צפייה בגרסה מלאה : דיון מסוק החלומות
iBiZaTricK
26-05-2014, 15:01:05
היי,
סתם מעניין אותי לדעת את דעתכם על מסוק החלומות עבורכם.
איזה מסוק הייתם לוקחים ומה הייתם שמים עליו?
שלי זה Align T-rex 800E עם שלט של DX18 (למרות ש-DX8 מספיק מעל ומעבר)
אז מה דעתכם?
Himel
26-05-2014, 15:25:56
איירווף שחור עם חלונות מושחרים פס לבן, שתי טורבינות סטיק מצופה זהב, מערכת טילים כפולה עוקבי חום, ושתי וולקנים בקצוות, מסוק חלום, למרות שגם אפ'אצ'י מספיק מעל ומעבר…
adibenbasat
26-05-2014, 15:41:09
מסוק שגם דואה ללא מנוע.
eli-f
26-05-2014, 16:33:05
Henselit TDR עם futaba 18mz
wind556
26-05-2014, 18:24:25
היי,
סתם מעניין אותי לדעת את דעתכם על מסוק החלומות עבורכם.
איזה מסוק הייתם לוקחים ומה הייתם שמים עליו?
שלי זה Align T-rex 800E עם שלט של DX18 (למרות ש-DX8 מספיק מעל ומעבר)
אז מה דעתכם?
מסוק החלומות ואתה הולך על אליין?????
iBiZaTricK
26-05-2014, 18:43:23
מסוק החלומות ואתה הולך על אליין?????
את האמת שיניתי את דעתי והייתי הולך על איזה Logo 800 או Goblin 770
ומה הבעיה באליין? יש להם מסוקים מעולים.
bendisar
26-05-2014, 19:09:30
אמנם מסוקי 800 מאוד מרשימים בגודלם- אבל הם לא טובים כמו מסוקי 700 ל3D וסמאק.
הייתי הולך או על GAUI X7- מסוק 700 קומפקטי, קשיח מאוד ובעל תכנון מאוד פשוט.
או שהייתי הולך על מסוק 700 גדול- ה-LOGO 700XXTREME, המסוק הזה הוא פשוט יצירת אומנות, מגמד כמעט כל מסוק 700 אחר בגודל, ואפשר אפילו לעבוד עם סט אפ של 14 תאים.
המסוקים של אליין הם כמו הסובארו של המסוקים, הם טסים טוב, ונראים טוב. אבל כמעט תמיד סובלים מבעיה כלשהי. והתכנונים של חלק מהחברות האחרות פשוט טובים יותר
עם פחות חלקים ומבנה פשוט וקשיח יותר
iBiZaTricK
26-05-2014, 19:34:16
אמנם מסוקי 800 מאוד מרשימים בגודלם- אבל הם לא טובים כמו מסוקי 700 ל3D וסמאק.
הייתי הולך או על GAUI X7- מסוק 700 קומפקטי, קשיח מאוד ובעל תכנון מאוד פשוט.
או שהייתי הולך על מסוק 700 גדול- ה-LOGO 700XXTREME, המסוק הזה הוא פשוט יצירת אומנות, מגמד כמעט כל מסוק 700 אחר בגודל, ואפשר אפילו לעבוד עם סט אפ של 14 תאים.
המסוקים של אליין הם כמו הסובארו של המסוקים, הם טסים טוב, ונראים טוב. אבל כמעט תמיד סובלים מבעיה כלשהי. והתכנונים של חלק מהחברות האחרות פשוט טובים יותר
עם פחות חלקים ומבנה פשוט וקשיח יותר
תשובה בהחלט מעולה.
אבל אם אפשר לשאול למה אתה קונה מסוקי "סובארו" כמו שאמרת ואתה ממשיך לקנות ?
כי לפי מה שאני רואה בחתימה שלך, כל המסוקים שלך הם מסוקי Trex.
bendisar
26-05-2014, 23:44:40
תשובה בהחלט מעולה.
אבל אם אפשר לשאול למה אתה קונה מסוקי "סובארו" כמו שאמרת ואתה ממשיך לקנות ?
כי לפי מה שאני רואה בחתימה שלך, כל המסוקים שלך הם מסוקי Trex.
למה אני קונה סובארו?
פשוט מאוד, כי אין לי כסף לפרארי:rolleyes::o
בזכות הסופר קומבואים של אליין, אתה יכול לצייד מסוק שלם במחיר של חצי או 3/4 מחיר ממה שהיה עולה לך לזווד מסוק של חברה אחרת יקרה יותר.
בעוד שקיט של גאווי X7 עולה 900 דולר והוא מגיע בלי כלום , ב-1100$ אפשר לקנות טירקס 700E DFC PRO (וואי כמה אותיות!) עם סרוואים מצויינים, מנוע מצויין, ובקר מהירות קטן מידי. אז מוסיפים עוד קצת כסף וזוכים במסוק
שטס טוב מאוד, במחיר שפוי לגמרי.
אז כמו כל מסוק של אליין, צריך לחקור קצת בפורומים בחו"ל מה המחלות של המסוק, ולטפל בהן כבר בשלב הבנייה.
היו לי המון מסוקים של אליין- טירקס 450SE V2, 450PRO, 450L DOMINATOR, 250,150,500,550DFC ועכשיו יש לי 700 שלהם בדרך. לכל אחד מהמסוקים האלה יש בעיות קטנות שצריך לטפל בהן, אבל ברגע שמטפלים בבעיות
הם טסים מצויין, וגם נראים טוב. פשוט צריך לחקור לפני :)
iBiZaTricK
26-05-2014, 23:58:11
למה אני קונה סובארו?
פשוט מאוד, כי אין לי כסף לפרארי:rolleyes::o
בזכות הסופר קומבואים של אליין, אתה יכול לצייד מסוק שלם במחיר של חצי או 3/4 מחיר ממה שהיה עולה לך לזווד מסוק של חברה אחרת יקרה יותר.
בעוד שקיט של גאווי X7 עולה 900 דולר והוא מגיע בלי כלום , ב-1100$ אפשר לקנות טירקס 700E DFC PRO (וואי כמה אותיות!) עם סרוואים מצויינים, מנוע מצויין, ובקר מהירות קטן מידי. אז מוסיפים עוד קצת כסף וזוכים במסוק
שטס טוב מאוד, במחיר שפוי לגמרי.
אז כמו כל מסוק של אליין, צריך לחקור קצת בפורומים בחו"ל מה המחלות של המסוק, ולטפל בהן כבר בשלב הבנייה.
היו לי המון מסוקים של אליין- טירקס 450SE V2, 450PRO, 450L DOMINATOR, 250,150,500,550DFC ועכשיו יש לי 700 שלהם בדרך. לכל אחד מהמסוקים האלה יש בעיות קטנות שצריך לטפל בהן, אבל ברגע שמטפלים בבעיות
הם טסים מצויין, וגם נראים טוב. פשוט צריך לחקור לפני :)
רגע אתה זה שבנית את הקיט של ה450L והעלת לכאן שרשור? אם כן אני חייב לציין שעשית עבודה מעולה! היה תענוג לקרוא את זה (:
ועוד דבר, logo 800 יותר גדול מהtrex 800?
bendisar
27-05-2014, 07:50:32
כן, אני כתבתי את השרשור על ה 450l. תודה:)
והלוגו 800 הוא יותר גדול ומאסיבי מהטירקס 800
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
ShlomiB
27-05-2014, 10:02:34
אבל אין כמו Wltoys v911. מסוק חלום. ; )
Sent from my iPhone using Tapatalk
avishmuel
27-05-2014, 11:05:34
אולי לא החלומות אבל לבטח מסוק שמאוד אהבתי ומתגעגע אלו HIROBO SRB SG
gadily
27-05-2014, 11:57:01
היי,
סתם מעניין אותי לדעת את דעתכם על מסוק החלומות עבורכם.
איזה מסוק הייתם לוקחים ומה הייתם שמים עליו?
שלי זה Align T-rex 800E עם שלט של DX18 (למרות ש-DX8 מספיק מעל ומעבר)
אז מה דעתכם?
אני מציע ללכת על חלום שיתגשם בסופו של דבר.
ה-LOGO 700XXTREME זה מסוק שלא אחלום עליו כי נראה לי שבמחירו ההזוי ומשאית הסוללות הנדרשות עבורו התמורה לכסף תהייה מאד נמוכה ואז תבוא גם האכזבה.
החלום שלי צנוע הרבה יותר : טירקס 550 או גאוי X5 (יכול להרשות לעצמי את הגאוי היקר יותר אבל נראה לי שאסתפק בטירקס 550)
gadily
27-05-2014, 12:03:45
שתי שאלות לאלעד:
איך אתה מוצא את ה-TREX 150DFC? (יתרונות מול חסרונות- הוא מאד מפתה אותי)
האם גאוי X5 שווה לדעתך את המחיר היקר יותר משמעותית מול הטירקס 550 ? (עבור הטסה לא אירובטית)
(נראה לי ששני המסוקים האלו הם הגדולים מסוגם שעדיין מסתפקים בסוללה 6 תאים)
דרך אגב- הכתבה שלך על הטירקס 550 עושה לי חשק לרכשו אותו
wind556
27-05-2014, 14:36:15
את האמת שיניתי את דעתי והייתי הולך על איזה Logo 800 או Goblin 770
ומה הבעיה באליין? יש להם מסוקים מעולים.
אלעד נתן לך תשובה מקיפה. אני רק אוסיף ששאלת על מסוק החלומות. בחלומות לא מתפשרים, במציאות לעיתים כן
בכל מקרה, לא משנה איזה מסוק יהיה לי, הוא לא יהיה אליין. אני ממש לא אוהב את ההנדסה שלו ואת איכות החומרים שלו.ראיתי יותר מדי כשלים באליין. מבחינתי הX7 הוא המינימום של החלומות (היום יש לי X5 ולא חסר לי בו שום דבר)
bendisar
27-05-2014, 18:03:07
שתי שאלות לאלעד:
איך אתה מוצא את ה-TREX 150DFC? (יתרונות מול חסרונות- הוא מאד מפתה אותי)
האם גאוי X5 שווה לדעתך את המחיר היקר יותר משמעותית מול הטירקס 550 ? (עבור הטסה לא אירובטית)
(נראה לי ששני המסוקים האלו הם הגדולים מסוגם שעדיין מסתפקים בסוללה 6 תאים)
דרך אגב- הכתבה שלך על הטירקס 550 עושה לי חשק לרכשו אותו
אז ככה:
ה-150DFC זה מסוק המיקרו שטס הכי טוב, ומתרסק הכי רע:
הגדולה של המסוק הזה מגיעה מהמערכת פלייברלס שלו, שמספקת תחושה מאוד "נעולה" בהטסה שלו. היא קלה לכיוון ונותנת אפשרויות כיוון מתקדמות. להטיס אותו באמת מרגיש כמו להטיס מסוק 450 קטן.
הוא טס ממש יפה, הבעיה מגיעה ברגע שהוא פוגש את הריצפה.
בניגוד למסוקי מיקרו אחרים, כמעט כל ריסוק יגרור החלפה של מינימום ספינדל וציר ראשי במקרה הקל, ובמקרה הקשה גם להבים, סקידים, חופה ואולי גג"ש של סרוו.
הוא מאוד חזק לגודלו, ומאוד זריז מה שנותן לבצע איתו 3D בקלות, מצד שני אם מורידים את הסל"ד ל-80% הוא הופך למסוק מאוד רגוע ונחמד להטסה ולהקפות.
הבעיה היא עוד פעם- שבריסוקים נגרם לו הרבה נזק, והוא גם מאוד רגיש לסט אפ לא נכון/וויבראציות/סוואש לא מאוזנת וכו'.
עכשיו לעניין של הגאווי X5 VS Trex 550DFC. חשוב להבים שההשוואה היא לטירקס היא מדגם ה-DFC ומעלה (הדגם העדכני ביותר הוא ה-DFC PRO, כי אליין מאוד אוהבים להוסיף כמה שיותר אותיות למסוקים שלהם)
ה-X5 כמו כל המסוקים של גאווי, הוא מסוק מאוד קומפאקטי וקשיח. הוא טס יפה מאוד ומדוייק מאוד (כמובן בהנחה שיש סט אפ איכותי) והוא בנוי כמו בטון, חזיתי בכמה ריסוקים של X5 ובד"כ הם יוצאים עם נזק מזערי. המסוק הזה
בנוי באופן טיפוסי לגאווי- שילדות צרות וקשיחות ביותר שמגנות טוב מאוד על כל מה שבפנים.
החיסרון היחיד שאני רואה אצל הגאווי X5 אל מול הטירקס 550 הוא פשוט מאוד- הגודל.
הX5 הוא מסוק 550 קטן, שיכול לסובב להבי 520 במקסימום
הטירקס 550DFC נראה ענק לידו, בגלל שהוא מסוק 550 גדול, יש לו בום של מסוק 600, חופה ארוכה במיוחד ומכלולי ראש וזנב של הטירקס 600. האורך הכולל שלו הוא 2-3 ס"מ מהטירקס 600 בלבד, מה שנותן לו נוכחות רצינית באוויר.
הוא גם יכול לסובב להבי 550, ותיאורטית להבי 600 (לא מומלץ על 6 תאים!)
מגיע עם סט אפ טוב בקומבו, פרט למערכת 3GX, שאותה מומלץ להחליף במערכת אחרת וטובה יותר, VBAR,SKOKOOM, IKON וכו'.
הבעייה של ה-550- הוא סובארו. כלומר שהוא מגיע עם קצת בעיות שכולן מפורטות בשרשור בנייה שלי.
מרכז כובד אחורי- ניתן לסדר ע"י הזזת הסוללה קדימה
יחס הנעה נמוך מידי לזנב- מפרייע בעיקר ל-3D, אני החלפתי ליחס הנעה הישן והמהיר יותר, ואחרי 50 טיסות ניטחן לי הגג"ש באוויר, ואז חזרתי ליחס המקורי והנמוך, לזנב אין מספיק סמכות להחזיק תחת עומס קשה על הזנב
עם היחס הזה.
יכול להיות גם שניטחנו לי הקורונות בגלל שהגיין של הגוברנר היה גבוה מידי, מה שהעמיס על כל הגג"שים.
אבל בסופו של דבר אני מאוד נהניתי מהטירקס 550 שלי, הוא אמנם גדול וכבד, אבל הוא טס מדהים, מסוק מאוד יפה ומאוד מדוייק באוויר. הוא גדול בצורה משמעותית מה-X5 ובגלל זה לא התחרטתי עליו לרגע. הטסתי אותו עם סט אפ מקורי חוץ מהמערכת FBL
כאשר אני השתמשתי באיקון
ועכשיו אני עובר ל-700 של אליין, שגם הוא לא מסוק מושלם, אבל התמורה לכסף מאוד גבוהה, אז אני צריך להחליף בקר, ולשים מערכת FBL נורמאלית, וגם להחליף להבי זנב. אבל בסופו של דבר אני אקבל מסוק 700 טוב במחיר שפוי.
אני מניח שאם הייתי מוצא X7 יד שנייה במחיר ומצב טוב הייתי כנראה הולך עליו
ShlomiB
27-05-2014, 18:32:54
מה רע בלהבי זנב החדשות של אליין? עכשיו קיבלתי טס ונראה טוב, עוד לא טסתי איתם
Sent from my iPhone using Tapatalk
bendisar
27-05-2014, 19:02:24
מה רע בלהבי זנב החדשות של אליין? עכשיו קיבלתי טס ונראה טוב, עוד לא טסתי איתם
Sent from my iPhone using Tapatalk
לטירקס 700 מגרסאת ה-DFC ומעלה יש יחס הנעה מאוד גבוה לזנב, אז הזנב מסתובב מאוד מהר.
בסל"ד של מעל 2100RPM להמון אנשים מופיע ה"זמזום" מין רעש שנגרם מתדר הרמוני שהמסוק מגיע אליו וגורם לוויבראציות שקורעות את המסוק.
התופעה הזו מתרחשת עם להבי זנב כבדים, ולהבי הזנב של אליין הם כבדים. לכן למי שמתכנן לעבוד בסל"ד של מעל 2100 מומלץ לעבור ללהבי זנב קלים יותר, כגון להבי-RAIL
gadily
27-05-2014, 19:29:45
אז ככה:
ה-150DFC זה מסוק המיקרו שטס הכי טוב, ומתרסק הכי רע:
הגדולה של המסוק הזה מגיעה מהמערכת פלייברלס שלו, שמספקת תחושה מאוד "נעולה" בהטסה שלו. היא קלה לכיוון ונותנת אפשרויות כיוון מתקדמות. להטיס אותו באמת מרגיש כמו להטיס מסוק 450 קטן.
הוא טס ממש יפה, הבעיה מגיעה ברגע שהוא פוגש את הריצפה.
בניגוד למסוקי מיקרו אחרים, כמעט כל ריסוק יגרור החלפה של מינימום ספינדל וציר ראשי במקרה הקל, ובמקרה הקשה גם להבים, סקידים, חופה ואולי גג"ש של סרוו.
הוא מאוד חזק לגודלו, ומאוד זריז מה שנותן לבצע איתו 3D בקלות, מצד שני אם מורידים את הסל"ד ל-80% הוא הופך למסוק מאוד רגוע ונחמד להטסה ולהקפות.
הבעיה היא עוד פעם- שבריסוקים נגרם לו הרבה נזק, והוא גם מאוד רגיש לסט אפ לא נכון/וויבראציות/סוואש לא מאוזנת וכו'.
עכשיו לעניין של הגאווי X5 VS Trex 550DFC. חשוב להבים שההשוואה היא לטירקס היא מדגם ה-DFC ומעלה (הדגם העדכני ביותר הוא ה-DFC PRO, כי אליין מאוד אוהבים להוסיף כמה שיותר אותיות למסוקים שלהם)
ה-X5 כמו כל המסוקים של גאווי, הוא מסוק מאוד קומפאקטי וקשיח. הוא טס יפה מאוד ומדוייק מאוד (כמובן בהנחה שיש סט אפ איכותי) והוא בנוי כמו בטון, חזיתי בכמה ריסוקים של X5 ובד"כ הם יוצאים עם נזק מזערי. המסוק הזה
בנוי באופן טיפוסי לגאווי- שילדות צרות וקשיחות ביותר שמגנות טוב מאוד על כל מה שבפנים.
החיסרון היחיד שאני רואה אצל הגאווי X5 אל מול הטירקס 550 הוא פשוט מאוד- הגודל.
הX5 הוא מסוק 550 קטן, שיכול לסובב להבי 520 במקסימום
הטירקס 550DFC נראה ענק לידו, בגלל שהוא מסוק 550 גדול, יש לו בום של מסוק 600, חופה ארוכה במיוחד ומכלולי ראש וזנב של הטירקס 600. האורך הכולל שלו הוא 2-3 ס"מ מהטירקס 600 בלבד, מה שנותן לו נוכחות רצינית באוויר.
הוא גם יכול לסובב להבי 550, ותיאורטית להבי 600 (לא מומלץ על 6 תאים!)
מגיע עם סט אפ טוב בקומבו, פרט למערכת 3GX, שאותה מומלץ להחליף במערכת אחרת וטובה יותר, VBAR,SKOKOOM, IKON וכו'.
הבעייה של ה-550- הוא סובארו. כלומר שהוא מגיע עם קצת בעיות שכולן מפורטות בשרשור בנייה שלי.
מרכז כובד אחורי- ניתן לסדר ע"י הזזת הסוללה קדימה
יחס הנעה נמוך מידי לזנב- מפרייע בעיקר ל-3D, אני החלפתי ליחס הנעה הישן והמהיר יותר, ואחרי 50 טיסות ניטחן לי הגג"ש באוויר, ואז חזרתי ליחס המקורי והנמוך, לזנב אין מספיק סמכות להחזיק תחת עומס קשה על הזנב
עם היחס הזה.
יכול להיות גם שניטחנו לי הקורונות בגלל שהגיין של הגוברנר היה גבוה מידי, מה שהעמיס על כל הגג"שים.
אבל בסופו של דבר אני מאוד נהניתי מהטירקס 550 שלי, הוא אמנם גדול וכבד, אבל הוא טס מדהים, מסוק מאוד יפה ומאוד מדוייק באוויר. הוא גדול בצורה משמעותית מה-X5 ובגלל זה לא התחרטתי עליו לרגע. הטסתי אותו עם סט אפ מקורי חוץ מהמערכת FBL
כאשר אני השתמשתי באיקון
ועכשיו אני עובר ל-700 של אליין, שגם הוא לא מסוק מושלם, אבל התמורה לכסף מאוד גבוהה, אז אני צריך להחליף בקר, ולשים מערכת FBL נורמאלית, וגם להחליף להבי זנב. אבל בסופו של דבר אני אקבל מסוק 700 טוב במחיר שפוי.
אני מניח שאם הייתי מוצא X7 יד שנייה במחיר ומצב טוב הייתי כנראה הולך עליו
כמו תמיד התשובה של אלעד מקצועית, יסודית ומושקעת. המון תודה כיף לקרוא!
שאלות המשך לאור תשובתך:
במידה ומטיסים את ה-Trex 550DFC במוד נורמל בלבד ללא אירובטיקה האם ניתן לותר על ההחלפה ליחס הישן והמהיר כמו שאתה עשית ולהשאר עם היחס הנמוך של הזנב כפי שניתן בקיט?
האם יהיה הבדל כשלהוא לדעתך בדיוק ויציבות הטיסה בין הגאווי X5 והטירקס 550DFC בטיסת הקפות פשוטה?
gadily
27-05-2014, 20:11:37
עוד הערה לגבי TREX 150
יצאה גרסא חדשה הרבה יותר עמידה מבחינת חוזק חומרים כפי שתראה כאן באותיות האדומות:
http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=66_78&products_id=11172
יתכן שהיצרן קיבל הרבה תלונות על עמידות המסוק וחוזק השלדה....
bendisar
27-05-2014, 20:31:26
בקשר לדיוק ויציבות בהקפות:
ההבדל היחיד שיהיה הוא כנראה ביציבות, ולטובת הטירקס, פשוט מאוד כי הוא גדול יותר וכבד יותר מה X5.
מבחינת דיוק אין לי מילה רעה על הטירקס, תמיד הרגשתי שכל תנועה מזערית בסטיקים מתורגמת בצורה מוחלטת למסוק.
לגבי היחס לזנב- כל עוד לא נכנסים לתמרונים שדורשים סמכות זנב רבה כגון פאנלים וכו', אין סיבה להחליף יחס. המקום היחיד שאולי תיתקל במגבלה הזו תהיה בהקפות מאוד מהירות נגד רוח חזקה. אז פשוט ייקח לזנב להשלים סיבוב.
אבל זה באמת רק במצבי קיצון. ביחס הנמוך יותר אף פעם לא הצלחתי לגרום לזנב ל-blow out, מקסימום לתזוזה של 20-30 מעלות לכיוון מסויים וזה גם רק במצבי קיצון.
לגבי הטירקס 150, השינוי היה שינוי סוג הפלסטיק שמתשמשים בו.
בהתחלה השתמשו בפלסטיק שביר, שהושפע מאוד מהלוקטייט. ואחרי שבועיים ממועד השקת המסוק אליין מהר החליפו לפלסטיק עמיד יותר. אני קיבלתי מסוק 150 מהבאטצ' השני עם הפלסטיק הטוב יותר.
אבל הבעיה היא לא שם,פשוט שהצירים במסוק מתעקמים מכמעט כל ריסוק. ואם לא עובדים עליו עם כלים יקרים ואיכותיים מאוד, הברגים שם פשוט נחרשים.
ShlomiB
27-05-2014, 20:59:45
לטירקס 700 מגרסאת ה-DFC ומעלה יש יחס הנעה מאוד גבוה לזנב, אז הזנב מסתובב מאוד מהר.
בסל"ד של מעל 2100RPM להמון אנשים מופיע ה"זמזום" מין רעש שנגרם מתדר הרמוני שהמסוק מגיע אליו וגורם לוויבראציות שקורעות את המסוק.
התופעה הזו מתרחשת עם להבי זנב כבדים, ולהבי הזנב של אליין הם כבדים. לכן למי שמתכנן לעבוד בסל"ד של מעל 2100 מומלץ לעבור ללהבי זנב קלים יותר, כגון להבי-RAIL
זה אומנם נשמע אמין אבל לאחר בדיקה קצרה של הנתונים נראה כי המשקלים זהים לכל הלהבים 105mm
זה בערך 6-6.5 גרם ללהב. בדקתי כמה סוגים.
את rail אני לא מכיר, והמוכרים לא מציינים משקל.
אני מטיס עד כה עם אליין ישנות, משקל להבים זהה, מהירות ראש בערך 2100 וזה מספיק לי, והזנב נעול ללא רעש או רעידות, לעומת ה450 שעושה לי צרות לאחרונה ;)
אז אני מניח שאתה יכול להוריד את הלהבים מרשימת הקניות שלך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
iBiZaTricK
27-05-2014, 21:01:59
בקשר לדיוק ויציבות בהקפות:
ההבדל היחיד שיהיה הוא כנראה ביציבות, ולטובת הטירקס, פשוט מאוד כי הוא גדול יותר וכבד יותר מה X5.
מבחינת דיוק אין לי מילה רעה על הטירקס, תמיד הרגשתי שכל תנועה מזערית בסטיקים מתורגמת בצורה מוחלטת למסוק.
לגבי היחס לזנב- כל עוד לא נכנסים לתמרונים שדורשים סמכות זנב רבה כגון פאנלים וכו', אין סיבה להחליף יחס. המקום היחיד שאולי תיתקל במגבלה הזו תהיה בהקפות מאוד מהירות נגד רוח חזקה. אז פשוט ייקח לזנב להשלים סיבוב.
אבל זה באמת רק במצבי קיצון. ביחס הנמוך יותר אף פעם לא הצלחתי לגרום לזנב ל-blow out, מקסימום לתזוזה של 20-30 מעלות לכיוון מסויים וזה גם רק במצבי קיצון.
לגבי הטירקס 150, השינוי היה שינוי סוג הפלסטיק שמתשמשים בו.
בהתחלה השתמשו בפלסטיק שביר, שהושפע מאוד מהלוקטייט. ואחרי שבועיים ממועד השקת המסוק אליין מהר החליפו לפלסטיק עמיד יותר. אני קיבלתי מסוק 150 מהבאטצ' השני עם הפלסטיק הטוב יותר.
אבל הבעיה היא לא שם,פשוט שהצירים במסוק מתעקמים מכמעט כל ריסוק. ואם לא עובדים עליו עם כלים יקרים ואיכותיים מאוד, הברגים שם פשוט נחרשים.
תגיד,
אני מתחיל בRealFlight.
אני יודע לעשות תרגילים וזה.
אני רוצה להתאמן על אמיתי, שווה לקנות את הTrex 150 החדש להתחלה?
או לקנות 450/550?
לאחר שיחה שלי עם טארק אלסעדי
הוא המליץ לי מאוד על אליין
לכן צריך לקחת בחשבון מה הוא אומר
כי הוא אחד הטובים בעולם אם לא הטוב
eli-f
27-05-2014, 21:26:02
יש לי לוגו 550sx,אחרי טירקס זה עולם אחר.
יש לי גם גאווי x5,אבל אין מה להשוות ביניהם.
naor14
27-05-2014, 21:26:22
אז ככה:
ה-150DFC זה מסוק המיקרו שטס הכי טוב, ומתרסק הכי רע:
הגדולה של המסוק הזה מגיעה מהמערכת פלייברלס שלו, שמספקת תחושה מאוד "נעולה" בהטסה שלו. היא קלה לכיוון ונותנת אפשרויות כיוון מתקדמות. להטיס אותו באמת מרגיש כמו להטיס מסוק 450 קטן.
הוא טס ממש יפה, הבעיה מגיעה ברגע שהוא פוגש את הריצפה.
בניגוד למסוקי מיקרו אחרים, כמעט כל ריסוק יגרור החלפה של מינימום ספינדל וציר ראשי במקרה הקל, ובמקרה הקשה גם להבים, סקידים, חופה ואולי גג"ש של סרוו.
הוא מאוד חזק לגודלו, ומאוד זריז מה שנותן לבצע איתו 3D בקלות, מצד שני אם מורידים את הסל"ד ל-80% הוא הופך למסוק מאוד רגוע ונחמד להטסה ולהקפות.
הבעיה היא עוד פעם- שבריסוקים נגרם לו הרבה נזק, והוא גם מאוד רגיש לסט אפ לא נכון/וויבראציות/סוואש לא מאוזנת וכו'.
עכשיו לעניין של הגאווי X5 VS Trex 550DFC. חשוב להבים שההשוואה היא לטירקס היא מדגם ה-DFC ומעלה (הדגם העדכני ביותר הוא ה-DFC PRO, כי אליין מאוד אוהבים להוסיף כמה שיותר אותיות למסוקים שלהם)
ה-X5 כמו כל המסוקים של גאווי, הוא מסוק מאוד קומפאקטי וקשיח. הוא טס יפה מאוד ומדוייק מאוד (כמובן בהנחה שיש סט אפ איכותי) והוא בנוי כמו בטון, חזיתי בכמה ריסוקים של X5 ובד"כ הם יוצאים עם נזק מזערי. המסוק הזה
בנוי באופן טיפוסי לגאווי- שילדות צרות וקשיחות ביותר שמגנות טוב מאוד על כל מה שבפנים.
החיסרון היחיד שאני רואה אצל הגאווי X5 אל מול הטירקס 550 הוא פשוט מאוד- הגודל.
הX5 הוא מסוק 550 קטן, שיכול לסובב להבי 520 במקסימום
הטירקס 550DFC נראה ענק לידו, בגלל שהוא מסוק 550 גדול, יש לו בום של מסוק 600, חופה ארוכה במיוחד ומכלולי ראש וזנב של הטירקס 600. האורך הכולל שלו הוא 2-3 ס"מ מהטירקס 600 בלבד, מה שנותן לו נוכחות רצינית באוויר.
הוא גם יכול לסובב להבי 550, ותיאורטית להבי 600 (לא מומלץ על 6 תאים!)
מגיע עם סט אפ טוב בקומבו, פרט למערכת 3GX, שאותה מומלץ להחליף במערכת אחרת וטובה יותר, VBAR,SKOKOOM, IKON וכו'.
הבעייה של ה-550- הוא סובארו. כלומר שהוא מגיע עם קצת בעיות שכולן מפורטות בשרשור בנייה שלי.
מרכז כובד אחורי- ניתן לסדר ע"י הזזת הסוללה קדימה
יחס הנעה נמוך מידי לזנב- מפרייע בעיקר ל-3D, אני החלפתי ליחס הנעה הישן והמהיר יותר, ואחרי 50 טיסות ניטחן לי הגג"ש באוויר, ואז חזרתי ליחס המקורי והנמוך, לזנב אין מספיק סמכות להחזיק תחת עומס קשה על הזנב
עם היחס הזה.
יכול להיות גם שניטחנו לי הקורונות בגלל שהגיין של הגוברנר היה גבוה מידי, מה שהעמיס על כל הגג"שים.
אבל בסופו של דבר אני מאוד נהניתי מהטירקס 550 שלי, הוא אמנם גדול וכבד, אבל הוא טס מדהים, מסוק מאוד יפה ומאוד מדוייק באוויר. הוא גדול בצורה משמעותית מה-X5 ובגלל זה לא התחרטתי עליו לרגע. הטסתי אותו עם סט אפ מקורי חוץ מהמערכת FBL
כאשר אני השתמשתי באיקון
ועכשיו אני עובר ל-700 של אליין, שגם הוא לא מסוק מושלם, אבל התמורה לכסף מאוד גבוהה, אז אני צריך להחליף בקר, ולשים מערכת FBL נורמאלית, וגם להחליף להבי זנב. אבל בסופו של דבר אני אקבל מסוק 700 טוב במחיר שפוי.
אני מניח שאם הייתי מוצא X7 יד שנייה במחיר ומצב טוב הייתי כנראה הולך עליו
אני חולק עליך בכמה דברים :
1- הקומבו של טירקס 700 שמגיע עם בקר 120 לא צריך החלפה נקודה. בלטרון יש לנו 3 מסוקים כאלו שהם קומבו מהקופסא
כל אחד טס יותר 3D עצבני מהשני, אחד עם ICE2 והשניים האחרים עם edge, לאף אחד מהם לא הייתה מעולם בעיה של חום בקר\מנוע\קאטים\כוח חלש
אבל זו כבר בחירה שלך אם להחליף בקר או לא
2- יצא לי לראות ריסוקים של X5 והמסוק פשוט נשבר לחתיכות, הוא לא בנוי להתרסק טוב לדעתי, הכל בנוי חלש מידי
3- לגבי יחס ההעברה נמוך לזנב, אני מטיס את הטירקס 550 שלי 3D קשה כבר שנה וחצי, גם עם מערכת ביסטיקס וגם עם ספרטן, לא היו לי בעיות של בריחות זנב
של 20-30 מעלות או הרגשה שהזנב חלש מידי, עם הביסטיקס היו בריחות בקטנה, עם הספרטן שום דבר (להבי 520 וזנב עם מה שמגיע).
4- לגבי מרכז הכובד ושצריך להחליף מערכת פלייברלס - מסכים עם כל מילה
הטירקס 550 שלי טס כבר שנה וקצת עם אותם חלקים שאיתם הוא נבנה (פרט לדברים קטנים שצוברים בלאיי טבעי - לינקים,דמפרים... שום קרונה\חלק כלשהו במסוק לא נשבר). לדעתי זה מסוק מעולה מבחינת עלות מול תועלת הרבה יותר מה X5, אני מטיס עם בקר טלון 90 שאיתו הוא מגיע בקומבו ש"אמור" להיות חלש מידי למנוע אבל לא מצאתי בשילוב הזה בעיה, יש למסוק המון כוח, הבקר והמנוע יורדים קרים
היתרון הכי גדול של טירקס 550 על גאווי הוא הגודל, בעוד שהגאווי שואף להיות מסוק 500 מוגדל הטירקס הוא 600 שמסובב להבי 520-550, הנוכחות הזאת באוויר מאוד עוזרת הן ל3D והן למתחיל
קח בחשבון שחוץ מהמנוע (סקורפיון לעומת אליין, לא שתצטרך להחליף אבל בכל זאת) ומערכת הפלייברלס אין לX5 שום יתרון על הטירקס, בהנחה שאתה קונה חדש אתה תצטרך להוסיף את העלות של
מערכת פלייברלס וזה עדיין יצא יותר זול מX5
bendisar
27-05-2014, 21:32:15
זה אומנם נשמע אמין אבל לאחר בדיקה קצרה של הנתונים נראה כי המשקלים זהים לכל הלהבים 105mm
זה בערך 6-6.5 גרם ללהב. בדקתי כמה סוגים.
את rail אני לא מכיר, והמוכרים לא מציינים משקל.
אני מטיס עד כה עם אליין ישנות, משקל להבים זהה, מהירות ראש בערך 2100 וזה מספיק לי, והזנב נעול ללא רעש או רעידות, לעומת ה450 שעושה לי צרות לאחרונה ;)
אז אני מניח שאתה יכול להוריד את הלהבים מרשימת הקניות שלך.
Sent from my iPhone using Tapatalk
הקטע עם הזמזום הוא עניין של מזל, אבל בעיקרון גם אם לא שומעים אותו יכול להיות מאוד שהוויבראציות שם, אלה וויבראציות בתדר גבוה שלא רואים על המסוק. בכל מקרה, אם ה-700 שלך משמיע את הרעש שומעים לקראת סוף הסרטון
https://www.youtube.com/watch?v=LVKpmyzRhBg
עוד דוגמא לאיך זה נשמע-
https://www.youtube.com/watch?v=YKyOeF7Rgyw
אז יש לך את הזמזום.
נ.ב, עם ה-700 שלך הוא מדגם V2 ומטה (כלומר לא DFC) אז היחס הנעה לזנב נמוך במילא והבעיה לא קיימת.
אני רוצה להקדים תרופה למכה, ומראש הזמנתי את הלהבים שידוע שמפיקים הכי פחות וויבראציות.
תגיד,
אני מתחיל בRealFlight.
אני יודע לעשות תרגילים וזה.
אני רוצה להתאמן על אמיתי, שווה לקנות את הTrex 150 החדש להתחלה?
או לקנות 450/550?
הטירקס 150 הוא לדעתי לא מסוק מתאים למתחילים- פשוט יהיה מתסכל מידי למתחיל.
בהחלט מומלץ להתחיל עם 550/500, ובקנייה להתחשב בעלויות ריסוקים, שככל שעולה גודל המסוק ככה עלות הריסוקים קופצת.
bendisar
27-05-2014, 21:54:13
אני חולק עליך בכמה דברים :
1- הקומבו של טירקס 700 שמגיע עם בקר 120 לא צריך החלפה נקודה. בלטרון יש לנו 3 מסוקים כאלו שהם קומבו מהקופסא
כל אחד טס יותר 3D עצבני מהשני, אחד עם ICE2 והשניים האחרים עם edge, לאף אחד מהם לא הייתה מעולם בעיה של חום בקר\מנוע\קאטים\כוח חלש
אבל זו כבר בחירה שלך אם להחליף בקר או לא
2- יצא לי לראות ריסוקים של X5 והמסוק פשוט נשבר לחתיכות, הוא לא בנוי להתרסק טוב לדעתי, הכל בנוי חלש מידי
3- לגבי יחס ההעברה נמוך לזנב, אני מטיס את הטירקס 550 שלי 3D קשה כבר שנה וחצי, גם עם מערכת ביסטיקס וגם עם ספרטן, לא היו לי בעיות של בריחות זנב
של 20-30 מעלות או הרגשה שהזנב חלש מידי, עם הביסטיקס היו בריחות בקטנה, עם הספרטן שום דבר (להבי 520 וזנב עם מה שמגיע).
4- לגבי מרכז הכובד ושצריך להחליף מערכת פלייברלס - מסכים עם כל מילה
הטירקס 550 שלי טס כבר שנה וקצת עם אותם חלקים שאיתם הוא נבנה (פרט לדברים קטנים שצוברים בלאיי טבעי - לינקים,דמפרים... שום קרונה\חלק כלשהו במסוק לא נשבר). לדעתי זה מסוק מעולה מבחינת עלות מול תועלת הרבה יותר מה X5, אני מטיס עם בקר טלון 90 שאיתו הוא מגיע בקומבו ש"אמור" להיות חלש מידי למנוע אבל לא מצאתי בשילוב הזה בעיה, יש למסוק המון כוח, הבקר והמנוע יורדים קרים
היתרון הכי גדול של טירקס 550 על גאווי הוא הגודל, בעוד שהגאווי שואף להיות מסוק 500 מוגדל הטירקס הוא 600 שמסובב להבי 520-550, הנוכחות הזאת באוויר מאוד עוזרת הן ל3D והן למתחיל
קח בחשבון שחוץ מהמנוע (סקורפיון לעומת אליין, לא שתצטרך להחליף אבל בכל זאת) ומערכת הפלייברלס אין לX5 שום יתרון על הטירקס, בהנחה שאתה קונה חדש אתה תצטרך להוסיף את העלות של
מערכת פלייברלס וזה עדיין יצא יותר זול מX5
אוקיי
1. האם הם מטיסים את הקומבו החדש ביותר עם המנוע 800MX של אליין? אם לא אז זה מסביר, אם כן אז זה מרשים, אבל ככה או ככה ה800MX יודע למשוך 110A קבוע, וספייקים הרבה יותר גבוהים אז הבקר 120 יגביל אותו. אני קראתי על כמה וכמה מקרים של קאטים/התחממות אז בשביל
השלווה האישית שלי אני מחליף בקר, מספיק קאט אחד בזמן לא טוב כדי לגרום לריסוק, וריסוק עולה יותר מבקר, זה היה החישוב שלי
2. יצא לי לראות כמה וכמה ריסוקים של 550 ושל X5, בד"כ ה-X5 יצא עם פחות נזק. כמובן שיש ריסוקים ויש ריסוקים. ראיתי טירקס 550 נחבט לתוך הריצפה בעוצמה והקיט היה טוטל-לוס, ראיתי גאווי X5 בריסוק דומה והמסוק פשוט קפץ מהריצפה, עם נזק
רגיל לגמרי מהריסוק (בום,TT,צירים,סקידים וגג"שים)
3. הפעם היחידה שהצלחתי לזנב ב-550 שלי "לברוח" מעלות 20-30 הייתה בפאנל, מול רוח צדדית כל כך חזקה שבד"כ לא הייתי מטיס, אבל בכמה שבועות שלפני התחרת האחרונה (PAMX) אלה היו התנאים ובגלל זה הטסתי בתנאים כאלה, חוץ מזה הזנב בסט אפ המקורי ישמור
על קצב פירואטים אחיד ויישמור יפה, אבל אני אוהב לשלב הרבה החלפות כיוונים בטיסה שלי, ושם עם היחס הנמוך היה לי דיליי קטן בין החלפות הכיוון וזה הפריע לי. ביחס הגבוה זה לא היה קורה, אבל הגג"שים ביחס הנמוך הם עם שיניים קטנות יותר, מה שהופך אותן ליותר חלשות.
ואכן אני מסכים איתך שבליין מסוקים האחרון של אליין ה-Value for money מאוד גבוה, אלה מסוקים טובים מאוד ביחס לעלות שלהם. והם גם טסים ממש טוב.
פשוט עם הזמן נהיה בבית אוסף של 3GX שצובר אבק בגלל שמקבלים אותן עם הקיט:p
iBiZaTricK
27-05-2014, 22:00:41
הקטע עם הזמזום הוא עניין של מזל, אבל בעיקרון גם אם לא שומעים אותו יכול להיות מאוד שהוויבראציות שם, אלה וויבראציות בתדר גבוה שלא רואים על המסוק. בכל מקרה, אם ה-700 שלך משמיע את הרעש שומעים לקראת סוף הסרטון
https://www.youtube.com/watch?v=LVKpmyzRhBg
עוד דוגמא לאיך זה נשמע-
https://www.youtube.com/watch?v=YKyOeF7Rgyw
אז יש לך את הזמזום.
נ.ב, עם ה-700 שלך הוא מדגם V2 ומטה (כלומר לא DFC) אז היחס הנעה לזנב נמוך במילא והבעיה לא קיימת.
אני רוצה להקדים תרופה למכה, ומראש הזמנתי את הלהבים שידוע שמפיקים הכי פחות וויבראציות.
הטירקס 150 הוא לדעתי לא מסוק מתאים למתחילים- פשוט יהיה מתסכל מידי למתחיל.
בהחלט מומלץ להתחיל עם 550/500, ובקנייה להתחשב בעלויות ריסוקים, שככל שעולה גודל המסוק ככה עלות הריסוקים קופצת.
איך הlogo 600 למתחיל? וכמה הוא אמור לעלות אם אני מביא אותן לארץ.
כי לפי מה שהבנתי אין אותו בישראל.
naor14
28-05-2014, 15:07:36
אוקיי
1. האם הם מטיסים את הקומבו החדש ביותר עם המנוע 800MX של אליין? אם לא אז זה מסביר, אם כן אז זה מרשים, אבל ככה או ככה ה800MX יודע למשוך 110A קבוע, וספייקים הרבה יותר גבוהים אז הבקר 120 יגביל אותו. אני קראתי על כמה וכמה מקרים של קאטים/התחממות אז בשביל
השלווה האישית שלי אני מחליף בקר, מספיק קאט אחד בזמן לא טוב כדי לגרום לריסוק, וריסוק עולה יותר מבקר, זה היה החישוב שלי
2. יצא לי לראות כמה וכמה ריסוקים של 550 ושל X5, בד"כ ה-X5 יצא עם פחות נזק. כמובן שיש ריסוקים ויש ריסוקים. ראיתי טירקס 550 נחבט לתוך הריצפה בעוצמה והקיט היה טוטל-לוס, ראיתי גאווי X5 בריסוק דומה והמסוק פשוט קפץ מהריצפה, עם נזק
רגיל לגמרי מהריסוק (בום,TT,צירים,סקידים וגג"שים)
3. הפעם היחידה שהצלחתי לזנב ב-550 שלי "לברוח" מעלות 20-30 הייתה בפאנל, מול רוח צדדית כל כך חזקה שבד"כ לא הייתי מטיס, אבל בכמה שבועות שלפני התחרת האחרונה (PAMX) אלה היו התנאים ובגלל זה הטסתי בתנאים כאלה, חוץ מזה הזנב בסט אפ המקורי ישמור
על קצב פירואטים אחיד ויישמור יפה, אבל אני אוהב לשלב הרבה החלפות כיוונים בטיסה שלי, ושם עם היחס הנמוך היה לי דיליי קטן בין החלפות הכיוון וזה הפריע לי. ביחס הגבוה זה לא היה קורה, אבל הגג"שים ביחס הנמוך הם עם שיניים קטנות יותר, מה שהופך אותן ליותר חלשות.
ואכן אני מסכים איתך שבליין מסוקים האחרון של אליין ה-Value for money מאוד גבוה, אלה מסוקים טובים מאוד ביחס לעלות שלהם. והם גם טסים ממש טוב.
פשוט עם הזמן נהיה בבית אוסף של 3GX שצובר אבק בגלל שמקבלים אותן עם הקיט:p
שני המסוקים עם הedge טסים עם 800MX, המסוק על ICE2 טס עם 750MX, אם אתה רוצה לבוא ללטרון אתה יותר ממוזמן (פשוט צור איתי קשר)
לגבי לוגו 600 למתחיל, לא הייתי ממליץ, הלוגו מסוק מעולה אבל מאוד יקר לתיקון וקשה לכיוון, להתחלה הייתי הולך בדיעבד על 450 tarot סיני
עם סטאפ סביר (לא זבל אבל לא יקר מידי), לומד דרכו את כל הנושאים של תחזוקה וטיסה ועושה עליו את כל הטעויות, אחר כך הייתי עובר למשהו יותר רציני בהתבסס על ניסיון
שנצבר וחוות דעת מאנשים. עדיף לטעות על מסוק של 1500 שקל על פני מסוק של 6-7 אלף שקל
bartovmoti
28-05-2014, 15:53:12
גם אצלנו יש אחד שמטיס את ה 700 עם המנוע 800MX עם EDGE 120 והמסוק רוצח! אין שום קאטים, אין שום בעיות המסוק הזה ממש מפחיד!
מה שכן, יכול להיות שבהגדרות לא נכונות של הבקר יתכנו קאטים אבל אצלינו זה עוד לא קרה.
אני אישית בעל שני טירקסים, 550 בגרסה החדשה עם טאלון, וגם 700 דגם אחד לפני ה 800MX, אין שום בעיות מסוקים מעולים!
לגבי ה 700, באמת בהתחלה היו כמה בעיות תכנון בזנב שהצריכו החלפת הציר זנב שתוכנן לא נכון, מעבר לכך המסוק הזה מעולה ככה כמו שהוא יוצא מהקופסא!
על ה 550 בכלל אין מה לדבר, מסוק מעולה שרק טס וטס, מעולם לא נתקלתי בו בבעיות כלשהן של מרכז כובד או יחס תמסורת! הזנב לא זז ולא משנה מה עושים! (אולי זה תודות לויבאר? יכול להיות..)
מרוב שאני כל כך אוהב אותו, מכרתי את הקודם V1, וקניתי חדש מהגרסא החדשה עם הבום של 600 והטאלון והמנוע האדום! מה אגיד, מסוק נשמה ואני חולה עליו!
מבחינתי זה המסוק האולטימטיבי הן למתחילים והן למטיסים מתקדמים!
נכון לעכשיו כבר כמה פעמים עבר לי בראש, אולי אתחדש לי באיזה גובלין או משהו בסגנון אבל בנתיים, אני נהנה מכל רגע עם שני המסוקים ולא מוצא סיבה הגיונית למה להחליף מעבר לעניין של להכיר מסוק חדש ולגוון קצת.
shlomiv10
28-05-2014, 16:18:06
לי היו לא מעט TREX למינם ועכשיו במקביל ל-TREX בגירסה החדשה עם מנוע750 אני מטיס גובלין 700 אם להיות בתוך חלום אז אני בתוך החלום עם הגובלין פשוט תענוג אחד גדול.
naor14
28-05-2014, 16:22:41
דרך אגב, אם אתה מפחד שלא תצליח להנחית בקאט, אתה יכול לשנות את סוג הקאט ל- RPM reduction,
מה שהקאט הזה עושה זה פשוט מוריד לך לאט את הסל"ד ומאפשר לך להנחית בנחיתה בטוחה, היה לי קאט
עם 450 הפוך בעננים והצלחתי להנחית כמו שצריך עם הקאט הזה
iBiZaTricK
28-05-2014, 17:55:25
לי היו לא מעט TREX למינם ועכשיו במקביל ל-TREX בגירסה החדשה עם מנוע750 אני מטיס גובלין 700 אם להיות בתוך חלום אז אני בתוך החלום עם הגובלין פשוט תענוג אחד גדול.
עם איזה סאט-אפ אתה מטיס אותו?
וכמה הוא עלה לך? ומאיפה קנית? :)
wonderd
29-05-2014, 17:16:31
אני מצטער לשבור לכם את הגמוניה, אבל כמה שאני אוהב את האליין, חלום הוא לא.
לטעמי אין כמו ה TDR... אמנם לא בנוי ל"שבירות" אבל טס כמו חלום.
iBiZaTricK
29-05-2014, 19:13:02
אני מצטער לשבור לכם את הגמוניה, אבל כמה שאני אוהב את האליין, חלום הוא לא.
לטעמי אין כמו ה TDR... אמנם לא בנוי ל"שבירות" אבל טס כמו חלום.
בכללי יש דבר כזה מסוק הכי טוב בעולם? או שזה כל אחד ומה שהוא אוהב?
מה אם גובלין 700 הוא בין המסוקים הטובים לא?
ShlomiB
29-05-2014, 22:57:45
המסוק הכי טוב זה הסימולטור, עמיד לריסוקים, מכוון בול, ויש מגוון, טס ללא דלק או סוללות, בלי הגבלת זמן.
אם כבר חלום אז מסוק בנתונים האלה היה מספק.
Sent from my iPhone using Tapatalk
wonderd
30-05-2014, 16:55:01
בכללי יש דבר כזה מסוק הכי טוב בעולם? או שזה כל אחד ומה שהוא אוהב?
מה אם גובלין 700 הוא בין המסוקים הטובים לא?
אני לא זוכר שביקשת לדעת מהו המסוק הטוב בעולם, כדי לקבוע דבר כזה צריך לשקלל כל מיני פרמטרים וגם אז לא בטוח שיהיה אפשר לקבוע - שהרי יש מסוקים שונים לתחומי הטסה שונים. בגדול הבנת את הענין - זהו ענין של טעם וריח ועל זה קשה להתווכח.
כל מיני ויכוחים על מנועים כאלה או אחרים או בקר כזה או אחר לא ממש עוזרים להגדיר את המסוק אלא את יחידת הכח שלו - רכיב שאנו קובעים בעת בניית המסוק ושניתן להחלפה בכל עת..
אני יודע שאצלי לפחות, לאחר הטסת ה TDR כבר לא רציתי להטיס שום דבר אחר.. והוא לא מותקן עם יחידת הכח הכי חזקה או עם הציוד הכי טוב שקיים, הוא פשוט מסוק טוב לכשעצמו.
וחוץ מזה - יש משהו במה ששלומי כתב.. :)
naor14
30-05-2014, 17:10:02
לשאלה מהו המסוק הכי טוב שיש יש המון תשובות, אבל זה לא משנה כמה טוב הסטאפ
שלך, כמה טיסת אתה עושה או כמה כוח יש למסוק, המסוק הכי טוב זה המסוק שמתאים לך
הכי טוב, מסוק שמכוון נכון בשבילך, שנותן לך את זמני הטיסה שאתה צריך, שהעלות והתחזוקה שלו מתאימות לך !!!.
אם תכוון מסוק ככה שיהיה חריף, כמתחיל אתה לא תהנה להטיס אותו, כמטיס 3D יכול להיות שתאהב אותו, אם תכוון
שיהיה לך סלד מטורף, יכול להיות שמטיס 3D יאהב את זה, אבל כמתחיל זה ישרה בך תחושה של חוסר בטחון ופחד, יקצר לך את זמני
הטיסה, יגרום לך יותר נזק בריסוקים וכ'ו.....
אם תדע להתאים את המסוק שלך לצרכים שלך מובטחת לך הנאה בתחביב
danoneyal
30-05-2014, 20:35:42
נשמע טוב
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.