PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה טיסן 3D



matan 144
18-05-2014, 15:54:53
שלום לכולם
אני מחפש טיסן 3D ראשון (אחרי אפרנטיס ומוסטנג)
בסימולטור אני יודע לרחף יחסית טוב עם רוח ובלי וגם אני מצליח כבר רולינג הריאר (לא מושלם עדיין)
מעדיף משהו סקיילי יחסית עם גוף נפוח (אקסטרה או יאק או משהו בסגנון)
אני קצת מתלבט בין ניטרו לבנזין, זה לא מפחיד להטיס טיסן 3D עם מנוע ניטרו? כי עם הניסיון שלי עם ניטרו הקאט תמיד מגיע
בזמן לא צפוי ובבנזין יש פחות קאטים לפי מה שהבנתי
לא אכפת לי לקנות יד 2.
תודה! :)

edgarfov
18-05-2014, 16:11:57
בתור טיסן ראשון לא כדאי יד 2
תמיד עדיף חדש ובנוי היטב.
סקייל טוב מתחיל ב50CC למרות ששנתיים אחרונות יצאו דגמים קלים וטובים גם ב30CC
לא צריכה להיות סיבה לקאטים אם הכל בנוי היטב. סיכון שווה לדעתי בין ניטרו לבנזין.
יש אפשרות לארבע פעימות נטרו אם נשארים בדגמים הקטנים, כנף 1.6 מטר ומטה
2 עד 3 קילו, קשים\מהנים להטסה. אבל לא ללימוד 3D
והם יכולים לתמרונים כאלו.

matan 144
18-05-2014, 16:21:30
בתור טיסן ראשון לא כדאי יד 2
תמיד עדיף חדש ובנוי היטב.
סקייל טוב מתחיל ב50CC למרות ששנתיים אחרונות יצאו דגמים קלים וטובים גם ב30CC
לא צריכה להיות סיבה לקאטים אם הכל בנוי היטב. סיכון שווה לדעתי בין ניטרו לבנזין.
יש אפשרות לארבע פעימות נטרו אם נשארים בדגמים הקטנים, כנף 1.6 מטר ומטה
2 עד 3 קילו, קשים\מהנים להטסה. אבל לא ללימוד 3D
והם יכולים לתמרונים כאלו.
אוקיי...
למתחיל יותר קל בטיסנים גדולים נכון?

שמעתי על קאטנה עם מנוע SAITO 82 4 פעימות, זו בחירה טובה?

edgarfov
18-05-2014, 16:58:00
זה טיסן נהדר , ומנוע מעולה בד"כ
יכול לעשות הרבה, הוא לא סקייל. מזכיר קצת EXTRA
רק עם כנפיים מאוד מנופחות. מאוד אוהב את הגדלים הללו עם ארבע טק. א ב ל כטיסן נוסף.
יש היום 50CC או 30CC יאק 54 , 3D נהדר ,סלחני. מנועים מאוד השתפרו ה OS GT33 מדהים במצערת שלו
אם בא לך לחץ באוקטן גבוהה יותר בגלל סבילות נמוכה לשטויות של מטיס לך על EXTRA והוא ילמד אותך נימוסין.
ותסתכל אחורה בזעם על כל האחרים...

א.

ronl
18-05-2014, 18:49:35
אני הייתי ממליץ לך על טיסן בנזין .
ההבדל בין טיסן 50CC ל30CC בגודל הוא לא כזה גדול (שניהם נכנסים לאוטו) אבל טיסן 50CC טס הרבה יותר טוב, גם ל3D וגם אם תכנס לתחרויות כמו הIMAC או הפריסטייל.
טיסן 30CC לא מתאים לזה.

edgarfov
18-05-2014, 19:29:38
אם אתה רוצה תמרונים טרידי כאלה. חמישים ומעלה. ואחרי פרק זמן גם הקטנים יעבדו לא רע
במקביל קח קלקלר מולטילפלקס או טלינק עם חמרה טובה, הרבה CA ומזרז.

א.

Marknopfler
20-05-2014, 19:46:28
בנזין

Extreme Flight Extra 300 30cc
טס הכי מדוייק והרבה יותר טוב מרוב טיסני ה 50CC שתמצא
יש לי את ה 30CC וה 60CC ושניהם טסים מדהים

ב30 יש לי מנוע VVRC 40CC מנוע בוקסר
ב60 יש לי מנוע DA70 מדהים

מתחת לזה אל תתאמץ חבל על הכסף לך על חשמלי

ואלו ההבדלים בגודל: תמונות מצורפות

edgarfov
21-05-2014, 14:18:25
ה E.F טס 3D יפה. והוא ממש לא הכי מדויק. והוא גם לא נראה כל כך סקייל , כנפיים מאוד מנופחות על הגבול.
EXTRA300 מדויק תמצא ב CARF MODELS או AEROWORKS
יש גם ל RC PILOT אולי באיכות טיפה נמוכה יותר, צריך לעבור בתוכה ולחזק אחרת התפרקות תגיע.

עם AEOROWORKS ו RC עברתי פרק חיים , עם EF אולי קצת פחות כי הטסתי לאחרים
התרשמתי ממטוס קליל! לגודל שזהו יתרונו ב3D מסוים. ושוב זה עניין סובייקטיבי לחלוטין. מטוס מדהים
מזכיר לי ממש טלינק.. ולכן אני פחות אוהב אותו. עומס כנף מזערי לאומת האחרים.
גורם לתחושה חלומית משהו. עד שתתפוס EXTRA של חברה אחרת ותקבל שקשוקים.
חומר למחשבה.
א.

edgarfov
21-05-2014, 17:19:43
קצת ממחשבותיי
אני תמיד משכנע ל 3D כזה שלא צריך לוותר על החוויה הסקיילית או ה"הבעיטות" כמו שאוהבים לומר.
ויותר מזה לגוון במטוס נוסף שנותן יופי את הבעיטות הללו, מהירות הזדקרות גבוהה, זיקור כנף בזוויות\מהירות מפתיעות שהן לא מילות גנאי, אבל בתימרון הנכון יתן לך עולם של מסלולי אוויר חלומיים.
מבוא טוב לטסני מהירות, והטסה בתנאי רוח קיצוניים ובכל זאת להשאיר כן נסע שלם.
להבדיל מטיסן שמתוכנן רע או בעיית קיזוזים ומרכז כובד שטיסה איתו היא יותר עניין של הישרדות בהסתברות.

הבעיה הגדולה כפי שאני רואה אותה היא שטיסני "חלום" כאלה שמרגישים כמו שוקפלייר או קלקר 3D רק בגודל ענק משכיחים רפלקסים טובים שלוקח כמה שנים לפתח.
אולי קצת
שריר מוח כזה שצריך לשמור עליו חי.
זה לא סותר טיסן כזה, ההיפך. לייצר טיסן חלום כזה ולהטיס כזה יכול להוביל לתמרונים מפליאים.
מבלבל? איזה כיף.

א.

Marknopfler
21-05-2014, 20:34:58
היתה לי אקסטרה של RC-PILOT
מלחמה בלתי פוסקת באוויר, ואני מרחף עושה רולינג הרייר וכל מה שצריך עם טיסן קרש הכי מסכן,
אני לא חושב שיש יותר טוב מ EXTREME FLIGHT גם במראה וגם בביצועים,

אם אתה אוהב להילחם בבקשה,
כשטיסן טס קשה ולא מדוייק אומרים חרא טיסן, כשטיסן טס חלום אומרים קל מידי, מה אגיד לך, ישראלים. (וגם אני בניהם)

אין יותר טוב מ EXTREME FLIGHT
טסים חלום, לי זה מתאים, זה פשוט עושה ממך מטיס יותר טוב וזה לא קשור לרפלקסים,
רפלקסים פיתחתי לפני 15 שנה עם טיסני הפרונטיר הטיסני ניטרו קרש 3D ועוד ועוד ועוד........

אני אישית מעדיף חלום, אם אתה רוצה להפוך אותו לחלום בלהות זאת החלטה שלך.

היה לי את הEDGE של AEROWORKS טיסן מדהים גם כן,
הטיסנים שלהם טסים גם כן מעולה אבל כבדים בהרבה ביחס לאחרים, וגם משקולת אני לא רוצה באוויר,
ל CARF MODELS יש טיסנים שבאים מאובזרים וטסים מעולה לא הכי יפים לטעמי אבל טובים מאד

אם אתה רוצה סקייל תקנה ססנה.

וכמו שאתה אומר, הטסת לאחרים EF , אני מאחל לך שתתחדש אתה ב EF ,
אתה לא תטיס משהו אחר אחרי זה,

edgarfov
21-05-2014, 22:40:15
:)
למה ססנה כשיש לי EXTRA 300 AW
משקולת עם מנוע 4 טק 125 חבל"ז בנחיתות.. ענתיקה שאני משתדל לשמור עד הטיסה הבאה. לך תדע.
אחרי טיסה עם דבר כזה החיים כל כך יפים.

א.

Marknopfler
21-05-2014, 23:26:07
טוב. חבל על הויכוח, צודק.

edgarfov
22-05-2014, 07:35:56
זה לא וויכוח מי צודק.
אני מדגיש שזו דפקולציה אישית בלבד.

ronl
22-05-2014, 09:49:44
Ef טיסנים מצויינים אבל יש גם את ה extra 300 h9. גם טיסן מצויין