ebay007
26-07-2014, 23:07:45
אני "מסב" את הF450 שלי לקוואד 3D עם הבקרים של אדי, וחשבתי על משהו שעניין אותי בעיקר ברמה התאורטית.
אם מתקינים את המנועים עם זווית קלה לכיוון מרכז השלדה (נגיד שתי שייבות מתחת למנוע בשני ברגים החיצוניים למי שמכיר את השלדה) האם זה יוכל לתרום למהירות ההיפוך של הכלי? (לא שהטסתי כזה עדיין, ואני עוד לא יודע לרחף הפוך, אבל נגיד)
תחשבו על זה כמו על דיהדרל של טיסן:
http://sfile.f-static.com/image/users/262447/ftp/my_files/ScreenHunter_80%20Dec%2003%200755.gif?id=14204107
ברגע שהקוואד נוטה ימינה (באיור שמאלי לצורך העניין), המנוע הימני בזווית יותר אופקית מאשר אם הוא היה מותקן באותו המישור עם המנוע השמאלי, ואז הוא פחות ימשוך את הקוואד ימינה וישמש יותר בתור ציר סיבוב.
דוגמא נוספת, ברגע שהמנוע הימני במצב אנכי (אמצע הרול) המנוע השמאלי בזווית יותר חדה לכיוון השלמת הרול.
ואני יודע שבשביל רול מהיר צריך פשוט הפרש מהירות יותר גדול בין הצדדים, אבל זה בכל זאת מעניין כמה ואם בכלל השפעה יכולה להיות לזווית כזאת. חוץ מזה לא ראיתי אף פעם שלדה שמיועדת ליצור זווית כזאת, או מישהו שניסה את זה, אז עניין אותי לשמוע את דעתכם.
אם מתקינים את המנועים עם זווית קלה לכיוון מרכז השלדה (נגיד שתי שייבות מתחת למנוע בשני ברגים החיצוניים למי שמכיר את השלדה) האם זה יוכל לתרום למהירות ההיפוך של הכלי? (לא שהטסתי כזה עדיין, ואני עוד לא יודע לרחף הפוך, אבל נגיד)
תחשבו על זה כמו על דיהדרל של טיסן:
http://sfile.f-static.com/image/users/262447/ftp/my_files/ScreenHunter_80%20Dec%2003%200755.gif?id=14204107
ברגע שהקוואד נוטה ימינה (באיור שמאלי לצורך העניין), המנוע הימני בזווית יותר אופקית מאשר אם הוא היה מותקן באותו המישור עם המנוע השמאלי, ואז הוא פחות ימשוך את הקוואד ימינה וישמש יותר בתור ציר סיבוב.
דוגמא נוספת, ברגע שהמנוע הימני במצב אנכי (אמצע הרול) המנוע השמאלי בזווית יותר חדה לכיוון השלמת הרול.
ואני יודע שבשביל רול מהיר צריך פשוט הפרש מהירות יותר גדול בין הצדדים, אבל זה בכל זאת מעניין כמה ואם בכלל השפעה יכולה להיות לזווית כזאת. חוץ מזה לא ראיתי אף פעם שלדה שמיועדת ליצור זווית כזאת, או מישהו שניסה את זה, אז עניין אותי לשמוע את דעתכם.