צפייה בגרסה מלאה : עזרה! מחברים הכי איכותיים לסוללות
abcde
06-09-2014, 11:34:58
אני מחפש מחברים איכותיים לסוללות ועם כמה שפחות התנגדות ועדיפות לקנייה מחול
wind556
06-09-2014, 11:49:49
ec
abcde
06-09-2014, 12:15:18
אפשר קישור
רן ענבר
06-09-2014, 12:24:39
איכות עולה כסף
אלו המחברים היותר איכותיים שאני מכיר:http://www.amain.com/Search?cID=1592&fb=843&lg=fb
אני מודה ומתוודה שלדעתי המחיר מוגזם
בסופו של דבר הפרשי ההתנגדות בין מחבר א' לב' אינם גבוהים
איפה כן מגיעים הפרשי ההתנגדות לידי ביטוי?
בסוללות כאלו:
112890
בסוללות כאלו יש המון הלחמות ומחברים שהזרם צריך לעבור
תחשוב על הזרם שיוצא מהתא ליפו>הלחמה לחוט>חוט קצר>הלחמה לשקע 4 מ"מ> תקע 4 מ"מ>הלחמה לחוט עבה>חוט>הלחמה למחבר עיקרי>מחבר עיקרי נקבה>מחבר עיקרי זכר>הלחמה>חוט לבקר.
זה רק חצי מהדרך... לפחות 1/3 מהמעברים הנ"ל נחסכים בסוללה רגילה.
עוד סוללה שמיצרת התנגדות זו הסוללה הבאה:
112891
שים לב שחברת וונום מיצרת מחבר אוניברסאלי שבו בעצם יש לך עוד תקע שקע נוסף בכל מחבר.
אני רק חושב על זה שיש להם סוללות שמשלבות את שני החסרונות... אני מקבל חרארה.
112892+112893= המון התנגדות
כל הלחמה, כל מעבר הוא התנגדות חשמלית... אמנם כל התנגדות חשמלית היא נמוכה מאוד אבלה התנגדות מצטברת/מתחברת לערכים משמעותיים
לגבי השאלה שלך:
כמעט כל מחבר שתבחר יעשה את העבודה:
http://www.amain.com/Search?cID=1592
לי היו לא מעט בעיות עם מחברים סיניים זולים
עלות הנזק שנגרם בגלל נתק בקפיצה או נחיתה של רכב עולה בהרבה על עלות מחברים איכותיים.
אני לא קונה מחברים מה"סיני" אלא מחברים איכותיים ממקור מוכר וידוע.
אני משתמש באלו:http://www.amain.com/Search?cID=1592&fb=66&lg=fb
הם לא זולים אך מוכיחים את עצמם שוב ושוב.
רן ענבר
abcde
06-09-2014, 13:36:25
עד כמה v הם יכולים להחזיק?
רן ענבר
06-09-2014, 14:22:28
הבעיה היא לא במתח אלא בזרם.
אני לא אחרטט אותך... כל המחברים אפילו הסיניים מסוגלים לעמוד בזרמים עצומים.
ההבדלים הם באיכות הפלסטיק ועמידותו בחום ההלחמה וכן באיכות הקפיץ והמתכת.
הבדלים אלו לא תמיד נראים בעין עד שצצה תקלה או שניסית להלחים והפלסטיק שינה צורה.
רן ענבר
abcde
06-09-2014, 16:50:34
בסיני אמרו לי שזה הקונקטור הכי טוב http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__12887__xt150_connectors_w_6mm_gold_connectors_re d_blue_black_5pairs_bag_.html
זה יכול להעביר מתח גבוהה יותר?
רן ענבר
06-09-2014, 17:00:58
לא ניסיתי.
יסלחו לי חובבי הסיני... אני שבעתי ממרורים סיניים.
כשאני רוצה מוצר איכותי "על בטוח" אני קונה באתר מערבי.
כשהאיכות פחות חשובה לי ואני רוצה כמות של מוצר... אני קונה סיני.
אני שוב אומר שלרוב המטרות שתצטרך... המחברים הסיניים יעשו את העבודה.
אתה מתבלבל בין מתח וזרם.
רן ענבר
אליקופטר
06-09-2014, 18:52:40
לא ניסיתי.
יסלחו לי חובבי הסיני... אני שבעתי ממרורים סיניים.
כשאני רוצה מוצר איכותי "על בטוח" אני קונה באתר מערבי.
כשהאיכות פחות חשובה לי ואני רוצה כמות של מוצר... אני קונה סיני.
אני שוב אומר שלרוב המטרות שתצטרך... המחברים הסיניים יעשו את העבודה.
אתה מתבלבל בין מתח וזרם.
רן ענבר
תן דוגמא .
wind556
06-09-2014, 19:21:38
אחזור שוב:
EC ורק מהסיני
אין יותר טובים מהם בנמצא היום
וחשוב להבין שEC שאינו מהסיני לא שווה הרבה
ולא צריך קישור, צריך להיכנס לסיני ותראה EC בגדלים שונים
nadavz
06-09-2014, 19:26:45
אני חושב שאם תגיד לנו למה השימוש שאתה רוצה את הקונקטורים ועם איזה מתח/זרם אתה רוצה לעבוד.. כמו שאתה רואה זה יכול להימשך ימים ארוכים ולא תקבל את התשובה שאתה מחפש.
אני אוהב לעבוד עם המחברי "T" דינים כל הסוללות, הרכבים, המתאמים, הרחפן, המטען בקיצור הכל עובד על אותו הקונקטור..
רן ענבר
06-09-2014, 19:29:33
דוגמה למה?
למחבר באיכות נמוכה?
אני משתמש במחברי דינס.
אלו המחברים המזכירים בצורתם את האות T
זה המחבר הסיני:
113064
גם אני חשבתי בהתחלה... "למה לשלם הרבה על מחבר?!"
קנית בזול וניסיתי.
עוד אמרתי לעצמי: "המחבר מחוספס וקל יותר לאחיזה... זה בטח ייתרון".
במבט ראשון איכות יציקת הפלסטיק ברמה נמוכה יותר מהמקור.
כבר בהלחמה ראיתי שהפלסטיק משנה את צורתו יותר מהרגיל... [ולהלחים, אני יודע!]
בהמשך... התחלתי להרגיש נתקים חוזרים...
נתק בטיסן זה התרסקות... במכונית זה תאונה.
לקח לי זמן למצוא את מקור הנתק
ואז ראיתי שהעלה הקפיצי שנמצא מעל המגע העיקרי [ראה תמונה] נעשה שטוח לגמרי ולכן אחיזת המגעים אחד בשני התרופפה עד למצב של נתק.
כשאני צריך מחבר איכותי אני קונה את המקור:http://www.amain.com/Deans-Ultra-Plug-1-pair/p3596
זה המקור:
113065
אני נותן דוגמה של מחברי דינס.
אבל יש לי נטיה להאמין שתופעות דומות עלולות לקרות גם במחברים אחרים
אין הוקוס פוקוס. איכות עולה כסף
כסף הולך לאיכות חומרים טובים יותר ואיכות של תבניות ליציקת פלסטיק.
כמו שאמרתי... לי אין מזל...הניסיון לחסוך כמה שקלים עלה לי הרבה יותר ממה שחסכתי.
לפחות למדתי והפקתי לקחים.
כן.
אני יודע שיש עוד מחברים מסוגים שונים שעושים עבודה טובה.
במכוניות דינס הוא מחבר יותר נפוץ משאר השיטות והניסיון איתו טוב מאוד.
אם אתכזב אעבור למחבר אחר.
רן ענבר
rotemshan
06-09-2014, 20:06:30
כדאי שתכוון אותנו לצרכים של המחברים.
כל המחברים שהוזכרו כאן כולל של הסיני טובים לשימושים שלנו וצריכת הזרם של הכלים של רובנו.
יש לך צרכן זרם גדול??
יש לך כלי מאוד יקר שחשובה בו האמינות??
אני לא אוהב את ה Dean למרות שהוא מאוד מומלץ,
משתמש רק בxt60 מהסיני, עושה את העבודה מצויין.
לגבי עניין ההלחמות, גם מי שיודע להלחים ואין לו את הציוד הנכון, יגרום להמסה של הקונקטור.
הלחמה עם משחת הלחמה ומלחם איכותי לא תגרום להמסה של קונקטור סיני.
Sent from my SM-N900
רן ענבר
06-09-2014, 20:09:55
לגבי עניין ההלחמות, גם מי שיודע להלחים ואין לו את הציוד הנכון, יגרום להמסה של הקונקטור.
הלחמה עם משחת הלחמה ומלחם איכותי לא תגרום להמסה של קונקטור סיני.
Sent from my SM-N900
הבנתי את הרמז...
להלחים, אני יודע...
אני לא יודע מה הולך בטיסנים ומסוקים אבל במכוניות יש שימוש במוליכי 8-10 AWG
במוליכים בעלי עובי כזה צריך ציוד טוב,צריך משחת הלחמה וצריך לדעת להלחים
אבל באותה מידה צריך שאיכות הפלסטיק והמתכת תשתף פעולה או לפחות לא תפריע
רן ענבר
rotemshan
06-09-2014, 20:25:54
הבנתי את הרמז...
להלחים, אני יודע...
אני לא יודע מה הולך בטיסנים ומסוקים אבל במכוניות יש שימוש במוליכי 8-10 AWG
במוליכים בעלי עובי כזה צריך ציוד טוב,צריך משחת הלחמה וצריך לדעת להלחים
אבל באותה מידה צריך שאיכות הפלסטיק והמתכת תשתף פעולה או לפחות לא תפריע
רן ענבר
רן,
לא רמזתי.
אני לא מפקפק או מזלזל במישהו שאומר שהוא יודע להלחים.
אני משתמש במוליכי 12 AWG עד 20 AWG ורק בהלחמה הראשונה שלי לפני הרבה שנים נמס לי XT60 בגלל העצלנות שלי להוציא משחת הלחמה מהמגירה,
מאז זה לא קרה.
Sent from my SM-N900
רן ענבר
06-09-2014, 21:03:23
אני יודע... סתם צחקתי.
תסכים איתי בוודאי שאין דין 12-20 AWG כדין 8-10 AWG
בכל מקרה.
פותח אשכול יקר. צריך לדעת מה אתה רוצה לעשות עם המחברים הסופר איכותיים האלו?
רן ענבר
abcde
07-09-2014, 13:44:45
כמה שפחות התנגדות למה אני מחבר שתי סוללות במקביל ואיכות כמובן כדי להמנע מקצר והחלפת מחברים לעיתים ארוכות יותר. .
rotemshan
07-09-2014, 14:30:05
כמה שפחות התנגדות למה אני מחבר שתי סוללות במקביל ואיכות כמובן כדי להמנע מקצר והחלפת מחברים לעיתים ארוכות יותר. .
תוסיף פרטים של הסוללות שנבין מהם הזרמים המיועדים לעבור בקונקטורים
Sent from my SM-N900
abcde
07-09-2014, 15:21:38
18.5V 6000mah 40c
כמה זרם מושך המנוע?
או, כמה הספק (וואט/ כוח סוס) המנוע צורך? (יאפשר לנו להעריך את הזרם)
sharonx
08-09-2014, 00:56:14
אני תמיד מלחים מול הצד השני של הקונקטור ולכן לא נמס לי הפלסטיק והמוליך החם לא זז בתוכו
wind556
08-09-2014, 09:26:04
לא ברור לי למה להתחבט בסוגיות שאין בהן שום טעם, יש דבר כזה שנקרא קידמה...
אומרים שפיקח יודע לצאת מצרות שחכם לא נכנס אליהם
כשמלחימים EC אין פלסטיק, אין שרינקים, אין כלום. בדיוק כמו הלחמת גולדים. הפלסטיקה (המשובחת) מצטרפת לקונקטור לאחר ההלחמות
יש בגדלים שונים לכל זרם,
נוחיות תיפעול יותר גדולה מכל קונקטור אחר שקיים בעולם
אפשרות לפירוק במקרה הצורך (בלי לפתוח את ההלחמות כמובן).
אין צורך להתלבט כמה זרם מושך המנוע ופשוט לשים על צרכן גדול את ה5 מ"מ, על רוב הטיסנים הסטנדרטיים את ה3 מ"מ ועל ממש קטנים את ה 2מ"מ (מנסיון גם על טיסנים גדולים ואפילו על מסוקים גם ה3 עובד. ובכל זאת אני עדיין ממליץ על 5 לגדולים)
אני אדגיש שיש כל מיני יצרנים לEC שרובם נמצאים באי ביי, ולמרות שהקונקטור נראה אותו דבר בדיוק, הוא נחות ובעייתי (יש סימני זיהוי שמאפשרים להבחין בין המקורי לחיקוי).
נכון לעכשיו רק אצל הסיני יש את המקורי והטוב וכל רכישה ממקור אחר חשודה עד שהוכח אחרת
קונקטורי T הם אמנם וותיקים בעולם, אבל הגרועים ביותר שיש, הסיבה היחידה שמשתמשים בהם עדיין זה הרגלים ופחד מחדש
קונקטורי XT 60 טובים מהם במעט, בעיות עם הפלסטיקה, חוסר נוחות עם השרינקים (הרוב לא מכניסים בכלל את השרינק למקום שנועד לו) , והסיבה שעדיין משתמשים בהם היא רק בגלל שהסיני מנסה להיפטר מהמלאי העצום שלו ומלחים אותם לכל סוללה ובכך יוצר "אילוץ"
בהנחה שממילא ההלחמות של הסיני חייבות פתיחה והלחמה מחדש כי אחוז גבוה יחסית ההלחמות פגומות ומישהו חסר נסיון לא יראה את זה (נתקלתי בהלחמות לא תקינות מאות פעמים), אז זו ההזדמנות להחליף את הקונקטור לEC בפחות עבודה מאשר לחדש את ההלחמה על הXT
offer
08-09-2014, 15:52:16
יש לשים לב שבסיני יש EC3 שלא מאפשרים הלחמה ללא הפלסטיק, וחיבים שרינקים!
הטוב
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9625__ec3_plugs_10pairs_set_.html
הרע:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__32963__EC3_Connectors_Female_5pcs_bag_.html
-- Offer --
wind556
08-09-2014, 21:28:39
יש לשים לב שבסיני יש EC3 שלא מאפשרים הלחמה ללא הפלסטיק, וחיבים שרינקים!
הטוב
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9625__ec3_plugs_10pairs_set_.html
הרע:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__32963__EC3_Connectors_Female_5pcs_bag_.html
-- Offer --
צודק בהחלט וזו הערה במקום
מה שכן, גם מאלו הרעים ניתן להוציא את המתכת מהפלסטיק, להלחים ולהחזיר (עם שרינק כמובן) אבל אין טעם בכלל לרכוש אותם
wind556
08-09-2014, 21:30:52
אגב, אני רוצה להוסיף עוד משהו קטן:
בזמן ובמאמץ שלוקח להלחים XT60 אחד או קונקטור T אני מלחים 10 קונקטורי EC
רן ענבר
08-09-2014, 21:52:53
בואו נעשה תחרות הלחמת קונקטורים...
זה מסוג הדיונים שבהם יכולים להסכים על אי הסכמה...כל אחד משתמש עם מה שנוח לו.
מי ישמע? כל היום אנחנו יושבים ומלחימים קונקטורים.
קונקטור טוב שמולחם פעם אחת מחזיק לתמיד [אלא עם הוא עשוי מחומר חרא] בטח יותר זמן מאורך החיים של הסוללה עליה הוא מולחם
רן ענבר
moshet
09-09-2014, 01:16:38
שלום,
רן - לא נראה לי שעודד התבדח בקשר לתחרות, "הבחור" די רציני - אני חושב שהוא התכוון לתחרות ממש עם הימורים וכל הפירוטכניקה מסביב ;) אבל מי אני שידבר בתור עודד...
אם ההמלצה היא להשתמש ב-EC, שזה למעשה Bullet עם כיסוי פלסטיק - לשם מה בכלל הכיסוי פלסטיק הכחול? האם זה לא סתם מגביל?!
אני עושה שימוש ב-Bullet של 5.5mm כך שיהיה מספיק לזרמים גבוהים, עם כיסוי שרינקים בלבד. הפלוס זכר והמינוס נקבה (או ההיפך, לא לתפוס אותי על טעותי בבקשה בשל השעה המאוחרת)
בדרך זו הרווחתי:
1. טעינה במקביל (לפי המאמר המדהים שרן פירסם בתקופה האחרונה) ללא צורך בבנייה של כבל מיוחד. Bullet פלוס מתחבר של סוללה 1 מתחבר ל-Bullet מינוס של סוללה 2 ובאותה הדרך ישר למטען.
2. ברגע שאתה מחבר כל קונקטור בנפרד אתה "חש" האם החיבור מספיק חזק או שמתחיל להיות רופף... מונע תאונות באוויר. לא בטוח שאם אחד החיבורים של ה-EC רופף אפשר להרגיש את זה בעת החיבור בתחושת יד
3. כמה סנטים פחות כיון שאין עלות של פלסטיק - ברור שזה לא משמעותי, אבל הייתי חייב להוסיף עוד יתרון אחד כדי להיות שווה ל-3 חסרונות בהמשך :)
בדרך זו הפסדתי:
1. חיבור "על עיוור" של הסוללה לרחפן\טיסן\מטען. (מי מאיתנו כן עושה את זה על עיוור?!)
2. חשש לקצר של מינוס ופלוס של אותה הסוללה. (נו באמת... ראינו זיקוקים ביום העצמאות, לא חושב שצריך עוד פעם)
3. סירבול - במקום 2 חוטים מרוכזים (EC \ XT60 \ T) קיבלתי 2 חוטים מכל סוללה (וגם את זה אפשר לפתור עם אזיקונון קטנטון)
ושוב זו רק דעתי, כמובן שאשמח לחוות דעתכם.
offer
09-09-2014, 06:38:55
גישה מענינת, הרי כול הסוגים הללו הם בולט 3.5 עם פלסטיקה שונה.
השאלה האם זהבאמת נוח לחבר שני חוטים בנפרד כל פעם?
והאם אין יותר סכנה לקצר?
-- Offer --
רן ענבר
09-09-2014, 07:09:53
משה.
ראשית כתבתי תחרות הלחמת מחברים בציניות מה.
משך הלחמת המחבר אינו שיקול בעיני ולכן גם התחרותיות שבהודעתו שלעודד מיותרת לחלוטין.
אני יודע שעודד גולש ומטיס רציני. זה נשקף מכל הודעה שלו.
לגבי מה שכתבת:
אני לא משתמש במחברי בולט+בידוד מתכווץ
לטעמי הסיכון הנובע מקצר או היפוך קוטביות הוא עדיין גדול מידי. [ע"ע יום ההצמאות שהזכרת]
כל מחבר בעל פלסטיקה מונע ממך גישה למצב בו אתה מסוגל להגיע להיפוך קוטביות או קצר
ברכב על שלט יש הרבה מתכת ולכן זה חשוב ביתר שאת.
לגבי הצמדת מחברים
אני משתמש בפרופוקסי [פלסטלינה בעלת 2 צבעים שלאחר לישה מתקשה מאוד]
אצלי ברכב יש שימוש ב 2 סוגי סוללות לפעמים סוללה 1 של 4 תאים ולפעמים 2 סוללות של 2 תאים כ"א
אני יוצר מחברים בצורה הזו:
אלו מחברים לבקר או לטעינה טורית של 2 סוללות 2 תאים כ"א
113151
מלחים כמו שצריך->שם פרופוקסי-> מעבד עם דרמל-> משתמש
זה לוקח כמה דקות עבודה אבל יוצא יפה איכותי ומותאם בדיוק למה שאני צריך
רן ענבר
moshet
09-09-2014, 11:08:48
עופר - חיבור 2 חוטים במקום אחד לפי דעתי לא משמעותי.
רן - כנראה שלרכבים הרעיון שלי לא מתאים, לא נחשפתי עדיין לתחום המסקרן הזה
עופר ורן - נכון, החשש מקצר קיים. אבל אין לדבר סוף, אם לא שמים לב מספיק עם כל קונקטור יהיה קצר כזה או אחר. זה באחריותנו בלבד ואין ביטחון של 100% ש-EC או T לא יקצרו.
דבר נוסף שאני חושב עליו - בקונקטורים (XT60, T, EC) החיבור של 2 הקצוות נעשה בו-זמנית. טעית בחיבור - תקבל את התוצאה באותה שניה !
בבולטים שאני משתמש, טעית בחיבור הראשון כבר גילית בעיה (לא מתחבר), אתה מפסיק לחלום ותופס את עצמך לפני הזיקוקים.
(סיפר כאן מישהו בפורום שמשתמש באחד הקונקטורים שהזכרנו ובטעות הוא חיבר סוללה לסוללה שגרם לקצר)
למען הסר ספק, אין לי משקפיים שכתוב עליהם "שלי יותר טוב", אני רק מעלה נקודה לדיון
רן ענבר
09-09-2014, 12:38:41
אני יכול לומר לך בוודאות שבמחברי דינס או ה T למינהם אין אפשרות להיפוך קוטביות
אני די בטוח שגם במחברי ה EC אין אפשרות כזו.
קצר ייתכן רק בהלחמה לקויה או אי שימוש בבידוד מתכווץ
אני גם לא חשוב שיש פה יותר טוב פחות טוב או הכי טוב.
יש לא מעט דרכים להגיע לאותה מטרה
רן ענבר
wind556
09-09-2014, 21:46:49
אני יכול לומר לך בוודאות שבמחברי דינס או ה T למינהם אין אפשרות להיפוך קוטביות
אני די בטוח שגם במחברי ה EC אין אפשרות כזו.
קצר ייתכן רק בהלחמה לקויה או אי שימוש בבידוד מתכווץ
אני גם לא חשוב שיש פה יותר טוב פחות טוב או הכי טוב.
רן ענבר
ראשית, אני פוסל לחלוטין את הרעיון של חוטים בודדים, זו הזמנה של צרות ולא בטיחותי
שנית, לא הצעתי תחרות אלא ניסיתי להבהיר לכל מי שחושש מהלחמות שדווקא הEC הכי קל להלחים
אין כל כל מיני אפשרויות אלא אבולוציה של קונקטורים, הדנס שייכים לעבר וכנ"ל הXT , הEC הם העדכניים ובפירוש יותר טובים מכל אופציה אחרת שקיימת היום בעולם הטיסנאות. מי שהתחיל איתם לא ילך אחורה. כמו כן אין אפשרות לטעות בחיבור למי שהתעניין. זאת לא "עוד אופציה" זאת האופציה הטובה ביותר וטובה ממש בהרבה מכל החלופות
אגב, אני מלחים עשרות רבות של קונקטורים בחודש. רק היום החלפתי למישהו בערך 10 קונקטורי T בEC לשמחתו הרבה
yuvalko
09-09-2014, 21:54:19
בלי קשר. אולי קצת קשור. רוצה להמליץ על מוצר ששינה את חיי בהיבט הזה בכך שפתר את הבעיה הכי קשהשל ה xt60 בהם אני משתמש
http://www.hobbyking.com/mobile/viewproduct.asp?idproduct=55684
ravidguy
10-09-2014, 12:42:23
נראה להיט (המתאם xt60)
איך הוא מתחבר למחבר? הדבקה?
זה באמת עובד טוב?
אני סובל רבות כל פעם שצריך לפרק
yuvalko
10-09-2014, 12:44:40
נראה להיט (המתאם xt60)
איך הוא מתחבר למחבר? הדבקה?
זה באמת עובד טוב?
אני סובל רבות כל פעם שצריך לפרק
טיפת סופר גלו וגם ככה זה נתפס במגרעת שיש במחבר. זה עובד מצויין. מכניסים את האטב, לוחצים וגם החיבור הקשה ביותר נפתח
wind556
10-09-2014, 14:36:46
נראה להיט (המתאם xt60)
איך הוא מתחבר למחבר? הדבקה?
זה באמת עובד טוב?
אני סובל רבות כל פעם שצריך לפרק
;);););););)
תחליף לEC
moshet
11-09-2014, 09:18:32
רן, אתה מתכוון לפרופוקסי הדבק שמגיע בגליל אפור? הגליל בנוי מצד פנימי בצבע שונה מהצד החיצוני.
שהייתי בטמבוריה נאמר לי שזה גם מיועד להדבקה של צנרת מתכת. עוד הבנתי שהדבק המיוחד עשוי מסיבי מתכת שגורמים לחוזק רב אחרי ייבוש.
אם כך, הנחתי שהדבק מוליך זרם לאחר ייבוש.
אם אתה משתמש בזה לקונקטורים אני מניח שהדבק לא מוליך.
האם אנחנו מדברים על אותו מוצר?
קישור שמצאתי באיביי:
http://m.ebay.com/itm/PROPOXY-20-EPOXY-REPAIR-PUTTY-JUST-CUT-OFF-A-PIECE-AND-MIX-IT-UP-IN-YOUR-HAND-/190864166688
ravidguy
11-09-2014, 09:57:45
;);););););)
תחליף לEC
עודד, ספרתי בלב תוך כמה זמן תציע להחליף :)
אין מצב שאני מלחים מחדש עשרות מחברים
יישאר ככה עד הסוף המר.:)
noam_h
11-09-2014, 12:05:52
1. טעינה במקביל (לפי המאמר המדהים שרן פירסם בתקופה האחרונה) ללא צורך בבנייה של כבל מיוחד. Bullet פלוס מתחבר של סוללה 1 מתחבר ל-Bullet מינוס של סוללה 2 ובאותה הדרך ישר למטען.
התכוונת כנראה לטעינה בטור.
אגב, הרבה טיסנים חשמליים גדולים שאני ראיתי, שמשתמשים בסטאפ של 2x4S או 2x5S, משתמשים בבולט של 4 מ"מ עם כיסוי פלסטיק אדום (נקרא Hxt 4 mm) בדיוק בגלל האפשרות הפשוטה והקלה (במשקל) לחבר את 2 הסוללות בטור.
moshet
11-09-2014, 13:26:20
צודק, טעות שלי. התכוונתי לטור.
אבל עדיין המאמר שרן ענבר פירסם מדהים בהשקעה ובהסברים הברורים והפשוטים שהוא כותב שם.
לגבי מה שציינת, זו היתה כוונתי החיבור בטור של hxt מאוד נוח ופשוט. זה מה שניסיתי לאמר מקודם.
עודד ורן כנראה לא אהבו וזה די מובן, יש סיכון לא קטן בחיבור שגוי.
וזה גם חוק מרפי כזה שיום אחרי שפירסמתי את ההודעה 2 הסוללות התחברו אצלי בטעות אחד לשני...[emoji34]
מודה ומתוודא שאם ec זה לא היה קורה
כנראה שבכל זאת אני אאמץ את הec בזכות עודד ורן.
אגב, עדיין מחכה לתשובה של רן לגבי ה"דבק האפור"
rotemshan
11-09-2014, 14:42:46
הסוללות התחברו אצלי בטעות אחד לשני...[emoji34]
התחברו...
שובבות :eek:
Sent from my SM-N900
moshet
11-09-2014, 14:46:48
הממ... בבקשה לא לזרות מלח על הפצעים, גם ככה זה כואב [emoji22]
noam_h
11-09-2014, 15:05:42
צודק, טעות שלי. התכוונתי לטור.
אבל עדיין המאמר שרן ענבר פירסם מדהים בהשקעה ובהסברים הברורים והפשוטים שהוא כותב שם.
לגבי מה שציינת, זו היתה כוונתי החיבור בטור של hxt מאוד נוח ופשוט. זה מה שניסיתי לאמר מקודם.
עודד ורן כנראה לא אהבו וזה די מובן, יש סיכון לא קטן בחיבור שגוי.
וזה גם חוק מרפי כזה שיום אחרי שפירסמתי את ההודעה 2 הסוללות התחברו אצלי בטעות אחד לשני...[emoji34]
מודה ומתוודא שאם ec זה לא היה קורה
כנראה שבכל זאת אני אאמץ את הec בזכות עודד ורן.
אגב, עדיין מחכה לתשובה של רן לגבי ה"דבק האפור"
לא ברור לי כ"כ איך הצלחת, כי כשמחברים בטור מחברים פעם אחת מינוס לפלוס. חיברת פעמיים?
לי הדבר הכי נורא שקרה זה שהשארתי את הסוללות מחוברות בטור, ואז חיברתי את חיבור ה- balance במקביל.
לא קרה כלום חוץ מניצוץ קטן כי אני משתמש בלוח טעינה מקבילית עם הגנות.
רן ענבר
11-09-2014, 15:06:15
צודק, טעות שלי. התכוונתי לטור.
אבל עדיין המאמר שרן ענבר פירסם מדהים בהשקעה ובהסברים הברורים והפשוטים שהוא כותב שם.
לגבי מה שציינת, זו היתה כוונתי החיבור בטור של hxt מאוד נוח ופשוט. זה מה שניסיתי לאמר מקודם.
עודד ורן כנראה לא אהבו וזה די מובן, יש סיכון לא קטן בחיבור שגוי.
וזה גם חוק מרפי כזה שיום אחרי שפירסמתי את ההודעה 2 הסוללות התחברו אצלי בטעות אחד לשני...[emoji34]
מודה ומתוודא שאם ec זה לא היה קורה
כנראה שבכל זאת אני אאמץ את הec בזכות עודד ורן.
אגב, עדיין מחכה לתשובה של רן לגבי ה"דבק האפור"
תודה למחמיאים...אני שמח שקראתם את המדריך (http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?74029-%E8%F2%E9%F0%FA-%F1%E5%EC%EC%E5%FA-%EC%E9%F4%E5-%E1%E8%E5%F8-%E1%EE%F7%E1%E9%EC-%E1%E8%E9%E7%E5%FA-%E5%F2%E5%E3).
אני שמח שהוא עוזר לעוד גולשים.
אתם מוזמנים להמליץ עליו לקופון...:o
לגבי החיבור של סוללות בטור ע"י המחבר HXT האדום.
יצא לי להיתקל ביותר מגולש אחד שחיברו סוללות אחת לשניה "כדי שיהיה נוח להחזיק אותן"...
וזה הורס שתי סוללות בחלקיק שניה...מסוכן מאוד, הרסני מאוד , ומאוד לא מומלץ.
רן ענבר
wind556
11-09-2014, 15:33:54
עודד, ספרתי בלב תוך כמה זמן תציע להחליף :)
אין מצב שאני מלחים מחדש עשרות מחברים
יישאר ככה עד הסוף המר.:)
זו הנצחת הרע
תבנה לך מתאם אחד (דקה עבודה) ובכל מוצר חדש תתקין את החדשים
כך לא תצטרך להחליף כלום
אגב, החלפה של עשרות זה חצי שעה גג
רן ענבר
11-09-2014, 16:04:17
לגבי הפרופוקסי:
האמת... יש לו מלא שמות וסוגים
זה שבקישור שלך זה הסוג בו אני השתמשתי...
הוא לא מוליך חשמל... לפחות לא מספיק טוב כדי ליצור קצר.
אני מניח שיש סוגים רבים וייתכן וחלקם כן יוליכו חשמל. יש לבדוק כל מקרה לגופו.
אני יוצר צורה בסיסית ומשייף אותה עם דרמל ליצירת מראה אסטטי ונקי.
בהצלחה.
רן ענבר
matan 144
12-09-2014, 08:41:53
לגבי הפרופוקסי:
האמת... יש לו מלא שמות וסוגים
זה שבקישור שלך זה הסוג בו אני השתמשתי...
הוא לא מוליך חשמל... לפחות לא מספיק טוב כדי ליצור קצר.
אני מניח שיש סוגים רבים וייתכן וחלקם כן יוליכו חשמל. יש לבדוק כל מקרה לגופו.
אני יוצר צורה בסיסית ומשייף אותה עם דרמל ליצירת מראה אסטטי ונקי.
בהצלחה.
רן ענבר
רעיון מעולה! לקחתי
אני תמיד משתמש בEC3\5
אף פעם לא היה לי ניתוק איתם... הם מתחברים מאוד חזק
אבל אם יש מחבר שאני שונא זה של טמיה
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__9911__Tamiya_style_connector_Male_Female_10cm_5p airs_bag_.html
פעם אחת המוליכים של הזכר התעקמו לי
ופעם אחרת הם נהיו שחורים והמסו את הפלסטיק מסביב כנראה בגלל זרם גבוה (ההלחמות היו בסדר גמור)
רן ענבר
12-09-2014, 13:13:30
מחבר טאמיה זה ביזיון אחד גדול...
לא ברור לי איך טאמיה קיושו ועוד חברות שמכבדות את עצמן עדיין מוציאות מוצרים עם הביזיון הזה.
רן ענבר
offer
12-09-2014, 13:57:39
אני החלפתי הכל ל EC3, בחלקים כל פעם קצת, ואני מאוד מרוצה!
אבל שום דבר לא מושלם, לא מזמן חיברתי למטען סוללה של 6 תאים הפוך,
כמובן שלא התחבר עקב צורת הפלג, אבל המגעים החשמליים כן נגעו, (לא מבין איך, משהו בזוית)
היה ניצוץ, והלך המטען.
לך תבין, מאז אני בודק צבעים כל פעם לפני החיבור.
wind556
12-09-2014, 14:23:06
קצת על אפוקסי:
בעיקרון כל אפוקסי שיש לו מלאנים (פילרים) חשוד בהיותו מוליך.
רוב האפוקסים האפורים ידועים בתכולת אבקת אלומיניום בתערובת,גם אם בכמות קטנה
יש הגדרה אחת מקובלת בתחום הזה, וזה שעל האפוקסי כתוב EG. אם זה לא כתוב במפורש זה אומר שאין ערבות לכושר הבידוד של האפוקסי
הדרך הכי קלה, נוחה ויעילה לצקת אפוקסי על מערכת חשמלית כלשהי בתנאי בית זה לקחת אפוקסי זמין שקוף ולהוסיף לו טאלק עד מידת הסמיכות הרצויה
הדרך היותר טובה למטרה זה להוסיף לאפוקסי אירוסיל או קאבוסיל, זה יעשה אותו יותר סמיך בפחות חומר וכמעט ללא תוספת משקל, אבל אלו כבר חומרים שלא נמצאים בכל בית.
אני משתמש בטאלק.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.