PDA

צפייה בגרסה מלאה : מנוע לבאגי



oran hason
30-09-2014, 19:51:14
יש לי באגי rc8be יש לי עליה מערכת ממבה מונסטר הלך לי המנוע חשבתי להביא את הטראק סטאר 1900kv ובקר 150 אמפר
מה אתם אומרים זה יאכזב אותי בביצועים של האוטו?

תודה לעונים...

nadavz
30-09-2014, 20:07:12
אני מאמין שהשאלה שלך תגרור אחריה הרבה תגובות שונות על איכות המוצר הסיני.
התגובה שלי בנושא היא, אני נהנה מהמוצר הסיני כן גם בגלל המחיר!
יש לי על הריבו שלי (מוסבת לחשמל) מנוע של טורננג׳י 2100 ובקר של של טראק סטאר 120 והרכב טס!
מחיר-רבע מהמחיר של מערכת ממבה.
שירות-קראתי פה בפורום שאנשים נתקלו בבעיות כאלה ואחרות עם מנועים או בקרים סל ממבה מהשרות לכוחות היה מעולה, גם אצל הסיני השרות לא רע אני נעזר המון בצ'אט שלהם לבעיות כאלה ואחרות.

oran hason
30-09-2014, 20:21:26
אין לי בעיה עם מערכת סינית אני רק שואל עם ה1900kvטראק סטאר יספק אותה כמות כוח ומהירות כמו הממבה מנוסטר 2200kv

nadavz
30-09-2014, 20:28:50
זה לא נגמר רק בכמה kv יש למנוע, יש עוד פרמטרים כמו כמות תאים שאתה מסיעה ואם המנוע יכול לעמוד בזה כמה w המנוע מגיע.
ואתה יכול לקנות את ה2100 שזה עוד 200kv!
אין לסיני מנוע 2200kv?

סאונד בראש
30-09-2014, 20:50:31
אחלה סטאפ

אני מסיע עם ה 2100 ובקר 150 , ונהנה

והשרות של הסיני , לא נופל בשום מקום

רן ענבר
30-09-2014, 20:54:35
איזה מנוע ממבה מאנסטר היה לך?
2200 או 2650?
של קאסטל קריאיישנז מקורי או טראקסס/HPI?
זה חשוב לעיניין השרות.

א. מנוע הוא רכיב טיפש...אין בו שום דבר מתוחכם פרט לאיכות חומרים
בדרך כלל זול מגיע על חשבון כמה מרכיבים:
איכות חומרים
עלות כוח האדם שמעבד את החומרים.
עלות פיתוח. [הסינים לא מפתחים אלא מעתיקים לא מעט מוצרים]
ב. לפני שאתה קובר את המנוע...שלח אותו לתיקון
או שתקבל חדש. או שתשלם 1/2 מחיר מחדש
מנוע ממבה מאנסטר:http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXZZZ5&P=SM
170 דולר
מנוע טראקסטאר:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__22409__Turnigy_TrackStar_1_8th_Sensored_Brushles s_Motor_1900KV.html
58.32 דולר
בהנחה שבמקסימום תשלם 1/2 מחיר ממנוע חדש [אם תשלח את המנוע לחברה] עלות ממבה מאנסטר יהיה 85 דולר
אתה יודע מה?
אם ההפרש הוא 25 דולר לא הייתי חושב פעמיים.

ג. חשוב שתברר למה הלך המנוע?
מה התקלה שקרתה בו?
יש לזה שתי סיבות:
1. אולי זה ניתן לתיקון ביתי פשוט
2. כדי שזה לא יקרה שוב עם מנוע חדש.

רן ענבר

oran hason
01-10-2014, 11:21:31
חברים שאלתי שאלה ספציפית מה אתם אומרים על הטראקסטאר 1900kv האם הוא חזק לאוטו שלי ?

רן ענבר
01-10-2014, 16:07:41
גם אנחנו שאלנו שאלות ספציפיות.
אולי יהיה לך מנוע חדש אבל הבעיה לא תיפתר.
חוץ מזה. מה זה "מנוע חזק"?

רן ענבר

oran hason
01-10-2014, 17:14:46
כפי שכולכם זוכרים בפורום הקודם שלי סיפרתי לכם על המנוע שלי שהוא מתחיל
לעשות בעיות הציר זז והלכו המיסבים ועכשיו אני חושב שהוא גמור לגמרי
אז חשבתי על מערכת זמינה לתקציב שלי ושלא תוריד לי ברמה של האוטו אבל אחרי חשיבה ארוכה
הבנתי שעדיף לי להזמין מנוע אמין וחזק אז בסוף החלטתי להזמין מנוע אוריון מעמית בובליל ולחבר אותו לבקר ממבה שלי...

Alonjp
01-10-2014, 17:31:42
דווקא קראתי בפורומים בחו״ל חוות דעת מאוד לא מחמיאות על המערכות של אוריון.
היו המון דיווחים על מנועים שרופים וסיכמו את זה שהאיכות שלהם ירדה מאוד בשנים האחרונות.

לגבי טרקסטר אלו בעצם מערכות זהות למערכת TORO, כך שהייתי מעדיף כבר לרכוש טורו ולא טרקסטר.
להבנתי המערכות שלהם טובות מאוד.
אך באותו סדר גודל של מחיר אתה יכול לרכוש מנוע של hobbywing מסוג xerun שהם מעולים ומקבלים הרבה מחמאות ברשת.

בקר אם לא נשרף אני לא רואה סיבה להחליף.
רק צריך לוודא שהמנוע יעבוד כמו שצריך עם הבקר, כי עם ממבה זה לא תמיד הולך חלק (זה נכון גם לגבי האוריון).

לגבי כמה KV צריך, לדעתי גם 1900 וגם 2100 יהיו טובים.
סה״כ ל-1900 יש מומנט גבוה יותר המהירות סופית נמוכה יותר אך אין לזה משמעות כי ניתן לכוון את המהירות הבופית ע״י הפיניון.
אם אתה לא מעוניין להתחיל להחליף פיניונים אז פשוט תבחר באותו ה Kv שיש לך כרגע על הרכב.

רן ענבר
01-10-2014, 20:11:52
סה״כ ל-1900 יש מומנט גבוה יותר המהירות סופית נמוכה יותר אך אין לזה משמעות כי ניתן לכוון את המהירות הבופית ע״י הפיניון.
אם אתה לא מעוניין להתחיל להחליף פיניונים אז פשוט תבחר באותו ה Kv שיש לך כרגע על הרכב.
זה לא ממש מדוייק.
יש שתי אסכולות בנושא הזה
אחת אומרת בגדול את מה שאמרת: מנוע איטי= לאט עם יותר כוח [כמו במנועי בערה פנימית]
השניה [שלי נשמעת יותר הגיונית] אומרת מנוע מהיר חזק יותר מאיטי
למה?
ההבדל בין מנוע איטי למנוע מהיר הוא מספר הליפופים במנוע
וז נכנסים טיפה לעקרונות וחוקי חשמל:
מוליך ארוך [יותר ליפופים]=יותר התנגדות חשמלית
מתח ההזנה זהה ולכן יותר התנגדות חשמלית=פחות צריכת זרם= הספק נמוך יותר

בואו נחבר את זה לדוגמה מעשית:
לקחנו מנוע מהיר ומנוע איטי
באותה מהירות סופית למהיר יהיה פיניון קטן יותר והוא יסתובב מהר יותר מאשר למנוע האיטי
עם פיניון קטן יש למנוע יותר כוח מאשר למנוע עם פיניון גדול... ואת המהירות המנוע המהיר משיג ע"י הפחות ליפופים ויותר זרם חשמלי.

מה הקאטש?
חום המנוע.
חייבים לוודא שיחס ההעברה לא גבוה מידי למנוע המהיר.
המנוע המהיר צורך יותר זרם ולכן מתחמם יותר

פשוט צריך לאזן בין המהירות לחום המנוע ע"י יחס העברה נכון.

אני הייתי לוקח מנוע 2100 ולא 1900.

ד"א תמיד יש עוד נתון שאנחנו כצרכנים לא חשופים עליו:
יש שתי שיטות סידור של המוליכים במנוע: D ו Y
וגם פה לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה.

רן ענבר

oran hason
04-10-2014, 21:39:22
מה אתם אומרים על 2400?

רן ענבר
04-10-2014, 21:52:39
2400 כבר עלול להיות מהיר מידי ולהתחמם.
צריך לזכור שאנחנו חיים בארץ חמה [למרות ששיא הקיץ עבר]
זה אפשרי אבל מחייב תשומת לב יותר הדוקה לחום המנוע.

רן ענבר

oran hason
05-10-2014, 14:37:47
אוקי אקח לצומת ליבי...