צפייה בגרסה מלאה : שאלה שיפור הסאמיט וחלקי חילוף שצריך
Saar Kaplanski
15-11-2014, 15:07:47
אני רוצה להחליף לקרמיט מנוע למנוע קצת יותר חזק חשבתי על זה http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__25139__Turnigy_TrackStar_Waterproof_1_10_Brushle ss_Power_System_5200KV_80A.html
ואני רוצה לדעת איזה חלקים צריך שיהיה לי בבית
תודה
רן ענבר
15-11-2014, 15:33:11
אני אתחיל מהסוף: המנוע לא מתאים.
המנוע בקישור שלך הוא 540 שמתאים לרכב 1/10 והוא בערך 3000 KV יותר ממה שתוכל לשים על רכב כזה.
הסאמיט, אני כבר לא זוכר איך היצרן מגדיר אותה אבל היא בגודל של טראגי 1/8 ולכן צריך מערכת של רכב 1/8.
אני מבין שאתה רוצה להחליף מנוע לבראשלס.
החלפת מנוע לבראשלס צפויה לגרום לרכב לסוע מהר יותר ולפגוע ברמה כזו או אחרת ביכולות הזחילה האיטית של הרכב.
נסיעה מהירה יותר צפויה לגרום למכות שעד היום הרכב ספג להפוך לשברים וכן לבלאי מסויים גם במערכת ההנעה [גיר,דרי-שאפט,ציריות,גלגלים וכו']
חשוב לציין כי את כמות הבלאי ומיקומו המדוייק קשה לצפות ואם תסיע בזהירות אולי לא יקרה כלום...
לטעמי אגירת חלקי חילוף היא יקרה ובעייתית. אם אין לך רכב שלם כחלקי חילוף תמיד יישבר לך בדיוק החלק שאין לך בבית.
אני קונה חלקים רק כשנשבר. כשנשבר אני קונה שניים, אחד להחלפה ואחד שיהיה לפעם הבאה.
לגבי מנוע.
לטעמי יחודה של הסאמיט זה השילוב שלה בין זחלן [שהוא לא ממש זחלן] למאנסטר.
ומנוע בראשלס לטעמי יפגע בתכונות אלו ברמה כזו או אחרת.
בכל מקרה, מה התקציב שלך למנוע ובקר.
קח בחשבון שרצוי מאוד להשתמש במערכת בעלת סנסור שהיא יקרה יותר ממערכת פשוטה.
רן ענבר
Saar Kaplanski
15-11-2014, 16:09:26
למה צריך מערכת של 1/8 מה ההבדל ?
בקשר לחלקי חילוף אני רוצה לדעת מה נשחק/נשבר הרבה כי אני לא רוצה להיתקע שבועיים בלי מכונית
התקציב שלי הוא בערך 70 80 אירו
רן ענבר
15-11-2014, 16:22:09
למה צריך מערכת של 1/8 מה ההבדל ?
אני אמחיש לך:
היית רוצה שהרכב המשפחתי של המשפחה שלך ייסע עם מנוע של 400 סמ"ק במקום ה 1600-2000 שאולי יש היום?!
רכב גדול וכבד צריך מנוע חזק שיתאים לגודל ולמשקל.
אני מניח שעם יחס העברה מתאים אפשר יהיה להפעיל סאמיט עם המערכת שבקישור שלך אבל הביצועים שלה צפויים להיות נחותים משל הרכב שלך כיום.
אתה בטח רוצה להתקדם... לא ללכת אחורה.
לגבי חלקים:
כמה זמן יש לך את הסאמיט?
נשבר לך משהוא בזמן הזה?
לגבי מנוע...70-80 יורו זה כ 100 דולר...[אל תתפוס אותי בסנט]
המערכות הסיניות הפשוטות שעומדות בתקציב [לפני משלוח] אינן סנסורד
לדוגמה:http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__25143__Turnigy_TrackStar_Waterproof_1_8_Brushles s_Power_System_2100KV_120A.html
מערכות סנסור עולות 150 דולר ומעלה...וגם אז אני מתקשה להמליץ לך עליהן בלב שקט.
רן ענבר
Saar Kaplanski
15-11-2014, 16:32:25
הסאמיט שלי די חדשה לא נשבר כלום הסעתי אותה 5 פעמים בערך מה זה אומר סנסורד ובTitan 775 שיש לי עכשיו היא 2200kv
אני רוצה יותר מהר יותר חזק אז למה ש5200kvלא יהיה טוב אז אם לא 5200 אז 4200 למה זה לא טוב
רן ענבר
15-11-2014, 16:39:14
לא לא לא.
המנוע שלך הוא מנוע בראשד
תקרא בקישור הבא על ההבדל בין מנועי בראשד לבראשלס:http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?57754-%EE%F0%E5%F2%E9%ED-%E7%F9%EE%EC%E9%E9%ED-%E4%EB%F8%E4-%FA%E0%E5%F8-%FA%EB%E5%F0%E5%FA-%E5%EB%EC-%E4%F9%E0%F8
אין לי מושג מאיפה הבאת את הנתון של ה TITAN 775 שיש לך ברכב...
בכל מקרה חוזק ומהירות זה לא אותו דבר.
רן ענבר
Saar Kaplanski
15-11-2014, 16:54:18
אז אפשר בבקשה קישור למערכת בראשלס טובה
רן ענבר
15-11-2014, 16:55:26
יש לך תקציב ראלי?
רן ענבר
Saar Kaplanski
15-11-2014, 17:07:11
200 אירו
aviadan
15-11-2014, 17:18:51
בתקציב כזה אתה יכול להביא מערכת טוב כמו castle ולא חייב סיני ועל הדרך משפר ציריות ליותר איכותיות כמו אלומניום או rpm וזהו
חבר שלי חיבר את המערכת הזאת על האוטו שלו הוא נהיה חייה אבל לא זוכר איך מצב הזחילה שלו הייתה מהכוח של המערכת
Saar Kaplanski
15-11-2014, 18:03:48
אתה יכול לשלוח לינק בבקשה
רן ענבר
15-11-2014, 18:45:47
די עם היורו הזה...
ממתי היורו יותר נפוץ מהדולר.
אולי אני מיושן אבל אני עדיין חושב בדולרים לפני יורו.
אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את הממבה מאנסטר אבל זו לא מערכת מתאימה כי היא לא סנסורד
זה המנוע:http://www.dollarhobbyz.com/traxxas/e-maxx-brushless/traxxas-1-10-e-maxx-brushless-waterproof-2200kv-brushless-motor.html
זה הבקר:http://www.dollarhobbyz.com/traxxas/e-maxx-brushless/traxxas-1-10-e-maxx-brushless-castle-mxl-6s-waterproof-brushless-esc.html
האתר זה אתר שקונה רכבים חדשים, מפרק אותם ומוכר אותם בחלקים.
זו המערכת המקורית:http://www.towerhobbies.com/products/castle_creations/csec0801m.html
ואתה צריך מערכת עם סנסור.
רן ענבר
Alonjp
15-11-2014, 22:16:03
מה אתה רוצה להשיג בדיוק?
להחליף מנוע אחרי חמש הסעות זה פזיז מידי, אתה עדיין לא מכיר את הרכב.
אני החלפתי רק אחרי תשעה חודשים..
ע״י החלפה למנוע ברשלס אתה תשיג שני השגים עיקריים:
1. מהירות גבוהה יותר - אישית אני לא רואה בזה שום דבר, הרכב לא מתאים לנסיעה מהירה אלא אם כן מקשיחים את המתלים ומחליפים צמיגים ואז הוא יהיה פחות טוב בזחילה. עם הפיניון/ספור המקוריים הרכב מספיק מהיר בכדי לאבד שליטה.. זה נחמד פה ושם.
2. זמן הסעה משופר - הבקר המקורי של הסאמיט מרוקן יותר את הסוללה של ה BEC, יחד עם העובדה שמנועי brushed פחות יעילים מקבלים זמן הסכה סביר אך לא משהו. עם סוללת 7600 הייתי משיג מקסימום שעה וארבעים דקות בזחילה. כיום עם מערכת ברשלס ואותן הסוללות אני משיג כמעט ארבע שעות באותם התנאים!!
לגבי ההמלצות שניתנו לך כאן,
ממש לא מומלץ הציריות של MIP הן פשוט חלשות, בזבוז כסף.
יש ציריות של hot racing שאמורות להיות טובות אך אני לא מוצא צורך להחליף ציריות.
ציריה מקורית עטלה דולרים בודדים ומוחלפת בתוך חמש דקות בשטח.
ממליץ לך להחזיק סט עליך לטיולים.
דווקא נקודת החולשה של הסאמיט ברשלס היא הדיפ׳.
תחת עומסים גבוהים ה diff cups מתעוותים והגגשים נתחנים.
זה קורה למי שמסיע שישה תאים עם יד שמחה על ההדק וסליפר מהודק מידי..
אם אתה יכול לשלוט בעצמך ואתה לא מתלהב מסלטות אחורה מעמידה וכדומה, אז אין מה לדאוג.
אם אתה מהזן השני אז אתה צריך להשקיע ב diff cups מאלומיניום.
יש כאלו של LEM או של hot racing, שניהם טובים ושניהם יקרים.
עוד נקודה שדורשת שיפור היא הסליפר קלאץ׳.
אפשר להחליף למשודרג של Hot racing בלא מעט כסף או שאפשר להחליף את הרפידות המקוריות בדיסק ברקס של ה TMAXX.
לגבי יכולות זחילה, יש לי חדשות, הן רק השתפרו עם מעבר לברשלס!
אני בחרתי במערכת סנסור כמובן (ההמלצה לממבה מנסטר היא פשוט שטות) שזו לדעתי חובה.
המערכת סופר מדוייקת עם עבודה סופר חלקה בסל״ד נמוך.
ובנוסף יש דראג ברקס שמשפר מאוד את היכולת הטכנית בטיפוס על סלעים.
המערכת שאני משתמש בה היא hobbywing 150A sensored combo
הינה הדגמה של יכולות הזחילה שלה (וגם קצת מהירות אך לא ״סגרתי״)
http://youtu.be/0c4fBthMLBw
Saar Kaplanski
16-11-2014, 14:17:58
אז מה אתה חושב שכן צריך להחליף
ולמה הממבה היא שטות מה יותר טוב במערכת שלך?
Alonjp
16-11-2014, 16:12:43
מנוע ללא סנסור לא יתפקד חלק בזחילה.
אם אתה באמת זוחל אז רק סנסור בא בחשבון.
אם אתה לא ממש זוחל אלה יותר מטייל עם הרכב בשטח אז ניתן לשקול לוותר על הסנסור, אך אני לא הייתי מוותר.
בכל מקרה אתה עוד לא למדת את הרכב כך שלדעתי מוקדם מידי לקבוע מה תרצה לעשות איתו בעתיד.
המערכת שלי היא סנסורד.
לגבי מה יש לשפר, זה מאוד תלוי במה אתה מעוניין לעשות אם הרכב.
אני כבר כתבתי לך הכל ובפירוט כך שאני לא רואה סיבה לרשום שוב, פשוט תעבור שוב על התגובה שלי ותשאל שאלות יותר ספציפיות.
למה אתה מייעד את הרכב (זחילה, נסיעה מהירה בכביש, נסיעה מהירה בשטח, באשינג, דיונות, קפיצות, מסלול..)?
אם תענה ברצינות אז אוכל לכוון אותך טוב יותר.
המלצה שלי, תשקיע יותר משתי שורות חסרות תוכן..
רן ענבר
16-11-2014, 16:41:40
כמו שכבר כתבתי:
אני חייב לציין שאני מאוד אוהב את הממבה מאנסטר אבל זו לא מערכת מתאימה כי היא לא סנסורד
ואתה צריך מערכת עם סנסור.
גם אני חושב שממבה האינה מתאימה לזחילה.
היום יש מנועים בעלי 4 POLE שנותנים שילוב מצויין בין סנסורד לסנסורלס
הכול עיניין של תקציב ומה אתה רוצה שהרכב יעשה ובמה אתה רוצה שהוא יצטיין.
רן ענבר
Saar Kaplanski
16-11-2014, 19:53:11
אני רוצה זחילה וקפיצות ומהירות בכללי
כנראה לא הבנתי נכון וחשבתי שהממבה היא סנסורד טעות שלי
הבנתי שאני כן רוצה מערכת סנסורד ואין לי בעיה לשלם
ובשאלה שלי מה צריך לשפר זאת אומרת מה אני צריך כדי שהסאמיט לא ישבר לי כל נסיעה במהירויות גבוהות (יחסית) ובקפיצות
הסוללה הזאת מתאימה לסאמיט http://www.hobbyking.com/hobbyking/store/__21945__Turnigy_nano_tech_8400mah_3S_40_80C_Lipo_ Pack_TRA2878_Slash_VXL_Slash_4x4_compatible_.html
(עם בקר אחר כמובן)
רן ענבר
16-11-2014, 21:18:18
חבר.
אל תקפוץ מבחירת מנוע לסוללה ולשיפורים.
אלון כתב לך למעלה בתגובה מספר 13 בדיוק מה הוא שיפר.
אני מציע שתכבד אותו בקריאת התשובה ושאלת שאלות עינייניות.
תקרא. לאט לאט...יש שם המון מידכ שחשוב בדיוק למה שאתה רוצה ומפי גולש שיש לו רכב בדיוק כמו שלך
למד מניסיונם של אחרים
רן ענבר
Saar Kaplanski
17-11-2014, 10:17:05
הבנתי וכתבתי את ברשימה שלי אבל עדיין זה נראה לי שהוא לא מספיק חזק או שאני סתם מדמיין
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.