צפייה בגרסה מלאה : התרסק
bergereyal
15-05-2014, 14:26:24
איזה דיכאון.
הטסתי את ה550 שלי.
עליתי גבוה יפה והכל היה יציב. יש לי משדר מקלט אז ראיתי הכל יפה למעלה. רציתי כבר לחזור פתאום הוא כאילו איבד את זה ראיתי במסך שהוא התהפך והוא התרסק.
לצערי אין לי גפס טראקר והוא נפל באזור של מטעי זיתים ואבוקדו.
sharonarn
15-05-2014, 14:48:16
באיזה אזור מדובר?
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
bergereyal
15-05-2014, 14:49:40
גן יאשיה בעמק חפר
Sent from my iPhone using Tapatalk
guyrud
15-05-2014, 16:26:12
אם ידוע לך באיזה איזור זה נפל
תתחיל פשוט לחפש ולסרוק ביסודיות
הרבה פעמים במידה ולא הרחקת עוף
זה נמצא הרבה יותר קרוב ממה שאתה חושב ש..
הבעייה במידה והעצים גבוהים..וזה על צמרת..
נסה לארגן מישהו שיצלם או יסריט מהאוויר
אבל קודם כל..בצע סריקה מסודרת על הקרקע ובגובה העיניים
חפש.
יש מצב שאולי נפל על עץ זית בסבך עדין ופשוט יושב לו שם ומחכה לך
אל ייאוש
Guy
yuvalko
15-05-2014, 18:09:49
מבאס, בכלל איזה טרקר הכי מומלץ? ממה שראיתי כולם בגודל בומבסט ושוקלים טונה
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
nitbeat
15-05-2014, 20:29:32
אם אין GPS טראקר או אמצעי אחר לזיהוי במקרה של נפילה אני מציע תמיד לטוס מעל סימן דרך ברור.
אני תמיד בוחר שבילים או תוואי שטח אחר ברור כעוגן במידה והרחפן צולל לקרקע.
במיוחד בטיסות הראשונות או שהסטאפ שונה לאחרונה.
הכי פשוט apm עם טלמטריה רואים נקודה אחרונה והולכים אליה
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
yuvalko
15-05-2014, 20:53:22
נכון זה תמיד נכון אבל בתוך טיסה אתה תמיד מתפתה לחתוך שדות ומעל עצים ושוכח... כמה שחיפשתי לא מצאתי פתרון ראוי שגם מכיל בטריה פנימית כלומר עצמאי לחלוטין וגם יחסית קל וגם אפשר לקנות בלי חבילת סמס באירופה או ארהב..
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
nitbeat
15-05-2014, 22:16:15
נכון זה תמיד נכון אבל בתוך טיסה אתה תמיד מתפתה לחתוך שדות ומעל עצים ושוכח... כמה שחיפשתי לא מצאתי פתרון ראוי שגם מכיל בטריה פנימית כלומר עצמאי לחלוטין וגם יחסית קל וגם אפשר לקנות בלי חבילת סמס באירופה או ארהב..
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
אם יש לך חיבור נוח עם JST בטראקר פשוט חבר ללוח חלוקה לרחפן וקיבלת מינימום התעסקות,
פחות כאב ראש מאחד עם בטרייה פנימית אשר דורש הטענה מידי פעם וסכנה שלקחת אותו לשטח ללא טעינה לפני.
yuvalko
15-05-2014, 22:36:20
אם יש לך חיבור נוח עם JST בטראקר פשוט חבר ללוח חלוקה לרחפן וקיבלת מינימום התעסקות,
פחות כאב ראש מאחד עם בטרייה פנימית אשר דורש הטענה מידי פעם וסכנה שלקחת אותו לשטח ללא טעינה לפני.
דווקא אני מעדיף אחד עצמאי משום ש
1 בהתרסקות כנראה יקרעו לי בולמי הזעזועים והשלדה תפרד. במצב כזה הבטריה עשויה להתנתק מהלוח
2.אני על 4s ורוב הטראקרים דורשים 12
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
nitbeat
15-05-2014, 22:58:03
דווקא אני מעדיף אחד עצמאי משום ש
1 בהתרסקות כנראה יקרעו לי בולמי הזעזועים והשלדה תפרד. במצב כזה הבטריה עשויה להתנתק מהלוח
2.אני על 4s ורוב הטראקרים דורשים 12
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
יש משהו במה שאתה אומר :)
אני אישית מכיר את עצמי וכנראה אשכח להטעין את הטראקר כל פעם.
bergereyal
15-05-2014, 23:00:53
אני דפוק כי יש לי בודק מתח סוללה. לא חיברתי אותו כי יש לי את ההגנה בנאזה. אם הייתי מחבר אז הסוללה החלשה היתה גורמת לו לצפצף ואולי הייתי מוצא אותו ככה
Sent from my iPhone using Tapatalk
guyrud
16-05-2014, 10:58:18
תחלס
שמישהו יעזור לך בתצלומי אוויר במידה ויש מישהו שגר לא רחוק
וזאת אחרי סריקה טובה שעשית בכל המתחם ..רגלית.
כרגע תתרכז בלחפש ולמצוא ולא אם היה ומי ומה..זה..אחר כך
Guy
bergereyal
16-05-2014, 11:39:33
עשיתי סריקה רגלית ועם טרקטורון איפה שעשביה גבוהה בינתיים כלום.
Sent from my iPhone using Tapatalk
guyrud
16-05-2014, 12:01:59
חפש עוד
יסודי ומסביב
וחפש מישהו מהסביבה
שיוכל לצלם לך מהאוויר עם רחפן את האיזור.
Guy
bergereyal
16-05-2014, 13:43:38
טוב. נמצא ואפילו בלי הרבה נזק נראה לעין.
פרופ אחד שבור, פלטה תחתונה שבורה ורגל לבנה אחת שבורה. וידאו אני אעלה בפוסט נפרד.
Sent from my iPhone using Tapatalk
yuvalko
16-05-2014, 14:00:23
מזל טוב
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
bergereyal
16-05-2014, 14:27:40
טוב אחרי שתושבים חביבים מצאו את הרחפן שלי והחזירו לי אפילו במצב טוב יחסית. הגיע הזמן לנסות להבין מה קרה. שימו לב בסרטון שרוב ההטסה היתה יציבה למדי.
מדובר בf550 עם נאזה לייט וגפס. בדקה 3:52 הוא איבד שליטה התהפך ונפל.
http://youtu.be/fyTIESEs00g
Sent from my iPhone using Tapatalk
nitbeat
16-05-2014, 14:43:24
אני בשוק שהוא התהפך חזרה שנייה לפני הפגיעה!
אתה נתת את התיקון ?
לא מזמן העלו כאן התרסקות דומה לשלך במצפה רמון.
כנראה נשבר פרופ הימני או הימני אחורי באוויר.
יש רעידה רצינית מאוד זמן קצר לפני שהוא נכנס לספין משמע חוסר איזון מטורף כתוצאה משבירת הפרופ.
אני נוטה להאמין שאם הפרופ היה עף באוויר או בקר מהירות כושל היינו רואים פשוט פליפ מיידי.
bergereyal
16-05-2014, 14:45:40
ניצן נראה לי שאתה צודק. הפרופ הימני קדמי הוא היחד ששבור ולא מצאתי את החלק השבור באתר הנפילה. לגבי ההתהפכות. כשראיתי במסך fpv שהוא הפוך הספקתי להפעיל פיילסייף בשלט. אין לי מושג אם זה מה שהפך אותו אבל זה בהחלט חסך לי המון נזק
Sent from my iPhone using Tapatalk
AvivT
16-05-2014, 16:29:47
לצה לא סגרת מנועים ברגע שאיבדת שליטה? בשלב שהוא התהפך הוא עוד היה עם מנועים עובדים, מה שאומר שהוא האיץ לתוך האדמה.
במצב כזה עם רחפן אין לך מה לעשות. זה לא טיסן שאתה אולי עוד יכול לדאות איתו בעדינות למטה.
עם רחפן עדיף פשוט לסגור מנועים מיד כדי לא להחמיר את הנזק.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
igalr
16-05-2014, 16:54:37
בתאוריה להקסה אמורה להיות יתירות לכשל מנוע
זה אפילו הוזכר באחד העדכונים של הנאזה (לא בטוח שרלוונטי לגרסת הלייט)
במעשי כמעט תמיד הקסה עם פרופ כושל נופל מהשמיים , אולי יש תקווה כשאופי הכשל הוא קצת יותר סטרילי כמו כשל בבקר מהירות או מנוע שגורם לעצירה מוחלטת של המנוע שלא כמו שבר פרופ שמכניס רעידות.
bergereyal
16-05-2014, 17:15:57
לצה לא סגרת מנועים ברגע שאיבדת שליטה? בשלב שהוא התהפך הוא עוד היה עם מנועים עובדים, מה שאומר שהוא האיץ לתוך האדמה.
במצב כזה עם רחפן אין לך מה לעשות. זה לא טיסן שאתה אולי עוד יכול לדאות איתו בעדינות למטה.
עם רחפן עדיף פשוט לסגור מנועים מיד כדי לא להחמיר את הנזק.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
הייתי עסוק בלנסות לאתר אותו באוויר כי הטסתי fpv בפעם הראשונה ולא היה לי צופה. בדיעבד הוא לא התרסק רחוק וכמו שרואים בוידאו הוא התהפך השניה האחרונה ומנע נזק גרוע יוצר.
כעקרון כל הדברים היקרים שרדו. הנאזה והגפס הרסיבר המשדר וידאו. המוביוס.
Sent from my iPhone using Tapatalk
enayim
16-05-2014, 19:02:07
רק בנאזה גרסה 2 ההקסה יודע לשמור על יציבות עם 5 מנועים.
שמח לשמוע שמצאת ועוד יותר שמח לשמוע שהנזק לא רב.
Sent from my iPhone using Tapatalk
guymeg
16-05-2014, 19:09:18
טעות
enayim
16-05-2014, 19:35:29
בבקשה....http://img.tapatalk.com/d/14/05/17/ytehu5ur.jpg
http://img.tapatalk.com/d/14/05/17/hery2uma.jpg
בנאזה גרסה 2 יש אפשרות ייצוב בכשל מנוע בודד בהקסה.
Sent from my iPhone using Tapatalk
ZvikaF
16-05-2014, 21:28:09
יצאת בזול :cool:
AvivT
16-05-2014, 21:33:34
עירן זה עובד טוב בלי מנוע אחד?
enayim
17-05-2014, 06:20:42
לא התנסתי בזה אך לפי סרטונים של די ג׳י איי זה עובד. הרחפן לא צונח. הנה סרטון הדגמה:
http://www.youtube.com/watch?v=HQ7wa5cBT_w
Sent from my iPhone using Tapatalk
sharonarn
17-05-2014, 08:27:36
בנאזה 1 מנסיון אפשר לטוס עם 5 מנועים אבל לא ניסיתי עם חצי פרופלור על המנוע שלא עובד
Sent from my SM-N900 using Tapatalk
enayim
17-05-2014, 08:44:58
סבבה, חידשת לי. יש לי נאזה 1 וגם נאזה 2. כך שבשני המיקרים עם הקסה אמור להיות בטוח.
Sent from my iPhone using Tapatalk
bergereyal
17-05-2014, 08:58:58
בכל אופן בנאזה לייט לא קיים כזה פיצ׳ר לצערי
Sent from my iPhone using Tapatalk
igalr
17-05-2014, 09:08:20
בהדגמות של DJI הם מציינים שמדובר ב POWER FALIURE
במצב פרופ שבור האתגר הוא הרבה יותר קשה
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.