צפייה בגרסה מלאה : זה מה שאפשר לקנות ב 400 דולר
yuvalko
05-06-2014, 20:08:24
Invertix 400 - The World's First 3D Fixed Pitch M…:
http://youtu.be/WCTxvcxbRT0
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
Edi.il
05-06-2014, 20:19:47
אפשר גם ב300$
Invertix 400 - The World's First 3D Fixed Pitch M…:
http://youtu.be/WCTxvcxbRT0
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
yuvalko
05-06-2014, 20:36:39
יכול להיות. הם מפרסמים 400.איזה בקר טיסה יודע להתמודד עם בקרים כאלה?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
Edi.il
05-06-2014, 21:09:59
KK2+ESC ULTRA 109222
יכול להיות. הם מפרסמים 400.איזה בקר טיסה יודע להתמודד עם בקרים כאלה?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
moshet
06-06-2014, 02:51:25
איך בדיוק מתאפשר טיסה הפוכה שהראש כלפי מטה? זה מובן במטוס/טיסן אבל לא כ"כ מסתדר ברחפן.
אשמח אם תוכלו לפרט...
תודה
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
Edi.il
06-06-2014, 06:52:53
רואה את הסרטון בדקות 2:26
איך בדיוק מתאפשר טיסה הפוכה שהראש כלפי מטה? זה מובן במטוס/טיסן אבל לא כ"כ מסתדר ברחפן.
אשמח אם תוכלו לפרט...
תודה
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
nitbeat
06-06-2014, 07:33:05
איך בדיוק מתאפשר טיסה הפוכה שהראש כלפי מטה? זה מובן במטוס/טיסן אבל לא כ"כ מסתדר ברחפן.
אשמח אם תוכלו לפרט...
תודה
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
הופכים כיוון סיבוב המנועים + פרופלורים עם דחף ניטראלי לשני הכיוונים.
moshet
06-06-2014, 09:43:45
כדי להפוך את כיוון סיבוב המנוע, המנוע לא צריך לעצור לפני ואז להתחיל סיבוב לכיוון ההפוך? אחרת הפרופ אמור להישבר, לא?!
חוצמזה, במה זה תלוי? האם בבקרי המהירות של המנועים או בבקר הטיסה?
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
sevet
06-06-2014, 09:49:49
גם Naze32 אמור לתמוך בזה.
תגידו זה מיועד בעיקר לשלטים עם קפיץ ב-Throttle?
Edi.il
06-06-2014, 10:01:15
יאללה בלגן!!! Quad 3D
109278
109277
yuvalko
06-06-2014, 10:12:56
אנירואה שזה סאניסקיי, אילו? איזה בטריה בתוכנית?
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
Edi.il
06-06-2014, 10:18:23
SUNNYSKY X2212 Outrunner Brushless Motor
Li-Po Pulse Ultra 2250 Mah 3S 11,1V 65C
yuvalko
06-06-2014, 10:23:19
למה אתה לא הולך על 4s? ה 980 מתאימים לזה והוא יהיה מפלצת
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
Edi.il
06-06-2014, 10:37:12
אני הולך על משהו שיעבוד (:
igalr
06-06-2014, 13:41:45
איך בדיוק מתאפשר טיסה הפוכה שהראש כלפי מטה? זה מובן במטוס/טיסן אבל לא כ"כ מסתדר ברחפן.
אשמח אם תוכלו לפרט...
תודה
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
יש שתי שיטות :
1) שינוי PITCH של הלהב , בידיוק כמו מסוקי ה 3D .
2) שינוי כיוון סיבוב פרופ - הדרך הפשוטה מכנית דורשת פרופים שיהיו לא רק סימטריים מבחינת PITCH אלה גם סימטריים מבחינת שפת זרימה ושפת התקפה , מעבר לזה הבקר צריך לתמוך , כמו במכוניות , אבל כמובן שאמור לעשות את זה מהר הרבה יותר.
yuvalko
06-06-2014, 14:38:01
יש שתי שיטות :
1) שינוי PITCH של הלהב , בידיוק כמו מסוקי ה 3D .
2) שינוי כיוון סיבוב פרופ - הדרך הפשוטה מכנית דורשת פרופים שיהיו לא רק סימטריים מבחינת PITCH אלה גם סימטריים מבחינת שפת זרימה ושפת התקפה , מעבר לזה הבקר צריך לתמוך , כמו במכוניות , אבל כמובן שאמור לעשות את זה מהר הרבה יותר.
לגבי שיטה מס 1,להלן
http://flitetest.com/articles/stingray-500-review
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.