PDA

צפייה בגרסה מלאה : פיידבק על מוכרים קונים



Slavi
16-06-2014, 22:57:48
היי שלום
לא מזמן רכשתי רחפן משומש מבחור כאן בפורום קונים מוכרים.
הוא טען שהרחפן תקין מגיע עם 3 סוללות והכל עובד, יופי טופי אני בדרך לקנות .
בדרך אליו פתאום הוא לא יודע מה קרה, הרחפן מפעיל מנועים אבל לא ממריא, אמרתי לעצמי חשוד! אבל בכל זאת המשכתי בדרכי אליו אולי זאת בעיה קטנה שניתן לסדר בציק.
הגעתי אליו על פניו הרחפן נראה שלם.
הבחור כמובן ראש קטן "לא יודע מה קרה הכל עבד פיקס לפני רגע, אני לא כל כך מבין בזה" .
אחרי מסע ומתן עם הבחור הוא הסכים למכור לי את הרחפן במחיר מופחת ממה שרצה בהתחלה.
כן כן לא הייתי צריך לקנות אני יודע...
מנוע תקול בורד ללא רכיבים שהוא פירק ממנו וחסרה סוללה, אלו רק חלק מהליקויים שהיו ברחפן. ללא ספק המוכר יודע עליהם.
אין ספק הקניה הכי מרירה שעשיתי בעשור האחרון, השאיר לי טעם רע ותסכול שיש אנשים כאלה בתחביב.

בתכלס זה היה לפני חודשיים עבר לי מאז ...
אבל היום אני מופתע לגלות שאותו בחור מוכר עוד ציוד ללא שום הפרעה, ופשוט חבל לי על הקונים שיקנו ממנו !
שקלתי לרשום לו תגובה במודעה אבל אני לא מתכוון להיכנס למריבות. אני גם לא בטוח שניתן להזהיר קונים בצורה הזאת כאן בפורום.
ולכן נראה לי שצריכה להיות סוג של ביקורת פיידבק על המשתמשים שמוכרים בפורום.

לתשומת לבכם

nadavz
16-06-2014, 23:23:30
באמת חבל שלא בדקת ליפני... אבל ברור שזה כבר מאוחר.
יכול להיות נחמד פידבקים בסגנון ebay אולי זה יגדיל את המכירות והקניות בפורום מוכרים קונים.

adibenbasat
17-06-2014, 00:01:04
אסור שהיה דבר כזה ביקורת על כול מוכר, זו דלת לסגירת חשבונות, אנשים פה מכירים אחד את השני ואם משהו רמאי סדרתי אז זה נודע בסופו של דבר.

ולמקרה ספציפית, פותח השרשור..
אתה החלטת לקנות מאותו בחור שגם התריע ואמר לך ואתה ממש בעקשנות קנית מוצר תקול כדי שתוכל לכעוס עליו ולקרוא לו רמאי,
היחידי שאשם פה זה אתה ולא אף אחד אחר, המוכר לזכותו יאמר כי לא הסתיר ממך דבר, נכון שמבחינה כרונולוגית הבעיה הופיעה שכבר היית בדרך אליו, אבל אם היא הייתה לפני כן והוא לא היה מספר לך עלייה אז הייתה מגלה שהיית מגיע אליו, לא נראה לי שהוא עשה לך תרגיל, הרי את הכסף לא נתת עדיין, ויותר מכך, אחרי שהכול היה חשוף ושקוף לך החלטת כן לקנות.. אז מי אשם פה???
לא מבין, לא מתאים אל תקנה.. אז מה אם נסעת אליו, אתה לא מחויב לכלום, אולי קנית כי הורדת את המחיר לרצפה בגלל התקלות וחשבת שזה עדין ישתלם לך לתקן אותו..
מהסיפור שלך אני מבין שאף אחד לא ניסה לרמות אותך, המוכר דווקא היה בסדר והגון.
וזאת בדיוק סיבה לדוגמה למה לא צריך לתת פידבקים על מוכרים.
הכי פשוט אל תקנה ממנו שוב אם אתה לא מרוצה, והיה עדיף שלא היית קונה ממנו בכלל שכבר ראיתי את כול הבעיות לפני הקנייה ולא היית צריך לפתוח שרשור על למה ואיך הוא ניסה לרמות אותך.
תחשוב על זה.

*חשוב לציין שאין לי מושג מי החברים פה לא מכיר אף אחד מהם.

silenser
17-06-2014, 09:32:37
+1 הגיע זמן לעשות מערכת פידבאק כמו ב-helifreak. בזמן האחרון יש יותר מדי ״מטיסים״ חכמים.

wind556
17-06-2014, 09:40:12
אסור שהיה דבר כזה ביקורת על כול מוכר, זו דלת לסגירת חשבונות, אנשים פה מכירים אחד את השני ואם משהו רמאי סדרתי אז זה נודע בסופו של דבר.

ולמקרה ספציפית, פותח השרשור..
אתה החלטת לקנות מאותו בחור שגם התריע ואמר לך ואתה ממש בעקשנות קנית מוצר תקול כדי שתוכל לכעוס עליו ולקרוא לו רמאי,
היחידי שאשם פה זה אתה ולא אף אחד אחר, המוכר לזכותו יאמר כי לא הסתיר ממך דבר, נכון שמבחינה כרונולוגית הבעיה הופיעה שכבר היית בדרך אליו, אבל אם היא הייתה לפני כן והוא לא היה מספר לך עלייה אז הייתה מגלה שהיית מגיע אליו, לא נראה לי שהוא עשה לך תרגיל, הרי את הכסף לא נתת עדיין, ויותר מכך, אחרי שהכול היה חשוף ושקוף לך החלטת כן לקנות.. אז מי אשם פה???
לא מבין, לא מתאים אל תקנה.. אז מה אם נסעת אליו, אתה לא מחויב לכלום, אולי קנית כי הורדת את המחיר לרצפה בגלל התקלות וחשבת שזה עדין ישתלם לך לתקן אותו..
מהסיפור שלך אני מבין שאף אחד לא ניסה לרמות אותך, המוכר דווקא היה בסדר והגון.
וזאת בדיוק סיבה לדוגמה למה לא צריך לתת פידבקים על מוכרים.
הכי פשוט אל תקנה ממנו שוב אם אתה לא מרוצה, והיה עדיף שלא היית קונה ממנו בכלל שכבר ראיתי את כול הבעיות לפני הקנייה ולא היית צריך לפתוח שרשור על למה ואיך הוא ניסה לרמות אותך.
תחשוב על זה.

*חשוב לציין שאין לי מושג מי החברים פה לא מכיר אף אחד מהם.




מסכים עם כל מילה
אופציה כזאת כאן אצלנו ועם ההתמכרות ל "לא לצאת פראייר" שמאד רווחת אצל הישראלי המצוי לפידבק לא יהיה שום ערך אמיתי ויהיה נשק להכפשה המונית

Slavi
17-06-2014, 17:38:25
adibenbasat אני מבין שלא הבנת מהפוסט שלי שאני לוקח אחריות על הקניה הלקויה. תודה רבה לך לא חיפשתי בורר בנושא.
מוכר שמשקר מעלים מידע הפכפך כן עובד לא עובד ובסוף עוד חסרה סוללה, שלא נדבר על תרוצים אין סופיים של יום אחרי ..(מעבר דירה, אין לי כסף ועוד..) הנושא הזה תם לא רוצה להזכיר אותו יותר יש לי עוד הרבה מה להוסיף על אותו מוכר סליחה נוכל.
אבל כמו שאמרתי כבר אני לא מחפש פה בוררים תודה רבה לכם !

אני כבר עשר שנים קונה ומוכר ציוד כחלק מהתחביב. עד אותו מקרה מילה רעה לא הייתה על אף אחד במשך עשור של קניה ומכירה.
"דלת לסגירת חשבונות" שטויות, אל תקנה ציוד ממישהו שיש לך חשבון איתו זה בורר.

פיידבק בדרך כלל הוא חיובי לטובת המוכר, לפי הנסיון שלי 99% מהרכישות שעשיתי עד היום הן חיוביות מאוד! אנשים נהדרים
אם יהיו פידבקים אנשים יחשבו פעמיים לפני שהם מוכרים ציוד לא תקין וכל מיני מעשה נוכלות שכאלה.
וכן אם יהיו פידבקים אנשים שהם באמת אמינים יוכלו לקבל פיידבק על כך.
רמת האמינות בפורום חייבת לעלות.

AmitB
17-06-2014, 17:57:52
וכשיהיה קונה שיתן פידבק שלילי על מוכר, ולדעתו של המוכר הפידבק השלילי לא מוצדק... מי אמור לברר מחלוקות מהסוג הזה? אני חושב שזו הנקודה. איביי משקיעים הרבה אנרגיות בבירורים כאלה, והם לא עושים את זה בחינם. לא סתם הם לוקחים עמלות תיווך על עסקאות, בין אם ישירות ובין אם דרך פייפאל. אני לא חושב שמישהו באתר שמנוהל בהתנדבות ערוך להתעסק בכאב הראש הזה.

ויזל ישי
20-06-2014, 14:04:29
וכשיהיה קונה שיתן פידבק שלילי על מוכר, ולדעתו של המוכר הפידבק השלילי לא מוצדק... מי אמור לברר מחלוקות מהסוג הזה? אני חושב שזו הנקודה. איביי משקיעים הרבה אנרגיות בבירורים כאלה, והם לא עושים את זה בחינם. לא סתם הם לוקחים עמלות תיווך על עסקאות, בין אם ישירות ובין אם דרך פייפאל. אני לא חושב שמישהו באתר שמנוהל בהתנדבות ערוך להתעסק בכאב הראש הזה.
מסכים עם כל מילה :)