צפייה בגרסה מלאה : שאלה הבדל בין trex 450 pro לבין trex 450l
yaniv s
26-07-2014, 21:49:39
מישהו מכיר טוב את המסוקים האלה ויודע להכיר אם יש הבדל במידות או בגלגלי השיניים או בכלל במבנה של המסוקים??
או בכלל להסביר מה ההבדל בין שני הדגמים...?.
bendisar
26-07-2014, 22:09:24
בטירקס 450L, יש את רוב המכלולים של ה-450PRO בצורה העדכנית ביותר שלהם:
כל מכלול הראש זהה בין שני המסוקים, ראש ה-DFC של אליין.
מכלול הזנב זהה למעט העובדה שב-450L יש גריפים עם מיסבי לחץ, כמו שיש במכלול הראש.
כל גלגלי השיניים זהים.
ה-450L משתמש ברוב המכלולים של ה-450PRO, שמסודרים בשילדה שונה לגמרי,
השילדה של ה-450L שונה לגמרי, הסרוואים מסודרים בזוויות סביב הסוושפלייט בצורה שבה כל להחליף אותם, וגם יש להם גאומטריה טובה.
השילדה של ה-450L רחבה יותר.
ב-450L המנוע יושב מלמעלה, והסוללה נכנסת מלמטה עם מגש סוללות, ככה שבקניית מס' מגשי סוללות החלפת הסוללות הופכת למאוד מהירה.
וההבדל הכי חשוב, ל-450L יש בום ארוך יותר, והוא מגיע עם להבי 360ממ' (בגרסאת ה-6 תאים), בעוד הפרו יכול לסובב רק להבי 325, זה נותן למסוק יציבות גדולה יותר באוויר, ומאפייני טיסה שונים.
בנוסף לכך, ה-450L (בגרסאת ה-6 תאים, שעולה פחות ושווה יותר) מגיע עם אלקט' שונה לגמרי. בקר של 45A עם BEC חזק שתומך ב-6 תאים, ומנוע שמיועד ל-6 תאים. ככה שלמסוק יש המון כוח והוא עובד מאוד יעיל וקל.
אם אתה רוצה פירוט מלא של ההבדלים, אתה יכול להסתכל בסקירה שכתבתי על ה-450L:
לחץ כאן לקישור (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?69008-%E1%F0%E9%E9%E4-%E5%F1%F7%E9%F8%E4-%F9%EC-%E4-Align-Trex-450L-Dominator-%E4%E7%E3%F9)
ShlomiB
26-07-2014, 22:34:30
Align part finder
Google
בחר לך את הדגם שלך וצפה בחלקים.
Yogev
27-07-2014, 11:27:47
בטירקס 450L, יש את רוב המכלולים של ה-450PRO בצורה העדכנית ביותר שלהם:
כל מכלול הראש זהה בין שני המסוקים, ראש ה-DFC של אליין.
מכלול הזנב זהה למעט העובדה שב-450L יש גריפים עם מיסבי לחץ, כמו שיש במכלול הראש.
כל גלגלי השיניים זהים.
ה-450L משתמש ברוב המכלולים של ה-450PRO, שמסודרים בשילדה שונה לגמרי,
השילדה של ה-450L שונה לגמרי, הסרוואים מסודרים בזוויות סביב הסוושפלייט בצורה שבה כל להחליף אותם, וגם יש להם גאומטריה טובה.
השילדה של ה-450L רחבה יותר.
ב-450L המנוע יושב מלמעלה, והסוללה נכנסת מלמטה עם מגש סוללות, ככה שבקניית מס' מגשי סוללות החלפת הסוללות הופכת למאוד מהירה.
וההבדל הכי חשוב, ל-450L יש בום ארוך יותר, והוא מגיע עם להבי 360ממ' (בגרסאת ה-6 תאים), בעוד הפרו יכול לסובב רק להבי 325, זה נותן למסוק יציבות גדולה יותר באוויר, ומאפייני טיסה שונים.
בנוסף לכך, ה-450L (בגרסאת ה-6 תאים, שעולה פחות ושווה יותר) מגיע עם אלקט' שונה לגמרי. בקר של 45A עם BEC חזק שתומך ב-6 תאים, ומנוע שמיועד ל-6 תאים. ככה שלמסוק יש המון כוח והוא עובד מאוד יעיל וקל.
אם אתה רוצה פירוט מלא של ההבדלים, אתה יכול להסתכל בסקירה שכתבתי על ה-450L:
לחץ כאן לקישור (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?69008-%E1%F0%E9%E9%E4-%E5%F1%F7%E9%F8%E4-%F9%EC-%E4-Align-Trex-450L-Dominator-%E4%E7%E3%F9)
שאלה קצת פחות קשורה,
אני יודע שיש צורך להחליף מיסבי לחץ ראשיים כל כמה זמן, האם בדומנייטור יש צורך להחליף גם מיסבי לחץ של הזנב פעם ב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
bendisar
27-07-2014, 21:02:14
שאלה קצת פחות קשורה,
אני יודע שיש צורך להחליף מיסבי לחץ ראשיים כל כמה זמן, האם בדומנייטור יש צורך להחליף גם מיסבי לחץ של הזנב פעם ב?
Sent from my iPhone using Tapatalk
מיסבי הלחץ שבזנב עובדים קשה כמו המיסבים בגריפים הראשיים, ולכן הם יצברו את אותו הבלאי אם לא יותר.
מספר הטיסות שהם מחזיקים משתנה מאוד, יש כאלה שמחליפים כל 100 טיסות ויש כאלה שמחליפים כל 500, כמובן שריסוקים יכולים להרוס מיסבי דחף.
אני פשוט בודק כל 20 טיסות איך הגריפים זזים, אם אני מרגיש תנועה לא חלקה של הגריפ אז בד"כ זה אנידיקאציה למיסב שהלך.
כמובן שכל 100 טיסות במאקסימום מומלץ לפרק ולגרז את מיסבי הלחץ , כדי להאריך את חייהם ולשמור על פעולה תקינה
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.