PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה עלויות מעבר לניטרו



itay876
01-11-2014, 11:10:11
כבר כמה שבועות שאני מטיס חשמלי, parkzone t28 למי שמכיר-סוג של טריינר כנף תחתית,בינתיים מספיק-אבל מידי פעם אני חושב מה הלאה.

עם כמה שאני נהנה מהטיסן החשמלי שלי, ומהקלות המדהימה הזו שבשניות עולים לאוויר- חסר לי הרעש, ההרגשה הזו וההתעסקות עם מנוע ניטרו.
יש כאן אנשים שעושים את זה, ורוקדים על שתי חתונות-מצד אחד כשרוצים מטיסים את החשמלי ועולים בקלות ובלי לחץ ובעיות לאוויר(ובלי מחירי הניטרו..) וכשרוצים את הרעש, ולהטיס עוד(וטיסנים גדולים יותר-שהסוללות נהיות יקרות ולא משתלמות) מטיסים דלק.
סה"כ חשבתי ללכת על איזה שלב שני ספורטיבי יחסית, כשהבנתי שאם אני רוצה טיסן בלזה חשמלי המחירים בשמיים-כבר חשבתי על דלק.

השאלה העיקרית שלי כאן היא מה העלויות היום, והאם משהו השתנה.
עכשיו שאני יודע קצת יותר, חשבתי לוותר על הרבה "דברים חיוניים" שדחפו לי אז(בעבר הטסתי ניטרו, לפני כמה שנים שהייתי יחסית קטן).
ארגז הטסה, פאנל ואפילו סטרטר נראים לי מיותרים היום..
כלומר האם ציוד הקרקע יכול להסתכם בזה:
בובה על בטריות:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__11456__Turnigy_Glow_Plug_Lighter_Tool.html

משאבת דלק ידנית:
http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__3875__Turnigy_Hand_Fuel_Pump.html

ומברג להתניע איזה מנוע אמין וטוב שאקנה.

אסכם כמה שאלות שיהיה יותר קל לענות על הבלגן הזה:
1.האם הציוד שפירסמתי מספיק
2.איך מחירי הניטרו, והאם מישהו יכול לנסות להמיר ליטר דלק לזמן הטסה של שלב שני עם מנוע 46+-
3.האם יש היגיון לנסות ליהנות מהיתרונות של דלק וחשמלי בו זמנית-או פשוט להשקיע את המשאבים רק "בסוג" אחד

yakovhoha
01-11-2014, 11:43:04
שלום לך תתקשר אלי ואוכל לעזור לך בשאלות 0502823133 יעקב

noam_h
01-11-2014, 21:06:29
כמה שהמנוע אמין, בד"כ צריך גם סטרטר. לא צריך פאוור פנל, אלא פשוט תחבר בטריית ליפו לסטרטר.
אם אתה רוצה לחסוך, פשוט תקנה משומש. יש הרבה שעוברים מניטרו לחשמלי.

לדעתי ברור שכדאי לשלב אם אתה נמשך גם לניטרו. למה לא? זה הרי תחביב והמטרה להנות.
מה שכן, זה לא הכיוון היום. הרבה יותר מעדיפים חשמלי על ניטרו בטיסנים הקטנים והבינונים. כשזה מגיע לטיסנים גדולים (30 סמ"ק ומעלה) אז כבר מעדיפים בנזין. הניטרו נשאר קצת מאחור.

itay876
02-11-2014, 09:58:18
כמה שהמנוע אמין, בד"כ צריך גם סטרטר. לא צריך פאוור פנל, אלא פשוט תחבר בטריית ליפו לסטרטר.
אם אתה רוצה לחסוך, פשוט תקנה משומש. יש הרבה שעוברים מניטרו לחשמלי.

לדעתי ברור שכדאי לשלב אם אתה נמשך גם לניטרו. למה לא? זה הרי תחביב והמטרה להנות.
מה שכן, זה לא הכיוון היום. הרבה יותר מעדיפים חשמלי על ניטרו בטיסנים הקטנים והבינונים. כשזה מגיע לטיסנים גדולים (30 סמ"ק ומעלה) אז כבר מעדיפים בנזין. הניטרו נשאר קצת מאחור.

איך אפשר, ואיזו ליפו לחבר לסטרטר?
הבעיה בטיסנים הבינוניים, במשקל 2-2.5 קילו שהם דורשים סוללות 4s, שעולות 40$ לסוללה לפחות. זה יוצא באזור ה160 דולר, 600 שקל לפחות רק לסוללות! המנוע והבקר יעלו בטח עוד 400 שקל לפחות.
כלומר , 1000 שקל לחשמלי לעומת 950 למנוע os 46 AX ו3 גלוני דלק. וככה אוכל להטיס לזמן לא מוגבל, עם לא מעט רעש :D
השאלה היא לכמה זמן טיסה גלון מספיק בטיסן סטנדרטי שלב שני, והאם באמת יש אפשרות לקנות מנוע יד שנייה, או שזה עסק "מסוכן"

noam_h
02-11-2014, 12:15:20
מחברים סוללת 4S, 2200 mAh ומקבלים סטרטר עם כח מטורף.
בקניית משומש התכוונתי לציוד הקרקע לא למנוע, שם באמת צריך להכיר טוב את המוכר (כי היום כולם מוכרים מנוע שרק עבר גלון אחד של דלק, אז לך תדע).

אני כבר לא זוכר לכמה מספיק גלון. על טיסן הניטרו האחרון שהיה לי היה מורכב מנוע 95.