צפייה בגרסה מלאה : שאלה dji phantom פליפים
ביג הובי ראשל"צ
30-06-2014, 14:53:29
שאלה שהרבה זמן אני מחפש תשובה
יש לי פנטום עם נאזה גרסה2
ראיתי סרטונים ביוטיוב שאנשים עושים פליפים עם מערכת מקורית
השאלה אם באמת ניתן לעשות את זה עם פנטום מקורי?
או שצריך להחליף משהו מהרכיבים
תודה מראש לעוזרים
ניראה לי שאתה צריך לאפשר את זה בתוכנה. Manual mode אבל ניראה לי יקר מדי . זה כמו לעשות חרקות עם מרצדס חדשה
Sent from my GT-I9100T using Tapatalk
ביג הובי ראשל"צ
30-06-2014, 18:25:19
מזאת אומרת יקר מידיי מה זה יכל לגרוע כבר?
גם ככה כבר ניהיה משעמם סתם להטיס הלוך חזור :)
יש מצב להסבר איך בכל זאת ניתן לעשות את זה?
ranamir
30-06-2014, 18:47:48
הכוונה יקר שיש מצב מאוד סביר שתהיה התרסקות.
saniel
30-06-2014, 23:42:57
מצב ידני הוא מצב לא פשוט בכלל יחסית למצבים האחרים בפאנטום. שים לב שכאשר אתה עובר לידני
א. תעשה את זה כמובן בשטח ממש ממש פשוט.
ב. תהיה עדין מאוד עם הסטיקים ותתרגל להרגשה בגובה נמוך יחסית ורחוק ממך על מנת למזער סיכונים לך ולרחפן.
בקיצור. אם יש לך אופציה תחבור למישהו פה שכבר ניסה זאת בעבר לפעם הראשונה.
nitbeat
30-06-2014, 23:44:01
הכוונה יקר שיש מצב מאוד סביר שתהיה התרסקות.
אם אתה לא יודע מה אתה עושה, כן.
מתישהו צריך להתחיל פליפים אם משעמם לא ?
אני מאמין שאם עושים שלב שלב זה אפילו פשוט ולא מסוכן.
קודם כל תתאמן לשלוט על הרחפן במצב MANUAL, ( אתה צריך לאפשר את זה דרך התוכנה)
ככה יהיה לך מצבי טיסה:
GPS
ATTI
MANUAL
במצב זה אתה שולט בהטייה של הרחפן כל הזמן, זה אומר עבודה מתמדת עם הסטיקים.
ברגע שאתה מרגיש ביטחון בשליטה במצב הזה - לעשות פליפ זה מאוד פשוט.
פותח מצערת (80 אחוז)
בשלב זה אתה כבר החלטת לאיזה כיוון אתה עושה את הפליפ
ברגע שאתה מוכן
מוריד מצערת ל 40 אחוז
ובאותו הזמן נותן פקודת סטיק ימיני לכיוון מסויים ומחזיק עד סיום הפליפ
מחזיר מצערת ל50 60 אחוז לריחוף
מה שמבאס בפאנטום ומחשבי טיסה נאזה שתגובת הרחפן ביחס לסטיק היא קבועה מראש ולא ניתנת לשינוי.
בקיצור אי אפשר לעשות פליפים מהירים יותר.
ביג הובי ראשל"צ
01-07-2014, 18:55:20
טוב אחרי טיסה קצרה הצלחתי לעשות כמה פליפים האמת פחד אלוהים הוא מאבד המון גובה בכל מקרה תודה רבה חברים סוף סוף יש אתגר חדש:)
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.