PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה שידרוג מנוע לparkzone t-28

itay876
11-10-2014, 13:06:48
הטיסן:http://www.parkzone.com/Products/Default.aspx?ProdID=PKZ4400

קראתי הרבה באינטרנט על כמויות לא מבוטלות של שידורגים(לדים לטיסות לילה, גלגלים מתקפלים, צביעות, קופסאות לזריקת צנחנים, מדפים, הרחבת מאזנות,מצלמות)
בקיצור חשבתי מלהתחיל "מהבסיס" ולחשוב על מנוע שיעלה קצת את המהירויות של הטיסן הזה.
יש אפשרות לשדרג את המנוע ולהישאר עם סוללות 3 תאים, או שאין ממש טעם? כי אולי עדיף פשוט שאחכה עם זה למתי שהסוללות יתחילו כבר "להיהרס"

נקודה נוספת, יש לי שימושים טובים בשביל מדפים, שווה להתחיל לחשוב על זה? ניסיתי להבין איך ולמה בדיוק עושים את זה והבנתי שהרעיון הוא שיהיה אפשר להאט את הטיסן בצורה מהירה וקלה יותר-הבנתי נכון?
יש שימוש מעבר לעזרה עם נחיתות?

ד.א, המסלול נחיתה שאני נוחת עליו ממש לא נוח, מלא באבנים ובורות וראיתי שהרבה החליפו לt28 גם את הגלגלים לגלגלי 2.5 אינץ.
אלה יתאימו? http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__5624__Light_Foam_Wheel_Diam_80_Width_25mm_.html

Ronny Cohen
12-10-2014, 15:50:21
Hi
Why not start with changing the prop? I guess you have a 2 blade version. Try changing to a 3 blade that is just a bit smaller to add som thrust/speed
I fly off grass and use mostly 2,5 inch wheels, it helps. By the sound of it you should try to find a better landing and takeoff strip, or just fix up the one you are using
now as for Flaps, I fly three bigger planes that are equipped
with full 3 position flaps. It dose look very scale like, but I must admit I seldom use them. If you have a short landing and take off strip and you have to run a steeper angel for landing or shorter run for take off , flaps do help used correctly. but other wise not really needed
other needed things such as new batteries etc can be a good investment

Ronny Cohen
12-10-2014, 15:55:45
You can read more about Flaps Here:
http://www.modelairplanenews.com/blog/2013/07/09/flying-with-flaps/

Ronny

itay876
12-10-2014, 19:00:06
תודה רוני!
בנוגע לפרופ, אני לא סגור שאני ממש מבין את ההבדלים, כי אין לי שום ידע\הכרה בפרופים. רק יודע שהם מפלסטיק ושמים אותם על הטיסן.
אין לי איך לשפר את שטח ההטסה, זו הגבעה של רחובות וידוע שאין שם מקום נוח לנחות, אבל אין לי בעיה להגדיל את הגלגלים,השאלה איך לבחור...

והטיסן טס ממש טוב עם המנוע שלו, סתם חשבתי על לשדרג קצת כדי לעשות אותו מעניין יותר. השאלה במה זה כרוך ומה העלויות, כי סוללות חדשות נשמע לי יקר מידי בינתיים, ולא שווה את ההשקעה בטיסן.

ooren
12-10-2014, 21:00:02
בהצלחה,
מאוד אוהב את הטיסן הזה,
לדעתי אין צורך במדפים, הנחיתות איתו מאוד רגועות ממש כמו עם טריינר.

Ronny Cohen
12-10-2014, 21:18:30
Hi Itay
here is a link to a calculating program for Props and motors. if you enter motor Make and type + batteri info and controller power + size of prop, APC electric etc.
On the frot side of the prop you will find size in inch + pitch some thing like this 11/5
In this program you can change size of prop / Pitch and Number of blades etc, and it will give you expected power reading i Watts, Stall thrust and Static thrust. It will warn you as well if the system might over heat and power consumption and estimated flight time
As for wheels big is good, maybe rubber type: make sure shaft hole size is correct. some wheels come with a range of adopting rings.
DUBRO make good 2.5 " wheels, maybe a bit on the heavy side but nice to land on. Good flying
Ronny

itay876
13-10-2014, 16:54:45
איך אני יכול לבדוק את גודל הגלגל שצריך מבחינת ההתאמה לטיסן?
איזה פרמטרים יש ואיך בודקים זאת?

Ronny Cohen
14-10-2014, 07:34:14
Hi Itay
Well
You can put any wheel you want, but very big wheels
get a bit heavier and that can be an obstacle. I think 2,5 inch is acceptable even if it might look a bit
un proportional with the plane. Of course you must
see to it that the plane stays in balance and that CG point
is rebalanced with the new nose wheel. that is most important and applies to changing the
prop and motor as well
Ronny