צפייה בגרסה מלאה : שאלה e-maxx או mt4
שלום לכולם
היה לי בעבר סטמפיד בראשלס 4*2
החלטתי לשדרג דיי מזמן וזה פשוט לא הסתדר... בזמנו התייעצתי עם רן שהמליץ על thunder tiger mt4
אז ככה... אני מסיע קצת כביש קצת שטח, בעיקר משתולל אך לא דברים קיצוניים בכלל...
לפני כמה זמן הסעתי עם חבר את ה traxxas e-maxx והוא נורא המליץ עליו
מה דעתכם? mt-4 או e-maxx?
מה ייתן ביצועים טובים אך גם עמידות ואמינות?
והאם אתם יודעים אם MT4 עובד על 4 או 6 תאים.
תודה מראש
שימי
aviadan
30-11-2014, 12:34:53
תשמע היה mt4 g3 אחלה רכב אבל היה תקלות משלושים קפיצים צריות זה מה שנהרס לי במשך חצי שנה בערך
לעומת זאת יש לחבר שלי e revo עם מנוע ובקר קסטל האוטו פשוט מטורף תמיד האהבתי את הרכב הזה אבל שאני ראיתי איך הוא נוסע ומגיב אחלה רכב והוא לא נשבר כל כך מהר לפי מה שאומרים הוא קופץ איתו גבהים של 5מטר ולא קורה לא כלום מה שראיתי ב 4חודש האחרונים אחריי שהוא קרע אותו בהכל נשבר לו משולש אחד תחתון ממליץ על הרכב הזה הבעיה היחדיה שלו שהוא מסובך עם נשבר לו איזה חלק אבל גם בסוף שלומדים את הרכב הכל קל
רן ענבר
30-11-2014, 12:35:47
הי שימי.
בוא נתחיל מחדש...
מה התקציב שלך?
אתה רוצה לקנות בארץ או בחו"ל?
איפה אתה רוצה להסיע?
אתה נעול על מאנסטר או שגם רכבים אחרים מעניינים אותך?
לגבי השאלות שהעלת:
גם אי מאקס וגם mt4 עובדים על 4-6 תאים.
לשני הרכבים צפויים ביצועים דומים.
לאימאקס מנוע ובקר מתוצרת טובה יותר
ה mt4 בנויה טוב יותר בכך שיש לה שילדת אלומיניום דיפ מרכזי ומבנה פשוט לתחזוקה.
לשני הרכבים יש חלקי חילוף בארץ
מבין שני הרכבים האלו הייתי הולך על ה mt4 בלי למצמץ.
רן ענבר
היי, 2000-2500 ש"ח, מתכנן לקנות מארה"ב בגלל התקציב (אני מכיר את הבעיה עם משרד התקשורת והמכס (: )
מסיע בכביש פתוח, חצץ ועפר, לא שטח קשה מאוד לרכב
אני חושב שמתאים לי יותר מאנסטר מטרגי כי אני אוהב את ההשתוללות וכאלה.
המנוע והבקר של ה MT4 עמידים פשוטים בהרבה באיכות מה EMAXX?
האם טרגי (ST4ׂ) תתאים לצרכים שלי לדעתך? מעולם לא הסעתי טרגי.
nadavz
30-11-2014, 19:59:06
לי היה מנסטאר והיום יש לי טראגי אחת חשמלית ואחת ניטרו, אני נהנה מהם (טראגי) בהרבה יותר מהמנסטאר!
רן ענבר
30-11-2014, 20:15:26
שימי?
מה הלחץ?
כתבתי למעלה:
גם אי מאקס וגם mt4 עובדים על 4-6 תאים.
לשני הרכבים צפויים ביצועים דומים.
לאימאקס מנוע ובקר מתוצרת טובה יותר
ה mt4 בנויה טוב יותר בכך שיש לה שילדת אלומיניום דיפ מרכזי ומבנה פשוט לתחזוקה.
לשני הרכבים יש חלקי חילוף בארץ
ה ST4 עובדת רק על 4 תאים...ובנויה מאוד דומה ל MT4 והשינויים הם בגודל הגלגלים בחופה ובכנף/ווילי באר.
ל ST4 יש בקר חלש יותר של רק 80 אמפר
אומנם לא שמעתי מעולם על בקר כזה שנשרף אך זה עדיין פחות מה 150 אמפר של ה MT4
היה לנו פעם דיון על זה:
הדיון הסתכם בכך שניתן להפוך MT4 ל ST4 בעלות של כ 600-700 ש"ח [הערכה גסה]
הפיכה מ ST ל MT תעלה יותר מכפול בגלל הבקר...
אני אומר: קנה MT4 ואם תרצה בעתיד אפשר יהיה להסב אותה ל ST בעלות נמוכה וללא מאמץ .
לאלון יש איזו קומבינה[לא בטוח שזו המילה הנכונה] להביא את הרכב מגרמניה בזול יחסית
אלון?
רן ענבר
Alonjp
30-11-2014, 22:13:23
לא קומבינה.
הרכב הזה נמכר בגרמניה במחיר דיי זול דרך איביי.
בנוסף, יש לפנות למוכר במייל (לפני הרכישה כמובן) ולבקש ממנו לנקות את ה VAT (מעמ מקומי באירופה) מהמחיר מאחר והרכב נשלח לישראל.
לי המוכר פשוט שלח הצעת מחיר חדשה אך ציין כי העסקה צריכה להיות ישר מולו כי איביי לא מאפשרים לשנות מחיר.
כמובן שהתשלום רק דרך פייפל ומדובר בחנות גדולה ומוכרת בגרמניה.
עלות המשלוח לישראל הוא בסביבות 60 יורו.
על פי היורו שהיה בזמנו (לפני כמעט שנה) זכור לי שיצא 2100₪ כולל עלות משלוח ומעמ מקומי (אין מכס על צעצועים).
בסוף אגב ירדתי מהרכב ורכשתי סאמיט במקום אך יש לי את כל הניירת (כולל אישור משרד התקשורת לשלט)..
Alonjp
30-11-2014, 23:01:49
זה אחד מן המוכרים בגרמניה
http://www.ebay.de/itm/361087289336
יוצא 1630₪ אחרי ניקוי ה VAT ומשלוח אמור לעלות 60 יורו.
תיצור איתו קשר ואם הוא לא מעוניין אז יש עוד מוכר שעולה כמה גרוש יותר.
vBulletin® v4.2.5, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.