צפייה בגרסה מלאה : עזרה! דלק נוזל מהאגזוז במצב אנכי במצערת מלאה
efi_shams
10-07-2014, 20:55:04
שלום,
מדובר במנוע OS 46 AX II, שעבר 5 טיסות עד כה, לאחר הרצה.
בטיסה האחרונה הטיסן התרסק, המנוע נבדק ויזואלית ונמצא שלם ותקין, נוקה היטב משאריות לכלוך.
לאחר הרכבתו על גוף חדש, המנוע הניע, כוון ונשמע תקין (סרק, החשה...).
אבל במצערת פתוחה כשהגוף אנכי לקרקע - נזרק הרבה דלק מהאגזוז.
לא נתקלתי עד היום בתופעה כזו בכל מנועי ה-OS שעבדתי איתם.
למישהו יש רעיון?
אני משוכנע שהמצב לא תקין.
אשמח לקבל רעיונות.
אפי
ויזל ישי
10-07-2014, 21:06:37
עם זה במצערת פתוחה עד הסוף , ישנה אפשרות ש סיכה ראשית מכוונת על עשיר מידי
ישי ויזל tap talk
efi_shams
10-07-2014, 21:10:56
כיוונתי סיכה ראשית כשהמצערת פתוחה עם גוף מאוזן ,עד למצב שהמנוע צורח, ואז פתחתי מעט את הסיכה בחזרה.
נשמע תקין, גם הטלמטריה מראה סל"ד תקין עם מצערת פתוחה, כך שהסיכה לדעתי לא פתוחה מדי.
yaron_k
10-07-2014, 21:15:46
במצב אנכי עם מיכל דלק מלא צינור דיחוס "מתדלק" את המשתיק
תנסה לבדור את הטיסן באנך עם מיכל ריק יחסית (רבע מיכל)
אם התופעה נעלמה - זו הסיבה
tamos
11-07-2014, 01:19:04
כמו שנאמר אכן יש מצב שהדלק נזרק מכיוון המשתיק, כלומר דרך הצינורית מהמיכל ולא מתא הבעירה עצמו.
לדעתי זה הכיוון.
efi_shams
11-07-2014, 15:43:22
אכן התופעה נעלמה כשהמיכל היה לא מלא.
תודה על עזרתכם.
Omer_Chovel
11-07-2014, 17:10:24
אני מוציא את שתי הצינורות.
אני ממלא מהצינור עם המשקולת שמתחבר למנוע וכמ תחיל לנזול דלק מהצינור שמתחבר לאגזוז אני מסובב סיבוב של המשאבה אחורה וכך המיכל לא מלא ממש ממש עדך הסוף.
--------------------------------------
RealFlight 7 interlink Futaba
Futaba T4YF FHSS 2.4GHz
OS 46 axii
Excel 2000 trainer (hitec hs311)
ויזל ישי
12-07-2014, 15:21:37
אם זה נוזל מצינורית המשתיק במצב שהמיכל מלא, זה מצביע על בעיה יותר גדולה:
הקשית של דיחוס אויר במיכל לא מגיעה/לא מכוונת לתקרת המיכל, מהה שאומר שהמיכל לא מתמלא במלואו .
מה שצריך לעשות זה לפתוח את המיכל ולסובב/לכופף את הצינורית למצב שתיגע בתקרת המיכל. :)
flatspin
12-07-2014, 21:31:45
חשיבה נבונה, ישי
גם אני סבור שזה המקרה
ZvikaF
13-07-2014, 11:29:49
הגיוני :cool:
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.