צפייה בגרסה מלאה : שאלה המלצה לטיסן 20CC
Omerchovelll
06-10-2014, 19:20:14
זה הטיסן טיסן פרופיל של הסיני
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__45288__Extra_330SC_Profile_3D_20cc_Gas_Airplane_ 1659mm_ARF_.html
מנוע אני מתלבט בין RCG 20CC ל RCG 26CC ל DLE 20...
RCG 20
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__31286__RCG_20cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_2_2HP_1 _64kw_EU_Warehouse_.html?strSearch=rcg%2020
RCG 26
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__9615__RCG_26cc_Gas_engine_w_CD_Ignition_2_6HP_1_ 95kw.html
סרווים
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__2__HXT_10kg_Servo_metal_gear_55g_10kg_16sec.html
חשבתי לסרוו מצערת להשים HITEC 645MG
http://www3.towerhobbies.com/cgi-bin/wti0001p?&I=LXUZ89
את כל זה תזין סוללת 2 תאים 2000-2200
http://hobbyking.com/hobbyking/store/__6540__ZIPPY_Flightmax_2200mAh_2S1P_20C.html
תודה עומר חובל
אני לא מציע להתקרב למנועי 20 סמק בעיקר לא סיני כי המנועים לא עובדים טוב.
אבל עם כן אז הייתי ממליף לך להשקיע יותר ולקנות os22 זה מנוע שעובד טוב ביחס למנועים בגדלים האלה.
Omerchovelll
06-10-2014, 19:50:42
אני לא מציע להתקרב למנועי 20 סמק בעיקר לא סיני כי המנועים לא עובדים טוב.
אבל עם כן אז הייתי ממליף לך להשקיע יותר ולקנות os22 זה מנוע שעובד טוב ביחס למנועים בגדלים האלה.
סטרטר לא יעשה את העבודה?
ראיתי סרטון מדהים
https://www.youtube.com/watch?v=v0AjJ_PXD70
אז בדקתיי המחיר הסופי לא יקר לכן אני מעוניין בטיסן 20CC
videoman4
06-10-2014, 20:23:09
עומר ידידי, הרכבתי בלי סוף טיסנים עם מנוע dle 20 סמ"ק, התקנתי לפחות 15 מנועים כאלו וכולם כולל כולם עובדים נפלא!!! אין לי כוונה להתווכח כאן בפורום עם אף אחד אבל אין לי מושג עם כמה מנועים כאלו אנשים התעסקו בידיהם (ולא רס"ן שמועתי). גם לי יש מנוע כזה על ריבולבר 70 וזו הנעה צרופה!! ממליץ לך בחום ללכת על ה dle לא תתאכז.
נ.ב רק לפני שבועיים הרכבתי למישהו ממודיעין את הטיסן שהעלת בסירטון וגם הוא עם dle 20 וזו ממש מכונת 3d והמנוע עובד "חלום".
ב ה צ ל ח ה
edgarfov
06-10-2014, 20:56:48
DLE עובד יפה עד שהוא נגמר. זה יכול לקרות ב5שעות עבודה זה יכול גם ב30ש , וכשהוא נגמר זה בבום (שלי התפוצץ באוויר, שאפט נישבר),
עובד יפה ברמה של לא מייצר קאטים אם המערכת תקינה, מבחינת עבודת מצערת , - די מוגבל. סלד גבוהה, ומצבי כוח אחרים לא ברורים
מטיס 3D שיזיע על הסטיק יוכל להתייצב אפשהו עם הרבה פמפום, מנוע זול..
OS עולם אחר. על אותו נפח בערך (OS22) יותר כוח, ראה איזה פרופים אפשר להשתמשף עבודת מצערת הרבה יותר טובה, מצבי כוח שונים מובחנים ,סלד נמוך יציב. הרבה פחות רועד.
זמן עבודה ארוך יותר , לא רוצה להמציא מספרים. לדעתי ההנאה ממנוע כזה גדולה.
ומצאתי סרט, אמנם ההתחלה קצת יבשה , זה לא אחד שמישתולל לכל הכוונים , ההמשך מרתק , ביחוד שהטיסן נראה סקייל גוף נפח קטן מבצע הרריר הפוך ו3D כל מיני כמו הגדולים. הרבה יותר קשה מטיסני פרופיל
מנוע OS משמעותית משפר יכולות של טיסן לבצע תמרונים מסויימים.
http://www.youtube.com/watch?v=fbVATVWO4ew
Omer_Chovel
06-10-2014, 21:06:08
אני לא מחפש מנועי os בנזין בגלל המחירים המוגזמים.
המחיר בוא 400 דולר
יש משלוח מיסים ועוד ועוד.
מה לגבי rcg ראיתי בפורום בינלאומי שאומרים שהביצועים די דומים
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
edgarfov
06-10-2014, 21:31:02
עולה ברוחי ציטוט מהסרט אפוקליפסה עכשיו, - קולונל קורץ מתבוסס בדמו ומלמל "THE HORROR....THE HORROR"
videoman4
06-10-2014, 21:48:27
אל תיגע ב rcg, נקודה!!! זה באמת זבל סיני אמיתי!!! ולא בא לפרט מדוע כי אז יתחיל פה מחול שדים מי בעד ומי נגד,
עומר, כשמתלבטים שמים כותרת אל מול העיינים: עלות מול תועלת! עם dle הפורמולה הזאת מתקיימת הלכה למעשה! ככה לפחות אני חושב,
בהצלחה
בכל שאלה:0522346667
נעם
edgarfov
06-10-2014, 22:35:52
בדיוק.
saarordan
07-10-2014, 00:52:21
אני בהחלט חושב שנועם צודק, dle זה עלות מול תועלת... אחלה מנועים למחיר שהם עולים..
לי באופן אישי יש 3 מנועים כאלה וכולם נותנים עבודה.
שוב אני חוזר ואומר יכול להיות שאחד שמתחרה דורש מהמנוע הרבה יותר ואז אולי זה לא מתאים לו, אבל אחד כמוני כמוך וכמו הרוב יהנה מאוד מ-dle.
בנוסף נועם הוא בחור שבונה המון המון טיסנים תקשיב לו יש לו הרבה ניסיון עם הרבה טיסנים ומנועים...
Omer_Chovel
07-10-2014, 04:57:24
תודה לכולם. אני אישית לא מתחרה אבל רואה שהרבה מרוצים פה מdle ולכן אני אבחר בו.
האם הסרווים האלה בכותרת מספקים?
על זה אף אחד לא ענה לי
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
ה dle מנוע שעובד טוב ביחס למחיר שלו אבל כמו שאמר Edgarfov המנועי dle יכולים לעבוד 5 שעות או 30 שעות,
היו לי הרבה מנועי dle וגם os לא בגדלים האלה אלה בנפחים גדולים יותר. והמנועים עבדו מצויין בעיקר הos אבל ראיתי כמה מנועי dle או שמהרגע שהניעו אותם בפעם הראשונה הם לא עבדו טוב ועד היום הם לא עובדים טוב( אבל לא עושים קאטים) וראיתי כבר 2 מנועי dle 30 שפשוט ביום אחד במנחת הפסיקו לעבוד.
alexk
07-10-2014, 09:00:42
מנועי DLE מעולים ה20 מנוע מוצלח עם רעש ייחודי ובולט (אני מת על הרעש הזה) אחד היתרונות הבולטים של המנוע הזה הוא משקל נמוך יחסית לכוח שהוא נותן בהשוואה למנועים אחרים
מזה הרבה זמן אני רוצה לקנות מנוע OS בנזין אבל אלה יותר כבדים משמעותית הDLE20 שוקל 820 גרם מול OS22 ששוקל למעלה מקילו ונותן אותו כוח ואפילו ה15 שלהם שוקל כ900 גרם.
מהRCG26 תתרחק היה לי כזה, נשמע טוב ועובד יפה אבל מנוע לא חזק ואף חלש יותר מכל ה20 למיניהם שים לב גם שהRCG20 עולה יותר מהRCG26 אצל הסיני וזה לא סתם כי ה20 נותן יותר סוסים.
לצורך ההשוואה הRCG20 מאוד קרוב לDLE20 מבחינת כוח ועבודה
זה נכון שמנועי DLE לא לינאריים במצערת, אבל אפשר לשפר את זה עם עקומות ותכנות נכון בשלט.
לדעתי בתחום הדלק הדבר הראשון הכי חשוב הוא מנוע טוב לפני כל השאר אחרת במקום להנות אתה סובל, קאטים ובעיות תפעול וכיוונים ואיתור תקלות ולהטיס בפחד מקאטים, אם הטיסן שתבחר מאפשר לך לקחת מנוע כבד יותר כמו הOS22 לך על זה ללא התיחסות להפרש המחיר, תחשוב על זה ככה ההפרש שאתה חוסך הוא על ההנאה שלך, 150$ שתאבד בשעות של כיוונים/פירוקים ושאר ירקות (אמינות בבנזין מתחילה ב30 סמק).
הDLE20 מנוע מדהים, עם רעש מדהים ועובד יפה מאוד לאחר שמריצים אותו כראוי ומכוונים את הסיכות שלו כמו שצריך , כמות הכוח שהוא נותן יחסית למשקל עצמי של 800 גרם היא מדהימה.
הפקטור השני שחשוב בעיניי בהנאה מטיסן הוא מרכז כובד נכון אבל זה כבר נושא אחר.
גם אני לא אתיחס לסרוואים, כן אתייחס לטיסן שבחרת שנוטה להפיל כנף מהר במהירויות נמוכות לתשומת ליבך...
videoman4
07-10-2014, 10:18:16
עומר, דווקא אני אישית בנושא הסרוואים לעולם לא מסתכל בחור שבגרוש ומהרבה סיבות שלא נמנה אותן פה, אני מייעץ לך לרכוש לטיסן שציינת:HITEC 645 שהם 10 קילו ב 6 וולט( ויוכלו לשמש אותך במגוון רב של טיסנים קדימה), או לחליפין אני הייתי מתקין על טיסן בסדר גודל שציינת SAVOX SC 0254 שנותנים לך 7.2 קילו בשש וולט שזה מספיק בהחלט לטיסן המדובר, הייתרון של ה savox על ההיטק זה מהירותם והיותם דיגיטאלים +- אותו מחיר כמו ההיטק 645, אם בכל זאת אתה מאוד קצר ב $$$ שים את הסרוו שציינת (HK ) רק על המצערת.
בהצלחה
edgarfov
07-10-2014, 13:04:28
כל מה שאיש וידאו4 אמר, עם דגש על SAVOX, אם ב3D עסקינן.
חבל לחסוך , זול יצא מאוד יקר בסיפור הזה.
ואגב לגבי הטיסן .. אם כבר ALEKX מעלה את הנושא. ,יש בארצנו AEROWORKS PROX שזהו קרש 3D מדהים, אין מה להשוות עם מה שאתה רוצא לרכוש. אני חושב מחיר זהה אולי טיפה יותר.
אם עוד לא רכשת אני מציע שתבדוק היכן יש כזה ,ראה סרטים. במקרה הטסתי כזה אישית , והוא מדהים.
א.
Omer_Chovel
07-10-2014, 16:07:48
מצטער אבל אני בבעית תקציב קשה
אני צריך להכניס ב 1800-2300 ש״ח.
את כל הציוד לא כולל שלט ומקלט
ב1800 שקל אני אקנה רק 4 סרווים ונשארתי עם 4 סרווים ובלי טיסן
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
edgarfov
07-10-2014, 22:36:52
אהיה זהיר בניסוח. HK זה נחמד למי שמתמצא ואוהב אתגרים ויכול לצאת מצרות אוויריות שציוד כזה בשפע מעניק.
צריך מיומנות הרכבה\בניה כדי לצאת עם טיסן שעןבד היטב. יתכן ותצא נשכר מכך.
אבל אם אתה לא שם. וטריינר הוא הטיסן שלך. ואתה רוצה להתנסות בהטסה ארובאטית מלאה וכולל תרגילים בקטגוריית 3D
כל הצרות והאתגרים שרשומים למעלה יהיו לך לרועץ, לא תצא נשכר, ולא תבין היכן התקלה והיכן אתה טעית. יכול להיות שזה זול
אבל חסר תועלת לשלב שאתה נמצא בו.
אולי אני טועה לגביך.
א.
alexk
08-10-2014, 05:21:49
הנה רשימת קניות לתקציב שלך :
הטיסן שבחרת http://hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=52221 שים לב עדיף מהשוק האירופאי מגיע מהר יותר כ750 ש"ח
מנוע DLE20 מאליאקספרס כ800 ש"ח
סרוואים מעולים מהסיני בלובירד 9-10 קילו - http://hobbyking.com/hobbyking/store/__8776__BMS_620MG_High_Torque_Servo_Metal_Gear_9_1 kg_15sec_50g.html כ90$ ל5 יחידות כ340 ש"ח
עוד קצת אלקטרוניקה מסביב בערך עוד 200 ש"ח :
2 בקים, אחד לסרוואים ממליץ לך על גרסת ה8/15 ואחד להצתה ממליץ לך על גרסת ה3/5, לא ממליץ על סוללת לייף עדיף שתעבוד עם סוללת ליפו 2-3 תאים ורגולטורים עם צפצפת אזהרה על מתחים נמוכים.
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31420__TURNIGY_8_15A_UBEC_for_Lipoly_EU_warehous e_.html?strSearch=8%2015
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__4319__TURNIGY_3A_UBEC_w_Noise_Reduction.html (https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__31420__TURNIGY_8_15A_UBEC_for_Lipoly_EU_warehous e_.html?strSearch=8%2015)
https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__4319__TURNIGY_3A_UBEC_w_Noise_Reduction.html
מפסק https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=50503
פרופ - 16X6 (אפשר גם 17X6) הכי מתאים למנוע והטיסן הספציפי https://www.hobbyking.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idproduct=50503
כל המחירים שציינתי כוללים משלוח
לתשומת ליבך זה טיסן נחמד לא יותר מזה, הוא לא מפנק במהירות נמוכה, מתנדנד בהרייר כמו שיכור, ריחוף איתו זה גם מלחמה והוא מפיל כנף מהר כשבאים בהרייר הוא פשוט כלי זול...
בנען איפה שאני מטיס יש לי 2 חברים עם הכלי הזה בוא לשם להתרשם ולראות את הכלי טס עם מנוע DLE20.
ממליץ לך למצוא טיסן אחר, אמר לי פעם חבר חכם :
טעמו המר של טיסן לא מוצלח נשאר הרבה אחרי שתשכח כמה עלה
בתחום ה3D גם אם מתרסק לך טיסן, המנוע וכל שאר הציוד שורדים ועוברים הלאה לטיסן הבא ולכן זה לא נכון לקנות חלק מהמרכיבים בזול בתקציב נמוך, התקציב שלך מתאים יותר לטיסן נייטרו 55 Os מוצלח
בהצלחה.
Omer_Chovel
08-10-2014, 07:57:40
יש לי ניטרו, אני רוצה לעבור לבנזין קטן.
אני כניראה אלך על ההמלצה שלך.
השאלה אם צריך 2 סוללות או אפשר להסתפק ב1?
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
alexk
08-10-2014, 08:10:28
אפשר עם סוללה אחת של 1600-2200 שלושה תאים, שכחתי לציין שתקנה גם קיל סוויטץ' ולא של הסיני שהוא דרעק עם דיליי של 2 שניות אלא של rc excell ב13$ מsds
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
edgarfov
08-10-2014, 09:09:30
תצורה מינימאלית לטיסן בנזין קטן.
סוללה למקלט וסוורו בגלל גודלו מומלץ 1100 שני תאים LIFE 6.6
סוללה למערכת הצתה גם 1100 שתי תאים LIFE 6.6
KILL SWITCH REXCELL
שלושה תאים פשוט ישרוף את הסרוואים ואולי גם את המקלט. תלוי.
edgarfov
08-10-2014, 09:33:54
..האמת שהAEROWORKS PROX לא מתאים לבנזינים, טעיתי.
יש אופציות אחרות באזורינו , אם תרצה צור קשר בפרטי.
א.
saarordan
08-10-2014, 10:53:50
לדעתי האישית תחסוך עוד קצת ותקנה ציוד איכותי שימשיך איתך קדימה.
טיסן קצת יותר איכותי שמצופה אורקאובר או מונוקוט.
מנוע DLE 20, אחלה מנוע וגם זול.
סרוואים אני באופן אישי הייתי קונה SAVOX.
זה בגדול הציוד שימשיך איתך אח"כ.
וכמובן שלט זה החלק החשוב, אל תתפשר לך על המותגים הגדולים ( FUTABA , JRׂ )
מניסיון משהו זול עולה בסוף יקר...
שיהיה בהצלחה :)
alexk
08-10-2014, 11:18:11
תצורה מינימאלית לטיסן בנזין קטן.
סוללה למקלט וסוורו בגלל גודלו מומלץ 1100 שני תאים LIFE 6.6
סוללה למערכת הצתה גם 1100 שתי תאים LIFE 6.6
KILL SWITCH REXCELL
שלושה תאים פשוט ישרוף את הסרוואים ואולי גם את המקלט. תלוי.
התכוונתי לסוללה של 2-3 תאים עם בק/רגולטור שמוציא מתח קבןע של 5 או 6 וולט.
למרות שרוב המטיסים בחוץ משתמשים בסוללות לייף לדעתי כאלקטרונאי אין דרעק יותר גדול מהסוללות האלה ואני ירחיב, היתרון היחידי שלהם שאתה יכול כביכול לחבר אותם ישירות למקלט וישירות להצתה ולחסוך את הרגולטורים שמהווים עוד משהו בדרך שיכול להיכשל, אספקת הזרם שלהם טובה ולא מוגבלת תאורטית אבל... וזה אבל גדול אין דרך ריאלית למדוד כמה אנרגיה נשאר בסוללות לפני טיסה ואז המטיסים עושים כל מיני חישובים הסוללה מספיקה ל3 טיסות, ל6 טיסות, זכרתי לטעון שכחתי לטעון ושאר צרות.
ראיתי כבר לא פעם ולא פעמיים איך אנשים קיבלו קאטים באויר ובקרקע בגלל סוללות שנגמרו, זה קורה בשנייה בום ונגמר, ראיתי כבר בהרצה איך למישהו נגמרה הסוללה ופתאום הכלי הפסיק להגיב, ומאוד לא נוח לטעון את הסוללות האלה בטיסן עצמו...
הבעיה הכי גדולה איתם שאחרי למעלה מחצי שנה ובאופן כללי המצב של הסוללות מחמיר עקב בלאי שימוש ואז אתה עדיין באפילה, לא יודע כמה נכנס וכמ ניכול לצאת מהסוללה.
מצד שני סוללת ליפו עם 2-3 תאים עם בקים/ רגולטורים ניתנים למדידה בכל שלב כשהם מלאות בשימוש וריקות ולאחר שימוש וניתן לחבר אליהם צפצפות אזהרת מתח תא נמוך שניתן לכוון אותם לכל מתח בין 3.3-3.8 וולט לבחירתך וניתן לגלות איתם כשלים בתאים בקלות.
והכי נוח שיש לך 2 כאלה, הגעת לשטח, הסוללה פרוקה, מחליפים בשנייה וזהו וטוענים את השנייה במקביל, תעבור חצי שנה או שנה , יתחיל בלאי תראה את זה מיד במדידה פשוטה ולא תהיה עם עיניים קשורות כמו עם סוללות life
למרות כל מה שכתבתי תפנים שאין רק דרך אחת נכונה מוחלטת לחבר ולהפעיל את האלקטרוניקה, אני לא בא להתווכח עם אף אחד, רק קשה לי לקבל עבודה מול מקור מתח שלא ניתן למדוד את מצבו בכל רגע נתון, יבואו כאלה שיגידו, תטעין בבית, תגיע מוכן לשטח, אבל מה לעשות לא תמיד יוצא והצרה הגדולה מתחילה כשהסוללות לייף מתחילות להתעייף, להתנפח ולהכיל פחות אנרגייה
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
Omer_Chovel
08-10-2014, 11:59:25
אני אלך על ליפו.
השאלה שלי אם יש הבדל בין 2 ל3 תאים עם משניהם עם bec.
זה סתם תוספת משקל לא? הכוונה ל3 תאים
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
edgarfov
08-10-2014, 12:06:43
1. תמיד ולעולם לפני טיסה , סוללות טעונות במלואן
2. עם מטען חכם ניתן לראות כמה מ"א נכנס (ולדעת כמה הוצאת) ומה המתח הסופי של הסוללה בגמר תהליך
3. גם ללייפ יש גראף ירידת מתח כנגד כמות מ"א בתא, אומנם פחות תלול מליפו אבל מובחן.
4. קל לדעת אם יש טלרמטריה אם הסוללה מתחילה "להתעייף"
5. רגולטור תמיד יהיה רכיב נתון לפורענות. ואם אפשר עדיף להוציא אותו מהמעגל
לא התאכזבתי מלייף עדיין. הפסקתי לספור גלונים מזמן.
א.
alexk
08-10-2014, 12:34:31
אני אלך על ליפו.
השאלה שלי אם יש הבדל בין 2 ל3 תאים עם משניהם עם bec.
זה סתם תוספת משקל לא? הכוונה ל3 תאים
OmeR Chovel
-----------------------------------------
HK Yak 55+plush 40
Excel 2000+os 46 axii+hitec hs311
Spektrum dx8+ar8000+6ch orange
Futaba 4yf 2.4ghz fhss+ r2004gf
RF7 interlink Futaba
בעיקרון כן זה סתם משקל אבל בכלי הזה אתה צריך את זה בשביל המרכז כובד.
אדגר ולגבי הלייף, לא הטסת חודש ואתה לא זוכר בדיוק אם הסוללה טעונה או לא ואתה יוצא לשטח ספונטנית איך יעזור לי לבדוק עם מטען חכם עכשיו כמה נכנס וכמה יוצא.
בפועל אני רואה מה קורה בשטח, כולם עולים בלי לבדוק כלום ומקווים לטוב , עלה באלה וצ'לה בלה ואז בום טראח.
והכי חשוב את הסוללות לייף נוהגים לקבע ואם חס וחלילה מקצרת מתחילה חגיגת זיקוקים, עדיף שהסוללה תהיה במקום נגיש ושליף
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
alexk
08-10-2014, 12:47:03
1. תמיד ולעולם לפני טיסה , סוללות טעונות במלואן
2. עם מטען חכם ניתן לראות כמה מ"א נכנס (ולדעת כמה הוצאת) ומה המתח הסופי של הסוללה בגמר תהליך
3. גם ללייפ יש גראף ירידת מתח כנגד כמות מ"א בתא, אומנם פחות תלול מליפו אבל מובחן.
4. קל לדעת אם יש טלרמטריה אם הסוללה מתחילה "להתעייף"
5. רגולטור תמיד יהיה רכיב נתון לפורענות. ואם אפשר עדיף להוציא אותו מהמעגל
לא התאכזבתי מלייף עדיין. הפסקתי לספור גלונים מזמן.
א.
בוא נגיד ככה, אתה מטיס די וותיק.
תגיד לי שאף פעם לא קרה לך שלפני טיסה גיליתה בדרך לא דרך שהסוללה שלך הייתה ריקה לפני טיסה ואני יירד מהנושא
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
edgarfov
08-10-2014, 12:48:59
תמיד לפני טיסה אני טוען.
טלמטריה מציגה מתח סוללה - כולל הפלת עומס יזום כמו הזזת הגאים לצורך בדיקה.
קל להסיק מצב סוללה.
אבל למה לנחש , טוענים וזהו.
א.
edgarfov
08-10-2014, 12:50:14
בוא נגיד ככה, אתה מטיס די וותיק.
תגיד לי שאף פעם לא קרה לך שלפני טיסה גיליתה בדרך לא דרך שהסוללה שלך הייתה ריקה לפני טיסה ואני יירד מהנושא
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
האמת.. לא קרה לי. זה כמו לבוא עם מיכל דלק ריק.
מה שכן , ראיתי בטעינה סוללה דפוקה, עם מתח בשני תאים לא זהה, והטעינה לא רצתה להסתיים הרבה מעבר לזמן המקובל.
מיד החלפתי.
א.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.