PDA

צפייה בגרסה מלאה : רחפן נוטה הצידה בהפעלה



israel121
16-07-2014, 07:23:26
שלום לכולם,
אתמול סיימתי את בנייתו של הרחפן הראשון שלי:
עקבתי אחרי המדריך בקישור: http://flitetest.com/articles/quadcopter-build-esc-programming-turnigy-plush
והגדרתי את הכל כמו שנאמר.

אתמול הפעלתי פעם ראשונה את הרחפן ,
ניסיתי שיעלה למעלה, אבל ראיתי שהוא מייד מושך שמאלה.
גולש שמאלה, לא מתהפך או משהו.
יש למישהו עצה מה לעשות?

בנוסף, בKK אני רואה את הV של הסוללה 0.0, האם לא חיברתי טוב?

תודה רבה על העזרה

AvivT
16-07-2014, 09:17:05
למרות שבטוח בדקת מיליון פעמים את הכל, תבדוק שוב:
- חיבור לא נכון של המנועים בסדר הנכון ל KK2
- מנועים מסתובבים לכיוונים הלא נכון
- פרופלורים מורכבים עם כיוון לא נכון על המנועים

האם העלית אותו גבוה מ 30 ס"מ והוא משך שמאלה, או שעל הרצפה הוא נגרר שמאלה כשהעלית קצת מצערת?

israel121
16-07-2014, 09:19:42
לא העליתי גבוה מ30 ס"מ..
10 גג, ואז הוא משך..

ואת השאר בדקתי והם סבבה.
זה לא משהו בהגדרות של הGYRO או הגדרות ידניות בKK?

תודה רבה

lior250
17-07-2014, 01:05:54
לגבי הסוללה שמראה 0 צריך לחבר את ה2 פינים בלוח לסוללה (בזהירות כי חיבור לא נכון שורף את הלוח)
תנסה לעבור למצב AUTOLEVEL לפני שאתה ממריא זה עוזר
ליאור

AmitB
17-07-2014, 05:36:00
ניסית לבצע שוב acc calibration? חשוב לבצע כשהרחפן נמצא על משטח מאוזן.

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk

israel121
17-07-2014, 08:13:27
ליאור,
בסוללה יש לי 4 פינים ובלוח 2, איך אני אמור לחבר את זה?
ואיך אני עובר למצב של AUTOLEVEL?

עמית,
עשיתי פעם אחת בעת ההגדרה, אני אנסה שוב.
110983110984110985110986110987

AvivT
17-07-2014, 08:40:54
ה KK2 מכוון לתצורת + או X? כי בצורה ששמת אותו על הרחפן הוא מכוון לתצורת +. לזה התכוונת?

israel121
17-07-2014, 08:54:13
כן

AvivT
17-07-2014, 13:56:41
בלי קשר לבעיות שלך כרגע, אני מציע לך לעבור לתצורת X.
זה מקל על התמצאות כשיש לך שתי זרועות קדמיות בצבע אחד ושתיים אחוריות בצבע אחר.
בנוסף אם תרצה בעתיד להוסיף מצלמה, יהיה לך קשה לעשות את זה כשאחד הפרופלורים פונה קדימה.

lior250
17-07-2014, 15:24:49
היי
החיבור הוא מהשקע "הגדול" לא משקע הBALANCE
צריך להוציא חיבור על ידי מפצל או על ידי לוח יעודי (יש כזה לסיני) ועל הלוח יש שני פינים http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__23140__Hobby_King_Quadcopter_Power_Distribution_ Board.html

בקונפיגורציה של הלוח אתה יכול להשתמש בערוץ החמישי בשלט כ ON\OFF לAUTOLEVELS
בהצלחה

israel121
17-07-2014, 16:25:32
אז אני יכול להלחים בנוסף מהלוח עוד יציאה עם 2 פינים?
ואגב, מה המתח שמתחת אליו לא כדאי להטיס? תודה

lior250
17-07-2014, 20:07:34
היי
אני די בהתחלה וכל הקניות שלי היו כאלה שלא הצריכו הלחמות אז אין לי תשובה טובה לזה
רק תזהר כי זה שורף את הלוח (בעיקר בלוחות הישנים)
החישוב הוא לפי מספר התאים ראיתי כל מיני מספקים אני עובד לפי 3.6 כפול מספר התאים כלומר בסוללה של שלוש תאים לא יורד מתחת ל 10.8
ליאור

AmitB
18-07-2014, 05:25:00
מהנסיון שלי, מדידת מתח הסוללה על ידי ה KK עצמו לא שווה הרבה.
אני לא הייתי מסתבך עם הלחמות חוטי סוללה ל KK בכלל, אלא משתמש בזמזם\מד מתח כזה http://www.rctimer.com/product_569.html
($2 לאחד כולל משלוח - תזמין מראש שלושה-ארבעה שיהיה לשים על כל טיסן ורחפן, עושה את החיים הרבה יותר קלים)

110996 110997

israel121
18-07-2014, 12:42:09
טוב,
הטסתי אותו קצת יותר גבוה מ30, אבל הוא לא מרחף כמו שצריך.
הוא כאילו כל רגע משנה את הכיוון שלו ולא נשאר יציב.
כרגע הלך לי המחבר של אחד הפרופלורים (למרות שהטסתי על דשא), אז הזמנתי עכשיו ספייר מאיביי.
יש למישהו רעיון? אפילו אשמח לעזרה ממישהו פרטני (אני מאיזור אריאל).

mister_pong
19-07-2014, 21:00:49
אז כמה דברים שאנשים פה יעצו לי לבדוק כי גם אני לא הצלחתי להרים אותו בהתחלה.

1.תבדוק איזה שלט יש לך (mode 1 או mode 2) ואם בתוך התפריט של השלט הוא מכוון למוד המתאים.

2.אני מניח שעשית כיול לבקרי מהירות(אם יש לך ידע בהטסה של קוואדים לפני זה אז ב KK יש אפשרות לעבור למצב של AUTO LEVEL :ON ככה זה נקרא.במצב הרגיל שלו הוא על OFF) עוברים למצב של ON ע"י סטיק(של המצערת) לחוץ ימינה והסטיק השני לחוץ שמאלה-> הוא יעבור למצב של ARM ואז תבטל את הARM ותראה שהוא התחלף לON.

3. תיכנס לתרפיט של כיול הערוצים של השלט מול הKK ותבדוק שהם מגיבים כמו שצריך ולכיוון שאתה רוצה.אם זה לכיוון השני אז תהפוך בתפריט של השלט(לעוד מידע כנס ללינק הזה: <iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/qAyxyLMr6vg?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
<iframe width="640" height="360" src="//www.youtube.com/embed/8NAXSBCtSLY?feature=player_embedded" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

4.בדיקה של כיווני סיבובי המנועים תמיד טוב לבצע.
5.יש לעשות כיול של הבקרים לפי הסרטון הנ"ל.
6.אתה יכול לנתק את הבקרי מהירות ולחבר כל אחד לחוד ולבדוק שכולם עובדים.

אם עדיין לא מצליח תמשיך לכתוב פה אני אעזור לך.

mister_pong
19-07-2014, 21:01:27
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=qAyxyLMr6vg

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=8NAXSBCtSLY

israel121
23-07-2014, 11:21:19
איזה Type select לבחור?
Model Type tells the FS-T6 what kind of model it is flying so it can give you the right settings to change when you move to the "Functions". Airplane mode for a quad.
זה מה שראיתי באחד הפורומים.
יכול להיות שזה מה שהזיז לי את הרחפן? כי אני בחרתי את אחד המסוקים.

תודה

AvivT
23-07-2014, 14:24:09
לא כתבת על מה אתה מדבר, אבל אני מניח שאתה מתכוון לשלט.
אתה חייב להיות ב airplane mode. מוד מסוקים עושה כל מיני מיקסים של ערוצים בשלט ואתה לא רוצה את זה. יש סיכוי טוב שזה מה שעשה לך בעיות.

israel121
22-08-2014, 07:54:53
טוב, אז ככה,
הגיע המחבר, וניסיתי להטיס שוב.
עדיין הרחפן לא עולה כמו שצריך,
בדקתי טוב, וראיתי שיש לי ESC שמתחמם יותר מהשאר, והמנוע שלו מתחיל בדיליי קצר לעומת השאר.
אני משער שבגלל זה הוא תמיד נוטה לצד שלו ולכן לא מצליח להתרומם כמו שצריך.
יש למישהו רעיון מה לעשות?
תודה רבה

ranamir
22-08-2014, 08:43:34
תעשה כיול מנועים,אני לא זוכר כל כך איך זה מתבצע אבל אני בטוח שיסבירו לך.
כמו כן בדקת שהמנועים מסתובבים לצד הנכון ושהפרופים לא הפוכים?

israel121
22-08-2014, 08:45:33
כן, בדקתי את הכיוונים ואת הפרופים.
מה זה בעצם כיול מנועים?

nitbeat
22-08-2014, 20:08:10
הכוונה לכיול בקרים.

http://youtu.be/X0s60U6Y1SE

התהליך נועד "ללמד" את הבקרים את טווח מצערת הרדיו שלך וכתוצאה מכך יוצר סינכרון בין כל הארבעה.
ישנו כבל מפצל סרבו ל 4 שניתן להשתמש בכדי לעשות כיול בו זמנית לכולם,
112255
גם זה
112256

או לחילופין כיול בקרים דרך פונקציה בבקר הטיסה שלך

לדוגמא חפש סירטונים:
KK2 ESC CALIBRATION

israel121
23-08-2014, 22:56:20
טוב, אז בידדתי את הבעיה, הבעיה היא בESC ולא במנוע.
רק מהבדיקה שעשיתי אני רואה שהוא מתחמם הרבה יותר מהאחרים.
השאלה אם יש משהו לעשות איתו או להזמין אחד אחר? תודה