התחברות

צפייה בגרסה מלאה : BELT CP 450 מול 450 COPTER X



דניאל דקל
05-04-2009, 19:28:02
שלום לכולם

לפני רכישה אפשרית של COPTER X, אשמח לחוות דעת של כאלה שהיה ברשותם BELT CP 450

ועברו ל 450 COPTER X

מעוניין לדעת האם המסוק קל יותר להטסה והאם הריסוקים הפכו לנדירים וזולים יותר

כדי שההשואה תהיה הוגנת, אנא השוו בין ראש-זנב פלסטיק לראש זנב-פלסטיק

או לחילופין ראש-זנב אלומיניום לראש-זנב אלומיניום

dani2002
05-04-2009, 21:34:52
אני מציע לך את הקופטרX - בגלל זמינות החלפים - יש המון תואמי ו - TREX לחברה
וכולם מחזיקים חלקי חילוף כך שסביר שתוכל אפילו להשאיל עד ששלך יגיע.
מבחינת נוחיות ריחוף - אני מטיס HK450 שזה גם תואם TREX וגם BELT CP
את הBELT אני עדיין לא כל כך מכיר כי הקדשתי זמני ל HK אבל כבר כתבתי בפורום זה על יציבות וקלות ההטסה של HK ששבר לי מיתוסים. פשוט יש לכילו לנוחות המטיס.
מחיר חלקי הקופטר זול ורובם או כולם תואמי.....

tzn11
05-04-2009, 21:42:55
:)כבר נכתב על זה כל-כך הרבה בפורום, ושוב השאלה הזו כל הזמן צפה.
ה-BELT CP אינו משתווה ל-COPTER X.
ה-COPTER X חולק את אותו עיצוב הנדסי של ה-TREX ולכן הוא עדיף אלף מונים על ה-BELT CP.
גם בגרסת הפלסטיק של ה-COPTER X, מרבית החלקים החשובים הם ממתכת כולל גוף המסוק שעשוי אלומיניום וחלקים שונים בראש.

ה-COPTER X זול יותר מה-BELT CP וגם עלות החלפים זולה יותר - בדוק!

בקיצור, בהשוואה בין ה-COPTER X ל-BELT CP, אין בכלל מה להשוות, ה-COPTER X עדיף, נקודה!

בברכה,

ניסים.

s.mario
05-04-2009, 22:06:27
ניסים לפי הבנתי מהשאלה של הבחור אתה מפספס את הנקודה....

הוא שואל אם ההתקדמות מהBELT לCX תהיה משמעותית וירגיש בהבדל השינוי...
ולא מבקש להשוות בין 2 הדגמים.:cool:

דניאל דקל
05-04-2009, 22:14:30
בדיוק

אני חדש בתחום המסוקים, מצליח לרחף יפה בכל המצבים, אבל כאשר אני מגיע למצב של טיסה מסוג הלוך סביב, איני מרגיש ביטחון עם ה BELT

מכיוון שהשקעתי בו כבר די הרבה (חלקי אלומיניום וכו') רציתי לדעת אם מעבר ל COPTER X

באמת יהיה קפיצה מבחינתי, כלומר, הבטחון בהטסה יעלה

אני שואל זאת כיוון שאני בדרך לנטישה של עולם המסוקים

אני מרגיש שאני יותר קונה מאשר מטיס, דבר שלא קורה לי בתחום הטיסנים

ה BELT CP שבר אותי ואת הכיס שלי ):

wind556
05-04-2009, 22:19:52
תשובה חד משמעית
במעבר מבלט לקופטר זה מעבר מסטטוס של מוסך תיקונים לסטטוס של מטיס
מעבר מרכז הכובד של התחביב משולחן התיקונים את שדה ההטסה
מעבר מהטסה מתסכלת להטסה מענגת
ואין ספק בכלל שזה מעבר מהתקדמות איטית ביותר להתקדמות משמעותית עקב כך שהמסוק עצמו לא יעכב את הלמידה להבדיל מהבלט שבו המסוק מאט מאד את קצב הלמידה

דניאל דקל
05-04-2009, 22:49:47
כנראה שהדרך היחידה להשתכנע היא לבוא למרכז ולעשות סיבוב על COPTERX ):

DENVER101
05-04-2009, 23:04:31
אני יכול להגיד לך דבר כזה אני מתחום הטיסנים 13 שנה בערך וקסם לי תמיד עניין המסוקים רכשתי את הקופטרX ה450 V2 ובטיסה הראשונה כבר טסתי סבבה אולי במהלך כל הטיסה הראשונה נגעתי באדמה פעמיים (לפני הקופטר היה לי למה) ועוד דבר כמה מחברי וגם אחי הגדול שמעולם לא נגעו במסוק אחרי כמה דקות עם השלט התחילו לרחף .
לסיכום גם אני הופתעתי לטובה מאיכות הטיסה והקלות של המסוק הנ"ל ודבר אחרון זמינות החלקים והשירות המצויין הופכים את כל העסקה למשתלמת
(אם אתה מגיע לאזור השרון אתה מוזמן לנסות בעצמך:))

eranb
06-04-2009, 06:17:16
חולק על חברי המלומדים...
שינוי דגם (גם למוצלח יותר) לא ישפר לך את ההטסה!
הפתרון הוא: שעות סימולטור רבות,כיוון נכון של המסוק הקיים לרבות השקעה
בג'יירו סביר ומעלה.
אם אתה חושב שתקנה דגם אחר ופתאום תפסיק לרסק, ולא תאלץ לתחזק את המסוק-אתה חי באשליות!
ה-BELT CP נחשב מסוק סביר(היה לי כזה בעבר הרחוק) בהשקעה קטנה ובחבירה למישהו
עם נסיון רציני בכיול תוכל להנות ממנו בצורה לא רעה בכלל.
תשמור את הכסף למסוק גדול -אם תחליט שאתה אוהב את התחום.

ערן.

asafsee
06-04-2009, 07:29:01
אני מאמין שיש פה סתם השמצה של הBELT-CP
אחלה מסוק וסתם נוצר לו פה דימויי של מסוק לא משהו
היה לי בלט סיפי וגם טירקס 450
כנראה שכל חלקי האלומניום והשילדה היפה גורמים למחשבה פסיכולוגית שהטירקס 450 כל כך פנטסטי והBELT-CP לא שווה כלום
הבלט סיפי טס נהדר ואפשר לעשות איתו את רוב הדברים שעושה הטירקס רק מה שהחלקים של הבלט פחות עמידים לעומת של הטירקס- עם זה אני כן מסכים בהחלט....
אבל אני לא מסכים שהבלט סיפי "מעקב" את לימוד ההטסה

asafh1
06-04-2009, 08:27:48
אני חושב שאם כבר הוצאת כל כך הרבה כסף על ה BELT אז תמשיך להטיס אותו ללמוד עליו ולהנות ממנו .
כמובן שאני מדבר על הטסה בסיסית , שמניות , ריחופים וכו .
כאשר תרצה לעבור ולעשות 3D (אם בכלל) אז הייתי שוקל לעבור או ל COPTERX או ל TREX .

אסף

Nlackrif
06-04-2009, 08:28:47
חולק על חברי המלומדים...
שינוי דגם (גם למוצלח יותר) לא ישפר לך את ההטסה!
הפתרון הוא: שעות סימולטור רבות,כיוון נכון של המסוק הקיים לרבות השקעה
בג'יירו סביר ומעלה.
אם אתה חושב שתקנה דגם אחר ופתאום תפסיק לרסק, ולא תאלץ לתחזק את המסוק-אתה חי באשליות!
ה-BELT CP נחשב מסוק סביר(היה לי כזה בעבר הרחוק) בהשקעה קטנה ובחבירה למישהו
עם נסיון רציני בכיול תוכל להנות ממנו בצורה לא רעה בכלל.
תשמור את הכסף למסוק גדול -אם תחליט שאתה אוהב את התחום.

ערן.

אז מה כן?
לא חושב כמוך...

אני מאמין שמעבר מכלי טייס מסויים לכלי טייס אחר שהוא מוצלח יותר בתכנון ההנדסי שלו ולא ברמת האיבזור האלקטרוני תשפיע מאוד על רמת הטיסה.
מסכים שצריך להשקיע על סימולאטור (בנוסף), אך מעבר לCOPTER בהחלט ישפר את רמת הטיסה שלך. עם עובדות בשטח לא ניתן להתווכח...

בהצלחה.

dani2002
06-04-2009, 10:37:42
אני מאמין שיש פה סתם השמצה של הBELT-CP
אחלה מסוק וסתם נוצר לו פה דימויי של מסוק לא משהו
היה לי בלט סיפי וגם טירקס 450
כנראה שכל חלקי האלומניום והשילדה היפה גורמים למחשבה פסיכולוגית שהטירקס 450 כל כך פנטסטי והBELT-CP לא שווה כלום
הבלט סיפי טס נהדר ואפשר לעשות איתו את רוב הדברים שעושה הטירקס רק מה שהחלקים של הבלט פחות עמידים לעומת של הטירקס- עם זה אני כן מסכים בהחלט....
אבל אני לא מסכים שהבלט סיפי "מעקב" את לימוד ההטסה
זה יהיה קצר - אתה צודק (לדעתי).

wind556
06-04-2009, 11:05:29
חולק לחלוטין על כל משבחי הבלט
היו לי כמה בלטים, לא רק אחד, הבן שלי שהיום הוא בן 12 הטיס אותם בחוסר הצלחה ברור, ואין לו שום דעה קדומה או התייחסות למראה המסוק ולחומרים מהם הוא עשוי, רק איכות הטיסה וקלות השליטה בו השפיעו עליו
כשהטיס את הבלט, זה נגמר באופן קבוע בהתרסקויות כאלה ואחרות, כמעט כל טיסה
בין הבלט והקופטר היו לנו כמה חודשים ללא מסוק קטן, ובחודשים האלו הוא לא הטיס בכלל,ואז הגיע הקופטר....
עברה כבר חצי שנה מאז,לא התרחש שום שינוי מעבר להחלפת המסוק, אותו יחס לסימולטור (שכמובן הוא נחוץ), יחס של בקושי נוגע בו,ומאז היום הראשון להטסה שבו הוא הטיס בתנאים מאד קשים, בין מכוניות ובניינים, הוא לא ריסק אותו אפילו פעם אחת (כבר יותר מחצי שנה), למד מאד מהר להטיס אותו ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר את הבלט, ופשוט נהנה ממנו בכל רגע, כולל בימים בהם הרוח חזקה יחסית
ובדיוק את אותו דבר אני מרגיש ביחס לעצמי
ולגבי משבחי הבלט חלק מהם מטיסים כל כך טוב שהיו מטיסים היטב גם מטאטא עם רוטור, וחלק אחר השקיעו בו בלי סוף איבזור יותר יקר מכל המסוק (וגם הם מטיסים מוכשרים)

זו הטעיה לאמר לבן אדם שרוצה להתקדם שהבלט יגרום לו נחת, רוב המטיסים הממוצעים סובלים ממנו

ועוד משהו קטן אבל חשוב:
כאמור היו לי כמה בלטים,וגם הטסתי בלטים של אנשים אחרים (ואני מדבר רק על בלט מקורי ללא שידרוגים למעט ג'יירו נועל ראש). יש הבדלים עצומים בין אחד לשני, המסוק הזה מיוצר כל כך גרוע שאינו חוזר על עצמו, ובהחלט ייתכן שהמשבחים פשוט זכו לבציר מוצלח יחסית

Roi
06-04-2009, 13:30:09
חולק לחלוטין על כל משבחי הבלט
היו לי כמה בלטים, לא רק אחד, הבן שלי שהיום הוא בן 12 הטיס אותם בחוסר הצלחה ברור, ואין לו שום דעה קדומה או התייחסות למראה המסוק ולחומרים מהם הוא עשוי, רק איכות הטיסה וקלות השליטה בו השפיעו עליו
כשהטיס את הבלט, זה נגמר באופן קבוע בהתרסקויות כאלה ואחרות, כמעט כל טיסה
בין הבלט והקופטר היו לנו כמה חודשים ללא מסוק קטן, ובחודשים האלו הוא לא הטיס בכלל,ואז הגיע הקופטר....
עברה כבר חצי שנה מאז,לא התרחש שום שינוי מעבר להחלפת המסוק, אותו יחס לסימולטור (שכמובן הוא נחוץ), יחס של בקושי נוגע בו,ומאז היום הראשון להטסה שבו הוא הטיס בתנאים מאד קשים, בין מכוניות ובניינים, הוא לא ריסק אותו אפילו פעם אחת (כבר יותר מחצי שנה), למד מאד מהר להטיס אותו ברמה הרבה יותר גבוהה מאשר את הבלט, ופשוט נהנה ממנו בכל רגע, כולל בימים בהם הרוח חזקה יחסית
ובדיוק את אותו דבר אני מרגיש ביחס לעצמי
ולגבי משבחי הבלט חלק מהם מטיסים כל כך טוב שהיו מטיסים היטב גם מטאטא עם רוטור, וחלק אחר השקיעו בו בלי סוף איבזור יותר יקר מכל המסוק (וגם הם מטיסים מוכשרים)

זו הטעיה לאמר לבן אדם שרוצה להתקדם שהבלט יגרום לו נחת, רוב המטיסים הממוצעים סובלים ממנו

ועוד משהו קטן אבל חשוב:
כאמור היו לי כמה בלטים,וגם הטסתי בלטים של אנשים אחרים (ואני מדבר רק על בלט מקורי ללא שידרוגים למעט ג'יירו נועל ראש). יש הבדלים עצומים בין אחד לשני, המסוק הזה מיוצר כל כך גרוע שאינו חוזר על עצמו, ובהחלט ייתכן שהמשבחים פשוט זכו לבציר מוצלח יחסית

אני חייב לחלוק עליך, ה Belt Cp לדעתי הוא מסוק מעולה למתחלים ואני כמו קודמי פה לא חושב שמעבר מדגם אחד לאחר יהפוך אותך לאלן זאבו (כמו שכמה מטיסים פה חושבים).
האם השתמשת באותו הגי'רו בקופטר ובבלט? האם מדובר באותם הסרווים? ובאותו השלט?
אני מקבל את הרושם שאנשים פה פשוט נסחפים אחרי דעות מוטעות של מיעוט שאיננו משווה תפוח לתפוח. אין מה לעשות Belt Cp בתצורת סטוק שמחירו כ $200 לא יטוס לעולם כמו כל מסוק אחר (אפילו belt אחר) שצוייד בג'ירו שעולה $120 ובסרווים שעולים מעל $30 ליחידה מה שמביא את מחיר האלקטרוניקה בלבד למחיר גבוהה ממחיר ערכת ה Belt כולה.
לדעתי ה Belt הוא אחד המסוקים הטובים למתחילים מבחינת Value For Money.
לדעתי האימרה של "אם אין לך 2000 ש"ח מינימום אז אל תחשוב להכנס לתחביב" היא מוטעית, לא חייבים להתחיל מפורשה (וד"א אם תבדקו מחיר הקיט של ה CopterX לא שונה בהרבה מזה של ה Trex אשר כולל גם מנוע, סוללה ובקר).

גילוי נאות: אני מוכר Belt Cp בפורום מסוקים חשמליים.

Nlackrif
06-04-2009, 14:09:19
אני חייב לחלוק עליך, ה Belt Cp לדעתי הוא מסוק מעולה למתחלים ואני כמו קודמי פה לא חושב שמעבר מדגם אחד לאחר יהפוך אותך לאלן זאבו (כמו שכמה מטיסים פה חושבים).
האם השתמשת באותו הגי'רו בקופטר ובבלט? האם מדובר באותם הסרווים? ובאותו השלט?
אני מקבל את הרושם שאנשים פה פשוט נסחפים אחרי דעות מוטעות של מיעוט שאיננו משווה תפוח לתפוח. אין מה לעשות Belt Cp בתצורת סטוק שמחירו כ $200 לא יטוס לעולם כמו כל מסוק אחר (אפילו belt אחר) שצוייד בג'ירו שעולה $120 ובסרווים שעולים מעל $30 ליחידה מה שמביא את מחיר האלקטרוניקה בלבד למחיר גבוהה ממחיר ערכת ה Belt כולה.
לדעתי ה Belt הוא אחד המסוקים הטובים למתחילים מבחינת Value For Money.
לדעתי האימרה של "אם אין לך 2000 ש"ח מינימום אז אל תחשוב להכנס לתחביב" היא מוטעית, לא חייבים להתחיל מפורשה (וד"א אם תבדקו מחיר הקיט של ה CopterX לא שונה בהרבה מזה של ה Trex אשר כולל גם מנוע, סוללה ובקר).

גילוי נאות: אני מוכר Belt Cp בפורום מסוקים חשמליים.


איפה?:mad:
אני רוצה לראות איפה קיט של COPTER X עולה כמו TREX??

ואל תשווה בין קיט של COPTER בארץ לקיט של TREX בחו"ל...
אשמח לקישורים.

דניאל דקל
06-04-2009, 14:32:42
אם יותר לי לסכם,

אז ה BELT ככל הנראה לא מסוק רע, הבעיה היא שתכנון הראש ובמיוחד תנועת להבי הזנב שמוגבלת מכנית לצד אחד גורמת לבעיות

כמו כן, הטולרנסים של החלקים כנראה גדולים מדי, ויש להבין לא מעט בתחום כדי לחסל חופשים ולמנוע התרסקויות עתידיות

לאחר ששידרגתי לחלקי אלומיניום, אין ספק שהיה שיפור ניכר, אך עדיין הופיעו לי כל מיני בעיות שהייתי צריך לפתור

כנראה שבידיים מיומנות המסוק יכוון כהלכה מבחינת חופשים וכו'

הבעיה שמטיס מתחיל לומד את כל המחלות על בשרו, ודווקא הוא זקוק למסוק אמין במיוחד

dptr
06-04-2009, 14:47:50
דניאל בתור אחד שהיה לו בלט סיפי ועבר עכשיו לHK-450
ונכון שהשקעתי באלקטרוניקה טובה (סרוואים וגירו) שלא היתה לי בבלט אני יכול להגיד שלי יש הבדל גדול בהתנהגות ביניהם מה שמוביל להטסה טובה יותר והתקדמות בהטסה.
המסוק מאוזן יותר חד יותר ומדויק יותר.
שוב זה הרגשה שלי אישית הבלט שירת אותי מצוין אפילו עשיתי איתו לופים אבל מרגישים בהבדלים.

eranb
06-04-2009, 16:31:21
הבלט שהיה לי היה סטוק למעט הג'יירו (פוטבה 401+סרוו 9257)
הפכתי וגילגלתי אותו אין ספור פעמים ללא ריסוק אחד...
אין בו שום בעיה שתמנע ממך להיתקדם!
שידרוגי אלומניום הם ביזבוז כסף מוחלט!-תלמד תתאמן בסימולטור ותצליח.
ד"א חלק מאלה שטוענים שהתקדמו בזכות השידרוג לדגם אחר פשוט צברו יותר נסיון
וזמן אוויר...
אני לא טוען שהבלט שווה ברמתו לTREX/COPTERX אבל יש לך אותו אז
תהנה ואל תרדוף אחרי הרוח.
יש כיף בלקנות מסוק חדש-חכה עם זה עד שתרגיש בטוח באוויר דבר שימנע
ממך עוגמת נפש רבה!

ערן

eranb
06-04-2009, 16:36:21
אז מה כן?
לא חושב כמוך...

אני מאמין שמעבר מכלי טייס מסויים לכלי טייס אחר שהוא מוצלח יותר בתכנון ההנדסי שלו ולא ברמת האיבזור האלקטרוני תשפיע מאוד על רמת הטיסה.
מסכים שצריך להשקיע על סימולאטור (בנוסף), אך מעבר לCOPTER בהחלט ישפר את רמת הטיסה שלך. עם עובדות בשטח לא ניתן להתווכח...

בהצלחה.

כתוב בהודעה מה כן.
כיוון ע"י אדם מנוסה, שעות סימולטור מרובות

Roi
06-04-2009, 20:05:00
איפה?:mad:
אני רוצה לראות איפה קיט של COPTER X עולה כמו TREX??

ואל תשווה בין קיט של COPTER בארץ לקיט של TREX בחו"ל...
אשמח לקישורים.

בוא נעשה חשבון,

Trex 450 SE V2 (http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&products_id=1711)

הקיט כולל:

גוף
מנוע
בקר
סוללה (20C 2200mAh)
להבי קרבון! ($35 עלות)


מחיר: $375

CopterX 450 SE Kit (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=173_174&products_id=5447)

הקיט כולל:

גוף
להבי עץ


מחיר: $199

נוסיף גם סוללה (15C) מנוע ובקר: $80 (לפי המחיר ב ehirobo.com)

סה"כ: $279

ההפרש: $96
אם נחסר גם את עלות להבי הקרבון ($35) ההפרש קטן משמעותית ומגיע ל $61

כלומר ההפרש בין הקיטים הוא $61 שהם לפי השער של היום 252.23 ש"ח.

איך אתם אוהבים להגיד על כל מסוק שהוא לא CopterX, תוסיף קצת תקבל הרבה יותר ;)

הקופטר יכול להיות מסוק מעולה אבל את מה שאתם עושים לכל שאר המסוקים אפשר לעשות גם לקופטר היקר.

Roi
06-04-2009, 20:12:07
אם יותר לי לסכם,

אז ה BELT ככל הנראה לא מסוק רע, הבעיה היא שתכנון הראש ובמיוחד תנועת להבי הזנב שמוגבלת מכנית לצד אחד גורמת לבעיות

כמו כן, הטולרנסים של החלקים כנראה גדולים מדי, ויש להבין לא מעט בתחום כדי לחסל חופשים ולמנוע התרסקויות עתידיות

לאחר ששידרגתי לחלקי אלומיניום, אין ספק שהיה שיפור ניכר, אך עדיין הופיעו לי כל מיני בעיות שהייתי צריך לפתור

כנראה שבידיים מיומנות המסוק יכוון כהלכה מבחינת חופשים וכו'

הבעיה שמטיס מתחיל לומד את כל המחלות על בשרו, ודווקא הוא זקוק למסוק אמין במיוחד

עצה קטנה,

כל מסוק שתרכוש ולא משנה כמה הוא טוב יצריך שיפורים ושינויים (תראה את החברה עם הטירקסים הגדולים שרצים להזמין סטים של QuickUK).

את הבעיה בזנב ניתן לפתור בקלות ע"י החלפת הסלייד לזה של ה Blade 400 כפי שכתוב בשרשור הנעוץ (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=72):
" - ה Pitch Slider של ה Belt הוא קצת בעייתי ומגביל את
התנועה של סרוו הזנב ע"י החלפה שלו ב Pitch Slider של ה Blade 400 מקבלים זנב שמגיב הרבה יותר טוב ובעל טווח תנועה גדול יותר, החלפת החלק לא דורשת שום שינוי במסוק פשוט להוציא את הישן ולהכניס את החדש, את החלק ניתן להשיג [url="http://www.helidirect.com/product_info.php?products_id=5989"]כאן[/
URL]. "

Nlackrif
06-04-2009, 20:38:54
אתה צודק!
רק שים לב שהמחיר של ה-COPTER הוא 190$ בערך 40 ש"ח (בקטנה)
ואז לפי החישוב שלך זה כבר כמעט 300 ש"ח (אחלה סרוואים)
אבל עזוב...

אם בא לך תשווה גם את חלקי החילוף ותראה שאתה מגיע למאות שקלים נוספים של חסכון לטובת ה-COPTER שזה דבר מאוד חשוב למטיס מתחיל!!

שלא תבין אותי לא נכון אין לי ספק (בתור בעליו של COPTER) שאיכות החלקים של ALIGN בכמה מונים מעל הCOPTER אבל אין מסוק שנותן תמורה לכסף יותר מה-COPTER בהבט הכל, כן גם בחלקי חילוף צריך להתחשב...
סתם דוגמא:
של COPTER (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=173_175&products_id=5572)
של TREX (http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=80_202_182&products_id=1786)

בקיצור הנקודה ברורה.
ניר

flybywire
06-04-2009, 22:53:43
בוא נעשה חשבון,

Trex 450 SE V2 (http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&products_id=1711)

הקיט כולל:

גוף
מנוע
בקר
סוללה (20C 2200mAh)
להבי קרבון! ($35 עלות)


מחיר: $375

CopterX 450 SE Kit (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=173_174&products_id=5447)

הקיט כולל:

גוף
להבי עץ


מחיר: $199

נוסיף גם סוללה (15C) מנוע ובקר: $80 (לפי המחיר ב ehirobo.com)

סה"כ: $279

ההפרש: $96
אם נחסר גם את עלות להבי הקרבון ($35) ההפרש קטן משמעותית ומגיע ל $61

כלומר ההפרש בין הקיטים הוא $61 שהם לפי השער של היום 252.23 ש"ח.

איך אתם אוהבים להגיד על כל מסוק שהוא לא CopterX, תוסיף קצת תקבל הרבה יותר ;)

הקופטר יכול להיות מסוק מעולה אבל את מה שאתם עושים לכל שאר המסוקים אפשר לעשות גם לקופטר היקר.


לא ברור לי את מי אתה מוליך שולל (אולי את עצמך) , אם כבר רשמת מחירים אז בוא נדייק בבקשה :
קודם כל המחיר לקיט קופטר איקס הוא בכלל 160 דולר ולא 199 :
בבקשה - קישור (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=173_174&products_id=5579)

ככה שפתאום מבלי לשים לב ההפרש גדל ל136 דולר !!!
אם נחסר את עלות להבי הקרבון 35 דולר ???!?!?!? - אתה שוב פונה לשוק ALIGN עם מחיר ללהבי 3K
אם כבר קניתי COPTERX למה לרדוף אחרי מותגים , להבי קרבון טובות יעלו 20 דולר
ואז ההפרש הוא 116 דולר !
אם זה לא כסף בשבילך - אז בשבילי זה המון !! (מחיר של ג'ירו וסרוו זנב)

ועצם העובדה שאתה נכנסת לאתר של EHIROBO וראית את התמונה הנ"ל :

http://efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7908&stc=1&d=1239052124


ובחרת להציג דווקא את הדגם היקר , שלא קיים במלאי מזה שנתיים (הדגם הוא V1 לפני השקת הV2 של TREX) רק בגלל שרשום לידו 199 ואיכשהו לא ראית את הV2 שעולה 159 דולר
והצגת את הדברים פה ביוהרה ובבטחון מלא ,
מעידים עליך ידידי שאתה קצת לא "כנה" אולי לא "ישר" ובאמת לא ברור לי בשביל מה ? אתה מתפרנס מזה ?
ואם תגיד לי שזה בשביל ללמד את הפורום ולעזור למטיסים מתחילים - אז לא ! הנה הצגת נתונים שקריים ולא נכונים !

אז בשביל מה אתה עושה זאת ? כי יש לך TREX - כל הכבוד מסוק מצוין.

אז איך אנחנו אומרים על הקופטר-איקס ? - הוא מסוק מצויין והמשתלם ביותר כיום
ובהתחשב בעובדה של לTREX450 לא יהיו חלפים בארץ , אני חושב שהעדיפות בארץ היא רק לCOPTERX , ומה גם מסתבר שכל בעלי הקופטר-איקס הם אנשים אמינים וכנים תורמים ועוזרים לחדשים ואיך שהוא אנשי הTREX עסוקים במלחמות חסרות תקווה !

ולך ידידי או שתרשום פה בפורום שטעית ולא שמת לב , או שמבחינתי הדיון הזה אבוד !
אני לא מנהל דיון עם אנשים לא "אמינים"

דודי (יבואן עם כוונות טובות).
ולפני שאני מקבל הערות מהפורום שם לב ROI שאתה זה שדחף את נושא ההשוואה בין הTREX לקופטר-איקס , לא בזה עסק בכלל השרשור
אבל מכוון שהצגת נתונים שקריים הייתי חייב להגיב פה ! לרוב אני נמנע בכלל מלהביע דעה פה בפורומים , אבל שוב פעם אלו נתונים יבשים ללא דעה.

flybywire
06-04-2009, 23:19:29
אתה צודק!
רק שים לב שהמחיר של ה-COPTER הוא 190$ בערך 40 ש"ח (בקטנה)
ואז לפי החישוב שלך זה כבר כמעט 300 ש"ח (אחלה סרוואים)
אבל עזוב...

אם בא לך תשווה גם את חלקי החילוף ותראה שאתה מגיע למאות שקלים נוספים של חסכון לטובת ה-COPTER שזה דבר מאוד חשוב למטיס מתחיל!!

שלא תבין אותי לא נכון אין לי ספק (בתור בעליו של COPTER) שאיכות החלקים של ALIGN בכמה מונים מעל הCOPTER אבל אין מסוק שנותן תמורה לכסף יותר מה-COPTER בהבט הכל, כן גם בחלקי חילוף צריך להתחשב...
סתם דוגמא:
של COPTER (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=173_175&products_id=5572)
של TREX (http://www.miracle-mart.com/store/index.php?main_page=product_info&cPath=80_202_182&products_id=1786)

בקיצור הנקודה ברורה.
ניר


וזה הטיעון הבא שלי , הפער המשמעותי הוא במחירי החלפים !!
כבר רכשו אצלי פריימים מקרבון של קופטר-איקס לTREX500 בגלל המחיר המטורף של ALIGN.

אבל ניר אני מתפלא עליך :
לא יכולת לשם קישור למחיר בארץ לאותו חלק
קישור (http://www.copterx.co.il/catalog/product_info.php?products_id=50)
45 שקלים - זול יותר מחו"ל , ופה בארץ הקודש וב3 ימי משלוח גג אצלך !

עוד מישהו רוצה להשוות בין TREX לCOPTERX ?

Roi
06-04-2009, 23:59:21
לא ברור לי את מי אתה מוליך שולל (אולי את עצמך) , אם כבר רשמת מחירים אז בוא נדייק בבקשה :
קודם כל המחיר לקיט קופטר איקס הוא בכלל 160 דולר ולא 199 :
בבקשה - קישור (http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=173_174&products_id=5579)

ככה שפתאום מבלי לשים לב ההפרש גדל ל136 דולר !!!
אם נחסר את עלות להבי הקרבון 35 דולר ???!?!?!? - אתה שוב פונה לשוק ALIGN עם מחיר ללהבי 3K
אם כבר קניתי COPTERX למה לרדוף אחרי מותגים , להבי קרבון טובות יעלו 20 דולר
ואז ההפרש הוא 111 דולר !
אם זה לא כסף בשבילך - אז בשבילי זה המון !! (מחיר של ג'ירו וסרוו זנב)

ועצם העובדה שאתה נכנסת לאתר של EHIROBO וראית את התמונה הנ"ל :

http://efly.co.il/forums/attachment.php?attachmentid=7908&stc=1&d=1239052124


ובחרת להציג דווקא את הדגם היקר , שלא קיים במלאי מזה שנתיים (הדגם הוא V1 לפני השקת הV2 של TREX) רק בגלל שרשום לידו 199 ואיכשהו לא ראית את הV2 שעולה 159 דולר
והצגת את הדברים פה ביוהרה ובבטחון מלא ,
מעידים עליך ידידי שאתה קצת לא "כנה" אולי לא "ישר" ובאמת לא ברור לי בשביל מה ? אתה מתפרנס מזה ?
ואם תגיד לי שזה בשביל ללמד את הפורום ולעזור למטיסים מתחילים - אז לא ! הנה הצגת נתונים שקריים ולא נכונים !

אז בשביל מה אתה עושה זאת ? כי יש לך TREX - כל הכבוד מסוק מצוין.

אז איך אנחנו אומרים על הקופטר-איקס ? - הוא מסוק מצויין והמשתלם ביותר כיום
ובהתחשב בעובדה של לTREX450 לא יהיו חלפים בארץ , אני חושב שהעדיפות בארץ היא רק לCOPTERX , ומה גם מסתבר שכל בעלי הקופטר-איקס הם אנשים אמינים וכנים תורמים ועוזרים לחדשים ואיך שהוא אנשי הTREX עסוקים במלחמות חסרות תקווה !

ולך ידידי או שתרשום פה בפורום שטעית ולא שמת לב , או שמבחינתי הדיון הזה אבוד !
אני לא מנהל דיון עם אנשים לא "אמינים"

דודי (יבואן עם כוונות טובות).

דודי,

בוא נתחיל מזה שאין לי כוונה להוליך שולל אף אחד, אני מאמין שהחברים פה בפורום הם אנשים אינטלגנטים שיבדקו בעצמם לפני שיקנו.

הנסיון שלך להציג אותי כאדם לא ישר, לא כנה ולא אמין למרות שאינך מכיר אותי כלל ואף מעולם לא היתה אפילו לא החלפת הודעה פרטית ביננו חורג מגבולות הטעם הטוב ומביא את הדיון הנחמד שהיה פה לפסים אישים ומכוערים שחבל שהגעת אליהם.

בחרתי לבחור את המחיר הגבוהה מכיוון שחשבתי שזהו המסוק האיכותי ביותר של החברה אותה הנך מייצג (מה לעשות אני לא מפיץ) ומתוך הנחה שדגם שאיננו מיוצר לא ימצא באתר.

מדהים לראות כיצד כאשר משמיצים כל מסוק אחר בפורום הדבר עובר בשקט, אך בכל שרשור שבו אף לא משמיצים את הקופטר אלא מנסים לעשות השוואה בינו לבין מסוק אחר הרוחות סוערות ואתה או אחד מחבריך תוקפים בצורה גסה ולא ראויה את אותו האדם אשר העז להמליץ על מסוק שאיננו קופטרX.
אני מאמין שאם אתה באמת ובתמים בטוח שהמוצר אותו הנך מפיץ הוא המוביל אינך צריך להזדעק בכל פעם שמישהו ממליץ על מסוק אחר, אני לא רואה את אבי מספיד קונטרול או את רועי קופצים בכל פעם שאתם קוטלים את ה Belt CP (המסוק נבחר רק לצורך הדוגמא).

ובניגוד למה שאתה חושב אני לא מתפרנס מזה ואין לי שום קשר לאף בעל חנות בארץ ולמעשה אני בטוח לחלוטין שאף אחד מהם גם לא מכיר אותי, אני סתם חבר פורום שנמאס לו לראות קבוצה קטנה של מטיסים שאינם מאפשרים דיון פתוח וחופשי פה בפורום אלא קוטלים כל אפשרות אחת או דעה שונה מזו שלהם.

ולך דודי בתור בעל עסק ובעל אינטרס בנושא הייתי ממליץ לשמור על תגובות קצת יותר מאופקות ולתת למטיסים לנהל דיון מפרה וחסר אינטרסים בנושא.

ד"א,

החלק הזה בהודעה שלך לא מוסיף לך הרבה כבוד ואשמח מאוד אם תסירו או לפחות תתנצל בפני חלק גדול מהמטיסים בפורום (שאני לידעתך לא נמנה איתם)

"ומה גם מסתבר שכל בעלי הקופטר-איקס הם אנשים אמינים וכנים תורמים ועוזרים לחדשים ואיך שהוא אנשי הTREX עסוקים במלחמות חסרות תקווה !"

דניאל דקל
07-04-2009, 00:25:36
ROI

אתמול שוחחתי ארוכות עם דודי

התרשמתי שמדובר באדם חביב ביותר, עם כוונות טובות, וכמובן, כמו כולנו, רוצה גם לעשות לביתו

אף אחד לא עובד לחינם בימינו

החלק היפה אצלו, זה מחיר החלפים - מחירי אינטרנט!

זאת בעוד מחיר החלפים של ה BELT CP בארץ מרקיע שחקים (לא אציין שם, אבל חנות באזור המרכז גבתה ממני פעם 80 ש"ח עבור מיסב חד כווני של ה BELT, כאשר המחיר של מיסב כזה נע בין 2-5$)

יש לי את ה BELT כבר כשנה, ואולי מאוחר מדי, נפל לי האסימון

ה BELT, הוא כמו סוס טרויאני. הוא זול מאוד לרכישה התחלתית, אבל אח"כ אתה צריך משכנתא כדי לתחזק אותו

גילוי נאות - עד היום לא ריסקתי אותו ריסוק רציני אפילו פעם אחת, אבל אני סובל ממנו רבות

קראתי הרבה ברשת ושוחחתי גם עם אנשים, ומסקנותי כאלו:

תכנון הראש של ה BELT CP לקוי. יש הרבה חופשים, גם בחלקי האלומיניום. הדבר נובע ככל

הנראה מכך שהרבה יצרנים נכנסו לתחום הזה, והטולרנסים בייצור גדולים. כמו כן הוא סובל מבעית

היגוי בזנב, ודבר נוסף, בגלל שהגוף מפלסטיק, נדנדת הפלסטיק שיושבת על הגוף מצד ימין ומחוברת

ל- SWASH PLATE מפתחת חופש נוראי עם הזמן

לעומת זאת, לאחר קריאה מרובה בפורומים נחשבים, חלקי האלומיניום של ה COPTER X זהים

לחלוטין לאלה של ALIGN, רק עוברים תהליך ציפוי אחר.

הדוגמא הכי טובה שאני יכול לתת היא חברת כלי העבודה SKILL

החברה הינה חברת בד של BUSH, ומוכרת כלי עבודה באיכות של BUSH אבל תחת השם SKILL

eranb
07-04-2009, 09:58:10
חבל לטחון מים עושה רושם שננעלת על ה-COPTERX (מסוק טוב ללא ספק).
ואתה מחפש חיזוקים שה-בלט שלך דפוק ונחות,זה לגיטימי לשדרג ואם זה עושה לך
כיף -אדרבא!

vinay
07-04-2009, 17:17:24
הדוגמא הכי טובה שאני יכול לתת היא חברת כלי העבודה SKILL

החברה הינה חברת בד של BUSH, ומוכרת כלי עבודה באיכות של BUSH אבל תחת השם SKILL

ידעתי שיהיה שווה לעקוב אחרי הדיון הזה. סוף סוף משהו מעניין.

SKILL ו BOSCH זה באמת אותם מוצרים רק תחת מותג אחר ובאותה איכות? באמת תהיתי האם כדאי לקנות SKILL...

its
07-04-2009, 17:21:51
חברים יקרים בתור אחד שמחזיק גם T REX 450 וגם COPTER 450 אני חייב להסכים עם העלויות הנמוכות של חלקי החילוף של ה COPTER. אין מה להשוות במיוחד על זמינות החלקים בארץ שלושה ארבעה ימים זה אצלך.
תוך כדי כתיבת שורות אלו פתחתי חבילה של FRME של 500 שפורק במיוחד בשבילי מ COPTER 500
שגם אותו אני מחזיק.את ההזמנה ביצעתי במוצ"ש.
אין ויכוח על האיכויות הגבוהות של T REX למינהם השיקול שצריך לקחת בחשבון כפי שנאמר פה זה החלפים וזמינותם
חג שמח

murtk
07-04-2009, 21:24:51
:)ד"א ברוח ההשואות בשבוע האחרון מישהו יכול לעשות השוואה בין הHK לבין CX
??
תודה מראש

ניסן וצחי
08-04-2009, 07:38:06
דודי,

בוא נתחיל מזה שאין לי כוונה להוליך שולל אף אחד, אני מאמין שהחברים פה בפורום הם אנשים אינטלגנטים שיבדקו בעצמם לפני שיקנו.

הנסיון שלך להציג אותי כאדם לא ישר, לא כנה ולא אמין למרות שאינך מכיר אותי כלל ואף מעולם לא היתה אפילו לא החלפת הודעה פרטית ביננו חורג מגבולות הטעם הטוב ומביא את הדיון הנחמד שהיה פה לפסים אישים ומכוערים שחבל שהגעת אליהם.

בחרתי לבחור את המחיר הגבוהה מכיוון שחשבתי שזהו המסוק האיכותי ביותר של החברה אותה הנך מייצג (מה לעשות אני לא מפיץ) ומתוך הנחה שדגם שאיננו מיוצר לא ימצא באתר.

מדהים לראות כיצד כאשר משמיצים כל מסוק אחר בפורום הדבר עובר בשקט, אך בכל שרשור שבו אף לא משמיצים את הקופטר אלא מנסים לעשות השוואה בינו לבין מסוק אחר הרוחות סוערות ואתה או אחד מחבריך תוקפים בצורה גסה ולא ראויה את אותו האדם אשר העז להמליץ על מסוק שאיננו קופטרX.
אני מאמין שאם אתה באמת ובתמים בטוח שהמוצר אותו הנך מפיץ הוא המוביל אינך צריך להזדעק בכל פעם שמישהו ממליץ על מסוק אחר, אני לא רואה את אבי מספיד קונטרול או את רועי קופצים בכל פעם שאתם קוטלים את ה Belt CP (המסוק נבחר רק לצורך הדוגמא).

ובניגוד למה שאתה חושב אני לא מתפרנס מזה ואין לי שום קשר לאף בעל חנות בארץ ולמעשה אני בטוח לחלוטין שאף אחד מהם גם לא מכיר אותי, אני סתם חבר פורום שנמאס לו לראות קבוצה קטנה של מטיסים שאינם מאפשרים דיון פתוח וחופשי פה בפורום אלא קוטלים כל אפשרות אחת או דעה שונה מזו שלהם.

ולך דודי בתור בעל עסק ובעל אינטרס בנושא הייתי ממליץ לשמור על תגובות קצת יותר מאופקות ולתת למטיסים לנהל דיון מפרה וחסר אינטרסים בנושא.

ד"א,

החלק הזה בהודעה שלך לא מוסיף לך הרבה כבוד ואשמח מאוד אם תסירו או לפחות תתנצל בפני חלק גדול מהמטיסים בפורום (שאני לידעתך לא נמנה איתם)

"ומה גם מסתבר שכל בעלי הקופטר-איקס הם אנשים אמינים וכנים תורמים ועוזרים לחדשים ואיך שהוא אנשי הTREX עסוקים במלחמות חסרות תקווה !"

כל הכבוד!!!!! מילים כדורבנות!!!!
צחי