יפתח
14-11-2014, 00:00:39
בניתי טריקופטר על פי התכנון של דייויד.
מנועי מולטיסטאר 930kv בקרי אפרו 20 אמפר עם BEC 0.5 אמפר.
סוללה שלושה תאים, שלט פליי סקיי fs-t6.
אני לא מצליח להפעיל את הבקר טיסה.
זו בטח איזו בעיה דבילית שלא שמתי לב אליה אבל אני כבר שעתיים מנסה לפתור את הבעיה ללא הצלחה.
ביצעתי כיול מצערת לכל בקר בנפרד.
עקבתי אחרי כל ההוראות בוויזרד של אופן פיילוט. כיול כל מנוע עד לנקודת התחלת תנועה, כיול הסרבו, כיול כל הערוצים בשלט.
ניסיתי גם כיול ידני של כל הערוצים, עדיין ללא הצלחה.
כמובן שאיפשרתי חימוש הבקר (הגה כיוון ימינה).
הצלחתי רק פעם אחת לחמש את הבקר אבל הייתי צריך לכייל שוב את המנועים וכשהפעלתי את הוויזרד מחדש ההגדרות התאפסו.
עשיתי בדיוק מה שעשיתי לפני כן אבל אני לא מצליח לחמש את הבקר. אני לא יודע אם הבעיה היא בחימוש או משהו אחר.
יכול להיות שזו בעיה של מתח, רק בקר מהירות אחד מפעיל את המקלט, את הבקר טיסה ואת הסרבו הדיגיטלי.
כשהזמנתי את בקרי המהירות לא שמתי לב שהם נותנים רק חצי אמפר ב BEC. קראתי תגובות של הרבה אנשים, חלקם אומרים שלא צריך BEC חיצוני וחלקם אומרים שצריך (לבקרי אפרו) אני בכל אופן אשים BEC חיצוני כשיגיע רק מפני שאני לא רוצה לקחת סיכון שמשהו ישתבש באוויר.
יכול להיות שזה מה שעושה לי את הבעיות ?
יש אפשרות לחבר BEC אחד לסרבו, BEC נוסף למקלט ועוד BEC אחר לבקר טיסה ? מבלי להסתבך עם בעיות של הזנה כפולה כמובן.
קראתי בפורום של אופן פיילוט
http://forums.openpilot.org/topic/49664-much-needed-cc3d-tricopter-only-thread/page-2
יש שם מישהו שחווה הרבה בעיות בגלל שימוש ב BEC חיצוני. בסופו של דבר הוא חיבר בניגוד להנחיות, כבל סיגנל וכבל מינוס לכל בקר מהירות.
ההנחיות אומרות לחבר רק כבל סיגנל על מנת למנוע "ground loops" אשמח לדעת מה זה בדיוק אם מישהו פה יכול להסביר.
תודה מראש לעונים
מנועי מולטיסטאר 930kv בקרי אפרו 20 אמפר עם BEC 0.5 אמפר.
סוללה שלושה תאים, שלט פליי סקיי fs-t6.
אני לא מצליח להפעיל את הבקר טיסה.
זו בטח איזו בעיה דבילית שלא שמתי לב אליה אבל אני כבר שעתיים מנסה לפתור את הבעיה ללא הצלחה.
ביצעתי כיול מצערת לכל בקר בנפרד.
עקבתי אחרי כל ההוראות בוויזרד של אופן פיילוט. כיול כל מנוע עד לנקודת התחלת תנועה, כיול הסרבו, כיול כל הערוצים בשלט.
ניסיתי גם כיול ידני של כל הערוצים, עדיין ללא הצלחה.
כמובן שאיפשרתי חימוש הבקר (הגה כיוון ימינה).
הצלחתי רק פעם אחת לחמש את הבקר אבל הייתי צריך לכייל שוב את המנועים וכשהפעלתי את הוויזרד מחדש ההגדרות התאפסו.
עשיתי בדיוק מה שעשיתי לפני כן אבל אני לא מצליח לחמש את הבקר. אני לא יודע אם הבעיה היא בחימוש או משהו אחר.
יכול להיות שזו בעיה של מתח, רק בקר מהירות אחד מפעיל את המקלט, את הבקר טיסה ואת הסרבו הדיגיטלי.
כשהזמנתי את בקרי המהירות לא שמתי לב שהם נותנים רק חצי אמפר ב BEC. קראתי תגובות של הרבה אנשים, חלקם אומרים שלא צריך BEC חיצוני וחלקם אומרים שצריך (לבקרי אפרו) אני בכל אופן אשים BEC חיצוני כשיגיע רק מפני שאני לא רוצה לקחת סיכון שמשהו ישתבש באוויר.
יכול להיות שזה מה שעושה לי את הבעיות ?
יש אפשרות לחבר BEC אחד לסרבו, BEC נוסף למקלט ועוד BEC אחר לבקר טיסה ? מבלי להסתבך עם בעיות של הזנה כפולה כמובן.
קראתי בפורום של אופן פיילוט
http://forums.openpilot.org/topic/49664-much-needed-cc3d-tricopter-only-thread/page-2
יש שם מישהו שחווה הרבה בעיות בגלל שימוש ב BEC חיצוני. בסופו של דבר הוא חיבר בניגוד להנחיות, כבל סיגנל וכבל מינוס לכל בקר מהירות.
ההנחיות אומרות לחבר רק כבל סיגנל על מנת למנוע "ground loops" אשמח לדעת מה זה בדיוק אם מישהו פה יכול להסביר.
תודה מראש לעונים