צפייה בגרסה מלאה : חוות דעת על הטסת 3D ב HK-450
sharonx
07-04-2009, 16:03:47
היום היטסתי את המסוק HK-450 של דני לדו dani2002 (ג'יירו 401,סרוו זנב INOLAB מהיר, סרוואים HXT לסייקליק, מנוע ALIGN 3550KV).
עשיתי 3D קליל (טיסה הפוכה ופליפים).
הטיסן יציב מאוד באוויר (כמו קופטרX ויטרקס בריחוף רגיל והפוך) ומגיב יפה ומדויק לסטיקים.
לא קרעתי אותו עם תקתורים אבל למי שמחפש טיסן לימוד טוב שאפשר להתקדם איתו ל 3D בעוצמה בינונית - מדובר במסוק לא רע בכלל. (חלקים זולים כבר אמרתי ?)
חשוב להגיד נכון את המסוק בשלט ולכוון כראוי, ומומלץ להשתמש באלק' זנב טובה ובמנוע סביר ומעלה.
ועל הדרך - גם סוללת FLIGHT MAX שעולה 100 שקל עושה את העבודה יפה מאוד.
תודה דני על ההזדמנות להטיס את המסוק.
dani2002
08-04-2009, 00:20:25
היום היטסתי את המסוק HK-450 של דני לדו dani2002 (ג'יירו 401,סרוו זנב INOLAB מהיר, סרוואים HXT לסייקליק, מנוע ALIGN 3550KV).
עשיתי 3D קליל (טיסה הפוכה ופליפים).
הטיסן יציב מאוד באוויר (כמו קופטרX ויטרקס בריחוף רגיל והפוך) ומגיב יפה ומדויק לסטיקים.
לא קרעתי אותו עם תקתורים אבל למי שמחפש טיסן לימוד טוב שאפשר להתקדם איתו ל 3D בעוצמה בינונית - מדובר במסוק לא רע בכלל. (חלקים זולים כבר אמרתי ?)
חשוב להגיד נכון את המסוק בשלט ולכוון כראוי, ומומלץ להשתמש באלק' זנב טובה ובמנוע סביר ומעלה.
ועל הדרך - גם סוללת FLIGHT MAX שעולה 100 שקל עושה את העבודה יפה מאוד.
תודה דני על ההזדמנות להטיס את המסוק.
נהנתי לראותו משתולל.
s.mario
08-04-2009, 08:57:13
שרון האם הרגשת הבדל בטיסה בינו לבין הTRAX?...
sharonx
08-04-2009, 10:54:54
ההגדרות היו שונות לכן קשה לומר חד משמעית (לא בידרתי תגובות מהירות כמו אצלי לכן הוא היה עצלן). אבל מבחינת יציבות הוא היה מאוד יציב, אפילו קצת יותר מהטירקס. שוב אני קושר את זה להגדרות של EXPO גבוה ואורכי לינקים קצרים אצל דני אבל אין ספק שהמסוק עושה את העבודה.
למה שלא יעשה - החלפים לא באיכות גרועה ונראים כהעתק מדויק של הטירקס.
s.mario
08-04-2009, 12:45:07
מעולם לא ראיתי את המסוק - אבל לפי מה שהבנתי החלקים דווקא כן באיכות נמוכה - לעומת הביצועים - שלא נופלים מהמתחרים...
כנראה שאצטרך להזמין אחד ולהיווכח בעצמי:D
wind556
08-04-2009, 13:07:58
נתקלתי כבר על שולחן עבודתי במסוק הנ"ל
השוואה הוגנת תהיה מול דגם ME של קופטר איקס
רואים בבירור הבדל באיכות החלקים וברמת הגימור, הקופטר נראה מאד מוקפד ואיכותי והHK נראה כאילו עשו את המינימום ההכרחי
יותר חופשים ויותר חלקי פלסטיק, וגם הפלסטיק פשוט יותר
לעומת זאת בשטח הוא עושה בהחלט את העבודה, הנדסת הטי רקס עושה את שלה, גם עם איכות ייצור נמוכה יותר
בסיכום ההבדל בינו לבין הME לדעתי יתבטא לאורך זמן, בצבירת חופשים ובתאונות.
ברכישה של שניהם כקיט ההבדל הוא 35$, שזה 50% מהעיסקה נטו
אבל כשמשווים מסוק מול מסוק עם אותו איבזור, ההפרש נשאר 35$ רק הסכום הכולל גדל בהרבה, כך שההפרש באחוזים מצטמצם מאד
בכל אופן, זו רכישה טובה , מחיר הוגן , ומספק את התמורה, ומעניק פתרון למוגבלי תקציב שאינם רוצים לוותר על איכות טיסה
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.