צפייה בגרסה מלאה : שאלה בעיות בהרכבה
Omer_Chovel
02-05-2014, 18:44:21
http://img.tapatalk.com/d/14/05/03/a6y5a6ub.jpg
הבעיה שלי שאם אני מכניס רגל אחת וסוגר עם ברגים
לשני אין מספיק מקום. (הכוונה שאם אני מצמיד לטיסן זה לא מגיע לחריצים של ההברגה) וכאילו צריך לעשות חורים נוספים (למרות שנירא לי שזה לא הגיוני).
ניסיתי להחליף את הרגלים במיקום אבל זה עדיין לא עוזר.
אני מנסה את הראשון והוא נכנס מצויין אבל זה נירא כאילו הוא לוקח יותר מחצי מהמקום. ואז השני לא מגיע עם החורים ברגל לחורים שבטיסן.
בתמונה זה נראה כאילו הן מתאים בול..
נתחיל בזה שתנסה לצלם את הבעיה בפועל, איך זה אצלך?
אם הפער לא גדול מידי אולי אל תסגור את הברגים של הראשון עד הסוף ואז יהיה לך מקום לשני ואז תסגור אותם ביחד.
flatspin
02-05-2014, 19:47:26
סוף מעשה במחשבה תחילה
אם כל אחד מכני הנסע מתאים לחורי הברגים, אבל הם נוגעים ומפריעים אחד לשני בנקודת ההשקה, עליך לקצר אותם בהתאם לצורך. זה יכול להיות אפילו מ"מ אחד בכל צד, או יותר, לפי הדרוש, כאמור.
Omer_Chovel
02-05-2014, 20:03:30
זה מה שאני טוב עכשיוhttp://img.tapatalk.com/d/14/05/03/esusepuj.jpg
Omer_Chovel
02-05-2014, 20:43:30
תודה רבה הסתדרתי
עשיתי כמו פירמידה וסגרתי כל פעם קצת בצד אחר.
נחזור עם בעיה חדשה בקרוב. :)
תודה
Omer_Chovel
02-05-2014, 21:00:35
יש לי שאלה בקשר למאזנותhttp://img.tapatalk.com/d/14/05/03/medu8ery.jpg
יש לי ראש כזה אבל צריך רק חצי (רק צד אחד שלהם.
זה יפריע לכנף?
לא קיבלתי רק של צד אחד, קיבלתי עגול, כמו בתמונה וכזה של +.
רן ענבר
02-05-2014, 21:05:26
עומר.
לדעתי... יש הרבה דברים שאי אפשר לעשות בפורום.
הרכבת טיסן בהתכתבות זה אחד מהם.
אני מציע לך לעצור את ריצת האמוק שאתה נמצא בה.
לבקש ממטיס ותיק שיחנוך אותך בביצוע הרכבת הטיסן.
בהרכבת טיסן דיוק והקפדה זה דבר מאוד חשוב וטעויות קטנות מאוד קשה לתקן.
סבלנות.
רן ענבר
edgarfov
02-05-2014, 21:31:07
עניין הכן נסע האופן שהרכבת אותו "פירמידה" שסגרת כל פעם צד אחר.. זה ל א באמת פתר את בעיית מיקום החורים
או שמתכת לא יושבת עד הסוף על מישור הדיקט העבה עם הברגים או שמשהו מאוד עקום שם.
לגבי ראש סרוו , אתה יכול לקצץ צד עד וקצת לפני עיגול ההברגה בלי לפגוע או להחליש את מקום ההברגה
ורן מאוד צודק, אם זהו הכלי הראשון שלך. ולא היית לך התעסקות בבניה כזו או דומה לפני.
א.
Omer_Chovel
02-05-2014, 22:42:33
אדגר אני שייפתי אותו יפה יפה זה מתאים בול גם אם מרכיבים כל פעם חלק אחד עד הסוף ואז את השני.
רן אני עושה רק את הדברים שאפשר לתקן הדבקות אני לא נוגע.
תודה שאתם עוזרים לי :).
אבל אם מישהו אחר יבנה לי את הטיסן הזה. אז אני מבטיח שהוא יבנה גם את ההבא.
merkur
03-05-2014, 00:29:12
עומר, מאיפה אתה? אני בטוח שמלא אנשים ישמחו לעזור לך פנים מול פנים.
אני ממודיעין, אם מתאים לך, אשמח לעזור. גם הקפה עלי...
פבלו
Sent from my iPad using Tapatalk
Omer_Chovel
03-05-2014, 04:59:58
תודה פבלו אני מבאר שבע
ואת האמת שאני יעדיף שוקו. :)
אם יש ישהו מבאר שיוכל לבוא אלי או אני אליו.
אשמח מאוד רק לחצי שעה.
אני רוצה רק לקבל הוראות כדאי לראות שאני לא עושה טעויות.
רן ענבר
03-05-2014, 08:01:21
יש הרבה מטיסים בבאר שבע.
אני מניח שמישהו ישמח לעזור לך.
הרעיון הוא לא שמישהו יבנה בשבילך אלא שמישהו ידריך ויכוון אותך בזמן הבניה.
אין מישהו שאתה מכיר מהמנחת שגר קרוב?
רן ענבר
Omer_Chovel
05-05-2014, 14:55:04
הי, חזרתי עם שאלה נוספתhttp://img.tapatalk.com/d/14/05/05/4uga9uny.jpg
סימו לב שצריך להדביק את המאזנות לכנף וכך גם שאר ההגהים.
לפי המדריך שקיבלתי כתוב להשתמש בדבק ca
הדבק שברשותי הוא זה
http://img.tapatalk.com/d/14/05/05/aqe4uvu5.jpg
רציתי לדעת כמה זמן לוקח לו להתייבש,
ואת השימוש בו.
eitanbin
05-05-2014, 16:12:06
קבל קישור להסבר אייך להדביק ,אומנם מטיסן אחר אבל העבודה זהה
https://www.youtube.com/watch?v=E-YQau-5YU0"]https://www.youtube.com/watch?v=E-YQau-5YU0
merkur
05-05-2014, 19:30:51
עומר,
טבול את החלק הנע של הציר (עם המוט ברזל) ב-Vaseline. זה ימנע מהדבק לנזול אל תוך הציר ולהפריע לפעולתו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Himel
05-05-2014, 19:35:12
זה צירי סיאי, איזה מוט ברזל אתה מדבר?
והצירי פלסטיק שאתה מדבר עליהם מדביקים עם אפוקסי, ולא מומלץ בכלל עם מהיר
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
merkur
05-05-2014, 23:53:55
Himel צודק לגמרי... לא ראיתי טוב את התמונה של המאזנות באייפון.
אגב, על מוקצפים, אני כן מדביק את צירי הניילון עם ציאנו, ולא עם אפוקסי.
Sent from my iPad using Tapatalk
lior.metargem
06-05-2014, 08:56:08
עומר אלו צרי עם סיבי זכוכית צירי פיבר . תרכיב את הצירים לכנף ולמאזנו שיהיו במקום
טפטף למרכז הציר שתי טיפות דבק ca דליל חובה ! מילמטה ולמעלה על כל הצירים וזהו
דבק ca דליל יטפשת על כל הציר ויכנס פנימה זמן יבוש מיספר שניות
Omer_Chovel
06-05-2014, 08:58:39
עומר,
טבול את החלק הנע של הציר (עם המוט ברזל) ב-Vaseline. זה ימנע מהדבק לנזול אל תוך הציר ולהפריע לפעולתו.
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה צירי סיאי, איזה מוט ברזל אתה מדבר?
והצירי פלסטיק שאתה מדבר עליהם מדביקים עם אפוקסי, ולא מומלץ בכלל עם מהיר
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
סליחה חברים לא הבנתי אתכם.
הכנף מתפרקת למשל הגה כיוון
http://img.tapatalk.com/d/14/05/06/du9yseme.jpg
שימו לב לעיפרון.
החלק שהוא מצביע עליו צריך למרוח ca.
ואז להכניס פנימה ולשחק עם הכנף כדאי שלא יתייבש ויתקע נכון?
Himel
06-05-2014, 09:25:08
אתה קודם מכניס את.זה שישב בדיוק במקום ואז אתה מטפטף סיאיי דליל, זה יחלחל פנימה
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
Omer_Chovel
06-05-2014, 09:55:59
וזה לא ידביק את המאזנת לכנף בלי שהיא תוכל לזוז?
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
Himel
06-05-2014, 10:31:35
לא, אתה משתמש בדבק סיאי דליל והוא דבק שמחלחל , הוא יכנס פנימה על סיבי הציר לתוך החור שקיים בכנף או בכל חלק אחר ויתייבש שם, לאחר מספר שניות הציר יתקשח ואתה בעדינות מזיז את אותו החלק עד שיזוז חלק לגמרי.
בהצלחה
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
igalr
06-05-2014, 10:45:42
אם יש לך אפשרות להחליף את כני הנסע מכאלה עם שני חלקים לשלמים זה עדיף.
בד"כ בנחיתות הקשות צד אחד מקבל מכה יותר חזקה מהשני וכשיש כן נסע שלם 4 ברגים שורדים יותר טוב מ 2
Omer_Chovel
06-05-2014, 11:39:44
יגאל, יש אולי דרך לרתח אותם ביחד.
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
רן ענבר
06-05-2014, 11:51:26
ריתוך אלומיניום מצריך ציוד יקר ומיוחד.
אני לא בטוח שתכונות המתכת ישמרו.
רן ענבר
igalr
06-05-2014, 12:12:35
אפשר לקחת חתיכת אלומיניום או אפילו לחתוך דיקט מלבני ולקדוח בו 4 חורים ולחבר עם ה 4 ברגים מעל כני הנסע
Omer_Chovel
06-05-2014, 13:36:04
הבנתי יגאל ננסה לקמבן משהו.
תודה וחג מנגלים שמח
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
eitanbin
06-05-2014, 14:52:18
עומר
העיקר משטחי ההיגוי מודבקים...?
איתן
Omer_Chovel
06-05-2014, 18:46:48
לא עדיין לא
אני ידביק מחר בקלוב תעופה.
נקווה שעד שבת הבאה הטיסן היה מוכן לטיסה.
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
videoman4
06-05-2014, 19:34:16
חיים לפני שאתה מדביק את הצירים חשוב שתמקם אותם באופן שווה בתוך שני חלקי הכנף/מאזנת, הגה כיוון/מייצב כיוון וזאת תעשה באמצעות סיכה בכל צד. רק עכשיו תיגש להדבקה, וכמו שכתבו קודמיי אתה חייב דבק דליל ביותר שלא נגיד דבק צירים, הדבק ייספג בציר באופן שווה ובא לציון גואל.
Omer_Chovel
06-05-2014, 21:07:05
יש לי שאלה בקשר לסרוו.
אני אף פעם לא מצליח להגיע ל90 מעלות בדיוק בלי לקזז כי אין שם שן כזאת.
האם חייב 90 מעלות בדיוק או מעט יותר או מעט פחות.
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
rotemshan
06-05-2014, 21:08:16
כמעט תמיד הזרוע לא נמצאת ב90 מעלות.
שים הכי קרוב שאפשר ותקזז
Sent from my SM-N900
merkur
06-05-2014, 23:06:51
עומר, תנסה לסובב את ההורן של הסרוו, או להחליף בהורן אחר (קיבלת כמה עם כל סרוו).
אם תשים לב, על כל זרוע של ההורן מוטבע מספר בקטן. זה יקבע באיזו זווית הזרוע עומדת ביחס לשן הסרוו.
חפש את זאת שתשב הכי קרוב ל-90 מעלות ובסוף תקן עם subtrim במשדר.
יחד עם זאת, אל תשתגע על זה. בטריינר זה קריטי בעיקר להרגעת ה-OCD ;)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Omer_Chovel
07-05-2014, 06:53:36
ניסיתי גם את הראש בצורת + וגם בצורת - אבל נירא שהם נתקעים באותו מצב תמיד.
האם זה כל כך חשוב שזה היה בדיוק 90 מעלות, גם ככה זה טריינר והתנועות שלו קטנות ועדינות.
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
rotemshan
07-05-2014, 09:44:52
כבר כתבתי לך קודם,
בחר את השן הכי קרובה ל90 מעלות, ותאפס את ההפרש עם Trim או Subtrim
Omer_Chovel
07-05-2014, 10:34:52
מה זה subtrim במשדר השלט לא דיגיטלי.
התכוונת לקיזוז?
ומה זה OCD
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
rotemshan
07-05-2014, 10:58:24
אתה יכול להשתמש בקיזוז.
OCD = Obsessive Compulsive Disorder
Omer_Chovel
08-05-2014, 17:05:04
הי רציתי לדעת מי יוכל להריץ לי את המנוע.
אני באר שבעי ואין לי בעיה להגיע לאזור תל אביב, הרצליה, ראשון, לוד, רמלה.
אבל בבקשה לא להיסחף לקריות וחיפה.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
videoman4
09-05-2014, 18:21:42
היי עומר, אם תגיע למודיעין אריץ איתך את המנוע בשמחה ונעבור גם על הכל שיהיה מוכן כראוי,
Omer_Chovel
15-05-2014, 17:44:39
טוב חברים שמח לבשר שהטיסן מוכן.
ההגהים מחוברים והכל מוכן לטיסה
נשארה הסוללה למציאת מרכז כובד והמקלט.
שאלה:
האם להוציא את האנטנה מחוץ לטיסן ולהדביק עם חתיכת צלוטיפ.
או להשאיר את כולו בתוך הטיסן.
שאלה וו:
בחוברת שלט מבקשים להשאיר את האנטנה הכי ישרה שאפשר.
האם הם מתכוונים לכל האנטנה או רק ל3-4 ס״מ האחרונים.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
rotemshan
15-05-2014, 20:14:32
עדיף להוציא את האנטנה מחוץ לטיסן,
תשתדל להשאיר את כולה ישרה
Sent from my SM-N900
Omer_Chovel
16-05-2014, 14:35:26
http://img.tapatalk.com/d/14/05/16/7ujemuga.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/16/arude9uj.jpg
ככה זה טוב?
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
rotemshan
16-05-2014, 15:04:53
מצוין
Sent from my SM-N900
Omer_Chovel
17-05-2014, 12:22:31
הי שוב, חזרתי מהמנחצ, עשו לי הרצה מקצועית 2 מיכלים בתערובת עשירה מאוד, ומיכל של משחק עם הסיכה (כמו בהוראות).
כשהורדתי את הכנפים מהטיסן ראיתי שלולית של דלק ליד המיכל דלק.
הגעתי הביתה הוצאתי את רוב הדלק, השאר יתאדה משום שמרחתי חומר מיוחד על העץ שמונע רטיבות.
הוצאתי את המיכל דלק, מילאתי אותו באמבטיה דלק, ולא נוזל משום מקום...
איך יכול להיות שבטיסן כן נוזל והאמבטיה לא?
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
merkur
17-05-2014, 12:32:00
תצבוט את פיית יציאת הדלק (כדי לאטום) ותנשוף דרך פיית הלחץ. אולי יש נזילה באזור הפקק, או נקב בצינוריות.
חשוב מאוד!!! תזהר עם העיניים והפה.. המיכל תחת לחץ, זה עלול להתיז עלייך, וזה מסוכן!
Sent from my iPad using Tapatalk
רן ענבר
17-05-2014, 12:46:29
בלי קשר לנזילה, תשים ריפוד של ספוג גם למיכל הדלק
הרעידות של המנוע והטיסן יוצרים בועות אויר וזה לא טוב לכיוון ולתגובות של המנוע.
תבדוק שהצינוריות סיליקון שלמות.
לפעמים קצה הצינורית פליז שיוצאת מהמיכל טיפה חד ויוצר בצינוריות נקב.
רן ענבר
Omer_Chovel
17-05-2014, 13:12:54
תודה לשניכם, רן יש לטיסן הזה ספוג הוא לא צריך הרבה משום שהמיכל נסגר עם אזיקון, שלא כמו בטיסנים אחרים ממלאים את כל המקום הריק בספוג.
כמות הדלק שנזלה היא בסביבות ה50 מיליליטר.
אבא שלי נשף במיכל ואין שום בעיה.
מילאתי אותו בדלק והפכתי וסובבתי בכל הכיוונים ולא נשפך כלום לאמבטיה.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
רן ענבר
17-05-2014, 13:15:07
אני לא מכיר מיכל שנסגר עם אזיקון.אני מציע לך לקנות מיכל נורמאלי.
קח את הטיסן לחנות, תתאים לו מיכל נורמאלי וטוס לשלום.
50 מ"ל זה שליש מיכל, זה הרבה.
רן ענבר
Omer_Chovel
17-05-2014, 14:02:09
לא רן זה מיכל שנסגר מלמעלה עם אזיקון לקרקעית של הטיסן.
50 מל זה כלום המיכל שלי הוא 250-300 אם לא יותר. במכוניות זה 125.
יכול להיות שהבעיה היא בלחץ שעובר מה אגזוז למיכל.
יכול להיות שהשסתום לא עומד בלחצים כאלה גבוהים, טוב אני אבדוק את זה בערב. מניעים טיסן במרפסת.
תודה רבה.
אחזור עם תוצאות.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
רן ענבר
17-05-2014, 15:43:44
טוב...
לי בטיסן דומה היה מיכל של 160/180 מ"ל.
300 נשמע לי הרבה מידיי.
רן ענבר
Omer_Chovel
17-05-2014, 15:46:25
זה לא הרבה זאת הכמות עשיתי היום 5 מיכלים סיימתי קצת יותר מליטר וחצי.
בכל זאת אני חושב שעליתי על המוקש. אני צריך להדליק את המנוע ואני יעשה את זה בקלוב תעופה ולא בבית.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (בבניה)
Omer_Chovel
20-05-2014, 13:03:21
שאלה נוספת חברים.
קניתי צינור באורך 20 ס״מ
בחנות לכלי בית כמו אייס.
האם זה בסדר שאני ירכיב אותו ככה כדי למנוע לכלוך על הכנף.
http://img.tapatalk.com/d/14/05/20/syje8ave.jpghttp://img.tapatalk.com/d/14/05/20/me6aruqy.jpg
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer
rotemshan
20-05-2014, 14:37:29
לא יודע לגבי הלכלוך,
אבל נראה לי שהאזור של האגזוז חם,
אתה חושב שהצינור עמיד בחום?
Omer_Chovel
20-05-2014, 15:26:48
רותם מה ההבדל בין הפלסטיק בצורת ״ל״
שמוכרים בחנות לבין הצינור הזה.
לגבי עמידות לחום נבדוק בשבוע הבא במנחת.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer
rotemshan
20-05-2014, 15:35:41
אני לא יודע מה ההבדל, רק העליתי תהייה לגבי העמידות שלו לחום .
Omer_Chovel
20-05-2014, 16:26:50
גם אני לא.
אבא שלי שהחזיק את הטיסן כל ההרצה אמר שהאוויר שיוצא שם לא כל כך חם.
כניראה שהוא רץ אצלי על תערובת עשירה מאוד בגלל שאין לי דרישה עדיין לכוח מהמנוע.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba 4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer
rotemshan
20-05-2014, 21:17:27
ברגע שאתה יורד מהאוויר ומשב הרוח על המנוע חדל מלקרר אותו, צינור הפליטה מתחמם מאוד - זו נקודת הזמן לבדוק אם הצינור עמיד בחום
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.