PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה מה ההבדל בין trex 450l 3s ל- trex 450l 6s



moshem022
09-08-2014, 17:52:27
שלום חברים לאחר זמן רב שלא הטסתי מסוקים משהו כמו 4 שנים (התחלתי עם טירקס 500 ולאחר חודש כבר קפצתי ל700 נייטרו ,אני חושב שאתם כבר מבינים את התוצאות ההרסניות של הדבר מה שגרם לי לפרוש) החלטתי לחזור לתחום אבל הפעם ברגוע ולאט לאט... לכן אני מעוניין לרכוש שני מסוקים בתור התחלה לטווח ארוך... שזה הטירקס 250 פרו והטירקס 450l... אני יודע שאתם חושבים ששוב קפצתי מעל הפופיק אבל יש לציין שאני יודעלהטיס אומנם לא 3d אבל בסיס ומעבר.. אז אין צורך בשלב הבסיסי יותר לכן אני מרשה לעצמי מסוקים יותר מורכבים... השאלה שלי היא כזאת נתקלתי בטירקס 450l בשני דגמים אחד 3s ואחד 6s... אני מבין שמדובר בהבדל סוללה שאחד שלוש תאים והשני שש תאים אך אני לא מבין מה משתמע מכך מבחינת ביצועי המסוק ... יש משהו שיודע שיכול להסביר לי מה ההשלכות של שש תאים כנגד השלוש תאים? מכל הבחינות

ShlomiB
10-08-2014, 00:24:57
היי, לדעתי לא לגעת ב250. פשוט לא גודל מוצלח. רד מזה.
ההבדל בין 6 ל3 זה הסוללה כפי שציינת, מנוע ולהבים. ה3 תאים דומה מאוד ל pro ומסובב להבי 325 , כשה6 תאים מסובב להבי360. זה ההבדל בגדול. התוצאה היא מסוק יציב יותר, עם יותר כח מה3 תאים. ייתכן שהסטאפ של ה6 תאים גם ישמור על הסוללות.
בקיצור ה6 תאים הרבה יותר מומלץ אם כבר הL.
בהצלחה

avishmuel
10-08-2014, 08:36:01
שלומי ניסח את ההבדל בצורה מצויינת.
דעתי האישית תחזור ל500 להבים 430 יותר מה360 של ה450L הרבה יותר יציב באוויר עם יותר נוכחות אבל זו דעה שלי בלבד
בהצלחה !

gadily
10-08-2014, 09:30:00
שלומי ניסח את ההבדל בצורה מצויינת.
דעתי האישית תחזור ל500 להבים 430 יותר מה360 של ה450L הרבה יותר יציב באוויר עם יותר נוכחות אבל זו דעה שלי בלבד
בהצלחה !

מסכים איתך לגבי היתרון של ה-500 לעומת ה-450. יש לי כזה מסוק ואני מאד נהנה ממנו.

עם זאת יש לי תחושה ש-ALIGN משום מה בחרו לא לעדכן את הגודל 500, והוא מתיישן לאיטו.

יתכן שזה נובע מצרכי השוק.

כל הגדלים הפופולריים האחרים (450,550,700) עברו עדכון תכנון שלדה, אלקטרוניקה, גודל להבים וכו ונקראים עכשיו (450L,550L,700L)

Noam_ma
10-08-2014, 14:47:26
אם אתה לא ברמה גבוהה בסגנון טיסה שלך תמתין בינתיים אם 450L למרות שאני מוכר את שלי...
מסוק חריף מאוד וחזק לא הייתי ממליץ תתאמן עוד קצת.. ואז בחום אני ממליץ עליו המסוק המושלם של אליין,דעתי האישית כמובן..
ב ה צ ל ח ה וברוך השב לתחום:)

ShlomiB
10-08-2014, 20:49:36
אני לא חושב שזה משנה אם הוא מתחיל או מתקדם. חריפות של מסוק נקבעת ולא קבועה. אם כבר מדברים אז אני חושב ה450l יכול לקחת מטיס דרך ארוכה. ללמד בעלות סבירה יחסית, אין את הפחד של מסוק גדול, לדוגמה ה550 כמובן המטיס צריך להיות מודע ליכולותיו, ולדעת לא לסכן את עצמו את הסביבה או את המסוק. שליטה טובה ותרגול בסימולטור חובה.
לא פעם הציעו כאן החברה מסוק גדול למתחיל, לדעתי זו טעות, הן פסיכולוגית, והן כלכלית. אנו יודעים שכמה שיותר גדול כך יציב יותר ולומדים לסנן את הרעש. מטיס מתחיל לא מבין את זה. ורוב הסיכויים שמספר הריסוקים בזמן הלמידה יהיה זהה כיוון שהריסוק לא נובע מכך שהמסוק לא יציב אלא מחוסר מיומנות וטעויות אורינטציה. במסוק גדול הרעש מאיים, הגודל יכול להרתיע, ועלות תיקון(ים) יכולה להכניס את המטיס למקום שלא חשב שיגיע.
לכן 450-500 עם סימולטור והתקדמות בצעדים קטנים זו הדרך הנכונה לדעתי. מסוק גדול זה רק עם מדריך צמוד שמקנה בטחון ושומר על המטיס מלעשות שטויות.
בכל מקרה ה450 זה אחלה גודל להתחיל, בהצלחה.

bendisar
10-08-2014, 21:49:11
נתחיל מזה שקודם כל הייתי מציע להתרחק מה-250, זה מסוק מאוד רגיש לסט אפ ובניייה לא נכונה, ובגלל גודל הברגים הקטן שמגיע איתו מאוד לא נוח לעבוד עליו, מה גם שהבדל העלויות בריסוקים בינו לבין ה-450 כמעט ולא קיים.
לגבי ה-450L, אם אתה הולך על 450- אז בהחלט על גרסאת ה-6 תאים, היא עולה אותו הדבר ושווה הרבה יותר.
על רגל אחת- סט אפ עם מתח גבוה יותר יעבוד יעיל יותר על אותו ההספק.
ה-450L בגרסאת ה-6 תאים עובד יעיל יותר בגלל המתח הגבוה של סוללת ה-6 תאים, מה שמוביל בסופו של דבר למסוק חזק יותר.
ה-450L בגרסאת ה-6 תאים מגיע עם להבי 360 ממ', לעומת להבי 325ממ' בגרסאת ה-3 תאים.
בנוסף לכך הגרסא של ה-3 תאים מגיעה עם סרוואים פחות טובים
גודל הדיסק הנוסף משנה המון, ומוסיף למסוק גם יציבות וגם הרגשה קלילה יותר באוויר בזכות עומס הדיסק הנמוך יותר שנותנים הלהבים הגדולים יותר.
בעניין של חריף או לא- ה-450L הוא חריף מאוד מטבעו, אבל בעזרת כיוונים ניתן בקלות "לביית" אותו.
אם אתה רוצה 2 מסוקים להתחלה זו בחירה שלך, גם אני אוהב שיש לי 2 מסוקים ככה שאם אחד מושבת אז יש לי עוד אחד להטיס, ככה או ככה להתרחק מה-250.
הייתי מתחיל עם טירקס 500, ומשם עולה למעלה בגדלי המסוקים

moshem022
10-08-2014, 21:53:37
תודה רבה חברים גם עניתם לי על השאלה וגם מעבר חסכתם לי לקנות סתם את ה250 שלדעתי מנסיוני המועט הוא יהיה הרסני מדי... אני באמת מסכים איתכם שכמה שיותר גדול הוא יותר יציב וגם מרשים מאוד אך גם התקציב ועלויות ריסוק באות פה בחשבון ... אני כנראה ילך על ה450l 6s אקח סימולטור טוב שכבר יש לי בכוונת realflight 7 ומשם אני יתחיל את דרכי לאט לאט... תודה חברה

ShlomiB
10-08-2014, 22:19:53
אחלה, מניסיוני לא כדאי להסתמך רק על סימולטור או המסוק אלא שילוב של שניהם. לאחר שאתה מצליח לרחף ולשלוט בסימולטור חשוב שתרים את האמיתי על מנת להרגיש את התחושה של זה, והתרגול בסימולטור יהיה זהה או קרוב מאוד לדבר האמיתי. אם סתם תשתולל בסימולטור לא עשית בזה כלום. ההתחלה קשה ואיטית, אך צריך להתמיד, ועם הזמן זה נהיה קל יותר.
שיהיה בהצלחה, ואולי יום אחד נטיס יחד :)

wonderd
12-08-2014, 20:43:39
משה היקר,
לדעתי האישית למרות שאתה רוצה 450 - אל תעשה את אותה הטעות של פעם ואל תביא 450 וגם לא 250.
אם אתה מתענין במסוק אחד למשחק ואחד להטסה אמיתית - לך על מסוק זעיר 6 ערוצים - כמו ה V922 לדוגמא (או אם יש דגם חדש יותר אני כבר לא בעניינים..), השני להטסה חייב להיות 500, גם משומש (אבל לא חיקוי אלא אליין) זה בסדר - אם אתה רוצה להשקיע טיפה יותר אתה יכול ללכת לכיוון גובלין אבל לא נראה לי שכדאי.
אם תרצה עזרה אתה יודע איפה למצוא אותי ואני אשמח לעזור.

אלעד.