צפייה בגרסה מלאה : Align Dominator Trex 550L - מסוק חדש מבית ALIGN
gadily
01-08-2014, 10:34:08
לאחר זמן רב יצאו ALIGN עם מסוק חדש:
http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=2205043
לכאורה הכלאה בין שני מסוקים עליהם נכתבו בזמנו שרשורי בנייה מענינים ע" אלעד (DOMINATOR 450, 550 DFC)
לפי אורך הלהבים (550 מ"מ הזהה ל-T-REX 600) נראה שתדרש סוללה 12S?
כולל אלקטרוניקה חדשה:
FBL unit- GPRO
סרוואים עם מנוע בראשלס
שלדה דומה מאד ל-DOMINATOR
מה שלא תגידו- החופה יפהפיה!
Yogev
01-08-2014, 14:34:18
הוציאו עכשיו גם 700L
bendisar
01-08-2014, 15:57:04
בימים אלה אליין יוצאים עם מסוק חדש כל יומיים בערך, רק השבוע הם פרסמו את ה-700L TOP, שזו גרסא שונה קצת של ה- 700L שיצא לפני חודש וקצת.
הטירקס 600 מסובב להבי 600 ממ', וה-550 בגרסא הנוכחית מסובב להבי 550 ממ'
ה-550L מגיע עם הבקר TALON 90, והמנוע 730MX ששניהם נועדו לסטאפ של 6 תאים.
התצורה של השילדה כמעט זהה לזו של הטירקס 700, בכך שיש מגש אלקט' קדמי שעליו יושבים המערכת, הבקר והוא כולל גם את מנגנון הנעילה של מגש הסוללה.
מצד אחד זה בטח יהיה מסוק מאוד כיפי, לוקח כלום זמן להחליף סוללה במסוק עם מגש סוללה, במיוחד שיש לכל סוללה מגש. ככה אני עובד ב-450 שלי, וככה אני גם רוצה לעבוד ב-700 שלי (פשוט זה ממש יקר! 50$ לשני מגשים, למה מי מת?)
מצד שני הם עוד פעם מספקים את ה-TALON שהוא מאוד גבולי ביחד עם ה-730MX, ועכשיו הוא יושב במקום פחות מאוורר,וסוחב מסוק כבד יותר בכמעט 400 גרם.
מעניין יהיה לראות איך ה-550 החדש יתנהג, ה-550 הקודם שקל 2.4 קילו בלי סוללה, וה550L כנראה שוקל 2.8 קילו בלי סוללה (הנתונים מהאתר של אליין).
מהסתכלות בתמונות רואים שהמגש סוללה קצר ולכן יהיה קשה לעבוד עם סט אפ של יותר מ-6 תאים, אבל זה גם ככה משהו שרוב האנשים לא עושים.
בהחלט מסוק מעניין
gadily
01-08-2014, 19:45:52
בימים אלה אליין יוצאים עם מסוק חדש כל יומיים בערך, רק השבוע הם פרסמו את ה-700L TOP, שזו גרסא שונה קצת של ה- 700L שיצא לפני חודש וקצת.
הטירקס 600 מסובב להבי 600 ממ', וה-550 בגרסא הנוכחית מסובב להבי 550 ממ'
ה-550L מגיע עם הבקר TALON 90, והמנוע 730MX ששניהם נועדו לסטאפ של 6 תאים.
התצורה של השילדה כמעט זהה לזו של הטירקס 700, בכך שיש מגש אלקט' קדמי שעליו יושבים המערכת, הבקר והוא כולל גם את מנגנון הנעילה של מגש הסוללה.
מצד אחד זה בטח יהיה מסוק מאוד כיפי, לוקח כלום זמן להחליף סוללה במסוק עם מגש סוללה, במיוחד שיש לכל סוללה מגש. ככה אני עובד ב-450 שלי, וככה אני גם רוצה לעבוד ב-700 שלי (פשוט זה ממש יקר! 50$ לשני מגשים, למה מי מת?)
מצד שני הם עוד פעם מספקים את ה-TALON שהוא מאוד גבולי ביחד עם ה-730MX, ועכשיו הוא יושב במקום פחות מאוורר,וסוחב מסוק כבד יותר בכמעט 400 גרם.
מעניין יהיה לראות איך ה-550 החדש יתנהג, ה-550 הקודם שקל 2.4 קילו בלי סוללה, וה550L כנראה שוקל 2.8 קילו בלי סוללה (הנתונים מהאתר של אליין).
מהסתכלות בתמונות רואים שהמגש סוללה קצר ולכן יהיה קשה לעבוד עם סט אפ של יותר מ-6 תאים, אבל זה גם ככה משהו שרוב האנשים לא עושים.
בהחלט מסוק מעניין
אם אכן קיים פער של 400 גרם על אותה מערכת הספק (מנוע + בקר + סוללה) ועומס הדסקה עולה אז בעצם קבלנו מסוק דומה ל-550 הקודם שיטוס פחות זמן ויתקשה יותר לתמרן...
מה הרציונאל (הקונספט) במסוק זה?
שינוי יחס גיר לא יועיל פה?
gadily
05-08-2014, 11:11:21
שינוי יחס גיר לא יועיל פה?
אלעד מה דעתך?
naor14
05-08-2014, 13:43:14
אל תשכחו שפעם הטסנו טירקס 600 esp עם בקר 60 אמפר
הבעיה של הבקרים היא בקירור, לא בצריכת הזרם
gadily
06-08-2014, 09:58:18
אל תשכחו שפעם הטסנו טירקס 600 esp עם בקר 60 אמפר
הבעיה של הבקרים היא בקירור, לא בצריכת הזרם
מה שכתבת נכון אבל לא רלונטי לבעתיות עקב תוספת המשקל. ( 550L החדש מול 550 dfc הישן)
קבלנו מסוק כבד יותר ב-400 גרם ( כ15% יותר משקל) על אותה מערכת הספק (מנוע + בקר + סוללה) ואותם הלהבים.
משתמע מזה שהמסוק החדש יטוס פחות זמן ויתמרן פחות טוב ביחס למסוק אותו הוא מחליף.
מה ששאלתי זה מה ההיגיון של ALIGN במהלך הזה?
Shay Kapah
06-08-2014, 17:01:42
מיום ליום אני מבין ש ה v2 fbl שלי אליקאלי הוא הכי משתלם
naor14
06-08-2014, 21:01:52
מה שכתבת נכון אבל לא רלונטי לבעתיות עקב תוספת המשקל. ( 550L החדש מול 550 dfc הישן)
קבלנו מסוק כבד יותר ב-400 גרם ( כ15% יותר משקל) על אותה מערכת הספק (מנוע + בקר + סוללה) ואותם הלהבים.
משתמע מזה שהמסוק החדש יטוס פחות זמן ויתמרן פחות טוב ביחס למסוק אותו הוא מחליף.
מה ששאלתי זה מה ההיגיון של ALIGN במהלך הזה?
יכולת התמרון של מסוק לא תלויה רק בכוח שיש לו. גאומטריית ראש נכונה, מרכז כובד נכון וקירור יכולים לפצות על זה
ובגלל זה צריכת הזרם לא תגדל בהרבה. הם תיקנו את בעיית מרכז הכובד עם המשקל הנוסף. לגבי זמן טיסה, לדעתי הוא לא
יתקצר משמעותית עם הדברים שהזכרתי טופלו
ShlomiB
06-08-2014, 21:10:14
400 גרם לתקן מרכז כובד? גם ככה ה550 כבד יחסית ל6 תאים.
naor14
06-08-2014, 21:47:56
400 גרם לתקן מרכז כובד? גם ככה ה550 כבד יחסית ל6 תאים.
המרכז כובד בסדגם הנוכחי הוא מאוד אחורי, לא כל ה400 מגרם מושקעים רק במרכז הכובד, אל תתיחס ל550 כמסוק 550
אלא כאל מסוק 600 שמסובב להבי 550
bendisar
06-08-2014, 21:52:24
אליין הכניסו שינויים מאוד רציניים בשילדה של המסוק הזה שנועדו לפתור הרבה בעיות.
השילדה העתיקה שרצה על ה-550 V1/V2/PRO וכו' היא בסופו של דבר אותה השילדה שהיה ל-550 פלייבר העתיק עוד מ-2010, כלומר שהגאומטרייה של הסרוואים עדיין בנוייה בצורה מיושנת מאוד
עם ההכנסה של הבום 600 בדגם ה-550 DFC/PRO בעיית מרכז הכובד החריפה.
אליין מביאים פה מסוק שבנוי בצורה שונה לגמרי, הגאומטריה של הסרוואים זהה לזו של ה-700, והותאמה לראשי הפלייברלס של ימינו ובעוד שהמכלולים נשארו זהים (ראש/זנב/תמסורת)
הצורה שהם מפוזרים בשילדה שונתה מאוד- המנוע עבר למעלה, הסוללה יושבת מקדימה על מגש, וגם הבקר יושב יותר מקדימה, מה שאמור לשפר את עניין מרכז הכובד מכיוון שהאלקט' מרוכז בקדמת המסוק.
אני מניח שכל העניין של מגש הסוללה+ מגש האלקטרוניקה הקדמי הוא מה שמוסיף משקל למסוק.
נאור- אני חושב שההתחממות של הבקרים היא רק הסימפטום לבעיה האמיתית.
בימי ה-600ESP אני זוכר שהוא היה מגיע עם בקר 100A הידוע לשימצה של אליין, הבקרים האלה היו נשרפים על שמאל ועל ימין, וה-600ESP היה ידוע כרוצח סוללות סדרתי, בגלל ש-600 זה פשוט שטח דיסק רב מידי לסטאפ של 6 תאים
כדי "להזיז" להבי 600 צריך כמות מסויימת של אנרגייה (WATTS), ואם המתח נמוך (6 תאים) אז הזרם יהיה גבוה- ובגלל זה מערכת ההנעה ב-600 הישן הייתה מתאמצת כל כך ומתחממת כל כך.
מסוקי ה-550 הם די הגבול שניתן להגיע אליו עם 6 תאים בלי להשתגע עם הזרמים, וגם שם ה-TALON 90 שמגיע עם הקיט יגביל את הכוח של ה-730MX.
gadily
06-08-2014, 22:35:17
אליין הכניסו שינויים מאוד רציניים בשילדה של המסוק הזה שנועדו לפתור הרבה בעיות.
השילדה העתיקה שרצה על ה-550 V1/V2/PRO וכו' היא בסופו של דבר אותה השילדה שהיה ל-550 פלייבר העתיק עוד מ-2010, כלומר שהגאומטרייה של הסרוואים עדיין בנוייה בצורה מיושנת מאוד
עם ההכנסה של הבום 600 בדגם ה-550 DFC/PRO בעיית מרכז הכובד החריפה.
אליין מביאים פה מסוק שבנוי בצורה שונה לגמרי, הגאומטריה של הסרוואים זהה לזו של ה-700, והותאמה לראשי הפלייברלס של ימינו ובעוד שהמכלולים נשארו זהים (ראש/זנב/תמסורת)
הצורה שהם מפוזרים בשילדה שונתה מאוד- המנוע עבר למעלה, הסוללה יושבת מקדימה על מגש, וגם הבקר יושב יותר מקדימה, מה שאמור לשפר את עניין מרכז הכובד מכיוון שהאלקט' מרוכז בקדמת המסוק.
אני מניח שכל העניין של מגש הסוללה+ מגש האלקטרוניקה הקדמי הוא מה שמוסיף משקל למסוק.
נאור- אני חושב שההתחממות של הבקרים היא רק הסימפטום לבעיה האמיתית.
בימי ה-600ESP אני זוכר שהוא היה מגיע עם בקר 100A הידוע לשימצה של אליין, הבקרים האלה היו נשרפים על שמאל ועל ימין, וה-600ESP היה ידוע כרוצח סוללות סדרתי, בגלל ש-600 זה פשוט שטח דיסק רב מידי לסטאפ של 6 תאים
כדי "להזיז" להבי 600 צריך כמות מסויימת של אנרגייה (WATTS), ואם המתח נמוך (6 תאים) אז הזרם יהיה גבוה- ובגלל זה מערכת ההנעה ב-600 הישן הייתה מתאמצת כל כך ומתחממת כל כך.
מסוקי ה-550 הם די הגבול שניתן להגיע אליו עם 6 תאים בלי להשתגע עם הזרמים, וגם שם ה-TALON 90 שמגיע עם הקיט יגביל את הכוח של ה-730MX.
איך לדעתך יהיה זמן הטיסה של ה-550L יחסית ל-550 הקודם? (עם אותה הסוללה של 6S)
gadily
06-08-2014, 22:48:15
יכולת התמרון של מסוק לא תלויה רק בכוח שיש לו. גאומטריית ראש נכונה, מרכז כובד נכון וקירור יכולים לפצות על זה
ובגלל זה צריכת הזרם לא תגדל בהרבה. הם תיקנו את בעיית מרכז הכובד עם המשקל הנוסף. לגבי זמן טיסה, לדעתי הוא לא
יתקצר משמעותית עם הדברים שהזכרתי טופלו
הבהרה: יכולת התמרון של כל כלי טייס (במיוחד מסוקים) תלוייה ביחס בין הכוח והמשקל.עבור אותו כוח ומשקל גדול יותר יכולת התמרון תקטן.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.