההמראה הראשונית הייתה מהוססת כי אף פעם לא יודעים מה יהיה עד שהרחפן לא עוזב הקרקע.
עליתי עם PID ברירית מחדל ולהפתעתי הוא טס מעולה ! רגוע, יציב נשלט ומתקן ממש בעדינות מול הרוח המתונה שהייתה !
עשיתי AUTOTUNE - לאחר סיום התהליך שמרתי את ההגדרות החדשות שהוא תכנת לבדו.
בהמראה השלישית המראתי ב ALT-HOLD וכאן החלו הבעיות, כל כמה שניות נשמעו מהמנועים קול צווחה מהיר כזה שמזכיר
שינוי סלד אגרסיבי ולא נשלט.
כנראה ה AUTOTUNE העלה את הPID והתיקונים כעת אגרסיביים טיפה יותר וגורמים לבעייה בתזמון הבקרים מול המנועים.
קצת חקירה שעשיתי מגלה תופעה שנקראת esc sync problem
השכיחה בדרך כלל עם בקרי SIMONK ומנועי פנקייק ופרופלורים גדולים.
https://groups.google.com/forum/#!topic/drones-discuss/tq8l52cwGXg%5B1-25-false%5D
אשמח לשמוע רעיונות שונים לפיתרון.
* אני לא רוצה פשוט להחזיר PID לברירת המחדל כי זה לא יפתור את הבעיה אלא רק יסווה אותה.
הוא התחדש בAPM 2.5.2 (לפני כן היה NAZA ולא היו בעיות בכלל)
מנועים: SUNNYSKY 700KV
בקרים: FH-30A סטנדרטיים צרוב עליהם SIMONK
ההמראה הראשונית הייתה מהוססת כי אף פעם לא יודעים מה יהיה עד שהרחפן לא עוזב הקרקע.
עליתי עם PID ברירית מחדל ולהפתעתי הוא טס מעולה ! רגוע, יציב נשלט ומתקן ממש בעדינות מול הרוח המתונה שהייתה !
עשיתי AUTOTUNE - לאחר סיום התהליך שמרתי את ההגדרות החדשות שהוא תכנת לבדו.
בהמראה השלישית המראתי ב ALT-HOLD וכאן החלו הבעיות, כל כמה שניות נשמעו מהמנועים קול צווחה מהיר כזה שמזכיר
שינוי סלד אגרסיבי ולא נשלט.
כנראה ה AUTOTUNE העלה את הPID והתיקונים כעת אגרסיביים טיפה יותר וגורמים לבעייה בתזמון הבקרים מול המנועים.
קצת חקירה שעשיתי מגלה תופעה שנקראת esc sync problem
השכיחה בדרך כלל עם בקרי SIMONK ומנועי פנקייק ופרופלורים גדולים.
https://groups.google.com/forum/#!topic/drones-discuss/tq8l52cwGXg%5B1-25-false%5D
אשמח לשמוע רעיונות שונים לפיתרון.
* אני לא רוצה פשוט להחזיר PID לברירת המחדל כי זה לא יפתור את הבעיה אלא רק יסווה אותה.