PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה סטרטר דפוק



Omer_Chovel
27-06-2014, 11:57:17
אני לא מבין יש לי סטרטר חדש פחות מחודש.

פעם הוא היה עובד טוב פתאום נירא כאילו הכוח שלו נחלש. מה יכול להיות הסיבה?
חיברתי כל הזמן לאותן 2 נקודות במצבר.
אם זה חשוב זה חברה hobby tiwan
http://img.tapatalk.com/d/14/06/27/y2y2ehen.jpg
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

maor456
27-06-2014, 14:19:55
יכול להיות שפשוט התרגלת לכוח שלו..? ועכשיו הוא נראה לך חלש...?

אם הוא נקנה בארץ אתה יכול ללכת לאיפה שקנית אותו ולהתייעץ איתם...
בכל מקרה אני ממליץ להלחים לו חיבור XT60\Deans ולחבר לו ליפו 3 תאים....או 4(אם הוא מסוגל לקבל 15V) מחזיק הרבה זמן וה-ר-ב-ה יותר נוח מלחבר למצבר של האוטו(או להסתובב עם הגוש השחור הזה)

רן ענבר
27-06-2014, 14:26:55
טענת את המצבר?
איך?
איזה מצבר זה?

רן ענבר

Omer_Chovel
27-06-2014, 14:55:24
מצבר של הרכב מרים את המכסה מנוע ומחבר.

חשבתי על סוללות ליתיום אבל זה רק כשאני אהיה בגרמניה אני יזמין מהמחסן של אירופה.
מחברים אני אקנה מקוריים בארץ זה גרושים.(אני אתייעץ כבר עם רן לגבי מחברים ).

פעם הוא היה מסובב חופשי את המנוע שלי היום נירא כאילו הוא נעצר בנקודת מוות ואז ממשיך


--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

maor456
27-06-2014, 16:29:04
לפני שאתה מניע תזיז את הפרופ נגד כיוון השעון עד שהוא "ייעצר" מהקומפרסיה ומשם תניע עם הסטרטר...זה יעזור לסטרטר לא להיתקע בנקודה הזאת של הקומפרסיה..לפי ההודעה האחרונה שלך נראה כאילו זה המצב..

Omer_Chovel
27-06-2014, 17:11:34
אני עושה את זה תמיד. אני לא יודע הוא מרגיש לי עייף



--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

flatspin
27-06-2014, 17:16:31
נקודת תורפה של הסטרטרים, באופן כללי, היא המפסק.
יתכן שהמגע חלקי והעברת הזרם לקויה. קל מאד לבדוק את זה, אבל רק ע"י מישהו שיש לו ניסיון מוקדם.

Omer_Chovel
27-06-2014, 18:02:56
למה הכוונה מפסק?
אין לו מפסק יש כפתור אתה לוחץ והוא מסתובב.
יכול להיות שמגע בין הכבל לתנין לא טוב?


--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

Omer_Chovel
28-06-2014, 06:59:07
יש לי שאלה נוספת חברים הטיסן שלי עם משקל בחלק הקדמי יותר מהאחורי גם עם מיכל ריק וגם כשאני ממריא או עם מצערת מלאה הוא עדיין מתפס בגובה. הבנתי שאם אני אשים דיסקית או שתיים בחלק האחורי בו המנוע מתחבר לתושבת פלסטיק זה יגביה את החלק האחורי ולכן הפרופ היה נטוי למטה. זה באמת ימנע מהטיסן לתפס


--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

flatspin
28-06-2014, 07:39:21
למרות שטיסן נראה לעין בלתי מנוסה כצעצוע סתמי, למעשה זאת מערכת מורכבת אשר כל הרכיבים בה חייבים להיות מתואמים היטב ביניהם. אוירודינמיקה זו תורה מקיפה ויש להכירה היטב על מנת להכיר את תכונות הטיסן ולדעת לנתח תקלות מהסוג שאתה מתאר, ואחרות. לעיתים תופעה מסויימת היא תוצאת חיבור של מספר גורמים.
לפיכך אני מציע לך לפנות למטיס מנוסה בעל ידע מקיף, במנחת בו הינך מטיס, ולבקש ממנו לבדוק ולעזור לך לכייל את טיסנך. באופן זה תוכל להשיג את תכונות הטיסה האופטימליות של הטיסן, מצד אחד, ולהנות מהטסה נעימה כפועל יוצא מזה.
כמובן שתוך כדי תלמד כיצד הדברים פועלים ובעתיד יהיה לך קל לפתור בעצמך בעיות דומות.

maor456
28-06-2014, 09:36:15
גם "כפתור" עם קפיץ(כמו בסטרטר) זה מתג...תבדוק את החיבורים שלך בין הסטרטר למצבר, וגם את המתג מבפנים..יכול להיות שמשהו שם רופף ולא מספק לך מספיק מתח לסטרטר


יש לי שאלה נוספת חברים הטיסן שלי עם משקל בחלק הקדמי יותר מהאחורי גם עם מיכל ריק וגם כשאני ממריא או עם מצערת מלאה הוא עדיין מתפס בגובה. הבנתי שאם אני אשים דיסקית או שתיים בחלק האחורי בו המנוע מתחבר לתושבת פלסטיק זה יגביה את החלק האחורי ולכן הפרופ היה נטוי למטה. זה באמת ימנע מהטיסן לתפס


נשמע באמת שהמנוע שלך בזוית..אם הטיסן היה מרים אף רק כשאתה מוריד מצערת אז באמת היה לך CG(מרכז כובד) אחורי...
אני מבין שיש לך טריינר ככה שזה לא כזה קריטי(לעומת IMAC או 3D למשל)..אני מניח שאתה לא משחק עם הגז יותר מידי..
בכל מקרה זה משהו שצריך לבדוק בשטח..תתן למישהו מנוסה להעיף מבט על הבעיה שלך..

בהצלחה

Omer_Chovel
28-06-2014, 10:04:38
גם "כפתור" עם קפיץ(כמו בסטרטר) זה מתג...תבדוק את החיבורים שלך בין הסטרטר למצבר, וגם את המתג מבפנים..יכול להיות שמשהו שם רופף ולא מספק לך מספיק מתח לסטרטר



נשמע באמת שהמנוע שלך בזוית..אם הטיסן היה מרים אף רק כשאתה מוריד מצערת אז באמת היה לך CG(מרכז כובד) אחורי...
אני מבין שיש לך טריינר ככה שזה לא כזה קריטי(לעומת IMAC או 3D למשל)..אני מניח שאתה לא משחק עם הגז יותר מידי..
בכל מקרה זה משהו שצריך לבדוק בשטח..תתן למישהו מנוסה להעיף מבט על הבעיה שלך..

בהצלחה


בגלל שסיימתי ללמוד עליו ובינתיים אני מחכה להזמנה של כנף תחתית.

אני משחק רק עם המצערת עושה 5 שניות harrier


--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

Omer_Chovel
28-06-2014, 14:31:53
אני חושב להתקדם קצת לטיסן אחר מה אתם אומרים על seagull 40 או stick 4d של black horse


--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

jr3d
29-06-2014, 18:28:15
לדעתי סיגול 40 יהיה מתאים לך
אתה צריך להתנסות בסגנון טיסה אחר וטיסן כנף תחתית סיגול 40 הוא נהדר כייפי וייתן לך עוד ניסיון נוסף ,
כדאי לך להתקין בו גלגל זנב וכנ-נסע מרכזי(מלפניי הכנפיים) ככה שיהיה לך טיסן גלגל זנב (לא כמו במקורי שיש לו גלגלים בכנפיים וגלגל בחרטום כמו טריינר)
הסטיק 4D יהיה כדאי לך לעבור אליו אחרי הסיגול 40 (מנסיון אני ממליץ לך קודם סיגול ואז סטיק ) הטסתי את אלו אומנם לא סטיק כזה (אלא את האולטרה סטיק 60 של האנגר 9 המקורי שהפסיקו לייצר)
ואני ממליץ לך תנסה כמה שפחות להשתמש בסטרטר (זה יכול לגמור את המנוע ) פשוט תשתמש במקל (מקל מטאטא עם צינורית סיליקון או גומי כמו של צינור השקיה לגינה) בטח יש אנשים שמשתמשים בזה בשטח ההטסה שלך
וכן תעזר במטיס מנוסה שיכייל לך את הטיסן ויעזור לך בכל דבר נוסף וכך תהנה יותר בהטסה

שיהיה לך בכייף

Omer_Chovel
29-06-2014, 21:49:27
תודה, לפעמים המנוע לא רוצה להניע עם מברג (אבל החלק של הידית גומי) מסובב ומסובב וכלום מכניס סטרטר לוחץ ונדלק כמו גדול.


--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)

jr3d
30-06-2014, 17:08:59
בגדול כן... לרוב תשתדל להניע עם מברג ולעיתים רחוקות אם המנוע באמת לא רוצה ומסרב אז תעבור לסטארטר אבל רק אז